Календарно-тематичне планування до підручника "Prepare 1" ІІ семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника "Prepare 1" ІІ семестр з розрахунком на 4 години на тиждень.

Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік _____________    Семестр____ІI______ Вчитель: _______________________________

Клас 5 - А  Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр IІ

My digital life

49

 

Дозвілля. Опрацювання НЛО.

 

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

 

Питання і відповіді щодо улюблених способів провести дозвілля

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Прослуховування аудіо

 

Місця для розваг та дозвілля

 

WB c.48, вивчити ЛО

50

 

Мій вільний час. Повторення прислівників частоти.

 

 

Реагує на звернене до нього /неї чітке й

повільне мовлення у простих повсякденних

ситуаціях, якщо співрозмовник докладає

певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Прислівники частоти: always, often, sometimes, never

WB c.49, вивчити ЛО

 

51

 

Спільні інтереси. Опрацювання НЛО з теми.

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

Розповідь про свої гаджети та їх призначення

Розгляд картинок та пошук відповідників

Розповідь про речі повсякденного вжитку

Назви гаджетів

 

WB c.50, вивчити ЛО

52

 

Як часто ти виконуєш певну дію. Робота з граматичними структурами.

Розповідь про діджітал-поведінку друга

 

Розповідь про друга

 

How much…?
How many…?

WB c.51, вивчити ГО, проектна робота

53

 

Мої улюблені гаджети. Проектна робота.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО

Working life

54

 

Професії. Опрацювання НЛО.

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

Розповідь про професії членів родини

Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

 

Назви професій

 

WB c.52, вивчити ЛО

55

 

Професії рідних. Активізація ЛО.

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

 

Розповідь про професії членів своєї родини

 

Present Simple and Present Continuous

WB c.53, повторити ЛО

56

 

У кафе. Робота з текстом.

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис закладу харчування

Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я

Зорове сприймання тексту в картинках

 

 

 

WB c.54

57

 

Замовлення в кафе. Використання фразових структур.

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій

кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

 

Написання діалогу-бесіди у ресторані

Назви кухонних предметів/

Intonation

Can: прохання і дозволи

WB c.55, підготувати діалоги за зразком і власне меню.

58

 

Замовлення в кафе. Проектна робота.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО та ГО

Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet

59

 

Безпека у інтернеті. Опрацювання НЛО.

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному  матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Презентація створеного проекту

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

 

 

 

Розробка Проекту

60

 

Безпека у інтернеті. Проектна робота.

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

 

Написання і презентація проекту

 

 

Повторити ЛО та ГО

61

 

Технології. Повторення ЛЛ та ГО. Виконання завдань.

Повторити фрази

62

 

Технології. Виконання різнорівневих завдань ст. 78-79

Повторити ЛО

Places

63

 

У місті. Опрацювання НЛО

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Запитання і відповіді про вихідні у місті

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо

 

Назви локацій у місті

Вимова звуків /s/ та /k/

 

WB c.56, вивчити ЛО

64

 

Що є в місті. Робота з структурами.

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Прослуховування тексту про перебіг подій

 

Побудова діалогу

 

Is there are…? Are there any…?

WB c.57

65

 

Моє улюблене місце. Опрацювання НЛО. (прикметники)

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Опис власного місця проживання

Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями

 

Прикметники на позначення місць

 

WB c.58, вивчити ЛО

66

 

Опис місцевості. Прийменники.(прикметники)

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Перегляд відео

Діалогічне мовлення про місце проживання

 

Prepositions: inside, outside, above, below, near

WB c.59, вивчити прийм.

Принести олівці і фломастери.

67

 

Моє місто. Проектна робота. План міста.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО

Out and about

68

 

Транспорт та його види. Опрацювання НЛО.

Розповідає про те, що вміє робити добре й не

дуже добре.

Запитання і відповіді про транспорт, яким користується

Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень

 

Види транспорту

 

WB c.60, вивчити ЛО

69

 

Подорож навколо Лондона і Києва. Повторення ЛО.

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Зорове сприйняття тексту

 

 

Because, and, but, or

Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова

WB c.61, вивчити ЛО

70

 

Дозвілля. Опрацювання НЛО. 

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань.

Складання плану вихідних у бесіді з друзями

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо-бесід

Складання діалогів за представленою моделлю

Фрази для проведення дозвілля

 

WB c.62, вивчити ЛО

71

 

Вихід в місто. Види відпочинку.

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

 

Написання електронного листа

 

Let’s…?
Shall we…?

WB c.63, повторити ЛО. Принести олівці і фломастери.

72

 

Місця для відпочинку. Проектна робота.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО

Culture. Museums around the world

73

 

Музеї світу. Робота з текстами.

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Презентує класу проект

 

 

 

 

Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу

 

Прикметники на позначення музеїв

 

Повторити ЛО та ГО. Принести олівці і фломастери.

74

 

Музеї світу. Робота в групах.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Підготовка і презентація проекту

 

 

Підготувати інформацію про один із музеїв.

75

 

Відомі музеї. Презентація проектів.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО

What shall I wear?

76

 

Одяг. Опрацювання НЛО.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Розповідь про доречний одяг

Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди

Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями

 

Назви предметів одягу

 

WB c.64, вивчити ЛО

77

 

Частини одягу. Утворення множини.

Перегляд відео

Обговорення відео

Вимова звуків /s/, /z/, / IZ /

Множина

WB c.65

78

 

Людина. Частини тіла. Опрацювання НЛО.  (фрази)

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис карнавального костюма

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Прослуховування діалогу про опис зовнішності

 

Характеристики зовнішності людей

 

WB c.66, вивчити ЛО

79

 

Людина. Опис зовнішності. (фрази)

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Усний опис карнавального костюма

 

Have got/ has got

WB c.67, повторити ГО

80

 

Опис друга. Проектна робота.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО

Buy it!

81

 

Покупки. Опрацювання НЛО.

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про ставлення до покупок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність: розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок

Прослуховування діалогу

 

Назви товарів

 

WB c.68, вивчити ЛО.

82

 

Мої забаганки. Вживання структур.

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Відповідь на запитання про свої бажання і потреби

 

Діалогічна бесіда про свої потреби

 

Need/want

WB c.69

83

 

Гроші і ціни. В магазині. Робота з текстами.

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Опис власних звичок щодо покупок

Зорове співвіднесення тексту із зображенням

 

Позначення ціни

 

WB c.70

84

 

Як часто ти ходиш за покупками? Виконання вправ.

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

 

Написання діалогу

Вимова звуків /ʃ/ та /s/

too+adjective

WB c.71

85

 

Шопінг. Проектна робота.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО

Life Skills. Social responsibility: Looking after our world

86

 

Соціальна відповідальність. Робота з текстами.

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Презентація створеного проекту

Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку

Зорове сприйняття тексту про одяг

 

 

 

Розробка проекту

87

 

Соціальна відповідальність

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Презентація проекту

 

 

Повторити ЛО

88

 

Щоденні справи. Повторення.

Повторити ГО

89

 

Щоденні справи. Виконання тестових завдань.

Повторити ЛО

Different places

90

 

Природа. Опрацювання НЛО

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Порівняння життя у місті і селі

Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядати природу як цілісну систему

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

 

Назви природних об’єктів

 

WB c.72, вивчити ЛО

91

 

Місця для відпочинку. Ступені порівняння прикметників.

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння

 

Усний опис зображень із залученням вивченої граматики

 

Ступені порівняння: короткі прикметники

WB c.73, вивчити правило

92

 

Точки зору (прикметники)

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Відповіді на запитання по відео

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті

Обговорення відео

Прикметники на позначення характеристики

 

WB c.74, вивчити ЛО

93

 

Точки зору (прикметники)

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Бесіда про омріяне місце для відвідування

 

Розповідь про улюблене місце на планеті

 

Ступені порівняння: довгі прикметники

WB c.75

94

 

Хороші місця для відпочинку. Робота в парах.

 

 

 

 

 

 

 

Вивчити діалоги

The weather

95

 

Погода. Опрацювання НЛО

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень

Обговорює погоду і пори року

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати природні і погодні явища

 

Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

Зорове сприйняття коментарів про погоду

 

Назви видів погоди і пір року

 

WB c.76, вивчити ЛО

96

 

Види занять в залежності від погоди. Виконання вправ.

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови

Перегляд відео

Обговорення відео і розповідь класу звички друга

 

Займенник it на позначення погоди

WB c.77, повторити ЛО

97

 

Свята. Розвиток умінь аудіювання.

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні

 

 

 

WB c.78

98

 

Активний відпочинок. Виконання вправ.

Пише короткі вітальні листівки.

 

Написання листівки з місця відпочинку

Назви атрибутів відпустки

Прийменники with, for, until

WB c.79, повторити ЛО

99

 

Листівка з відпочинку. Виготовлення листівок.

 

 

 

 

 

 

 

Доробити листівки

Culture. Beach culture in Australia and New Zealand

100

 

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Презентація проекту

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Зорове сприйняття тексту

Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом

 

Розробка проекту

101

 

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії. Презентація проектів.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

 

 

Створення проекту

 

Повторити ЛО і ГО

A fantastic concert

102

 

Фантастичний концерт. Опрацювання НЛО. Прикметники (1)

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Опис дозвілля з друзями

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Зорове співвіднесення зображень зі словами

 

Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow

 

WB c.80, вивчити ЛО

103

 

Минулі події. Вивчення минулого часу.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером

Вимова:was

Past Simple: be

WB c.81, вивчити правило

104

 

Що робила Сенді Беррі? Прикметники (2)

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення подій з минулого

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту

 

Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong

 

WB c.82, вивчити ЛО

105

 

Минулий концерт. Виконання вправ. Прикметники (2)

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Усні запитання і відповіді про події з минулого

 

Wh- questions

WB c.83, вивчити ГО

Animals

106

 

Дикі тварини. Опрацювання НЛО

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про улюблену тварину

Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

Назви диких тварин

 

WB c.84, вивчити ЛО

107

 

Дикі тварини. Вживання минулої форми дієслова.

 

Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні

Вимова: extra syllable

Past Simple (affirmative)

WB c.85, повторити ГО

108

 

Домашні тварини. Опрацювання НЛО

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про домашніх улюбленців

Зорове сприйняття зображень і слів

 

Назви домашніх тварин

 

WB c.86, вивчити ЛО

109

 

Життя на фермі. Розвиток умінь аудіювання.

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками

Прослуховування радіо-інтерв’ю

Написання підсумків шкільного року для сайту

 

Past Simple (negative)

WB c.87, вивчити ГО, принести олівці і фломастери

110

 

Домашні улюбленці. Проектна робота.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО і ГО

Life Skills. Collaboration: Deciding things together

111

 

Співпраця. Робота з текстом.

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Презентація проекту

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту про фільми

 

 

 

Розробка проекту

112

 

Співпраця. Проектна робота.

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули.

 

Створення проекту

 

 

Повторити ЛО і ГО

113

 

Співпраця. Виконання завдань на повторення. ст 122-123

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені структури

114

 

Співпраця. Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

115

 

Мій вільний час. Обговорення в групах.

Повторити ГО

116

 

Контроль читання. Робота з текстом.

Повторити ЛО «Шкільні предмети і обладнання»

117

 

Шкільне життя. Повторення ЛО.

Повторити ГО

118

 

Контроль говоріння. Обговорення вивчених тем.

Повторити ЛО до теми «Моя родина»

119

 

Моя сім’я. Робота в парах.

Повторити ГО

120

 

Контроль письма. Написання листівки з відпочинку.

Повторити ЛО «Характер. Зовнішність»

121

 

Мій друг. Опис зовнішності і характеру.

Повторити ЛО

122

 

Контроль аудіювання. Робота з тестовими завданнями.

Повторити ГО

123

 

Узагальнення і повторення вивченого матеріалу за рік. Повторення ЛО та ГО.

Повторити ЛО та ГО

 

docx
Додано
2 квітня 2023
Переглядів
1708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку