Географія
6 клас
(70 годин, 2 год./тиждень)
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
Вступ |
|||
|
|
Що вивчає географія. Географічні дослідження. Дослідження. Спостереження на місцевості за змінами у природі |
|
Розділ І. Розвиток географічних знань про Землю Тема 1. Уявлення про Землю в давнину |
|||
|
|
Уявлення про Землю в давні часи |
|
Тема 2. Відкриття нових земель та навколосвітні подорожі |
|||
|
|
Пізнання нових земель |
|
|
|
Великі географічні відкриття. Міні-проект. Великі географи. |
|
|
|
Навколосвітні експедиції та відкриття материків |
|
Тема 3. Сучасні дослідження |
|||
|
|
Сучасні географічні дослідження. |
|
|
|
Узагальнення з тем: «Вступ. Уявлення про Землю в давнину. Відкриття нових земель та навколосвітні подорожі. Сучасні дослідження» |
|
Розділ ІІ. Земля на плані і карті Тема 4. Орієнтування на місцевості |
|||
|
|
Способи орієнтування на місцевості |
|
|
|
Поняття про азимут |
|
Тема 5. Способи зображення Землі |
|||
|
|
Які є способи зображення земної поверхні |
|
|
|
Масштаб. |
|
|
|
Практична робота 1. Розвʼязування задач із використанням різних видів масштабу (оцінювана) |
|
Тема 6. Географічні координати |
|||
|
|
Градусна сітка на глобусі й карті |
|
|
|
Географічні координати. |
|
|
|
Практична робота 2. Визначення географічних координат за географічною картою (оцінювана) |
|
|
|
Узагальнення з тем: «Орієнтування на місцевості. Способи зображення Землі. Географічні координати» |
|
Розділ ІІІ. Оболонки Землі Тема 7. Літосфера |
|||
|
|
Внутрішня будова Землі |
|
|
|
Міні проект «Земля в розрізі» |
|
|
|
Літосферні плити |
|
|
|
Мінерали, гірські породи та корисні копалини |
|
|
|
Землетруси |
|
|
|
Вулканізм і вулкани. Гейзери |
|
|
|
Абсолютна і відносна висота місцевості. |
|
|
|
Рівнини |
|
|
|
Гори. |
|
|
|
Практична робота 3. Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу |
|
|
|
Рельєф дна океану. |
|
|
|
Унікальні форми рельєфу
|
|
|
|
Охорони форм рельєфу |
|
|
|
Міні проект «Гіпотеза Вегенера» |
|
|
|
Узагальнення з теми: «Літосфера» |
|
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
ІІ семестр |
|||
Тема 8. Атмосфера |
|||
|
|
Будова атмосфери |
|
|
|
Добовий хід температури повітря |
|
|
|
Річний хід температури повітря |
|
|
|
Освітлення й теплові пояси Землі |
|
|
|
Атмосферний тиск. |
|
|
|
Вітер. Причини виникнення. |
|
|
|
Вологість повітря. Практична робота 4. Розвʼязування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою. |
|
|
|
Атмосферні опади |
|
|
|
Практична робота 5. Складання графіка зміни температури повітря, опадів, рози вітрів, їх аналіз. (оцінювана) |
|
|
|
Погода. |
|
|
|
Клімат |
|
|
|
Кліматичні пояси |
|
|
|
Вплив людини на атмосферу і клімат |
|
|
|
Узагальнення з теми: «Атмосфера» |
|
Тема 9. Гідросфера |
|||
|
|
Загальна кількість води на Землі |
|
|
|
Світовий океан |
|
|
|
Властивості вод Світового океану |
|
|
|
Рухи води в океані |
|
|
|
Життя в морях та океанах. Океан та людина |
|
|
|
Річки |
|
|
|
Робота і характер течії річок |
|
|
|
Озера. Практична робота 6. Позначення на контурній карті назв морів, проток, заток, островів; річок, озер (оцінювана) |
|
|
|
Болота |
|
|
|
Штучні водотоки і водойми. |
|
|
|
Льодовики та багаторічна мерзлота. Підземні води |
|
|
|
Узагальнення з теми: «Гідросфера» |
|
Тема 10. Біосфера та ґрунти |
|||
|
|
Біосфера. Складові біосфери |
|
|
|
Ґрунти. Властивості ґрунтів |
|
Тема 11. Природні комплекси |
|||
|
|
Природні комплекси. Практична робота 7. Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості |
|
|
|
Географічна оболонка. |
|
|
|
Природні зони. |
|
|
|
Узагальнення з тем: «Біосфера та ґрунти. Природні комплекси» |
|
Розділ ІV. Планета людей Тема 12. Кількість і розміщення населення Землі |
|||
|
|
Кількість і розміщення населення |
|
|
|
Раси і народи світу |
|
Тема 13. Держави світу |
|||
|
|
Країни світу. Практична робота 9. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав різних частин світу та їх столиць |
|
|
|
Міні проект «Країна у якій я мрію побувати» |
|
Тема 14. Вплив людини на природу |
|||
|
|
Забруднення довкілля та його охорона Дослідження. Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
|
Аналіз |
|