Календарно-тематичне планування до уроків англійської мови для 6 класу (ІІ семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до уроків англійської мови для 6 класу (ІІ семестр) розраховане на 3 навчальні години в тиждень. Містить інтегровані змістові лінії.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування за підручником  Карпюк О.Д., 6 клас, II семестр                    (3 навч. год. в тиждень)                               

 

 

 

Дата проведення

Тематика ситуативного спілкування

 

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

Змістова лінія

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Уснепродукування, уснавзаємодія

Писемнепродукування, писемнавзаємодія

Зорове сприймання

Екологічнабезпека та сталийрозвиток

Громадянськавідповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансоваграмотність

1

2

  3

4

Тема: Покупки

Ключові компетентності: усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для підвищення власного добробуту, співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою, застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань, використовувати країнознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності.             

 

1.

(47)

 

Покупки. Введення нових ЛО теми

 

 

с.110

at the newsagent’s, at the baker’s, at the butcher’s, at the chemist’s, at the greengrocer’s, at the grocer’s, at the clothes shop, at the sport’s shop, at the market

Фонетика: вимова слів

Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111

Ex.2, p. 110

Впр.3, с.110

ЛО

4.Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.

Аргументуютьраціональнівитрати на покупки

2

(48)

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

Фонетика: вимова слів

 

 

3

(49)

 

Покупки у Великобританії. Удосконалення навичок читання

Cash, cashier, cheap, goods, price, sale, self-service, size,trolley,ready-made

 

Ex.5, p. 115

Ex.2-4, p. 114

Впр. 2,3,4, с.114, Впр. 5, с.

115

 

Ex.1, p. 112-113

4.Ставить запитання про можливості купівлі товарів у мережі Інтернет.

4

(50)

 

В супермаркеті. Удосконалення навичок аудіювання

 

 

Ex.3, p. 118

Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk,suit, wool

Фонетика: вимова слів

Ex.1ab, p. 116, Ex.4, p. 119

Ex.1c, p. 116, Ex., p. 119, Ex.1, p. 120

 

Ex.2, p. 117

4. Тлумачить функцію грошей у суспільстві

5

(51)

 

Ми купуємо. Удосконалення навичок діалогічного мовлення

 

Три основні форми дієслова, ступені порівняння прикметників та прислівників

Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121

Ex.4-6, p. 121-122

Ex., p. 122

 

4.Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.

4. Тлумачить функцію грошей у суспільстві

6

(52)

 

Використання ступенів порівняння прикметників  усній взаємодії за темою «Покупки»

 

За завданням вчителя

4.Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.

7

(53)

 

Покупки. Удосконалення навичок діалогічного  мовлення

Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall,

 well-stocked

Фонетика: вимова слів

 

Ex.1а-2, p. 124, Ex.5-6, p. 126-127

 

Ex.1а, p. 123, Ex.3, p. 125

4.Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.

4. Тлумачить функцію грошей у суспільстві

8

(54)

 

 

У магазині. Удосконалення навичок говоріння

 

Аудіювання:

«GreatPastSimpleTenseRap» Впр. 3,, с.120

 

9

(55)

 

Удосконалення граматичних навичок за темою «Many/much», «Is/are»

 

Many/much

Is/are

 

Ex.1b, p. 130, Ex.3, p. 131

 

Ex.1, p. 128,

 

10

(56)

 

Усна взаємодія за темою «Ходимо по крамницях»

 

 

 

 

 

 

2.розуміння потреби тавзаємодопомоги

11

(57)

 

Удосконалення навичок аудіювання

 

 

Аудіювання:

«DragonSoup» Впр. 2, с.134-137

P.134-137

 

Впр.1, с.134,

Впр.3,4, с.137

2. Обговорює розмаїття літературної спадщини

2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

12

(58)

 

Удосконалення навичок письма за темою «Покупки»

 

 

 

 

 

 

Ex.1a, 2 p. 130, Ex.4b, p. 131

 

Ex., p. 131, Ex.5-6, p. 132

4.Розподіляютькошти на продуктихарчування

13

(59)

 

Удосконалення навичок діалогічного мовлення

 

 

Складання діалогів за ситуацією

4.складаютьперелікнеобхідних покупок

 

14

(60)

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

Ex.7b, p. 133

 

 

Ex.7а, p. 133

2.розуміння потреби тавзаємодопомоги

Тематична

 

 

 

Тема: Подорож

Ключові компетентності: ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань; розвивати екологічне мислення під час опрацювання теми; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою.

15

(61)

 

Види транспорту. Введення нових слів

Види транспорту,

Ex.1-2, p. 142-143

to travel, to take a bus, to catch a plane, to miss a train, to get into(out of) a car, to get on (off) a train, the railway (bus) station, on time, a heli-copter, quickly, a motoboat, a sailboat, an underground

Фонетика: вимова слів

 

Ex.3-4, p. 143, Ex.2, p. 145, Ex.3b, p. 145

 

Ex.1, p. 144, Ex., p. 145

3.дотримання правил безпекируху та користування транспортом

4. Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

16

(62)

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

Фонетика: вимова слів

 

 

 

17

(63)

 

Подорож. Усна взаємодія: обговорення переваг та недоліків.

 

 

Ex.6, p. 147,

Ex.7, p. 147,

 

 

2. Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

18

(64)

 

Подорожуємо разом. Удосконалення навичок діалогічного мовлення

Виконання тренувальних вправ

19

(65)

 

Усне продукування за темою «Способи подорожування»

 

Journey,sailor,dangerous,enjoyable, safe,seif, tiring, troublesome

 

Ex.1, p. 148,

Ex.2, p. 148, Ex.4, p. 149«Do You Know?»

 

 

Ex.5, p. 146, Ex.3, p. 149

4.порівнюєвартістьподорожірізними видами транспорту

20

(66)

 

«Enough/too»

Удосконалення граматичних навичок

За завданням вчителя

Прислівники

3. Обговорює позитивні наслідки від певних винаходів

21

(67)

 

The Present Perfect Tense. Урок граматики

yet, already, never, ever, recently, lately

За завданням вчителя

Ex.6, p. 150, Ex.3, p. 151

Ex.1-2, p. 151, Ex.5-6, p. 152

Ex.4, p. 152

 

3.націлює на уміннябезпечно проводити час

22

(68)

 

Виконання тренувальних вправ

За завданням вчителя

 

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

23

(69)

 

На вокзалі

Удосконалення навичок говоріння

Carriage, flight, passenger, platform, return,single

 

Ex.2, p. 154

Ex.3, p. 154

 

Впр.1а, с.148,

Впр.2, с.148,

Впр.3,4, с.149, Впр.5, с.150

 

24

(70)

 

Подорожуємо поїздом. Удосконалення діалогічних навичок

Фонетика: вимова слів

Письмо: ЛО с.148,

 

4. Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

25

(71)

 

Країни світу. Удосконалення навичок читання

Ex.1, p. 160

Ступені порівняння прикметників і прислівників

За завданням вчителя

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

 

 

26

(72)

 

Мій улюблений вид подорожі. Удосконалення навичок аудіювання

 

Порівняльна характеристика граматичних структур

Ex.1, p. 153-154, Ex.4-5, p. 154-155

1. Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

 

27

(73)

 

Узагальнення вивченого матеріалу

Письмо: виконання тестових завдань

 

За завданням вчителя

2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

 

Тематична

 

Тема: Велика Британія

Ключові компетентності: Ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою.

 

 

 

 

 

28

(74)

 

Країни та національності. Введення нових  ЛО теми.

Ex.4, p. 158

Ex.3, p. 158

 

Фонетика: вимова слів

Аудіювання:

Впр. 1б, с.157

Читання:

Впр.1а, с.157

Впр.2, с.158

 

Письмо: Впр. 2, с.158, WB

Впр.1, с.73,

Впр.2, с.74

Мовлення: Впр.3,4, с.158

 

2. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

29

(75)

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

За завданням вчителя

2. планує краєзнавчу подорож

30.

(76)

 

Лондон – столиця Великобританії. Удосконалення навичок читання

 

31

(77)

 

Усне продукування за темою «Лондон»

За завданням вчителя

4. Визначає орієнтовану вартість перебування в країні виучуваної мови.

32

(78)

 

Лондон. Визначні пам’ятки Лондона

 

Визначні пам’ятки Лондона

 

 

Ex.2a, p. 161-162

 

Ex.2b, p. 161-162

 

33

(79)

 

Визначні пам’ятки Лондона. Удосконалення навичок говоріння

За завданням вчителя

 

2. демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

34

(80)

 

Писемне продукування за темою Подорожуємо до столиці ВБ»

 

 

Написання листа про подорож до Лондону

2. планує краєзнавчу подорож

35

(81)

 

Усна взаємодія: «Подорожуємо Лондоном»

За завданням вчителя

36

(82)

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

За завданням вчителя

2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Тематична

 

 

 

 

 

 

Тема: Україна

 

Ключові компетентності: засобами іноземної мови популяризувати Україну; ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою.

 

 

 

 

 

37

(83)

 

Київ. Введення нових  ЛО теми.

Визначні пам’ятки Києва

 

 

Ex.6, p. 167,

 

Ex.5, p. 164-166

2.Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

38

(84)

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

Ex.4, p. 164, Ex.4b, p. 169; континенти, океани

 

Ex.6, p. 170, Ex.3, p. 173

Ex.2, p. 172

 

Ex.1, p. 168

4.порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

39

(85)

 

Означений артикль «the». Удосконалення граматичних навичок

 

 

40

(86)

 

Контроль говоріння

41

(87)

 

Контроль читання

42

(88)

 

Контроль аудіювання

43

(89)

 

Контроль письма

44

(90)

 

Подорож Україною та Великобританією

 

Present Perfect Tense

 

Ex.1-2, p. 180-181

 

Ex.3, p. 181, Ex.4, p. 182 

 

45

(91)

 

Виконання тренувальних граматичних вправ

 

 

 

 

46

(92)

 

Придбання квитків

Удосконалення навичок діалогічного мовлення

 

 

Ex.9, p. 184

Ex.6-8, p. 184, Ex.10, p. 185

Ex.5, p. 183

 

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

47

(93)

 

Усна взаємодія на тему «Подорож»: опис власного досвіду

 

Ex.1, p. 187

Ex.12, p. 186

2.Планує країнознавчу подорож

48

(94)

 

Подорожуємо англомовними країнами

За завданням вчителя

 

Ex.2, p. 187

2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

49

(95)

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

Мовлення:

презентація проектів «Визначні місця України»

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Stepanenko Lina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ком'яті Ірина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сурду Стелла Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Готиляк Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
4 січня 2020
Переглядів
4378
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку