Календарно-тематичне планування з англійської мови для 11 класу
за підручником «English» В.Буренко, І семестр (3год./тиж.)
№ уроку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика
|
Граматика
|
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування, усна взаємодія |
Писемне продукування, писемна взаємодія |
|||||
Тема 1: A civilized society. Цивілізоване суспільство
|
||||||||||||||
1 |
|
Сім’я. Введення та активізація нових ЛО в усному мовленні |
Наведення прикладів внеску своєї родини у сталий розвиток держави |
Порівнює сімейні традиції. Обговорення системи цінностей сучасної родини Наводить приклади взаєморозуміння між батьками та дітьми. Наводить приклади особистого внеску в життя громади
|
Усвідомлення різних стилів розв`язання конфліктів та адекватної поведінки у конфліктних ситуаціях. |
Усвідомлення необхідності бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. |
с.4 |
|
Впр.1,3 с.4 |
Впр.3 с.4 |
Впр.6, с.5 |
Впр.4,5 с.4-5 |
Вивчити ЛО, скласти з ними 10 речень |
|
2 |
|
Стосунки з батьками. Розвиток навичок читання |
с.4 |
|
Впр.7 с.4 |
|
картки |
картки |
Написати твір про свої стосунки з батьками |
|||||
3 |
|
Проблема батьків і дітей. Вдосконалення навичок аудіювання |
|
|
Впр.9 с.7 |
Впр.8 с.7 |
Впр.9 с.7 |
|
Впр.10 с.8 |
|||||
4 |
|
Стреси у підлітковому віці. Розвиток навичок мовленння |
С.9 |
|
Впр.1 с.9 |
Впр.4 с.10 |
Впр.3,5,6 с.10 |
картки |
Впр.7 с.10, вивчити ЛО |
|||||
5 |
|
Граматичний калейдоскоп. Вдосконалення граматичних навичок |
|
Active voice |
Grammar point с. 186-189 Впр.8 с.11 |
|
|
картки |
Впр.10 с.11 |
|||||
6 |
|
Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання. Розвиток навичок говоріння |
С.12 |
|
Впр.1,2,3 с.12-13 |
Впр.1, 2 с.12 |
Впр.3,4,5,6 с.14 |
|
Впр.7 с.15, вивчити ЛО |
|||||
7 |
|
Дружна сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині. Формування навичок письма |
С.16 |
|
Впр.31,4с.16-18 |
|
Впр.5 с.19 |
Впр.2с.16 |
Написати твір-мініатюру «Ідеальна сім’я», вивчити ЛО |
|||||
8 |
|
Діти мають право. Розвиток навичок читання та монологічного мовлення |
|
|
Впр.6,7 с.19-21 |
|
Впр.8 с.21 |
|
Впр.9 с.21 |
|||||
9 |
|
Лексико-граматичний тест з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО та граматичні часи дієслів |
|
Тема 2: Food for Life. Традиції харчування |
||||||||||||||
10 |
|
Здорова та нездорова їжа. Харчова піраміда. Введення та активізація нових ЛО |
Дискутує щодо якості та цінно цін життя |
Висловлення власної думки щодо закладів громадського харчування
Висловлення власної думки щодо корисності раціонального харчування |
Дискутує довкола питання впливу харчування на здоров'я людини Оцінює позитив ні та негативні наслідки Вживання їжі |
Співвідносить можливість відвідування культур них заходів із власною фінансовою спроможністю |
С.23 |
Умовні речення І типу |
Впр.1,3,5 с.22-23 |
Впр.4, 5 с.23 |
Впр.2, 6 с.22,24 |
Впр.7с.24 |
Впр.8,9 с.24, вивчити ЛО |
|
11 |
|
Ми-те, що ми їмо. Розвиток усного мовлення |
С.25-26 |
Умовні речення 0 типу |
Впр.12 с.26 |
Впр.11 с.25-26 |
Впр.12 с.26 |
картки |
Впр.13 с.26, Вивчити ЛО |
|||||
12 |
|
Столовий етикет. Відвідування кафе / ресторану. Формування навичок діалогічного мовлення |
С.27 |
|
Впр.1, 2 с.27 |
|
картки |
|
Скласти діалог на тему «В ресторані», вивчити ЛО |
|||||
13 |
|
Непряма мова. Формування граматичних навичок |
|
Indirect speech |
c.28-31 |
|
|
картки |
Перебудувати речення на картках з прямої мови у непряму |
|||||
14 |
|
Харчові вподобання тинейджерів. Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
Впр.4, 7, 8 с.32 |
Впр.5,6с.32 |
|
Впр.9 с.32 |
|||||
15 |
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки. Розвиток навичок читання |
С. 34 |
|
Впр.1,3 с.34-36 |
Впр.1, 4 с.34,36 |
|
|
Підготувати презентацію про незвичні ресторани, вивчити ЛО |
|||||
16 |
|
Традиційна українська кухня. Удосконалення навичок читання та усного мовлення |
С.36-37 |
|
Впр.9,10 с.37-42 |
Впр.6,7 с.37 |
Впр.12 с.42 |
Впр.8 с.37 |
Впр.13 с.42 |
|||||
17 |
|
Робота над проектом: «Ми їмо, щоб існувати, а не існуємо, щоб їсти». Тематичне оцінювання. Робота в групах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
|
Тема 3: Art as Entertainment. Мистецтво як одна з розваг |
||||||||||||||
18 |
|
Мистецтво в нашому житті. Введення та активізація нових ЛО |
Вислов лює власні почуття та емоції виклика ні твора ми мис тецтва |
Висловлює власне ставлення до розмаїття видів сучасного мистецтва Висловлює власні почуття та емоції викликані творами ми мистецтва Формулює особисті цінності Пояснює правила поведінки у закладах культури |
Дискутує довкола впливу мистецва на емоцій ний стан людини |
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн Співвід носить можливість відвіду вання культур них заходів із власною фінансовою спромож ністю |
С. 43-44 |
|
Впр.2, 4 с.43-44 |
|
Впр.1, 2, 5, 6, 7 с.42 |
|
Впр.8 с.46, вивчити ЛО |
|
19 |
|
Види мистецтва. Розвиток навичок читання |
С.47 |
Passive voice |
Впр.1, 5 с.47-49 |
|
Впр.1, 2, 3, 6 с.47, 50 |
картки |
Перебудувати речення на картках із активного стану в пасивний, вивчити ЛО |
|||||
20 |
|
Музика. Види музики. Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Впр.10 с.51 |
Впр.8 с.51 |
Впр.7, 9 с.50-51 |
|
Скласти речення із словосполученнями Впр.10 с.51 |
|||||
21 |
|
Написання есе-розповіді. Вдосконалення написання власного висловлювання |
С.51-52 |
|
Suggested answer с.52-53 |
|
|
Написання есе за зразком |
Впр.11 с.52 |
|||||
22 |
|
Засоби масової інформації. Розвиток навичок читання |
С. 54 |
Wh-questions |
Впр.1, 4 с.54-55 |
|
Впр.1,2,4 с.54-55 |
картки |
Вивчити ЛО, поставити питання до виділених слів на картках |
|||||
23 |
|
Рецензія на улюблений фільм. Вдосконалення усного мовлення |
С.56 |
|
Spot on film review с.56-57 Suggested answer с.58 |
|
Впр.5,6,7,8 с.56-57 |
|
Впр.9 с.58 |
|||||
24 |
|
Театрали. Формування навичок письма та діалогічного мовлення |
С.59-60 |
Дієприкметн. |
Впр.5 с.60 |
Впр.6 с.61 |
Впр.1,2,4,7 с.59-61 |
картки |
Впр.8 с.61 |
|||||
25 |
|
Мистецтво 21 сторіччя. Розвиток навичок читання |
С.62 |
|
Впр.10, 12 с.62-63 |
|
Впр.11,12 с.63-64 |
|
Впр.13 с.64 |
|||||
26 |
|
Українське народне мистецтво. Вдосконалення навичок читання |
С. 65 |
Неособові форми дієс лова
|
Впр.4 с.67 |
|
Впр.1,2,5 с.65, 67 |
Впр.7с.68 |
Підготувати доповідь у групах про різні види сучасного мистецтва |
|||||
27 |
|
Мій улюблений вид мистецтва. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
Прийменники |
Впр.9, 10, 11 с.69-70 |
Впр.12с.70 |
Впр.8, 11 с.69, 70 |
Впр.9 с.70 |
Скласти діалог за зразком, розіграти його |
|||||
28 |
|
Видатні митці. Опис творів живопису. Формування навичок усного мовлення |
|
|
Впр.13 с.70, С.72, Впр.17 с.73 |
|
Впр.14 с.71 |
Впр.15 с.73 |
Впр.18с.73 |
|||||
29 |
|
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО та граматичні часи |
|
Тема 4: The Youth Movement. Молодіжний рух |
||||||||||||||
30 |
|
Субкультури та проблеми молоді. Введення та активізація нових ЛО |
дискутувати щодо якості та цінності життя
|
демонструвати розуміння прав та обов’язків молоді |
толерантно спілкуватися з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту
|
усвідомлювати необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родин. |
С.74 |
|
Впр.4, 7 с.75-77 |
|
Впр.1, 3, 5, 6 с.74,77 |
|
Впр.8с.78 |
|
31 |
|
Молодіжні організації України. Розвиток навичок читання та усного мовлення |
С.80 |
|
Впр.14 с.71 |
Впр.1 с.80 |
Впр.4, 5, 6, 7, 8 с.82 |
|
Впр.9 с.82
|
|||||
32 |
|
Молодь та суспільство. Конвенція ООН про права дитини. Вдосконалення навичок читання |
С. 83 |
Часи групи Simple |
Впр.3,4 с.83-87 |
|
Впр.1 с.83, с. 87 |
картки |
Скласти розповідь «Які б ще положення я додав до Конвенції про права дитини» |
|||||
33 |
|
ПоколінняZ. Розвиток навичок аудіювання |
С. 87 |
Часи групи Continuous |
Впр.10 с.88 |
Впр.8 с.88 |
Впр.5,7, 9 с.89 |
|
Впр.12 с.89 |
|||||
34 |
|
Граматичний калейдоскоп |
|
Часи групи Perfect |
Grammar point |
|
|
картки |
Підготувати доповідь про субкультури |
|||||
35 |
|
Позакласне читання. Молодіжна культура. Обговорення прочитаного |
Тексти за вибором учителя |
|
|
|
Палити За чи проти. Обговорення Презентація постерів |
|
Скласти таблицю молодіжних організацій |
|||||
36 |
|
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО, граматичні часи |
|
Тема 5: Effects of modern technology.Вплив сучасних технологій |
||||||||||||||
37 |
|
Винаходи та винахідники. . Введення та активізація нових ЛО |
Аналізує вплив науко во-техніч ного прогресу на життя людини і дов кілля Обгово рює важ ливість сучасних технологій для виріше ння еколо гічних проблем |
Оцінює значення етичного споживання (екопро дукти, екотова ри) для навколишнього середовища |
Дискутує довкола питання впливу сучасних техноло гій на здоров'я людини Оцінює позитив ні та негативні наслідки певних винахо дів на життя людини |
Аналізує та оцінює шляхи фінансування розвитку науки і техніки Обговорює позитивні та негатив ні наслідки від певних винаходів |
С.90-91 |
Умовні речення І та ІІ типу |
Впр.5 с.91 |
|
Впр.1,2,3,6 с.90,92 |
картки |
Впр.7 с.92 |
|
38 |
|
Винаходи. Чи можливе життя без них?Написання есе з використанням аргументів за та проти. Вдосконалення написання власного висловлювання |
|
Умовні речення І та ІІ типу |
С.92-93 |
|
|
Написана есе за зразком |
Впр.9 с.93 |
|||||
39 |
|
Вплив телебачення та Інтернету на життя людини. Розвиток навичок читання |
С.95 |
Непряма мова питання |
Впр.4,6 с.96-97 |
Впр.3 с.95 |
Впр.1, 5, 7 с.95, 97, 98 |
Впр.8 с.98 |
Впр.9 с.98 |
|||||
40 |
|
Як Інтернет поглинає світ? Розвиток усного мовлення |
С.99 |
|
Впр.3,4 с.100-102 |
|
Впр.1, 5 с.100, 102 |
|
Впр.6 с.102 |
|||||
41 |
|
Досягнення науки. Розвиток навичок аудіювання |
С. 102-103 |
|
|
Впр.8,10 с.103 |
Впр.9,11, 12 с.103-104 |
|
Впр.14 с.104 |
|||||
42 |
|
Робота над проектом «Найвизначніший винахід людства». Робота у групах |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до лексико-граматичного тесту |
|||||
43 |
|
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО та граматичний матеріал |
|
44 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
Підсумковий урок. Узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|