КТП складено у відповідності з новою програмою, для 9 класу, за підручником О.Карпюк. Зі змістовими лініями. Розрахований на 3 год.на тиждень. Автор Швага Марина Максимівна.
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
Introduction. Back to School. Вступ. Повернення до школи. |
||||||||||||||||
1. |
|
Вступ. Ми девятиклас-ники. |
Освітня |
Впр.1, ст.7 |
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Впр.4, ст.8, Впр.5, ст.8 |
Впр.2, ст.7 |
Впр.3, Ст.8 |
|
Впр.6, 7, ст.8 |
|
2 |
|
Ми девятиклас-ники. Розвиток навичок мовлення. |
Освітня |
Впр.7, 8, ст.9 |
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Впр.7, 8, ст.9 |
|
|
|
Впр.9, ст.9 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
3 |
|
Освіта в Україні. |
Освітня |
Впр.1 (а) ст.9 |
|
Умін-ня вчитися у продовж жит-тя |
|
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль- ному та полікультурному середовищі. |
|
Впр.1 (а) ст.9 Впр.2, (в) ст.10 |
|
Впр.2, ст.10 |
Впр.4, ст.11 |
Впр.3, ст.11 |
|
4 |
|
Освіта в Україні. Розвиток навичок письма. |
Освітня |
Впр.3, ст.11 |
|
Умін-ня вчитися у продовж жит-тя |
|
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль- ному та полікультурному середовищі. |
|
Впр.7, ст.12 |
|
|
Впр5, 6, Ст.11 |
Впр.8, ст.12 |
|
5 |
|
Домашнє читання. Розвиток навичок читання. |
Освітня |
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя |
|||||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
Unit 1: I, my family and my friends. Тема 1: Я, моя родина та мої друзі.
|
||||||||||||||||
6 |
|
Розкажи про себе та риси свого характеру. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр2, ст.16 |
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.1, ст.15 |
|
Впр.2, 3, ст.16 |
Впр.2, ст.16 |
Впр.4, Ст.16 |
|
7 |
|
Риси твого характеру. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.5, ст.17 |
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.7, 8, 9, Ст.18 |
|
Впр.6, ст.17-18 |
Впр.10, Ст.19 |
Впр.11, Ст.19 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||
8 |
|
Мода у школі. Розвиток навичок аудіювання. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
Впр.1, ст.19 |
Впр.2, ст. 19 |
Впр.3, ст.20 |
|
Впр.5, ст.22 |
9 |
|
Мода тінейджерів. Розвиток навичок говоріння.
|
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
Впр.6, 7, Ст.22
|
|
|
|
Впр.8, ст.23 |
10 |
|
Зовнішність тінейджерів.
|
Особистісна |
Впр.1, ст.24 |
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
|
|
Впр.1, ст.24 Впр.3, ст.25 |
|
Впр.2, ст.25 |
|
Впр.3, ст.25 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||
11 |
|
Зовнішність тінейджерів.
|
Осо-бис-тіс-на |
Впр.4, ст.26 |
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
Впр.6, 7, Ст.26-27 |
Впр. 4, Ст. 26 |
|
Впр.5, ст.26 |
Впр.8, Ст.28 |
12 |
|
Молодь сьогодні. Розвиток навичок читання. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
Впр.1, Ст.27 Впр.4, Ст.29 |
|
Впр.2, Ст.28 Впрн.3, Ст.29 |
|
Впр.5, Ст.29 |
13 |
|
Молодь сьогодні. |
Особистісна |
Впр.1, ст.24 |
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
|
|
Впр.6, смт.29 Впр.8,ст.30 |
|
Впр.7, ст.29 |
|
Впр.9, Ст.30 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||
14 |
|
Автобіогра-фія. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.3, Ст.32 |
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
Впр.1, ст.31
|
Впр. 2, ст.31 |
Впр.3, Ст.32 |
|
Впр.4, Ст.32 |
15 |
|
Автобіогра-фія. Розвиток навичок письма. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.3, Ст.32 |
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|
|
|
Впр.5, ст.33 |
Впр.6, ст.33 |
16 |
|
Молодіжні організації. |
Особистісна |
Впр.2, Ст.35 |
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
|
|
Впр.4 (а), Ст.35 |
|
Впр.1, ст.34 Впр.3, Ст.35 |
|
Впр.4 (б), Ст.35 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||
17 |
|
Життєві правила для підлітків. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|
|
Впр.2, ст.37 |
Впр.3, ст.37 |
Впр.5, ст.38 |
18 |
|
Домашнє читання. Розвиток навичок читання. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
|||
19 |
|
Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична. |
Особистісна |
|
|
Соці-альна та громадянсь-ка компетентності |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
|
|
За завданнями вчителя. (тестові завдання) Впр.1, ст.36
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
Unit 2: Nature Magic. Web of Life . Тема 2: Природа.
|
||||||||||||||||
20 |
|
Наша планета – Земля. |
Особистісна |
Впр.3, ст.42 |
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Розглядає природу як цілісну систему .. |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
Впр.2, ст.41 Впр.3, Ст.42 |
Впр.1, Ст. 41 |
Впр.4, ст.42 |
|
Впр.5, ст.43 |
|
21 |
|
Наша планета – Земля |
Осо-бис-тісна |
Впр.3, ст.42 Впр.5, ст.43 |
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Розглядає природу як цілісну систему .. |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
Впр.9, Ст.43 |
|
Впр.7, ст.43 |
Впр.6, 8, ст.43 |
Впр.11, Ст.44 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||
22 |
|
Запрошуємо в Асканія-Нова. |
Особистісна
|
Впр.1, ст.44 |
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свого регіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.1, ст.44 |
|
Впр.3, Ст.44-46 |
|
Впр.5, ст.46 |
23 |
|
Запрошуємо в Асканія-Нова. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.4, ст.46 |
Relative Clauses Впр.8, Ст.48 |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свого регіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.7, 8, ст.47-48 |
|
Впр.6, ст.46-47 |
Впр.10, ст.48 |
Впр.13, Ст.49 |
24 |
|
Національні парки Великобританії. Розвиток навичок аудіювання. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.2, ст.50 |
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
|
Впр.4 ст.52-53 |
Впр.3, ст.51 |
Впр.1, ст.50 |
Впр.5, ст.54 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||
25 |
|
Національні парки Великобританії. Розвиток навичок усного мовлення. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.6, ст.54 |
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.9, ст.56 |
Впр.7, ст.55 |
|
Впр.8, ст.55-56 |
Впр.10. Ст.56 |
26 |
|
Національні парки світу. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.1, ст.57 |
|
|
Впр.2, Ст.57 |
Впр.3, Ст.57 |
27 |
|
Закріплення вивченої теми. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.3, ст.58 Впр.5, ст.59 |
Впр.4 ст.59 |
|
|
Впр.6, Ст.60 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||
28 |
|
Розвиток навичок письма. Тематична. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
|||
29 |
|
Домашнє читання. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
За завданнями вчителя.
|
|
|||
Unit 3: Environmental Protection. Тема 3: Захист навколишнього середовища.
|
|||||||||||||||
30 |
|
Захист навколиш-нього середовища. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1, ст.63 |
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.2, ст.63 |
|
Впр.3, ст.64 |
|
Впр.5, Ст.65 |
31 |
|
Захист навколиш-нього середовища. Розвиток навичок аудіювання. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.4, Ст.64 |
|
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.8,ї Ст.65 |
Впр.6ст.65 |
Впр.7, ст.65 |
|
Впр.9, ст.66
|
32 |
|
Сміття. Розвиток навичок усного мовлення. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1, Ст.66 Впр.3, Ст66-67 |
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.6, Ст.68 |
Впр.2ст.66 |
Впр.4, ст.67 |
Впр.5, ст.67 |
Впр.7, Ст.68 |
33 |
|
Використан-ня землі та ландшафт. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.3, Ст.70 |
|
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.1, Ст.69 Впр.3,в Ст.70 |
|
Впр.2, ст.69 |
|
Впр.4, Ст.71 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||
34 |
|
Використан-ня землі та ландшафт. Розвиток навичок письма. |
Осо-бис-тіс-на |
|
The Present Continuous Passive Voice See Grammar Reference p. 240, 242–243) |
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.6, Ст.71 |
Впр.7, Ст.71 |
|
Впр.5, Ст.71 |
Впр.7,ст.71 |
35 |
|
Розвиток граматич-них навичок. |
Осо-бис-тіс-на |
|
The Present Continuous Passive Voice See Grammar Reference p. 240, 242–243) |
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.8, Ст.72 Впр.10 Ст.73 |
|
|
Впр.9, Ст.72 |
Впр.11, Ст.74 |
36 |
|
Вимираючі види тварин. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1, Ст.74 |
|
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.2, Ст.74 |
Впр.1, Ст.74 |
Впр.3, Ст.75 |
|
Впр.4, Ст.76 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||
37 |
|
Вимираючі види тварин. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.5, Ст.76 |
Fоrmal Transac-tional Letter |
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.6, Ст.77 |
|
Впр.7, Ст.77 |
|
Впр.8, ст.77 |
38 |
|
А ти – захисник природи? Розвиток навичок усного мовлення. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.1, Ст.78 Впр.3, Ст.80 |
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.4, Ст.80 Впр.5,6, Ст.81 |
|
Впр.2, Ст.79 |
|
Впр.7, Ст.81 |
39 |
|
Сталий розвиток. |
Осо-бис-тіс-на |
Впр.3, Ст.82 Впр.4, Ст.83 |
|
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.2, Ст.82 |
|
Впр.3, Ст.82 |
Впр.1, Ст.82 Впр.3, Ст.82 |
Впр.6, Ст.85 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||
40 |
|
Що таке наше навколишнє середовище? |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
|
|
|
Впр.1, Ст.85 Впр.2, Ст.86 |
Впр.3, Ст.87 |
41 |
|
Домашнє читання. Розвиток навичок читання. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
За завданнями вчителя.
|
||||
42 |
|
Закріплення вивченої теми. |
Осо-бис-тіс-на |
|
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Впр.5, Ст.88 |
|
|
Впр.2, Ст.87 Впр.4, Ст.88 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
||||||||||||
43 |
|
Розвиток навичок письма. Тематична. |
Освітня |
|
|
Еко-логіч-на гра-мот-ність і здо-рове жит-тя |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічнихзаходів.. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свогорегіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
За завданнями вчителя.
|
||||
44
|
|
Контроль аудіювання. |
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
|||||||||||
45
|
|
Контроль читання. |
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
|||||||||||
46
|
|
Контроль письма |
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
|||||||||||
47
|
|
Контроль мовлення. |
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
|||||||||||
48
|
|
Узагальнення знань. Підсумок I семестру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|