Календарно-тематичне планування геометрії для 8 класу на І семестр 2023/24 н. р.(підручник А. Єршова)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування геометрії для 8 класу на І семестр 2023/24 н. р. (підручник А. Єршова) відповідно до Програми затвердженої наказом МОН України № 804 від 07.06.2017 року.
Перегляд файлу

                                        ГЕОМЕТРІЯ- 8 клас

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

                                             Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (22 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

 

 

формулює:

·      означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

·      ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

·      теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

 

Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника. Паралелограм, його властивості й ознаки.

 

Прямокутник, ромб, квадрат та їх властивості. Трапеція.

 

Вписані та центральні кути. Вписані та описані чотирикутники.

 

Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника, її властивості.

 

Середня лінія трапеції, її властивості

                                  Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (10 год)

Учень/учениця:

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;

формулює:

·   теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;

·   означення подібних трикутників;

·   ознаки подібності трикутників;

·   узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

 

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості

 

Узагальнена теорема Фалеса.

 

Подібні трикутники.

 

Ознаки подібності трикутників.

 

Властивість медіани та бісектриси трикутника

 

                    Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 год)

Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює:

·   властивості перпендикуляра і похилої;

·   означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

·   теорему Піфагора;

·  співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

 

Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника.

 

Теорема Піфагора.

 

Перпендикуляр і похила, їх властивості.

 

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника.

 

Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів.

 

Розв’язування прямокутних трикутників

                     Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ  (12 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює:

·   означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

·   теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо

 

Многокутник та його елементи.

 

Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола.

 

Поняття площі многокутника.

 

Площі прямокутника, паралелограма, ромба, трикутника, трапеції

 

Розв’язує задачі практичного змісту на: визначення відстані до недоступної точки; висоти предмета; знаходження кутів (кута підйому дороги, відкосу, кута, під яким видно деякий предмет) тощо

 

 

                                  Геометрія-8 клас

 

( підруч. для 8 кл. закл. загал. серед. освіти/ [А. П. Єршова, В. В. Голобородько,О. Ф. Крижановський,С. В. Єршов.] — 2-ге вид., перероб. — Харків: Вид-во «Ранок», 2021. — 256 с. : іл.)

 70 год, 2 год на тиждень, резерв — 12 год

І семестр – 32 години

ІІ семестр – 38 годин

 

№/п

                                                 Тема уроку

дата

прим.

                                          Чотирикутники ( 11 год ).

1

Вступний інструктаж. Діагностична контрольна робота.

1.09

 

2

Чотирикутник. Опуклі чотирикутники. Сума кутів чотирикутника.

5.09

 

3

Паралелограм, його властивості.

8.09

 

4

Паралелограм, його властивості.

12.09

 

5

Ознаки паралелограма.

15.09

 

6

Ознаки паралелограма.

19.09

 

7

Види паралелограмів. Прямокутник, ромб, квадрат.

22.09

 

8

Види паралелограмів. Прямокутник, ромб, квадрат.

26.09

 

9

Розв’язування вправ та задач. Самостійна робота.

29.09

 

10

Узагальнення та систематизація матеріалу.

3.10

 

11

Контрольна робота № 1.

6.10

 

                             Вписані та описані чотирикутники ( 12 годин ).

12

Трапеція та її елементи. Окремі види трапецій.

10.10

 

13

Трапеція та її елементи. Окремі види трапецій.

13.10

 

14

Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника. Середня лінія трапеції.

17.10

 

15

Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника. Середня лінія трапеції.

20.10

 

16

Градусна міра дуги. Вписані кути.

31.10

 

17

Градусна міра дуги. Вписані кути.

3.11

 

18

Вписані й описані чотирикутники.

7.11

 

19

Вписані й описані чотирикутники.

10.11

 

20

Застосування властивостей чотирикутників до розв’язування задач.

14.11

 

21

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

17.11

 

22

Узагальнення та систематизація матеріалу.

21.11

 

23

Контрольна робота № 2.

24.11

 

                           Подібність трикутників (10 годин ).

24

Подібні трикутники.

28.11

 

25

Ознаки подібності трикутників.

1.12

 

26

Співвідношення між сторонами прямокутного трикутника.

5.12

 

27

Співвідношення між сторонами прямокутного трикутника.

8.12

 

28

Теорема Піфагора та наслідки з неї.

12.12

 

29

Застосування подібності трикутників.  Властивість бісектриси трикутника.

15.12

 

30

Застосування подібності трикутників.  Властивість бісектриси трикутника.

19.12

 

31

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

22.12

 

32

Узагальнення та систематизація матеріалу.

26.12

 

33

Контрольна робота № 3.

29.12

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
11 вересня 2023
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку