Конспект STEM уроку з англійської мови «Alternative kinds of energy» 10 клас

Про матеріал
На кінець уроку учні закріплять вивчений лексико-граматичний матеріал, презентують свої проекти з проблемного домашнього завдання, дізнаються про різні алтернативні види енергій, на практиці отримають струм з картофеля, та у групах сворять план екологічного дома; розвиватимуть навички усного мовлення, критичного мислення, творчі навички, навички роботи у команді згідно до інтегрованої змістовної лінії «Здоров'я та безпека»
Перегляд файлу

План- конспект уроку у 10 класі №

Дата:

 

Тема: « Is the Earth in danger

Підтема: «Alternative kinds of energy»

Мета уроку (як намір учителя)

 Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми та інтегрованої змістової лінії «Здоров’я та безпека»

Очікувані результати (як досягнення учнів)

На кінець уроку учні закріплять вивчений лексико-граматичний матеріал, розвиватимуть навички усного мовлення, критичного мислення, творчі навички, навички роботи у команді згідно до інтегрованої змістовної лінії «Здоров'я та безпека»

Хід уроку

  1. Привітання. Орг момент.
  2. Налаштування на роботу. Мотивація (watch the video and discuss it)

https://www.youtube.com/watch?v=G4H1N_yXBiA

What happens in the world? Why? What causes this? What should we do?

  1. Робота за темою уроку.  Обговорення проблемного домашнього завдання.

“Desert island”

“You have got on desert island. How can you survive? You need to ask for a help. For this you have a radio set.  Its power is 5V.  On the island you have got different fruit trees and you saved a lot of tools. But battery of radio set ran down.

What can you do to charge battery? Is it possible?”

  1. Listening. Teacher reads the description of alternative kinds of energy and pupils must guess.
    1. Look at this greenhouse. The sun’s energy goes through the glass and stay inside.  Inside it’s warm.  This means that plant can grow in cold countries. ( Solar energy)
    2. Look at this sailing boat.  It doesn’t have any engine but it moves. (Wind energy)
    3. This is a water mill.  The water makes the wheel turn and the wheel turns the mill. (Water energy)

So, these ideas aren’t new. But the way we can use alternative energy has changed. Now we can take natural power from sun, wind and water and we can make electricity from it.

  1. Watch the video about alternative kinds of energy. https://www.youtube.com/watch?v=1kUE0BZtTRc
  2. Group work. “Eco home” . Make plan how eco home looks like and present your ideas.
  3. Рефлексія. Тестування у інтерактивній формі за допомогою он-лайн програми Plickers.

 

https://res.cloudinary.com/plickers/image/upload/c_limit,h_500,w_500/52c88b297f573446ffa5d9a47e6afcaf1. It's an eco-home. It doesn't harm the ___.

A people

B environment

C animals

2. It uses ____ energy.

A alternative

B people's

C natural

 

3. It doesn't use ____ like coal and gas.

A oil

B energy

C fossil fuels

 

4. It doesn't use up the planet's ___.

A resources

B energy

C fuels

 

5. It has skylight in the ___.

A roof

B floor

C wall

 

 6. There are ____ panels on the roof to make electricity.

A wind

B water

C solar

 

7. Something that makes water, land and air dirty

A damage

B pollution

C people

 

8. to hurt something

A damage

B clean up

C litter

 

9. paper or other rubbish on the ground

A damage

B environment

C litter

 

10. the world around us

A pollution

B environment

C rubbish

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
3 лютого
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку