Календарно-тематичне планування з французької мови
6-й клас (друга іноземна мова)
(70 год, 2 год. на тиждень)
(за підручником «Французька мова (2-й рік навчання) / (Français (deuxième année d’apprentissage))» для 6 класу закладів загальної середньої освіти, автори: Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Київ, Видавничий дім «Освіта», 2023)
І семестр
№ за/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Лінгвістичні компетенції Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Очікувані результати |
Примітка |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія/ продукування |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія/ продукування |
||||||
Тема. Я, моя родина, мої друзі (10 годин)
|
||||||||||||
1 |
|
Шкільні друзі |
Grand gros petit maigre |
Les genres des adjectifs |
La poésie “C’est la rentrée”, p.10 |
La poésie “C’est la rentrée”, p.10 |
Ex.8, p.9 |
Ex.3, p.6 |
Учні можуть звернутися і запитати ім’я та відреагувати на відповідь; розуміють короткі запитання, реагують на них вербально; розрізняють чоловічий та жіночий роди прикметників |
|
||
2 |
|
Зовнішність людини |
Rubrique “Lexique”, p.7 |
Verbe connaitre au présent |
[oe]
|
Ex.13, p.11 |
Rubrique „Communication“, p.8 |
Ex.4, p.6 |
Учні можуть описати зовнішність людини усно та письмово; розіграти діалоги за зразком; правильно вживати дієслово connaitre в усній взаємодії та при писемному продукуванні |
|
||
3 |
|
Риси характеру |
Rubrique “Lexique”, p.14 |
Le comparatif et le superlatif des adjectifs |
[o]
|
L’extrait du journal personnel, p.172 |
Ex.1, p.12 |
Ex.3, p.13 |
Ex.3, p.13 |
Учні можуть назвати риси характеру людини; знають утворення ступенів порівняння прикметників; сприймають аудіо, текстову інформацію, вилкремлює необхідну для виконання завдань |
|
|
4 |
|
Портрет друга |
Mots et expressions appris |
Verbe connaitre au présent |
[z] Ex.11, p.17
|
Texte, p.9 |
Ex.9, p.10 |
Texte “Les personnes que j’aime beaucoup”, p.9 |
Ex.5, p.6 |
Учні можуть створити моральний портрет друга; вибирають необхідну інформацію із прочитаного тексту. |
|
|
5 |
|
Назви професій |
Les métiers, p.21 |
Formation des noms des professions (masculine, féminin)
|
Poésie, p.18 |
Dialogue, p.172 |
Ex.1, p.19 |
Dialogue, p.172 |
Ex.3, p.20 |
Учні розуміють фрази та вирази, які вимовляються повільно й чітко; називають професії; утворюють чоловічий та жіночий роди назв професій |
|
|
6 |
|
Види діяльності |
Les métiers |
Formation des noms des professions (masculine, féminin) |
[u] |
Ex.10, p.26 |
Ex.7, p.25 |
Texte “Sandra est fleuriste”, p.24 |
Ex.5-6, p.23 |
Учні можуть доповнювати речення; усно взаємодіяти за зразком; відшуковувати необхідну інформацію у тексті |
|
|
7 |
|
Професії батьків |
Les métiers |
Verbe écrire |
|
Rubrique „Communica-tion” p.23 |
Ex.13, p.26 |
Texte, p.25 |
Ex.3, p.28 |
Учні можуть називати професії батьків та висловлювати своє ставлення до них; читати текст та вставляти необхідну інформацію в речення; вживати дієслово écrire |
|
|
8 |
|
Моя майбутня професія. Уподобання |
Les métiers |
Verbe écrire |
|
|
Ex. 6, p.23 |
Ex. 7, p.24 |
Entrainement |
Учні можуть розповідати про свої уподобання та майбутню професію |
|
|
9 |
|
Мої позитивні та негативні риси |
Les qualités et les défauts |
La forme négative |
Proverbes français, p.32 |
Rubrique „Communica-tion” p.23 |
Ex.7, p.30 |
Texte 1, p.30 |
Ex.4, p.28 |
Учні можуть розповісти про свої позитивні та негативні риси, а також когось; розуміють прислів’я; правильно утворюють та вживають заперечну форму |
|
|
10 |
|
Я, моя родина, мої друзі
|
Діагностична робота |
|
|
|||||||
Тема. Відпочинок і дозвілля (11 годин)
|
||||||||||||
11 |
|
Види дозвілля |
Après les cours l’après-midi le soir |
La phrase interrogative Qui? Que? Quand? Pourquoi? |
|
Dialogue, p.173 |
Ex.1, p.34 |
Dialogue, p.173 |
Ex.4, p.35 |
Учні зможуть на слух зрозуміти про що йдеться в діалозі; прийняти запрошення; поставити запитання за допомогою питальних займенників |
|
|
12 |
|
Смаки та вподобання |
La lecture l'ordinateur la musique |
La phrase interrogative Qui? Que? Quand? Pourquoi? |
[ǿ]
|
Ex.9, p.39 |
Rubrique „Communi-cation“, p.38
|
Ex.3, p.35 |
Ex.3, p.35 |
Учні зможуть розповісти про свої смаки та вподобання та смаки та вподобання когось; ставити запитання та відповідати на них |
|
|
13 |
|
Спорт. Види спорту |
Les sports |
La phrase interrogative
|
|
Texte 2, p.39 |
Ex.9, p.39 |
Texte 2, p.39 |
Ex.5, p.38 |
Учні зможуть назвати види спорту; зрозуміти короткі прості листи; давати відповіді на запитання |
|
|
14 |
|
Вільний час |
Les mots appris |
La phrase interrogative
|
[e]
|
Texte 1, p.39 |
Ex.8, p.39 Ex.11, p.40 |
Texte, p.39 |
Composition des phrases |
Учні зможуть зрозуміти текст, який описує людей, повсякденне життя; знайти відповідну інформацію в тексті |
|
|
15 |
|
Улюблений вид відпочинку |
Le passe-temps |
L’impératif |
|
Dialogue, p.173 |
Ex.1-2, p.41 |
Dialogue, p.173 |
Ex.3-4, p.42 |
Учні зможуть на слух зрозуміти, про що йдеться в діалозі; розповісти про свій улюблений вид відпочинку; правильно вживати наказовий спосіб дієслів |
|
|
16 |
|
Місця відпочинку |
Rubrique “Lexique”, p. 43 |
Le verbe aller au présent |
[ε]
|
Poésie, p.46 |
Ex.5, p.44
|
Texte 1, p.45 |
Ex.6, p.44 |
Учні зможуть на слух зрозуміти вірш за темою; назвати місця відпочинку із вживанням дієслова aller; запитати когось про улюблену діяльність під час відпочинку |
|
|
17 |
|
Захист проєктів з теми «Моє дозвілля» |
|
Учні зможуть розповісти про своє дозвілля |
|
|||||||
18 |
|
Час. Проміжки часу |
Rubrique “Lexique”, p.49 |
La forme négative |
|
Іndication du temps |
Ex.9, p.53 |
Rubrique “Lexique”, p.49 |
Ex.5, p.51 |
Учні зможуть назвати офіційний та звичайний час; запитати та вказати час; утворити та вживати заперечну форму |
|
|
19 |
|
Дозвілля французів |
Le temps libre l’éducation le temps disponible |
Le verbe courir au présent |
|
Texte “Les loisirs des Français”, p.51 |
Ex.6-7, p.52 |
Texte “Les loisirs des Français”, p.51 |
Ex.3, p.49 |
Учні зможуть зрозуміти текст про дозвілля французів; знайти відповідну інформацію в тексті та дати відповіді на запитання; |
|
|
20 |
|
Допомога по господарству |
Essuyer la poussière passer l’aspirateur faire des courses |
Les pronoms personnels/ COD |
[aj]
|
Rubrique „Communi-cation“, p.56 |
Rubrique „Communi-cation“, p.56 |
Texte “Le loisir préféré de Clara”, p.57 |
Ex.3, p.54 |
Учні зможуть розповісти про домашні справи та допомогу батькам; розіграти діалоги за темою; зрозуміти текст про повсякденні справи; правильно вживати особові займенники /COD |
|
|
21 |
|
Відпочинок і дозвілля |
Діагностична робота |
|
||||||||
Тема. Людина (11 годин) |
||||||||||||
22 |
|
Частини доби |
Le matin midi l’après-midi le soir minuit |
Les verbes pronominaux |
|
Dialogue, p.174 |
Ex.1-2, p.60 |
Ex.3-4, p.61 |
Ex.3-4, p.61 |
Учні зможуть назвати частини доби; зрозуміти зміст діалогу; вживати займенникові дієслова |
|
|
23 |
|
Мій ранок |
Se lever se laver se peigner se brosser les dents |
Les verbes pronominaux |
[k]
|
Rubrique „Communication“, p.62
|
Texte, p.63 |
Ex. 6, p.63 Ex. 12, p.65
|
Учні зможуть зрозуміти текст та відшукати потрібну інформацію в ньому; розповісти про свій ранок та запитати про ранок когось; доповнити лист другу про свій ранок; поставити займенникові дієслова у відповідній формі |
|
||
24 |
|
Розпорядок дня |
Se reposer se promener prendre le petit déjeuner |
La forme negative des verbes pronominaux |
[a]
|
Rubrique „Communication“, p.68
|
|
Ex.3, p.67 |
Учні зможуть розповісти про свій розпорядок дня; розіграти діалог за темою зі своїм приятелем; утворити заперечну форму займенникових дієслів |
|
||
25 |
|
Розпорядок дня мого друга |
|
L’impératif des verbes |
|
Texte, p.69 |
|
Texte “Une vie de chien”, p.69 |
Ex.6, p.68 |
Учні зможуть зрозуміти текст та розповісти про розпорядок дня когось; надати накази щодо розпорядку дня |
|
|
26 |
|
Особиста гігієна |
Les dents se brosser les dents éviter limiter |
Le verbe devoir |
|
Dialogue, p.175 |
|
Ex.3, p.71
|
Ex.6, p.73 |
Учні зможуть зрозуміти зміст діалогу про догляд за зубами та написані поради щодо догляду за зубами |
|
|
27 |
|
У дантиста |
Quel problème avez-vous? |
|
|
|
Rubrique „Communi-cation“, p.73
|
|
Ex.5, p.73 |
Учні зможуть зрозуміти та розіграти діалоги за темою; розповісти про своє самопочуття |
|
|
28 |
|
Поради лікаря |
|
|
|
Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання |
|
Ex. 7, p.74 |
|
Учні зможуть надати поради щодо покращення здоров’я |
|
|
29 |
|
Частини тіла |
Les parties du corps |
Articles contractés |
|
Dialogue, p.175 |
|
Dialogue, p.175 |
Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письмо |
Учні зможуть назвати частини тіла, розповісти про своє самопочуття |
|
|
30 |
|
Відвідування лікаря |
Je tousse Je suis enrhumé |
Articles contractés |
Chanson “Mon âne”, p.81 |
|
Dialogue, p.79 |
Контроль сприймання письмових текстів / Читання |
Ex.4, p.77 |
Учні зможуть розповісти про те, що їх турбує |
|
|
31 |
|
Лікарські засоби |
|
|
Les mots transparents p. 81 |
|
Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння |
Ex.10, p.80 |
|
Учні зможуть зрозуміти написані поради щодо покращення здоров’я |
|
|
32 |
|
Узагальнюючий урок |
|
|
||||||||
ІІ семестр
№ за/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Лінгвістичні компетенції Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Очікувані результати |
Примітка |
||||||
Лексика
|
Граматика |
Фонетика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія/ продукування |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія/ продукування |
||||||
Тема. Свята і традиції (10 годин)
|
||||||||||||
33 |
|
Основні свята Франції |
Le Nouvel An le Jour de l’an les cartes de voeux |
Passé compose des verbes du I groupe |
Chanson “Vive le vent”, p.88 |
Chanson “Vive le vent”, p.88 |
Ex. 1-2, p. 84 |
Dialogue, p.176 |
Ex. 3, p. 85 |
Учні можуть назвати основні свята Франції; зроуміти зміст листівок та виготовити вітальні листівки з побажаннями для друзів, членів родини; розуміють зміст пісні за темою; сприймають усну інформацію на слух про свята |
|
|
34 |
|
Святкування Нового року у Франції |
le jour de la Saint Sylvestre
|
Passé compose des verbes du I groupe |
[o]
|
Chanson “Vive le vent”, p.88 |
Ex.6-7, p.87 |
Texte „Origine du Nouvel an“, p.87 |
Ex. 4, p. 86 |
Учні можуть порівняти традиції святкування Нового року у Франції та в Україні; утворювати та вживати Passé Composé дієслів І групи в усному та писемному продукуванні |
|
|
35 |
|
Свято Королів |
La fête des rois la galette la crèche |
Passé compose des verbes en –ir |
Chanson „C’est la jolie fête…“, p.92 |
Dialogue, p.176 |
Ex.1-2, p.89 |
Dialogue, p.176 |
Ex. 3, p.90 |
Учні розуміють на слух інформацію про свято Королів у Франції та зміст пісні про свято |
|
|
36 |
|
Традиції святкування Свята Королів |
Partager la galette |
Passé compose des verbes en -ir |
|
Chanson „C’est la jolie fête…“, p.92 |
Rubrique “Communication”, p.91 |
Texte “Origine de l’Epiphanie” p. 92 |
Ex. 4, p.91 |
Учні можуть розповісти про традиції святкування Свята Королів у Франції; сприймають аудіо, текстову інформацію, вилкремлюють необхідну для виконання завдань; утворюють Passé Composé дієслів на -ir |
|
|
37 |
|
Основні свята України |
Les fêtes |
Participe passé des verbes irréguliers |
Comptine „Bon anniversaire“ p. 98 |
Dialogue, p.176 |
Ex.1-2, p.94 |
Dialogue, p.176 |
Ex.3, p.95 |
Учні можуть назвати основні свята України та порівняти їх зі святами у Франції; сприймають на слух інформацію про свята та зміст пісні за темою; утворюють Passé Composé неправильних дієслів |
|
|
38 |
|
День народження |
Rubrique “Lexique”, p.96 |
Participe passé des verbes irréguliers |
Comptine „Bon anniversaire“ p. 98 |
Texte “C’est mercredi”, p.97 |
Ex. 6, p.96 |
Texte “C’est mercredi”, p.97 |
Ex.4, p.95 |
Учні можуть розповісти про організацію свята на день народження; вибирають необхідну інформацію із прочитаного тексту; спілкуються з однолітками про свято; розповідають про події, які відбулися в минулому |
|
|
39 |
|
Традиції святкування Стрітення в Україні |
La Chandeleur Les crêpes |
Participe passé des verbes irréguliers |
|
Ex.5, p. 102 |
|
Ex. 6, p.102 |
Ex.3-4, p.100 |
Учні можуть розповісти про традиції зимових свят в Україні |
|
|
40 |
|
Масляна |
Mardi gras |
Participe passé des verbes irréguliers |
Comptine “Voici le carnaval”, p.104 |
Comptine “Voici le carnaval”, p.104 |
|
Texte “Mardi gras”, p.103 |
Entreinnement |
Учні можуть порівняти традиції зимових святу Франції та в Україні; розуміють зміст лічилки за темою |
|
|
41 |
|
Традиції святкування Масляної |
Mots appris |
Participe passé des verbes irréguliers |
[u]
|
Ex. 10, p.104 |
Parler de Mardi gras |
Ex.8. p. 103 |
Entreinnement Ex. 10, p.104 |
Учні можуть порівняти традиції зимових святу Франції та в Україні
|
|
|
42 |
|
Свята і традиції
|
Діагностична робота |
|
|
|||||||
Тема. Шкільне життя (8 годин)
|
||||||||||||
43 |
|
Шкільне життя |
Le college le collégien |
Participe passé des verbes irréguliers |
Poésie „Le dessin“, p.110 |
Poésie „Le dessin“, p.110 |
Ex. 7-8, p.109 |
Texte, p.109 |
Ex.3, p.107 |
Учні розуміють інформацію про школу; розуміють зміст вірша на відповідну тематику; утворюють Passé composé, вживаючи participe passé неправильних дієслів |
|
|
44 |
|
Коледж. Особливості навчання в коледжі |
Rubrique “Lexique”, p.108 |
Participe passé des verbes irréguliers |
Poésie „Le dessin“, p.110 |
Dialogue, p.177 |
Ex.1-2, p.106 Ex.6, p.109 |
Dialogue, p.177 |
Ex.4, p.107 |
Учні сприймають на слух інформацію про організацію навчання у французькому коледжі; можуть розповісти про шкільне життя у французькому коледжі |
|
|
45 |
|
Навчальні предмети |
Les matières scolaires |
Les verbes qui se conjugue avec être |
Poésie „Trois escargot“, p.114 |
Poésie „Trois escargot“, p.114 |
Ex.8, p.114 |
Texte, p.113 |
Ex.3, p.111 |
Учні називають навчальні предмети, які вивчають у французькому коледжі; розуміють текст на відповідну тематику; утворюють Passé composé з допоміжним дієсловом être |
|
|
46 |
|
Розклад уроків. Час |
Rubrique “Lexique”, p.112 |
Les verbes qui se conjugue avec être |
Poésie „Trois escargot“, p.114 |
Dialogue, p.177 |
Rubrique „Communication“ p.113 |
Dialogue, p.177 |
Ex.5, p.112 |
Учні називають час французькою мовою; розуміють інформацію про розклад уроків; складають діалоги про навчальні предмети та розклад уроків; утворюють Passé composé з допоміжним дієсловом être |
|
|
47 |
|
Створення та захист проєктів з теми «Ідеальний розклад» |
|
Учні розповідають про улюблені навчальні предмети та про свій ідеальний розклад |
|
|||||||
48 |
|
Урок іноземної мови |
Les activités |
Les verbes qui se conjugue avec être |
|
Poésie “Crayons de couleur”, p.119 |
Rubrique „Communication“ p.118 Ex.1-2, p.115 |
Texte, p.118 |
Ex.3, p.116 |
Учні можуть розповісти про урок французької мови та про діяльність на уроці іноземної мови; запитати та дати відповідь на запитання щодо уроку французької мови; розігрують інтерв’ю за темою |
|
|
49 |
|
Вивчення французької мови в школі |
La langue internationale avoir des notions |
Les verbes qui se conjugue avec être |
Poésie “L’école”, p.124 |
Poésie “L’école”, p.124 |
Rubrique „Communication“ p.123 |
Ex.6, p.123 |
Ex.3, p.122 |
Учні можуть пояснити для чого вони вивчають французьку мову; розуміють зміст порад щодо вивчення французької мови; розігрують діалог за темою; утворюють Passé composé з допоміжним дієсловом être |
|
|
50 |
|
Шкільне життя |
Діагностична робота |
|
||||||||
Тема. Україна. Франція (9 годин) |
||||||||||||
51 |
|
Загальні відомості про Київ |
Rubrique “Lexique”, p. 128 |
L’adjectif tout |
[oe]
|
Dialogue, p.178 |
Ex.1-2, p.126 |
Ex. 9, p.129 |
Ex.6, p.127 |
Учні можуть надати основні відомості про столицю України; розуміють усну інформацію на слух про Київ; вживають прикметник tout в усному та писемному прдукуванні |
|
|
52 |
|
Визначні місця Києва |
Les curiosités |
Les phrases interroga- tives |
|
Ex.12, p.130 |
Rubrique „Communication“ p.129 |
Texte “Kyiv aux touristes”, p.130 |
Ex. 4, p.127 |
Учні розуміють прочитаний текст про Київ; називають визначні місця Києва; відповідати на запитання про Київ; висловлювати свої враження від визначних місць |
|
|
53 |
|
Візит до України |
Rubrique “Lexique”, p. 134 Les nombres |
Phrases négatives |
|
Dialogue, p.179 |
Ex. 1-2, p.132 |
Dialogue, p.179 |
Ex 5, p.133. |
Учні зі слуху розуміють фактичну інформацію про Україну; називають числа до 1 000 000 |
|
|
54 |
|
Географічне положення України |
Mots appris |
Phrases négatives |
[u]
|
Ex.10, p.136 |
Ex.8-9, p.137 |
Texte “Un peu de géographie” p. 135 |
Ex. 6, p. 133 |
Учні можуть представити свою країну французькою мовою |
|
|
55 |
|
Загальні відомості про Париж |
Rubrique “Lexique”, p.138 |
Connecteurs logiques |
|
Ex. 7, p. 140 |
Ex. 6, p.140 |
Ex. 7, p. 140 |
Ex.3, p.138 |
Учні можуть надати основні відомості про столицю Франції; писати повідомлення щодо візиту до Парижа |
|
|
56 |
|
Визначні місця Парижа |
Les curiosités |
Connecteurs logiques |
[e]
|
Ex. 9, p.141 |
Ex.8, p.141 |
Texte “Paris”, p.141 |
Ex.5, p.138 |
Учні розуміють прочитаний текст про Париж; представляють визначні місця Парижа; відповідати на запитання про Київ; висловлювати свої враження від визначних місць |
|
|
57 |
|
Географічне положення Франції |
Rubrique “Lexique”, p.144 Les nombres |
Le future proche |
|
Chanson de la Seine, p.147 |
Ex.6-7, p.147 |
Texte “Un peu de géographie française”, p.146 |
Ex. 4, p.143 |
Учні можуть надати основні відомості про Францію; розуміють зміст пісні на відповідну тематику |
|
|
58 |
|
Візит до Франції
|
Mots appris |
Le future proche |
Chanson de la Seine, p.147 |
Chanson de la Seine, p.147 |
Dialogue |
|
Entrainement |
Учні розуміють зміст розмови про відвідану Францію; можуть домовитися з іншими щодо візиту до Франції |
|
|
59 |
|
Україна. Франція |
Діагностична робота |
|
||||||||
Тема. Природа (11 годин)
|
||||||||||||
60 |
|
Пори року |
Les saisons |
La forme negative du verbe |
[s]
|
Ex.12, p.154
|
Rubrique “Lexique”, p.152 |
Ex.4, p. 151 |
Учні розуміють прості тексти про пори року; розповідають про пори року |
|
||
61 |
|
Природні явища |
Il fait froid. Il neige. Il pleut |
La forme negative du verbe au passé composé |
|
Rubrique “Communication”, p.153 |
Texte, p.154 |
Ex. 6, p.151 |
Учні можуть назвати природні явища; розігрують діалоги за темою |
|
||
62 |
|
Канікули в різні пори року |
Les vacances |
Du…au |
Ex.8, p.160
|
Dialogue, p.180 |
Ex.1-2, p.157 |
Dialogue, p.180 |
Ex.3, p.157 |
Учні роуміють прослуханий діалог про канікули у різні пори року; можуть назвати початок та кінець кожної пори року |
|
|
63 |
|
Улюблена пора року |
Les saisons |
Du…au |
|
Texte |
Réponses aux questions |
Texte |
Entrainement |
Учні можуть розповісти про свою улюблену пору року |
|
|
64 |
|
Погода |
Le brouillard la neige |
Du…au |
|
Rubrique “Communication”, p.158 |
Ex.6, p.158 |
Ex.4, p.157 |
Учні можуть описати погоду; розігрують діалоги за темою |
|
||
65 |
|
Погода у різні пори року |
Les mots appris |
Le futur simple |
[ε]
|
Rubrique “Communication”, p.158 |
|
Entrainement |
Учні можуть описати й порівняти погоду у різні пори року |
|
||
66 |
|
Феномени природи |
Les mots appris |
Le futur simple |
Poésie, p.165 |
Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання |
|
|
Ex.3, p.162 |
Учні зможуть назвати феномени природи; написати листівку з описом погоди |
|
|
67 |
|
Мої плани на канікули |
Les mots appris |
|
|
|
Ex.10, p.164 |
Texte, p.164 |
Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письмо |
Учні розуміють текст про плани на канікули; можуть усно та письмово розповісти про свої плани на канікули |
|
|
68 |
|
Літні канікули |
Les lieux de vacances |
Le futur simple |
|
Rubrique “Communication”, p.169 |
Контроль сприймання письмових текстів / Читання |
|
Учні можуть назвати місця відпочинку; розіграти діалоги за темою |
|
||
69 |
|
Відпочинок влітку |
|
|
|
Dialogue, p.180 |
Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння |
Texte, p.171 |
|
Учні зможуть розповісти про свій відпочинок влітку |
|
|
70 |
|
Узагальнюючий урок
|
|
|
||||||||