Календарно-тематичне планування з французької мови. 6 клас НУШ (друга іноземна мова)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з французької мови як другої іноземної мови для 6 класу НУШ за підручником «Французька мова (2-й рік навчання) / (Français (deuxième année d’apprentissage))» для 6 класу закладів загальної середньої освіти, автори: Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Київ, Видавничий дім «Освіта», 2023
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування з французької мови       

6-й клас  (друга іноземна мова)

 

(70 год, 2 год. на тиждень)

 

(за підручником «Французька мова (2-й рік навчання) / (Français (deuxième année d’apprentissage))» для 6 класу закладів загальної середньої освіти, автори: Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Київ, Видавничий дім  «Освіта», 2023)

 

І семестр

 

за/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Лінгвістичні компетенції

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Очікувані результати

Примітка

Лексика

 Граматика

Фонетика

Сприймання на слух

Усна взаємодія/

продукування

Зорове сприймання

Писемна взаємодія/

продукування

 

Тема. Я, моя родина, мої  друзі     (10  годин)

 

 

1

 

Шкільні друзі

Grand

gros

petit

maigre

Les genres des adjectifs

La poésie “C’est la rentrée”, p.10

La poésie “C’est la rentrée”, p.10

Ex.8, p.9

Ex.3, p.6

Учні можуть звернутися і запитати ім’я та відреагувати на відповідь; розуміють короткі запитання, реагують на них вербально;

розрізняють чоловічий та жіночий роди прикметників

 

2

 

Зовнішність людини

Rubrique “Lexique”, p.7

Verbe connaitre au présent

[oe]

 

Ex.13, p.11

Rubrique „Communication“, p.8

Ex.4, p.6

Учні можуть описати зовнішність людини усно та письмово; розіграти діалоги за зразком; правильно вживати дієслово connaitre в усній взаємодії та при писемному продукуванні

 

3

 

Риси характеру

Rubrique “Lexique”, p.14

Le comparatif et le superlatif des adjectifs

[o]

 

L’extrait du journal personnel,

p.172

Ex.1, p.12

Ex.3, p.13

Ex.3, p.13

Учні можуть назвати риси характеру людини; знають утворення ступенів порівняння прикметників; сприймають аудіо, текстову інформацію, вилкремлює необхідну для виконання завдань

 

4

 

Портрет друга

Mots et expressions appris

Verbe connaitre au présent

[z]

Ex.11, p.17

 

Texte, p.9

Ex.9, p.10

Texte “Les personnes que j’aime beaucoup”, p.9

Ex.5, p.6

Учні можуть створити моральний портрет друга; вибирають необхідну інформацію із прочитаного тексту.

 

5

 

Назви професій

Les métiers, p.21

Formation des noms des professions (masculine, féminin)

 

Poésie, p.18

Dialogue, p.172

Ex.1, p.19

Dialogue, p.172

Ex.3, p.20

Учні розуміють фрази та вирази, які вимовляються повільно й чітко; називають професії; утворюють чоловічий та жіночий роди назв професій

 

6

 

Види діяльності

Les métiers

Formation des noms des professions (masculine, féminin)

[u]

 

Ex.10, p.26

Ex.7, p.25

Texte “Sandra est fleuriste”, p.24

Ex.5-6, p.23

Учні можуть доповнювати речення; усно взаємодіяти за зразком; відшуковувати необхідну інформацію у тексті

 

7

 

Професії

батьків

Les métiers

Verbe écrire

 

Rubrique

„Communica-tion” p.23

Ex.13, p.26

Texte, p.25

Ex.3, p.28

Учні можуть називати професії батьків та висловлювати своє ставлення до них; читати текст та вставляти необхідну інформацію в речення; вживати дієслово écrire

 

8

 

Моя майбутня професія. Уподобання

Les métiers

Verbe écrire

 

 

Ex. 6, p.23

Ex. 7, p.24

Entrainement

Учні можуть розповідати про свої уподобання та майбутню професію

 

9

 

Мої позитивні та негативні риси

Les qualités et les défauts

La forme négative

Proverbes français, p.32

Rubrique

„Communica-tion” p.23

Ex.7, p.30

Texte 1, p.30

Ex.4, p.28

Учні можуть розповісти  про свої позитивні та негативні риси, а також когось; розуміють прислів’я; правильно утворюють та вживають заперечну форму

 

10

 

Я, моя родина, мої друзі

 

Діагностична робота

 

 

 

 

Тема. Відпочинок і дозвілля      (11  годин)

 

 

11

 

Види дозвілля

Après les cours

l’après-midi

le soir

La phrase interrogative

Qui? Que? Quand? Pourquoi?

 

Dialogue, p.173

Ex.1, p.34

Dialogue, p.173

Ex.4, p.35

Учні зможуть на слух зрозуміти про що йдеться в діалозі; прийняти запрошення; поставити запитання за допомогою питальних займенників

 

12

 

Смаки та вподобання

La lecture

l'ordinateur la musique

La phrase interrogative

Qui? Que? Quand? Pourquoi?

[ǿ]

 

Ex.9, p.39

Rubrique „Communi-cation“, p.38

 

Ex.3, p.35

Ex.3, p.35

Учні зможуть розповісти про свої смаки та вподобання та смаки та вподобання когось; ставити запитання та відповідати на них

 

13

 

Спорт.

Види спорту

Les sports

La phrase interrogative

 

 

Texte 2, p.39

Ex.9, p.39

Texte 2, p.39

Ex.5, p.38

Учні зможуть назвати види спорту; зрозуміти короткі прості листи; давати відповіді на запитання

 

14

 

Вільний час

Les mots appris

La phrase interrogative

 

[e]

 

Texte 1, p.39

Ex.8, p.39

Ex.11, p.40

Texte, p.39

Composition des phrases

Учні зможуть зрозуміти текст, який описує людей, повсякденне життя; знайти відповідну інформацію в тексті

 

15

 

Улюблений вид відпочинку

Le passe-temps

L’impératif

 

Dialogue, p.173

Ex.1-2, p.41

Dialogue, p.173

Ex.3-4, p.42

Учні зможуть на слух зрозуміти, про що йдеться в діалозі; розповісти про свій улюблений вид відпочинку; правильно вживати наказовий спосіб дієслів

 

16

 

Місця відпочинку

Rubrique “Lexique”, p. 43

Le verbe aller au présent

[ε]

 

Poésie, p.46

Ex.5, p.44

 

Texte 1, p.45

Ex.6, p.44

Учні зможуть на слух зрозуміти вірш за темою; назвати місця відпочинку із вживанням дієслова  aller; запитати когось про улюблену діяльність під час відпочинку 

 

17

 

Захист проєктів з теми «Моє дозвілля»

 

Учні зможуть розповісти про своє дозвілля

 

18

 

Час. Проміжки часу

Rubrique “Lexique”, p.49

La forme négative

 

Іndication du temps

Ex.9, p.53

Rubrique “Lexique”, p.49

Ex.5, p.51

Учні зможуть назвати офіційний та звичайний час; запитати та вказати час; утворити та вживати заперечну форму

 

19

 

Дозвілля французів

Le temps libre

l’éducation

le temps disponible

Le verbe courir au présent

 

Texte “Les loisirs des Français”, p.51

Ex.6-7, p.52

Texte “Les loisirs des Français”, p.51

Ex.3, p.49

Учні зможуть зрозуміти текст про дозвілля французів; знайти відповідну інформацію в тексті та дати відповіді на запитання;

 

20

 

Допомога по господарству

Essuyer la poussière

passer l’aspirateur

faire des courses

Les pronoms personnels/ COD

[aj]

 

Rubrique „Communi-cation“, p.56

Rubrique „Communi-cation“, p.56

Texte “Le loisir préféré de Clara”, p.57

Ex.3, p.54

Учні зможуть розповісти про домашні справи та допомогу батькам; розіграти діалоги за темою; зрозуміти текст про повсякденні справи; правильно вживати особові займенники /COD

 

21

 

Відпочинок і дозвілля

Діагностична робота

 

 

Тема. Людина     (11  годин)

22

 

Частини доби

Le matin midi l’après-midi le soir minuit

Les verbes pronominaux

 

Dialogue, p.174

Ex.1-2, p.60

Ex.3-4, p.61

Ex.3-4, p.61

Учні зможуть назвати частини доби; зрозуміти зміст діалогу; вживати займенникові дієслова

 

23

 

Мій ранок

Se lever

se laver

se peigner

se brosser les dents

Les verbes pronominaux

[k]

 

Rubrique „Communication“, p.62

 

Texte, p.63

Ex. 6, p.63

Ex. 12, p.65

 

Учні зможуть зрозуміти текст та відшукати потрібну інформацію в ньому; розповісти про свій ранок та запитати про ранок когось; доповнити лист другу про свій ранок; поставити займенникові дієслова у відповідній формі

 

24

 

Розпорядок дня

Se reposer

se promener

prendre le petit déjeuner

La forme negative des verbes pronominaux

[a]

 

Rubrique „Communication“, p.68

 

 

Ex.3, p.67

Учні зможуть розповісти про свій розпорядок дня; розіграти діалог за темою зі своїм приятелем; утворити заперечну форму займенникових дієслів

 

25

 

Розпорядок дня мого друга

 

L’impératif des verbes

 

Texte, p.69

 

Texte “Une vie de chien”, p.69

Ex.6, p.68

Учні зможуть зрозуміти текст та розповісти про розпорядок дня когось; надати накази щодо розпорядку дня

 

26

 

Особиста гігієна

Les dents se brosser les dents éviter limiter

Le verbe devoir

 

Dialogue, p.175

 

Ex.3, p.71

 

Ex.6, p.73

Учні зможуть зрозуміти зміст діалогу про догляд за зубами та  написані поради щодо догляду за зубами

 

27

 

У дантиста

Quel problème avez-vous?

 

 

 

Rubrique „Communi-cation“, p.73

 

 

Ex.5, p.73

Учні зможуть зрозуміти та розіграти діалоги за темою; розповісти про своє самопочуття

 

28

 

Поради лікаря

 

 

 

Контроль сприймання усної інформації на

 слух / Аудіювання

 

Ex. 7, p.74

 

Учні зможуть надати поради щодо покращення здоров’я

 

29

 

Частини тіла

Les parties du corps

Articles contractés

 

Dialogue, p.175

 

Dialogue, p.175

Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письмо

Учні зможуть назвати частини тіла, розповісти про своє самопочуття

 

30

 

Відвідування лікаря

Je tousse

Je suis enrhumé

Articles contractés

Chanson “Mon âne”, p.81

 

Dialogue, p.79

Контроль сприймання письмових текстів / Читання

Ex.4, p.77

Учні зможуть розповісти про те, що їх турбує

 

31

 

Лікарські засоби

 

 

Les mots transparents

p. 81

 

Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння

Ex.10, p.80

 

Учні зможуть зрозуміти написані поради щодо покращення здоров’я

 

32

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

ІІ семестр

 

за/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Лінгвістичні компетенції

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Очікувані результати

Примітка

 

Лексика

 

 Граматика

Фонетика

Сприймання на слух

Усна взаємодія/ продукування

Зорове сприймання

Писемна взаємодія/ продукування

 

Тема. Свята і традиції     (10  годин)

 

33

 

Основні свята Франції

Le Nouvel An

le Jour de l’an

les cartes de voeux

Passé compose des verbes du

 I groupe

Chanson “Vive le vent”, p.88

Chanson “Vive le vent”, p.88

Ex. 1-2, p. 84

Dialogue, p.176

Ex. 3, p. 85

Учні можуть назвати основні свята Франції; зроуміти зміст листівок та виготовити вітальні листівки  з побажаннями для друзів, членів родини; розуміють зміст пісні за темою; сприймають усну інформацію на слух про свята

 

34

 

Святкування Нового року

у Франції

le jour de la Saint Sylvestre

 

Passé compose des verbes du

 I groupe

[o]

 

Chanson “Vive le vent”, p.88

Ex.6-7, p.87

Texte „Origine du Nouvel an“, p.87

Ex. 4, p. 86

Учні можуть порівняти традиції святкування Нового року у Франції та в Україні;  утворювати та вживати Passé Composé дієслів І групи в усному та писемному продукуванні

 

35

 

Свято Королів

La fête des rois

la galette

la crèche

Passé compose des verbes en –ir

Chanson „C’est la jolie fête…“, p.92

Dialogue, p.176

Ex.1-2, p.89

Dialogue, p.176

Ex. 3, p.90

Учні розуміють на слух інформацію про свято Королів у Франції та зміст пісні про свято

 

36

 

Традиції святкування Свята Королів

Partager la galette

Passé compose des verbes en -ir

 

Chanson „C’est la jolie fête…“, p.92

Rubrique “Communication”, p.91

Texte “Origine de l’Epiphanie”

p. 92

Ex. 4, p.91

Учні можуть розповісти про традиції святкування Свята Королів у Франції; сприймають аудіо, текстову інформацію, вилкремлюють необхідну для виконання завдань; утворюють Passé Composé дієслів на    -ir

 

37

 

Основні свята України

Les fêtes

Participe passé des verbes irréguliers

Comptine „Bon anniversaire“

p. 98

Dialogue, p.176

Ex.1-2, p.94

Dialogue, p.176

Ex.3, p.95

Учні можуть назвати основні свята України та порівняти їх зі святами у Франції; сприймають на слух інформацію про свята та зміст пісні за темою; утворюють Passé Composé неправильних дієслів

 

38

 

День народження

Rubrique “Lexique”, p.96

Participe passé des verbes irréguliers

Comptine „Bon anniversaire“

p. 98

Texte “C’est mercredi”, p.97

Ex. 6, p.96

Texte “C’est mercredi”, p.97

Ex.4, p.95

Учні можуть розповісти про організацію свята на день народження; вибирають необхідну інформацію із прочитаного тексту; спілкуються з однолітками про свято; розповідають про події, які відбулися в минулому

 

39

 

Традиції святкування Стрітення в Україні

La Chandeleur

Les crêpes

Participe passé des verbes irréguliers

 

Ex.5, p. 102

 

Ex. 6, p.102

Ex.3-4, p.100

Учні можуть розповісти про  традиції зимових свят  в Україні

 

40

 

Масляна

Mardi gras

Participe passé des verbes irréguliers

Comptine “Voici le carnaval”, p.104

Comptine “Voici le carnaval”, p.104

 

Texte “Mardi gras”, p.103

Entreinnement

Учні можуть порівняти традиції зимових святу Франції та в Україні; розуміють зміст лічилки за темою

 

41

 

Традиції святкування Масляної

Mots appris

Participe passé des verbes irréguliers

[u]

 

Ex. 10, p.104

Parler de Mardi gras

Ex.8. p. 103

Entreinnement

Ex. 10, p.104

Учні можуть порівняти традиції зимових святу Франції та в Україні

 

 

42

 

Свята і традиції

 

Діагностична робота

 

 

 

 

Тема. Шкільне життя     (8  годин)

 

43

 

Шкільне життя

Le college

 le collégien

Participe passé des verbes irréguliers

Poésie „Le dessin“, p.110

Poésie „Le dessin“, p.110

Ex. 7-8, p.109

Texte, p.109

Ex.3, p.107

Учні розуміють інформацію про школу; розуміють зміст вірша на відповідну тематику;  утворюють Passé composé, вживаючи participe passé неправильних дієслів

 

44

 

Коледж. Особливості навчання в коледжі

Rubrique “Lexique”, p.108

Participe passé des verbes irréguliers

Poésie „Le dessin“, p.110

Dialogue, p.177

Ex.1-2, p.106

Ex.6, p.109

Dialogue, p.177

Ex.4, p.107

Учні сприймають на слух інформацію про організацію навчання у французькому коледжі; можуть розповісти про шкільне життя у французькому коледжі

 

45

 

Навчальні предмети

Les matières scolaires

Les verbes qui se conjugue avec être

Poésie „Trois escargot“, p.114

Poésie „Trois escargot“, p.114

Ex.8, p.114

Texte, p.113

Ex.3, p.111

Учні називають навчальні предмети, які вивчають у французькому коледжі; розуміють текст на відповідну тематику; утворюють Passé composé з допоміжним дієсловом être

 

46

 

Розклад уроків.

Час

Rubrique “Lexique”, p.112

Les verbes qui se conjugue avec être

Poésie „Trois escargot“, p.114

Dialogue, p.177

Rubrique „Communication“

p.113

Dialogue, p.177

Ex.5, p.112

Учні називають час французькою мовою; розуміють інформацію про розклад уроків; складають діалоги про навчальні предмети та розклад уроків; утворюють Passé composé з допоміжним дієсловом être

 

47

 

Створення та захист проєктів з теми «Ідеальний розклад»

 

Учні розповідають про улюблені навчальні предмети та про свій ідеальний розклад

 

48

 

Урок іноземної мови

Les activités

Les verbes qui se conjugue avec être

 

Poésie “Crayons de couleur”, p.119

Rubrique „Communication“

p.118

Ex.1-2, p.115

Texte, p.118

Ex.3, p.116

Учні можуть розповісти про урок французької мови та про діяльність на уроці іноземної мови; запитати та дати відповідь на запитання щодо уроку французької мови; розігрують інтерв’ю за темою

 

49

 

Вивчення французької мови в школі

La langue internationale avoir des notions

Les verbes qui se conjugue avec être

Poésie “L’école”, p.124

Poésie “L’école”, p.124

Rubrique „Communication“

p.123

Ex.6, p.123

Ex.3, p.122

Учні можуть пояснити для чого вони вивчають французьку мову; розуміють зміст порад щодо вивчення французької мови; розігрують діалог за темою; утворюють Passé composé з допоміжним дієсловом être

 

50

 

Шкільне життя

Діагностична робота

 

 

Тема. Україна. Франція    (9  годин)

51

 

Загальні відомості про Київ

Rubrique “Lexique”, p. 128

L’adjectif tout

[oe]

 

Dialogue,  p.178

Ex.1-2, p.126

Ex. 9, p.129

Ex.6, p.127

Учні можуть надати основні відомості про столицю України; розуміють усну інформацію на слух  про Київ; вживають прикметник tout в усному та писемному прдукуванні

 

52

 

Визначні місця Києва

Les curiosités

Les phrases interroga- tives

 

Ex.12, p.130

Rubrique „Communication“

p.129

Texte “Kyiv aux touristes”, p.130

Ex. 4, p.127

Учні розуміють прочитаний текст про Київ; називають визначні місця Києва; відповідати на запитання про Київ; висловлювати свої враження від визначних місць

 

53

 

Візит до України

Rubrique “Lexique”, p. 134

Les nombres

Phrases négatives

 

Dialogue, p.179

Ex. 1-2, p.132

Dialogue, p.179

Ex 5, p.133.

Учні зі слуху розуміють фактичну інформацію про Україну; називають числа до 1 000 000

 

54

 

Географічне положення України

Mots appris

Phrases négatives

[u]

 

Ex.10, p.136

Ex.8-9, p.137

Texte “Un peu  de géographie” p. 135

Ex. 6, p. 133

Учні можуть представити свою країну французькою мовою

 

55

 

Загальні відомості про Париж

Rubrique “Lexique”, p.138

Connecteurs logiques

 

Ex. 7, p. 140

Ex. 6, p.140

Ex. 7, p. 140

Ex.3, p.138

Учні можуть надати основні відомості про столицю Франції; писати повідомлення щодо візиту до Парижа

 

56

 

Визначні місця Парижа

Les curiosités

Connecteurs logiques

[e]

 

Ex. 9, p.141

Ex.8, p.141

Texte “Paris”, p.141

Ex.5, p.138

Учні розуміють прочитаний текст про Париж; представляють визначні місця Парижа; відповідати на запитання про Київ; висловлювати свої враження від визначних місць

 

57

 

Географічне положення Франції

Rubrique “Lexique”, p.144 Les nombres

Le future

proche

 

Chanson de la Seine, p.147

Ex.6-7, p.147

Texte “Un peu  de géographie française”, p.146

Ex. 4, p.143

Учні можуть надати основні відомості про Францію; розуміють зміст пісні на відповідну тематику

 

58

 

Візит до Франції

 

Mots appris

Le future

proche

Chanson de la Seine, p.147

Chanson de la Seine, p.147

Dialogue

 

Entrainement

Учні розуміють зміст розмови про відвідану Францію; можуть домовитися з іншими щодо візиту до Франції

 

59

 

Україна. Франція

Діагностична робота

 

 

Тема. Природа    (11 годин)

 

60

 

Пори року

Les saisons

La forme negative

du verbe

[s]

 

Ex.12, p.154

 

Rubrique “Lexique”, p.152

Ex.4, p. 151

Учні розуміють прості тексти про пори року; розповідають про пори року

 

61

 

Природні явища

Il fait froid.

Il neige.

Il pleut

La forme negative

du verbe au passé

composé

 

Rubrique “Communication”, p.153

Texte, p.154

Ex. 6,

p.151

Учні можуть назвати природні явища; розігрують діалоги за темою

 

62

 

Канікули в різні пори року

Les vacances

Du…au

Ex.8, p.160

 

Dialogue, p.180

Ex.1-2, p.157

Dialogue, p.180

Ex.3, p.157

Учні роуміють прослуханий діалог про канікули у різні пори року; можуть назвати початок та кінець кожної пори року

 

63

 

Улюблена пора року

Les saisons

Du…au

 

Texte

Réponses aux questions

Texte

Entrainement

Учні можуть розповісти про свою улюблену пору року

 

64

 

Погода

Le brouillard

 la neige

Du…au

 

Rubrique “Communication”, p.158

Ex.6, p.158

Ex.4, p.157

Учні можуть описати погоду; розігрують діалоги за темою

 

65

 

Погода у різні пори року

Les mots appris

Le futur simple

[ε]

 

Rubrique “Communication”, p.158

 

Entrainement

Учні можуть описати й порівняти погоду у різні пори року

 

66

 

Феномени природи

Les mots appris

Le futur simple

Poésie, p.165

Контроль сприймання усної інформації на

 слух / Аудіювання

 

 

Ex.3, p.162

Учні зможуть назвати феномени природи; написати листівку з описом погоди

 

67

 

Мої плани на канікули

Les mots appris

 

 

 

Ex.10, p.164

Texte, p.164

Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письмо

Учні розуміють текст про плани на канікули; можуть усно та письмово розповісти про свої плани на канікули

 

68

 

Літні канікули

Les lieux de vacances

Le futur simple

 

Rubrique “Communication”, p.169

Контроль сприймання письмових текстів / Читання

 

Учні можуть назвати місця відпочинку; розіграти діалоги за темою

 

69

 

Відпочинок влітку

 

 

 

Dialogue, p.180

Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння

Texte, p.171

 

Учні зможуть  розповісти про свій відпочинок влітку

 

70

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 лютого
Переглядів
98
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку