Календарно-тематичне планування "Досліджуємо історію і суспільство" 6 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування «Досліджуємо історію і суспільство» 6 клас.

За Модельною навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П. В.)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування «Досліджуємо історію і суспільство» 6 клас.

За Модельною навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П. В.)

 

 

Досліджуємо історію і суспільство

(інтегрований курс)

 

6 клас

70  годин

«Досліджуємо історію і суспільство. 6 клас (інтегрований курс)», (авт.Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б.). Видавничий дім “Освіта”

 

Дата

Тема

Примітки

Вступ

1.

 

Вступ. Що вивчає історія Стародавнього світу

§1(1-2)

2.

 

Як досліджують час і простір в історії Стародавнього світу

§2

3.

 

Практичне заняття. Як здійснюють відлік часу в історії Стародавнього світу

 

Розділ 1. Людина і суспільство у первісні часи

4.

 

Практичне заняття. Як і коли на земній кулі з’явилися прадавні люди

ст.15

5.

 

Як первісна людина господарювала

§3

6.

 

Як було організовано життя суспільства за первісних часів

§4

7.

 

Первісні люди на території України.

§5 (1)

8.

 

Трипільська культура

§5 (2-3)

9.

 

Духовний світ людини у первісні часи. Правила співжиття. Звичаї, традиції, релігія первісних людей

§6

10.

 

Людина в суспільних відносинах: від первісності до

сучасності

§7

11.

 

Навчальний проєкт «Люди первісної доби на території України»

ст.39

12.

 

Узагальнення знань за розділом

 

Розділ 2. Людина і суспільство Давнього Сходу

13.

 

Як розвивалось господарство Стародавнього Єгипту

§8

14.

 

Як були організовані суспільство і влада в стародавньому Єгипті

§9

15.

 

Як Вавилон став столицею могутнього царства

§10

16.

 

Які були особливості розвитку Фінікійської цивілізації

§11

17.

 

Як жили й працювали мешканці Стародавнього Китаю

§12

18.

 

Що відомо про Стародавню Індію

§13

19.

 

Яка роль права і закону в житті держави й суспільства в минулому і тепер

§14

20.

 

Які були міфічні уявлення та релігійні вірування в народів Давнього Сходу

§15

21.

 

Практичне заняття. Як у країнах Стародавнього Сходу розвивались писемність, освіта та наукові знання

С. 86

22.

 

Як розвивались архітектура та мистецтво в країнах Давнього Сходу

§16

23.

 

Навчальний проєкт «Погляньмо на це уважніше»

С. 93

24.

 

Узагальнення знань за розділом

 

Розділ 3. Людина і суспільство за античної Греції

25.

 

Якими були природа й населення Стародавньої Греції

§17

26.

 

Практичне заняття. Що можна дізнатися про давньогрецьке суспільство ХІ – ІХ ст.

С.99

27.

 

Як  розвивалася Греція у VІІІ – VІ ст. до н.е.

§18

28.

 

Що називають великою грецькою колонізацією

§19

29.

 

Як відбувалося становлення афінського полісу

§20

30.

 

У чому особливості спартанської держави та життя спартанців

§21

31.

 

Які народи сусідили з греками на території сучасної України в І тис. до н.е.

§ 22 – 23

32.

 

Узагальнення знань за розділом (частина І)

Т.О.

33.

 

Як і чому відбувались греко-перські війни

§24

34.

 

Як в Афінах утверджувалася демократія

§25

35.

 

Практичне заняття. Особливості способу життя мешканців Афін за часів Перікла

С. 137

36.

 

Яким було духовне життя Стародавньої Греції

§26

37.

 

Як розвивались освіта, наука і театр у Стародавній Греції

§27

38.

 

Як Александр Македонський створив найбільшу імперію у світі

§28

39.

 

Як постали й розвивались Елліністичні держави

§29-30

40.

 

Як постали й розвивались Елліністичні держави

§29-30

41.

 

Практичне заняття. Складаємо історичний портрет Александра Македонського

 

42.

 

Навчальний проєкт «Порівняй і зроби висновки»

С.158

43.

 

 Узагальнення знань за розділом (частина ІІ)

 

Розділ 4. Людина і суспільство за Стародавнього Риму

44.

 

Що відомо про заселення і розвиток Італії в І тис. до н.е.

§31

45.

 

Якою була Римська республіка в V–III ст. до н.е.

 

§32

46.

 

Практичне заняття. Як утворилась Римська середземноморська держава

С.170

47.

 

Як розгорталась суспільно-політична боротьба в Римі в ІІ – І ст. до н.е.

§ 33-34

48.

 

Практичне заняття. Чому Гай Юлій Цезар залишається відомою і шанованою людиною сьогодні

С. 177

49.

 

Якими були вірування і традиції Стародавніх римлян

§ 36

50.

 

Яким було повсякденне життя римлян

§37

51.

 

Узагальнення знань за розділом (частина І)

 

52.

 

Як і коли в Римі розпочався період імперії

§ 35

53.

 

У чому особливості Римської імперії в ІІІ – на початку ІV ст.

§38

54.

 

Коли і як виникло християнство

§ 39

55.

 

У чому цінність культури Стародавнього Риму

§ 40

56.

 

Чому занепала Західна Римська імперія

§ 41

57.

 

Навчальний проєкт «Зробімо це»

С. 213

58.

 

Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян

§42-43

59.

 

Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян

§42-43

60.

 

Узагальнення знань за розділом (частина ІІ)

 

Розділ 5. Людина у довкіллі, суспільстві, державі в минулому і тепер

61.

 

Як співіснують людина і природа  від минулого дотепер

§44 – 45

62.

 

Як співіснують людина і природа  від минулого дотепер

§44 – 45

63.

 

Практичне заняття. Як особисто долучитися до сталого розвитку

С.229

64.

 

Яка роль громади в житті людей і суспільства

§46

65.

 

Як живе шкільна спільнота

§ 47

66.

 

Чому права людини є цінністю

§48 – 49

67.

 

Як живе різноманітне суспільство

§ 50

68.

 

Проєкт «Машина часу»

С.248

69.

 

Узагальнення

 

70.

 

Узагальнення до курсу «Подорожуємо шляхами минулого і сьогодення»

§ 51

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Русаловський Олег 6 группа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 січня
Переглядів
324
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку