Календарно-тематичне планування «Досліджуємо історію і суспільство» 6 клас.
За Модельною навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П. В.)
Календарно-тематичне планування «Досліджуємо історію і суспільство» 6 клас.
За Модельною навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П. В.)
Досліджуємо історію і суспільство
(інтегрований курс)
6 клас
70 годин
«Досліджуємо історію і суспільство. 6 клас (інтегрований курс)», (авт.Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б.). Видавничий дім “Освіта”
№ |
Дата |
Тема |
Примітки |
Вступ |
|||
1. |
|
Вступ. Що вивчає історія Стародавнього світу |
§1(1-2) |
2. |
|
Як досліджують час і простір в історії Стародавнього світу |
§2 |
3. |
|
Практичне заняття. Як здійснюють відлік часу в історії Стародавнього світу |
|
Розділ 1. Людина і суспільство у первісні часи |
|||
4. |
|
Практичне заняття. Як і коли на земній кулі з’явилися прадавні люди |
ст.15 |
5. |
|
Як первісна людина господарювала |
§3 |
6. |
|
Як було організовано життя суспільства за первісних часів |
§4 |
7. |
|
Первісні люди на території України. |
§5 (1) |
8. |
|
Трипільська культура |
§5 (2-3) |
9. |
|
Духовний світ людини у первісні часи. Правила співжиття. Звичаї, традиції, релігія первісних людей |
§6 |
10. |
|
Людина в суспільних відносинах: від первісності до сучасності |
§7 |
11. |
|
Навчальний проєкт «Люди первісної доби на території України» |
ст.39 |
12. |
|
Узагальнення знань за розділом |
|
Розділ 2. Людина і суспільство Давнього Сходу |
|||
13. |
|
Як розвивалось господарство Стародавнього Єгипту |
§8 |
14. |
|
Як були організовані суспільство і влада в стародавньому Єгипті |
§9 |
15. |
|
Як Вавилон став столицею могутнього царства |
§10 |
16. |
|
Які були особливості розвитку Фінікійської цивілізації |
§11 |
17. |
|
Як жили й працювали мешканці Стародавнього Китаю |
§12 |
18. |
|
Що відомо про Стародавню Індію |
§13 |
19. |
|
Яка роль права і закону в житті держави й суспільства в минулому і тепер |
§14 |
20. |
|
Які були міфічні уявлення та релігійні вірування в народів Давнього Сходу |
§15 |
21. |
|
Практичне заняття. Як у країнах Стародавнього Сходу розвивались писемність, освіта та наукові знання |
С. 86 |
22. |
|
Як розвивались архітектура та мистецтво в країнах Давнього Сходу |
§16 |
23. |
|
Навчальний проєкт «Погляньмо на це уважніше» |
С. 93 |
24. |
|
Узагальнення знань за розділом |
|
Розділ 3. Людина і суспільство за античної Греції |
|||
25. |
|
Якими були природа й населення Стародавньої Греції |
§17 |
26. |
|
Практичне заняття. Що можна дізнатися про давньогрецьке суспільство ХІ – ІХ ст. |
С.99 |
27. |
|
Як розвивалася Греція у VІІІ – VІ ст. до н.е. |
§18 |
28. |
|
Що називають великою грецькою колонізацією |
§19 |
29. |
|
Як відбувалося становлення афінського полісу |
§20 |
30. |
|
У чому особливості спартанської держави та життя спартанців |
§21 |
31. |
|
Які народи сусідили з греками на території сучасної України в І тис. до н.е. |
§ 22 – 23 |
32. |
|
Узагальнення знань за розділом (частина І) |
Т.О. |
33. |
|
Як і чому відбувались греко-перські війни |
§24 |
34. |
|
Як в Афінах утверджувалася демократія |
§25 |
35. |
|
Практичне заняття. Особливості способу життя мешканців Афін за часів Перікла |
С. 137 |
36. |
|
Яким було духовне життя Стародавньої Греції |
§26 |
37. |
|
Як розвивались освіта, наука і театр у Стародавній Греції |
§27 |
38. |
|
Як Александр Македонський створив найбільшу імперію у світі |
§28 |
39. |
|
Як постали й розвивались Елліністичні держави |
§29-30 |
40. |
|
Як постали й розвивались Елліністичні держави |
§29-30 |
41. |
|
Практичне заняття. Складаємо історичний портрет Александра Македонського |
|
42. |
|
Навчальний проєкт «Порівняй і зроби висновки» |
С.158 |
43. |
|
Узагальнення знань за розділом (частина ІІ) |
|
Розділ 4. Людина і суспільство за Стародавнього Риму |
|||
44. |
|
Що відомо про заселення і розвиток Італії в І тис. до н.е. |
§31 |
45. |
|
Якою була Римська республіка в V–III ст. до н.е.
|
§32 |
46. |
|
Практичне заняття. Як утворилась Римська середземноморська держава |
С.170 |
47. |
|
Як розгорталась суспільно-політична боротьба в Римі в ІІ – І ст. до н.е. |
§ 33-34 |
48. |
|
Практичне заняття. Чому Гай Юлій Цезар залишається відомою і шанованою людиною сьогодні |
С. 177 |
49. |
|
Якими були вірування і традиції Стародавніх римлян |
§ 36 |
50. |
|
Яким було повсякденне життя римлян |
§37 |
51. |
|
Узагальнення знань за розділом (частина І) |
|
52. |
|
Як і коли в Римі розпочався період імперії |
§ 35 |
53. |
|
У чому особливості Римської імперії в ІІІ – на початку ІV ст. |
§38 |
54. |
|
Коли і як виникло християнство |
§ 39 |
55. |
|
У чому цінність культури Стародавнього Риму |
§ 40 |
56. |
|
Чому занепала Західна Римська імперія |
§ 41 |
57. |
|
Навчальний проєкт «Зробімо це» |
С. 213 |
58. |
|
Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян |
§42-43 |
59. |
|
Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян |
§42-43 |
60. |
|
Узагальнення знань за розділом (частина ІІ) |
|
Розділ 5. Людина у довкіллі, суспільстві, державі в минулому і тепер |
|||
61. |
|
Як співіснують людина і природа від минулого дотепер |
§44 – 45 |
62. |
|
Як співіснують людина і природа від минулого дотепер |
§44 – 45 |
63. |
|
Практичне заняття. Як особисто долучитися до сталого розвитку |
С.229 |
64. |
|
Яка роль громади в житті людей і суспільства |
§46 |
65. |
|
Як живе шкільна спільнота |
§ 47 |
66. |
|
Чому права людини є цінністю |
§48 – 49 |
67. |
|
Як живе різноманітне суспільство |
§ 50 |
68. |
|
Проєкт «Машина часу» |
С.248 |
69. |
|
Узагальнення |
|
70. |
|
Узагальнення до курсу «Подорожуємо шляхами минулого і сьогодення» |
§ 51 |