Календарно-тематичне планування за підручником Карп’юк О.Д., 6 клас, II семестр (3 навч. год. в тиждень)
№ |
Дата проведення |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Змістова лінія |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Уснепродукування, уснавзаємодія |
Писемнепродукування, писемнавзаємодія |
Зорове сприймання |
Екологічнабезпека та сталийрозвиток |
Громадянськавідповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансоваграмотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Покупки Ключові компетентності: усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для підвищення власного добробуту, співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою, застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань, використовувати країнознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. (47) |
|
Покупки. Введення нових ЛО теми
|
с.110 at the newsagent’s, at the baker’s, at the butcher’s, at the chemist’s, at the greengrocer’s, at the grocer’s, at the clothes shop, at the sport’s shop, at the market |
Фонетика: вимова слів |
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 |
Впр.3, с.110 |
ЛО |
4.Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача. Аргументуютьраціональнівитрати на покупки |
|||||||||||||||||||||||||||||||
2 (48) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ
|
Фонетика: вимова слів |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 (49) |
|
Покупки у Великобританії. Удосконалення навичок читання |
Cash, cashier, cheap, goods, price, sale, self-service, size,trolley,ready-made |
|
Ex.5, p. 115 |
Ex.2-4, p. 114 |
Впр. 2,3,4, с.114, Впр. 5, с. 115
|
Ex.1, p. 112-113 |
4.Ставить запитання про можливості купівлі товарів у мережі Інтернет. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
4 (50) |
|
В супермаркеті. Удосконалення навичок аудіювання
|
Ex.3, p. 118 Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk,suit, wool |
Фонетика: вимова слів |
Ex.1ab, p. 116, Ex.4, p. 119 |
Ex.1c, p. 116, Ex.3с, p. 119, Ex.1, p. 120 |
|
Ex.2, p. 117 |
4. Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
|||||||||||||||||||||||||||||||
5 (51) |
|
Ми купуємо. Удосконалення навичок діалогічного мовлення |
|
Три основні форми дієслова, ступені порівняння прикметників та прислівників |
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121 |
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.7а, p. 122 |
|
4.Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача. 4. Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
|||||||||||||||||||||||||||||||
6 (52) |
|
Використання ступенів порівняння прикметників усній взаємодії за темою «Покупки» |
|
За завданням вчителя |
4.Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 (53) |
|
Покупки. Удосконалення навичок діалогічного мовлення |
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
Фонетика: вимова слів |
|
Ex.1а-2, p. 124, Ex.5-6, p. 126-127 |
|
Ex.1а, p. 123, Ex.3, p. 125 |
4.Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача. 4. Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
|||||||||||||||||||||||||||||||
8 (54)
|
|
У магазині. Удосконалення навичок говоріння |
|
Аудіювання: «GreatPastSimpleTenseRap» Впр. 3,, с.120 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 (55) |
|
Удосконалення граматичних навичок за темою «Many/much», «Is/are» |
|
Many/much Is/are |
|
Ex.1b, p. 130, Ex.3, p. 131 |
|
Ex.1, p. 128, |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
10 (56) |
|
Усна взаємодія за темою «Ходимо по крамницях» |
|
|
|
|
|
|
2.розуміння потреби тавзаємодопомоги |
|||||||||||||||||||||||||||||||
11 (57) |
|
Удосконалення навичок аудіювання |
|
|
Аудіювання: «DragonSoup» Впр. 2, с.134-137 |
P.134-137 |
|
Впр.1, с.134, Впр.3,4, с.137 |
2. Обговорює розмаїття літературної спадщини 2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
12 (58) |
|
Удосконалення навичок письма за темою «Покупки»
|
|
|
|
Ex.1a, 2 p. 130, Ex.4b, p. 131 |
|
Ex.4а, p. 131, Ex.5-6, p. 132 |
4.Розподіляютькошти на продуктихарчування |
|||||||||||||||||||||||||||||||
13 (59) |
|
Удосконалення навичок діалогічного мовлення
|
Складання діалогів за ситуацією |
4.складаютьперелікнеобхідних покупок
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 (60) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
Ex.7b, p. 133 |
|
|
Ex.7а, p. 133 |
2.розуміння потреби тавзаємодопомоги |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Подорож Ключові компетентності: ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань; розвивати екологічне мислення під час опрацювання теми; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 (61) |
|
Види транспорту. Введення нових слів |
Види транспорту, Ex.1-2, p. 142-143 to travel, to take a bus, to catch a plane, to miss a train, to get into(out of) a car, to get on (off) a train, the railway (bus) station, on time, a heli-copter, quickly, a motoboat, a sailboat, an underground |
Фонетика: вимова слів |
|
Ex.3-4, p. 143, Ex.2, p. 145, Ex.3b, p. 145 |
|
Ex.1, p. 144, Ex.3а, p. 145 |
3.дотримання правил безпекируху та користування транспортом 4. Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|||||||||||||||||||||||||||||||
16 (62) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
Фонетика: вимова слів |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 (63) |
|
Подорож. Усна взаємодія: обговорення переваг та недоліків. |
|
|
Ex.6, p. 147, |
Ex.7, p. 147, |
|
|
2. Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
|||||||||||||||||||||||||||||||
18 (64) |
|
Подорожуємо разом. Удосконалення навичок діалогічного мовлення |
Виконання тренувальних вправ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 (65) |
|
Усне продукування за темою «Способи подорожування»
|
Journey,sailor,dangerous,enjoyable, safe,seif, tiring, troublesome |
|
Ex.1, p. 148, |
Ex.2, p. 148, Ex.4, p. 149«Do You Know?»
|
|
Ex.5, p. 146, Ex.3, p. 149 |
4.порівнюєвартістьподорожірізними видами транспорту |
|||||||||||||||||||||||||||||||
20 (66) |
|
«Enough/too» Удосконалення граматичних навичок |
За завданням вчителя |
Прислівники |
3. Обговорює позитивні наслідки від певних винаходів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 (67) |
|
The Present Perfect Tense. Урок граматики |
yet, already, never, ever, recently, lately |
За завданням вчителя |
Ex.6, p. 150, Ex.3, p. 151 |
Ex.1-2, p. 151, Ex.5-6, p. 152 |
Ex.4, p. 152 |
|
3.націлює на уміннябезпечно проводити час |
|||||||||||||||||||||||||||||||
22 (68) |
|
Виконання тренувальних вправ |
За завданням вчителя |
|
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 (69) |
|
На вокзалі Удосконалення навичок говоріння |
Carriage, flight, passenger, platform, return,single |
|
Ex.2, p. 154 |
Ex.3, p. 154 |
|
Впр.1а, с.148, Впр.2, с.148, Впр.3,4, с.149, Впр.5, с.150 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
24 (70) |
|
Подорожуємо поїздом. Удосконалення діалогічних навичок |
Фонетика: вимова слів |
Письмо: ЛО с.148,
|
4. Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 (71) |
|
Країни світу. Удосконалення навичок читання |
Ex.1, p. 160 |
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
За завданням вчителя |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
26 (72) |
|
Мій улюблений вид подорожі. Удосконалення навичок аудіювання |
|
Порівняльна характеристика граматичних структур |
Ex.1, p. 153-154, Ex.4-5, p. 154-155 |
1. Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
27 (73) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
Письмо: виконання тестових завдань |
|
За завданням вчителя |
2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Велика Британія Ключові компетентності: Ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 (74) |
|
Країни та національності. Введення нових ЛО теми. |
Ex.4, p. 158 Ex.3, p. 158 |
Фонетика: вимова слів |
Аудіювання: Впр. 1б, с.157 |
Читання: Впр.1а, с.157 Впр.2, с.158
|
Письмо: Впр. 2, с.158, WB Впр.1, с.73, Впр.2, с.74 |
Мовлення: Впр.3,4, с.158
|
2. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|||||||||||||||||||||||||||||||
29 (75) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
За завданням вчителя |
2. планує краєзнавчу подорож |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. (76) |
|
Лондон – столиця Великобританії. Удосконалення навичок читання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 (77) |
|
Усне продукування за темою «Лондон» |
За завданням вчителя |
4. Визначає орієнтовану вартість перебування в країні виучуваної мови. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 (78) |
|
Лондон. Визначні пам’ятки Лондона
|
Визначні пам’ятки Лондона |
|
|
Ex.2a, p. 161-162 |
|
Ex.2b, p. 161-162 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
33 (79) |
|
Визначні пам’ятки Лондона. Удосконалення навичок говоріння |
За завданням вчителя |
|
2. демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 (80) |
|
Писемне продукування за темою Подорожуємо до столиці ВБ»
|
|
Написання листа про подорож до Лондону |
2. планує краєзнавчу подорож |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 (81) |
|
Усна взаємодія: «Подорожуємо Лондоном» |
За завданням вчителя |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 (82) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
За завданням вчителя |
2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Україна
Ключові компетентності: засобами іноземної мови популяризувати Україну; ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою.
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 (83) |
|
Київ. Введення нових ЛО теми. |
Визначні пам’ятки Києва |
|
|
Ex.6, p. 167, |
|
Ex.5, p. 164-166 |
2.Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
38 (84) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
Ex.4, p. 164, Ex.4b, p. 169; континенти, океани |
|
Ex.6, p. 170, Ex.3, p. 173 |
Ex.2, p. 172 |
|
Ex.1, p. 168 |
4.порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|||||||||||||||||||||||||||||||
39 (85) |
|
Означений артикль «the». Удосконалення граматичних навичок |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 (86) |
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 (87) |
|
Контроль читання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 (88) |
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 (89) |
|
Контроль письма |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 (90) |
|
Подорож Україною та Великобританією |
|
Present Perfect Tense |
|
Ex.1-2, p. 180-181 |
|
Ex.3, p. 181, Ex.4, p. 182 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
45 (91) |
|
Виконання тренувальних граматичних вправ |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 (92) |
|
Придбання квитків Удосконалення навичок діалогічного мовлення |
|
|
Ex.9, p. 184 |
Ex.6-8, p. 184, Ex.10, p. 185 |
Ex.5, p. 183 |
|
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
47 (93) |
|
Усна взаємодія на тему «Подорож»: опис власного досвіду |
|
Ex.1, p. 187 |
Ex.12, p. 186 |
2.Планує країнознавчу подорож |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 (94) |
|
Подорожуємо англомовними країнами |
За завданням вчителя |
|
Ex.2, p. 187 |
2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 (95) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
Мовлення: презентація проектів «Визначні місця України» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||