№ з/п |
Підтема Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Повторення |
Кількість годин |
Дата за планом |
Примітки |
||||
Велика Британія. Лондон (16 годин) |
|||||||||||||
80 |
Велика Британія
|
Відпрацювання власних назв |
текст |
Робота з картками |
РЗ Впр.1,с.83 |
Велика Британія
|
1 |
|
|
||||
81 |
Подорож Великобританією
|
Past Simple |
текст |
Впр.1,с.97 |
Впр.2,с.97 |
Велика Британія
|
1 |
|
|
||||
82 |
Подорож до Ліверпулю |
Запитання у Past Simple |
Впр.2,с.97 |
Впр.4,с.99 |
Впр.5,с.99 + 3 питання |
Подорож |
1 |
|
|
||||
83 |
Вуличками Ліверпуля |
Прийменники місця. Структура to be going to |
РЗ впр.3,с.83 |
РЗ впр.5,с.84 |
РЗ впр.6,с.85 |
Подорож |
1 |
|
|
||||
84 |
Бітлзманія |
Past Simple |
Впр.11,с.101 |
РЗ впр.1,с.88 |
РЗ впр.2,с.84 |
Музика |
1
|
|
|
||||
85 |
Ліверпульський гурт «Бітлз» |
Запитання у Past Simple |
Впр.5,с.104 |
Впр.5а,с.104 |
Впр.8,с.106 Впр.5,с.104 |
Музика |
1 |
|
|
||||
86 |
Урок домашнього читання |
Структури as…as, notas…as |
текст |
Завдання до тексту |
Переказ тексту |
|
1 |
|
|
||||
87 |
З історії гурта «Бітлз» |
Past Simple |
РЗ впр.4,с.90 |
РЗ впр.5,с.92 |
РЗ впр.4,с.90 РЗ впр.6,с.91 |
Музика |
1 |
|
|
||||
88 |
Велика Британія. Лондон. |
Past Simple |
Ex2 p 121
|
Ex5 p 121
|
Ex3 p 121
|
Велика Британія
|
1 |
|
|
||||
89 |
Визначні пам’ятки Лондона. |
Відпрацювання власних назв |
Впр.1,с.109 |
Робота з картками |
Ex7 p 122
|
Лондон |
1 |
|
|
||||
90 |
Біля карти Лондону. |
Прийменники місця. |
Робота з картками |
Робота з картками |
Ex 3 p 124
|
Лондон |
1 |
|
|
||||
91 |
Орієнтування в Лондоні. |
Past Simple |
Ex 4 p 124
|
Робота з картками |
Підготувати розповідь про визначне місце Лондону. |
Велика Британія
|
1 |
|
|
||||
92 |
Плануємо екскурсію. |
Прийменники місця. Структура to be going to |
Робота з картками |
Робота з картками |
Ex 7 p 125
|
Лондон |
1 |
|
|
||||
93 |
Лондонський Тауер. |
Структура to be going to |
Ex2 p 128
|
Ex 5 p 129
|
Написати есе на тему «Що б я хотів відвідати у Лондоні». |
Велика Британія
|
1 |
|
|
||||
94 |
Музеї Лондона. |
Структури as…as, notas…as |
Ex 1 p 130
|
Ex3 p 128
|
Ex6 p 129
|
Лондон |
1 |
|
|
||||
95 |
Узагальнення з теми «Велика Британія. Лондон» |
Запитання у Past Simple |
Ex 4p 132
|
Робота з картками |
Ex6 p 132 |
Велика Британія
|
1 |
|
|
||||
Україна. Київ (15 годин) |
|||||||||||||
96 |
Київ – столиця України. |
Структури There is/There are |
Ex2, p.138 |
Робота з картками |
Ex3, p.139 |
Україна |
1 |
|
|
||||
97 |
Місто Київ |
Структури There is/There are |
|
Робота з картками |
Ex6, p.140 |
Україна |
1 |
|
|
||||
98 |
Екскурсія по столиці. |
Граматичні часи дієслова |
Ex2, p.141 |
|
Скласти діалог за зразком вправи 2 ст 141 |
Подорож |
1 |
|
|
||||
99 |
Визначні пам’ятки Києва |
Present Simple |
Ex3 , p.141 |
Ex 4 p.142 |
Ex 6 p.142 |
Україна |
1 |
|
|
||||
100 |
Орієнтування містом |
Граматичні часи дієслова |
Ex1, p.143-144 |
Робота з картками |
Підготувати діалог «Телефонна розмова» за зразком ех.2 р.144 |
Подорож |
1 |
|
|
||||
101
|
Урок домашнього читання
|
Present Simple |
текст |
Завдання до тексту |
Переказ тексту |
|
1 |
|
|
||||
102 |
Орієнтування у Києві |
Граматичні часи дієслова |
Ex3p.144 |
Робота з картками |
Ex5p.145 |
Подорож |
1 |
|
|
||||
103 |
Вказуємо напрямок. |
Питальні речення.
|
Ex3p.146 |
Робота з картками |
Скласти діалог за зразком вправи 3ст 147 |
Прийменники місця |
1 |
|
|
||||
104 |
Дорожні знаки та вивіски. |
Граматичні часи дієслова |
Ex4, p.148 |
Робота з картками |
Ex5, p.148 |
Напрям |
1 |
|
|
||||
105 |
Шкільна екскурсія до Київа. |
Структури There is/There are |
Ex3p.150 |
Ex2p.150 |
Ex5p.151 |
Україна |
1 |
|
|
||||
106 |
Ласкаво просимо до Києва
|
Граматичні часи дієслова |
Читання оголошень Ex1,2, p.152
|
Робота з картками |
Підготувати розповідь про візит до Києва |
Подорож |
1 |
|
|
||||
107 |
Урок домашнього читання |
Present Simple |
текст |
Завдання до тексту |
Переказ тексту |
|
1 |
|
|
||||
108 |
Гості з Великої Британії. |
Питальні речення.
|
Ex3 p.152
|
Ex 4p.153
|
Ex 6 p.154
|
Велика Британія |
1 |
|
|
||||
109 |
Музеї та церкви Київа |
Present Simple |
Ex 2 p.155
|
Ex 3 p.155
|
Ex 6 p.157
|
Україна |
1 |
|
|
||||
110 |
Узагальнення з теми «Україна. Київ» |
Граматичні часи дієслова |
Ex 4 p.156
|
Робота з картками |
Повторити граматичний матеріал уроку |
Україна |
1 |
|
|
||||
Покупки (16 годин)
|
|||||||||||||
111 |
Види магазинів |
Теперішній неозначений час |
Впр. 2 С.31 |
Впр.1,с.31 |
Впр. 1, с. 30 |
Покупки |
1 |
|
|
||||
112 |
У супермаркеті |
Минулий неозначений час |
В. 1, с.33 |
Робота з картками |
Впр. 1, с.33 |
Харчування |
1 |
|
|
||||
113 |
Покупки у магазині |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час
|
Впр. 2 С.36 |
Робота з картками |
Скласти список покупок |
Одяг |
1 |
|
|
||||
114 |
Робимо покупки
|
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
Впр. 2 С.37 |
Впр. 5 С.38 |
Скласти діалог |
Харчування |
1 |
|
|
||||
115 |
Урок домашнього читання |
Present Simple |
текст |
Завдання до тексту |
Переказ тексту |
Покупки |
1 |
|
|
||||
116 |
Магазини |
Теперішній тривалий для майбутніх планів, may, might |
В. 3,5, с.39-40 |
В. 5, с.40 |
В. 5, с.40 |
Харчування |
1 |
|
|
||||
117 |
Різноманіття магазинів |
Теперішній тривалий для майбутніх планів, may, might |
В.7, с.41 |
В.6, с.41 |
В.8, с.42 |
Одяг |
1 |
|
|
||||
118 |
Покупки |
Теперішній неозначений час |
Впр. 1 С.42-43 |
Робота з картками |
Скласти повідомлення |
Покупки |
1 |
|
|
||||
119 |
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
Впр. 1 С.43 |
В. 5, с.44 |
В. 5, с.44 |
Харчування |
1 |
|
|
||||
120 |
Гроші |
Минулий неозначений час |
Впр. 1 С.45 |
Робота з картками |
В. 3, с. 46 |
Велика Британія Україна |
1 |
|
|
||||
121 |
Гроші в різних країнах
|
Минулий неозначений час |
Впр. 1 С.46 |
В.6, с.47 |
В.6, с.47 |
Велика Британія Україна |
1 |
|
|
||||
122 |
Урок домашнього читання |
Present Simple |
текст |
Завдання до тексту |
Переказ тексту |
|
1 |
|
|
||||
123 |
Покупки в Лондоні |
Минулий неозначений час |
Впр. 2 С. 49 |
Робота з картками |
Впр. 2 С. 49 |
Одяг |
1 |
|
|
||||
124 |
Лондонські магазини |
Минулий неозначений час |
Впр. 4,с.50 |
В. 7, с.50 |
В. 7, с.50 |
Покупки |
1 |
|
|
||||
125 |
Покупки з родиною |
Минулий неозначений час |
Впр. 4 С. 51-52. |
В. 2, 3, с.51 |
В. 5, с.52 |
Харчування |
1 |
|
|
||||
126 |
Узагальнення з теми «Покупки» |
Теперішній тривалий для майбутніх планів, may, might |
текст |
Робота з картками |
Повторити граматичний матеріал уроку |
Одяг |
1 |
|
|
||||
Людина (16 годин)
|
|||||||||||||
127 |
Людина у світі |
Минулий неозначений час |
Впр.1,с.83 |
РЗ Впр.2,с.75 |
РЗ Впр.3,с.75 |
Людина |
1 |
|
|
||||
128 |
Історії |
Минулий неозначений час |
Впр.3,с.84 |
Впр.6,с.87 |
Впр.8,с.87 |
Природа |
1 |
|
|
||||
129 |
Назад у минуле |
Минулий неозначений час |
Впр.4,с.91 |
Впр.7,с.93 |
Впр.4,с.91 РЗ Впр.1,с.80 |
Дозвілля |
1 |
|
|
||||
130 |
Середні віки |
Минулий неозначений час |
Впр.4,с.91 |
РЗ Впр.4,с.81 |
Впр.4,с.91 |
Дозвілля |
1 |
|
|
||||
131 |
Сторінками історії |
Минулий неозначений час |
РЗ Впр.2-3,с.81 |
РЗ Впр.2-3,с.81 |
Впр.14,с.96 |
Дозвілля |
1 |
|
|
||||
132 |
Урок домашнього читання |
Present Simple |
текст |
Завдання до тексту |
Переказ тексту |
|
1 |
|
|
||||
133 |
Науковці середньовіччя |
Минулий неозначений час |
РЗ Впр.5,с.82 |
РЗ Впр.5,с.82 |
РЗ Впр.1-2,с.83 |
Наука |
1 |
|
|
||||
134 |
Мій будинок |
Майбутній час |
Впр.2,с.130 |
Впр.3,с.132 |
Впр.2,с.130 Впр.4,с.131 |
Меблі |
1 |
|
|
||||
135 |
На кухні |
Минулий неозначений час Майбутній час |
Впр.10,с.135 |
РЗ Впр.2,с.114 |
Впр.10,с.135 РЗ Впр.1,с.113 |
Меблі |
1 |
|
|
||||
136 |
Кухонне приладдя |
Майбутній час |
Впр1,с.137 |
РЗ Впр.3,с.115 |
РЗ Впр.4,с.115 |
Меблі |
1 |
|
|
||||
137 |
Ранкова зустріч |
Майбутній час |
РЗ Впр.4,с.115 |
РЗ Впр.6,с.116 |
РЗ Впр.7-8,с.117 |
Харчування |
1 |
|
|
||||
138 |
Урок домашнього читання
|
Present Simple |
текст |
Завдання до тексту |
Переказ тексту |
|
1 |
|
|
||||
139 |
Емоції людини |
|
Впр.8,с.140 |
Робота з картками |
Впр.8,с.140 РЗ Впр.2,с.119
|
Емоції |
1 |
|
|
||||
140 |
Розповідь Пітера |
Майбутній час |
Впр.10,с.141 |
Впр.9,с.140 |
Впр.10,с.141 |
Емоції
|
1 |
|
|
||||
141 |
Мій настрій |
Минулий неозначений час
|
РЗ Впр.1,с.118
|
РЗ Впр.1,с.118
|
Впр.13,с.143 |
Емоції |
1 |
|
|
||||
142 |
Узагальнення з теми «Людина» |
Майбутній час |
Впр.11,с.143 |
Робота з картками |
Впр.12,с.143 |
Людина |
1 |
|
|
||||
Природа (16 годин)
|
|
Майбутній час |
|||||||||||
143 |
Домашні тварини |
Минулий неозначений час |
Впр.2,с.78 |
РЗ Впр.2,с.68 |
РЗ Впр.3,с.69 |
Тварини |
1 |
|
|
||||
144 |
Домашні улюбленці |
Минулий неозначений час |
Впр.7,с.79
|
Впр.6,с.79 |
РЗ Впр.4-5,с.69 |
Домашні тварини |
1 |
|
|
||||
145 |
Брати наші менші |
Минулий неозначений час |
РЗ Впр.6,с.70 |
РЗ Впр.6,с.70 |
РЗ Впр.7,с.70 |
Тварини |
1 |
|
|
||||
146 |
Фантастичні створіння |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
Впр2,с.144 |
Впр3,с.145 |
Впр2,с.144 Впр4,с.145 |
Пори року |
1 |
|
|
||||
147 |
Дивовижний світ |
Минулий неозначений час |
Впр7,с.146 |
Впр8,с.148 |
Впр10,с.148 |
Пори року |
1 |
|
|
||||
148 |
Урок домашнього читання |
Present Simple |
текст |
Завдання до тексту |
Переказ тексту |
|
1 |
|
|
||||
149 |
Неймовірна зустріч |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
РЗ Впр.3,с.122 |
РЗ Впр.3,с.122 |
РЗ Впр.4,с.122 |
Тварини |
1 |
|
|
||||
150 |
Екопродукти |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
Впр.1,с.149 |
РЗ Впр.1,с.123 |
РЗ Впр.2,с.123
|
Овочі та фрукти |
1 |
|
|
||||
151 |
Життя в сільській місцевості |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
РЗ Впр.1,с.123 |
РЗ Впр.1,с.123 |
РЗ Впр.5,с.125 |
Природа |
1 |
|
|
||||
152 |
Ми можемо врятувати планету! |
Теперішній доконаний час |
Впр.6,с.150 |
Впр.7,с.151 |
Впр.9,с.152 |
Довкілля |
1 |
|
|
||||
153 |
Екологічна місцевість |
Минулий неозначений час |
РЗ Впр.1,с.126 |
РЗ Впр.1,с.127 |
РЗ Впр.2,с.127 |
Довкілля |
1 |
|
|
||||
154 |
Контроль письма визначити рівень рецептивних граматичних навичок; дослідити і проаналізувати проблеми, що виникають при формуванні в учнів рецептивних граматичних навичок
|
|
|
||||||||||
155 |
Урок домашнього читання |
Present Simple |
текст |
Завдання до тексту |
Переказ тексту |
|
1 |
|
|
||||
156 |
Дивовижні тварини |
Теперішній доконаний час |
Впр.12,с.153 |
Впр.13,с.153 |
Впр.12,с.153 |
Природа |
1 |
|
|
||||
157 |
Контроль аудіювання перевірити рівень, уміння розуміти розмовне мовлення носія мови , думок і задуму, лежачого основу усного висловлювання Текст аудіювання спрямований на:
|
1 |
|
|
|||||||||
158 |
Узагальнення з теми «Природа» |
Минулий неозначений час |
Впр.15,с.154 |
Робота з картками |
Впр.16,с.154 |
Довкілля |
1 |
|
|
||||
Харчування (12 годин)
|
|||||||||||||
159 |
Харчування. |
Прикметники |
Впр. 3, С. 56 |
Впр.2 С. 56 |
В. 6, с.57 |
Овочі та фрукти |
1 |
|
|
||||
160 |
Правильне харчування |
Теперішні часи |
Впр. 6 С. 56 |
Впр.7 С. 56 |
В. 10, с.59 |
Харчування |
1 |
|
|
||||
161 |
Контроль читання виявити рівнь розуміння тексту учнями та їх здатність аналізувати прочитану інформацію Текст читання спрямований на:
|
1 |
|
|
|||||||||
162 |
Час сніданку |
Теперішні часи |
Впр. 5 С. 61 |
В. 8, с.62 |
В. 8, с.62 |
Овочі та фрукти |
1 |
|
|
||||
163 |
Час обіду |
Теперішні часи |
Впр.3,4 С.64 |
Впр. 7 С. 65 |
В. 4, с.64 |
Продукти харчування |
1 |
|
|
||||
164 |
Контроль говоріння перевірити рівень сформованості навичок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування. Тематика мовлення: 1Лондон 2.Київ 3.Мій будинок 4.Мій домашній улюбленець 5.Мій раціон харчування
|
1 |
|
|
|||||||||
165 |
Приготування їжі |
Теперішній неозначений час |
В. 5, 6, с.63 |
В. 8, с.69 |
Впр. 7 С. 65 |
Харчування |
1 |
|
|
||||
166 |
Урок домашнього читання |
Present Simple |
текст |
Завдання до тексту |
Переказ тексту |
|
1 |
|
|
||||
167 |
Пікнік |
Минулий неозначений час |
В. 7, с. 68 |
Впр. 2 С.69 |
В. 4, с.68 |
Овочі та фрукти |
1 |
|
|
||||
168 |
Українська кухня |
Минулий неозначений час |
В. 5, с.71 |
Робота з картками |
В. 8, с.69 |
Продукти харчування |
1 |
|
|
||||
169 |
Улюблені страви |
Теперішній неозначений час |
В. 6, с.71 |
В. 1, 4, с. 73 |
Впр. 3, С.70 |
Овочі та фрукти |
1 |
|
|
||||
170 |
Узагальнення з теми «Харчування» |
Теперішній неозначений час |
В. 5, с. 74 |
Робота з картками |
В. 8, с. 71 |
Продукти харчування |
1 |
|
|
||||