Календарно-тематичне планування для учнів 10 класу (II семестр)до підручника О.Д.Карп,юк

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для учнів 10 класу (II семестр)до підручника О.Д.Карп,юк
Перегляд файлу

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовна компетенція

Очікувані результати

Мовленнєва компетенція

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

 

 

 

 

 

 

Читання

Говоріння

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit V. “Communication Technologies”.Наука і технічний прогрес.

 

1

 

Винаходи і винахідники. Сучасні винаходи

3 с. 112-114

W с.115

 

Дискутує про позитивні та негативні сторони сучасних винаходів, висловлює своє ставлення до Інтернету

 

3 с. 112-114

4 с. 115

1,2 с. 112

8 с. 117

5 с. 115

6 с. 116

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

7 с. 116

9 с. 117

2

 

Комп'ютер, робочий стіл

1 с. 117

 

Називає складові комп’ютера та робочого столу

 

 

1,2а с. 117-118.

4 с. 118-119

2б с. 118,

3 с. 118,

5.6 с. 119-120

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

7,8 с. 120-121

3

 

Інтернет. Месенджер. Переваги та недоліки.

 

 

говорить про переваги та недоліки використання Інтернету та месенджера

3,4 с. 122

1 с. 121

2 с. 121 -

 

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

5 с. 122

4

 

World Wide Web (Всесвітня павутина)

Вебсайти

 

 

Розповідає про свій улюблений сайт, описує його

 

1а с. 123

1б,3 с. 123-124

 

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

2 с. 124

5

 

Написання електронних листів

 

 

Пише електронного листа з дотриманням усіх вимог

 

2 с. 125-126

1,4,5 с. 125-128

3 с. 126

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

6,7 с. 128-129

6

 

Використання Інтернету. Інтернет кафе

 

 

Використовує сленг пов'язаний з комп’ютерною технікою та Інтернетом

 

1 с. 130

4 с. 131

5-7 с. 132-133

2, 3 с. 130 - 131

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

8 с. 134-135

7

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях

3 с. 136-137

4 с. 137

 

1,2 с. 136

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

«I can…» с.138

8

 

Підсумковий урок з теми:»Наука і технічний прогрес.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit VI. “Is The Earth In Dager?”Природа і погода.

 

9

 

Природні катастрофи

1 с. 140

W с.141

 

Висловлює своє ставлення до збереження природи, дискутує по темі

 

2,3,4 с. 140-144

1 с. 140

5 с. 144-145

+

+

+

 

Соціальна і громадська

основні компетентності у природничих науках і технологіях, екологічна грамотність і здорове життя

6 с. 146

10

 

Причини природних катастроф

VLс. 146

 

 

1 с. 146

 

2 с. 147

+

+

+

 

3 с. 147

11

 

Розвиток граматичних навичок

 

Умовні речення

Говорить про природні катаклізми, використовуючи умовні речення

 

1 с. 147

 

2,3 с. 148

+

+

+

 

4 с. 148

12

 

Найстрашніші природні катастрофи

 

 

Веде бесіду про найстрашніші природні катастрофи, висловлює свою думку, яким чином можна їх уникнути

 

2,3,5 с. 149-150

 

 

1 с. 149

+

+

+

 

4 с. 149

13

 

Природні катастрофи. Розповіді очевидців

 

Wh-questions

Говорить про природні катаклізми, дискутує по темі

 

3 с. 151

1,2, с. 150-151

 

+

+

+

 

 

4 с. 151

14

 

Написання творів

 

 

При написанні творів намагається дотримуватись вимог

 

1 с. 152

2-6 с. 153 - 155

 

+

+

+

 

7 с. 155

15

 

Збережемо нашу планету!

 

Wh-questions

говорить про погодні умови, що спричинюють певні природні катастрофи

 

1-4 с. 156 - 159

6,7 с. 160 - 161

 

+

+

+

 

8 с. 161

16

 

Повторення вивченого матеріалу.

Підсумковий урок з теми:»Природа і погода.»

 

 

Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях

3 с. 163

2,4 с. 162

 

1 с. 162

+

+

+

 

«I can…» с.163

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit VІІ. “The World of Painting”.Живопис.

 

17

 

Живопис

W с. 169

 

Порівнює живопис в різних країнах.

 

 

Робить власні висновки щодо жанрів живопису

 

4 с. 166-168

1,2,3 c.166

5 с. 169

 

+

 

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

6 с.169-170

18

 

Живопис у Англії

 

 

 

 

 

1-5 с. 171-175

 

+

 

+

6 с.175

19

 

Колекція національної галереї Лондона

 

 

3,4 с. 176

5 с. 176-177

1,2 с. 175-176

 

 

+

 

+

проект по темі

20

 

Відвідування виставок та музеїв

W с.179

Минулий перфектно- тривалий час

Висловлює власну думку щодо відвідування музеїв та виставок

 

2 с. 178

1,3,4  с. 178-181

 

 

+

 

 

проект «У музеї»

21

 

Написання розробки

 

 

Володіє правилами написання розробки

 

2,3 с. 183-184

1,4 с. 182-184

7 с. 187

 

+

 

 

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

Обізнаність та самовираження у сфері культури

6 с. 185-186

22

 

Відомі англійські художники

 

Минулий перфектно - тривалий час. 

Робить власні висновки щодо творчості художників

 

3 с. 188-189

4-6 с. 190

7,8 с. 190-192

1,2 с. 188

 

+

 

 

9 с. 192

23

 

Музей мистецтва імені Богдана і Варвари Ханенко

Підсумковий урок з теми:»Живопис.»

 

Ми­нулий перфектно-тривалий час

Висловлює власну думку щодо живопису в Україні

3 с. 195

1,2, 4 с. 194-196

 

 

 

+

 

 

«I can…» с.163

Unit VIII. “Do You Like Sports?”.Спорт і дозвілля.

 

24

 

 

Спорт і дозвілля

 

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

3,4 с. 198-200

2,6 с. 198-201

1,5 с. 198-200

 

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

екологічна грамотність і здорове життя

7 с. 201

25

 

Спортсмени. Види спорту.

 

 

Висловлює захоплення певним видом спорту

 

 

 

1-3 с. 202

4 с. 202

 

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

екологічна грамотність і здорове життя

5 с. 203

26

 

Розвиток граматичних навичок

 

майбутній

неознач., майбутній тривалий та теперішній тривалий часи

Будує речення , використовуючи вивчені часові форми дієслова

 

1 с. 203

2-4 с. 204-205

5 с. 205-206

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

компетентності

 

6 с. 206

27

 

Крикет – улюблений вид спорту англійців

 

 

Висловлює захоплення певним видом спорту

порівнює види спорту в Англії та Україні

4,5 с. 207-208

 

1-3 с. 207

6,7 с. 208

 

+

+

 

Ініціативність і підприємливість

8 с. 209

28

 

Ставлення британських учнів до спорту

W с. 210

Слово­творення. Форми дієслів

Висловлює захоплення певним видом спорту

порівнює види спорту в Англії та Україні

 

2 с. 210-211

1,3 с. 209-210

4а с. 211

 

+

+

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

5 с. 212

29

 

Написання тез

 

 

 

1,2 с. 212-213

 

3 с. 213

 

+

 

 

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

7,8 с. 214-215

30

 

Види спорту. Спортивні ігри Підсумковий урок з теми:»Спорт і дозвілля.»

 

 

3 с. 221

4,5 с. 216-218,

4 с. 221-222

 

1-3 с. 216,

1 с. 220

 

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

екологічна грамотність і здорове життя

8 с. 219,

2 с. 220

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit IX ”Across State Systems”.Країни виучуваної мови.

 

31

 

Велика Британія.

 

W с.226

.

Розповідає про уряд Великої Британії, порівнює британський та американський уряд.

Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів  

 

2,3,8 с. 224-230

1,4-7 с. 224-229

 

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

9 с. 231

32

 

Політичний устрій Великої Британії

 

 

 

 

3 с. 233-234

1,2 с. 232-233

 

 

+

+

 

4 с. 234

Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію

33

 

Розвиток граматичних навичок

 

Минулі часи

Вживає минулі часи в розповідях, діалогах

 

1 с. 234-235

5 с. 236-237

2,3 с. 235-236

 

 

+

 

4 с. 236

34

 

Канада. Уряд Канади

 

 

 

Розповідає про уряд Канади, порівнює з іншими країнами

Робить повідомлення в межах вивченої тематики 15-20речень

Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики

2,3 с. 238-239

 

1,с. 237-238

4 с. 240

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

5 с. 241

35

 

Велика Британія

W с.242

 

 Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування 

Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.

 

2 с. 242-243

1 с. 242

 

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

3 с. 243

36

 

Написання коротких заміток.

 

 

 

 

 

1,2,4 с. 244-246

2-4 с. 247-250

1 с. 247

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

4 с. 249-250

37

 

Державний устрій. Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

3 с. 253

1 с. 251-252

 

 

2 с. 252

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

4 с. 253-254

38

 

Підсумковий урок з теми:»Країни виучуваної мови.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовна компетенція

Очікувані результати

Мовленнєва компетенція

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

 

 

 

 

 

 

Читання

Говоріння

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit 6.Ukraine.Україна.

 

39

 

Політичний устрій України

 

 

 

 

 

3 с. 233-234

1,2 с. 232-233

 

 

+

+

 

 

4 с. 234

Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію

40

 

Розвиток граматичних навичок

 

Минулі часи

Вживає минулі часи в розповідях, діалогах

 

1 с. 234-235

5 с. 236-237

2,3 с. 235-236

 

 

+

 

4 с. 236

41

 

Україна

 

 

Розповідає про уряд України, порівнює з іншими країнами

Робить повідомлення в межах вивченої тематики 15-20речень

Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики

 

 

 

 

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

5 с. 241

42

 

Незалежність. День незалежності України

 

W с.242

 

Розказує про День незалежності України. Порівнює з інш державами. Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування 

Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.

 

2 с. 242-243

1 с. 242

 

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

3 с. 243

43

 

Написання коротких заміток.

Вибори в Україні.

 

 

Вміє виділяти основну інформацію, розповідає про вибори в Україні.

 

1,2,4 с. 244-246

2-4 с. 247-250

1 с. 247

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

4 с. 249-250

44

 

Державний устрій. Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

3 с. 253

1 с. 251-252

 

 

2 с. 252

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

4 с. 253-254

45

 

Підсумковий урок з теми :»Україна.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

Контрольна робота:читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

Контрольна робота:аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

49

 

Контрольна робота:письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50

 

Контрольна робота:говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
2 лютого 2019
Переглядів
3031
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку