ВЕРЕСЕНЬ |
|||||
№ п/п |
Дата проведення |
Виховна робота |
фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
Примітка |
1. |
|
Свято першого дзвоника. |
Ігри за бажанням учнів. |
|
|
2. |
|
Прийом дітей до групи продовженого дня. Інструктаж із правил поведінки в школі, на ігровому майданчику. |
Прогулянка-екскурсія територією школи (стадіон, пришкільна ділянка, ігровий майданчик) |
Ознайомлення батьків із режимом роботи ГПД |
|
3. |
|
Бесіда з охорони життя «Діти на дорозі». Малювання на тему «Радощі літа». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Фізкультхвилинка. Розучування комплексу вправ. Розповідь про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров'я дітей |
Анкетування батьків «Дослідження культури взаємин з батьками» |
|
4. |
|
Відверта розмова «Що означає бути ввічливим?». Робота з виховання культури поведінки за столом. Ігрова ситуація «Незнайко за обідом». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування вправ для збереження зору. Рухливі ігри «Третій зайвий», «До своїх прапорців». |
Бесіда з батьками на тему «Особиста гігієна» |
|
5. |
|
Бесіда-гра «Розкажу тобі про себе». Розмова «Знайомі незнайомці» |
Пішохідна прогулянка територією школи зі спостереженням за погодою. |
Консультації для батьків |
|
6. |
|
Гра-вікторина «Світлофорик». Колективне розгадування кросвордів, ребусів. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Пригадування характерних ознак та особливостей птахів. Самостійні рухливі ігри, естафети, ігри з м’ячем. |
Презентація куточка ГПД для батьків |
|
7. |
|
Відверта розмова «Я та мої друзі». Малюнок на тему «Мій друг» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально розвивальних вправ. Змагання зі стрибків зі скакалкою. Гра «Земля, вогонь, вода, повітря». |
Бесіда «Безпечний шлях до школи» |
|
8. |
|
Конкурс «Чомучки» - скласти якнайбільше питань, що починаються зі словами «чому» на задану тему. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем, естафета з м’ячем з елементами баскетболу. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор, естафет. |
Ознайомлення з пам’яткою для батьків школяра |
|
9. |
|
Розмова-нагадування «Дотримуйся правил дорожнього руху?» Міні-бесіда «Як спілкуватись з незнайомими людьми?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Закріплення правил поведінки та правил дорожнього руху. Сюжетно-рольова гра «Допоможи мені перейти вулицю» |
Анкетування «Творчі здібності моєї дитини» |
|
10. |
|
Бесіда «Бережи здоров’я своє змолоду», складання режиму дня школяра. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ. Колективні ігри: «Вартові та розбійники», «До своїх прапорців». |
Консультації для батьків |
|
11. |
|
Бесіда «У віконце заглядає Осінь». Обговорення сезонних змін у природі. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем. «Біг пінгвінів». Самостійні ігри (футбол, стрибки через скакалку) |
Анкетування батьків «Ви і ваша дитина»
|
|
12. |
|
Обмін думками «домашні вихованці – хто вони для нас?» малювання на тему «Мій улюбленець» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Третій зайвий» та за вибором учнів |
Бесіда «Ставлення рідних до дитини школяра» |
|
13. |
|
Бесіда «Мій цікавий вихідний день». Міні-бесіда «Як поводитися за столом» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами і природі, за станом погоди. |
Консультації для батьків |
|
14. |
|
Конкурс на кращий вірш про осінь. Розгадування загадок. Виставка малюнків «Моя Осінь». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Вартові та розбійники», «Третій зайвий». Закріплення правил поведінки на вулиці. |
Виставка літератури з психології і педагогіки для батьків |
|
15. |
|
Обмін думками «У світі казки». Розповідь про улюблену казку, про характер її героїв |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри за вибором учнів. Рухливі ігри на змагання між класами |
Консультації для батьків |
|
16. |
|
Відверта розмова «Моя ранкова гімнастика». Демонстрація комплексу вправ для ранкової гімнастики. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ, ігри: «Совонька», «До своїх прапорців» |
«Дбайте про культуру поведінки дитини» |
|
17. |
|
Читання казки на вибір «Спляча красуня», «Червона диво- квітка». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем з елементами футболу, баскетболу. |
Бесіда про профілактику дрібних крадіжок дітей |
|
18. |
|
Бесіда «Осінь – грибна пора. Обережно та уважно збирайте гриби». Перша допомога при отруєннях. Конкурс малюнків «Тихе полювання» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ. Ігри: «Вода, вогонь, земля, повітря», «Горидуб», самостійні ігри. |
Анкетування батьків «Недоліки перетворимо на переваги» |
|
19. |
|
Відверта розмова «Як нам живеться у наших господарів» (огляд та обговорення стану книжок та зошитів) |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійна фізкультхвилинка. Рухливі ігри: «Третій зайвий», «Совонька». |
Бесіда про санітар-но-гігієнічні навички школярів |
|
20. |
|
Бесіда-розмова «Охайність та особиста гігієна школяра». Обговорення правил догляду за одягом |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі та за станом погоди. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Консультації для батьків |
|
21. |
|
Бесіда про державні символи України (прапор, гімн,герб),відшукування державної символіки в журналах, книжках |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ. Ігри: «Горидуб», «Третій зайвий» |
Лекція «Людську гідність формуйте з дитинства» |
|
22. |
|
Бесіда «У нас одна Батьківщина – наша рідна Україна» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійні ігри: футбол, стрибки через скакалку, ігри за вибором. |
Консульта-ція для батьків |
|
Жовтень
|
|
||||
№ п/п |
Дата проведення |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками |
|
1. |
|
Пізнавально-розважальна гра «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість люди!» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВ. Рухливі ігри: «Два морози», «До своїх прапорців» |
Бесіда «Як розвинути пізнавальний інтерес дитини»
|
|
2. |
|
Бесіда «Цінуймо працю інших». Діалог «Професія моїх батьків» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Золоті ворота», «У ведмедя у бору», «Вище землі» |
|
|
3. |
|
Зустріч із героями улюблених мультфільмів |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри «Совонька», «Білі ведмеді» |
Консультації для батьків |
|
4. |
|
Бесіда «А совість тобі нічого не підказала?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил поведінки під час рухливих ігор. Ігри за вибором дітей. |
Бесіда про зовнішній вигляд учнів |
|
5. |
|
Гра-фантазія «Якби тварини вміли говорити». Обговорення правил спілкування з тваринами |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ознайомлення дітей з новим комплексом загально розвиваючих вправ. Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Третій зайвий», «Гуси-гуси…» |
«Наші успіхи і наші завдання» |
|
6. |
|
Конкурс знавців народних прикмет, приказок про природу «Народ скаже, як зав'яже» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Колективні ігри: «Земля, вогонь, вода, повітря», «Фарби», «Струмочок» |
Ознайомлення батьків з пам’яткою «Як подолати конфліктність між дітьми» |
|
7. |
|
Обмін думками «Кого б я запросив до себе в гості на день народження». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійні рухливі ігри дітей |
Бесіда «Як допомогти становленню самостійності дитини» |
|
8. |
|
Година милування природою «Осіння щедрість»День Збройних сил України. Виховна година «Ваш подвиг буде вічно жити у наших серцях» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Закріплення комплексу загально-розвивальних вправ. Ігри: «До своїх прапорців», «Третій зайвий», «Котик і мишка». |
Консультації для батьків |
|
9. |
|
Знайомство з громадською освітою. Бесіда «Права та обов'язки людини» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Совонька» |
Лекція «Сімейна бібліотека. Її значення у вихованні дитини» |
|
10. |
|
Пізнавально-розважальна гра «Як боротися з лінощами». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «У ведмедя у бору», «Золоті ворота», «Чий голос?» |
Бесіда про трудове виховання в сім’ї |
|
11. |
|
День читача. Тема «Про що я люблю читати». Розмова-подорож «Сторінками моєї улюбленої книжки» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом природи. Рухливі ігри за вибором дітей |
Ознайомлення батьків з пам’яткою про виховання свідомої дисципліни, заохочення і покарання |
|
12. |
|
Бесіда-розповідь «Їжа – будівельний матеріал». Уявна подорож у таємничий світ людського організму |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри на змагання між класами |
Бесіда «Виховання розумінням» |
|
13. |
|
Спілкування на тему «Вихідний день моєї сім'ї». Малювання на тему «Активний відпочинок у моїй родині» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування нового комплексу загально-розважальних вправ. Ігри: «Третій зайвий», «Горидуб» |
Консультації для батьків |
|
14. |
|
Навчальна гра «Зі скрині народної мудрості»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійна фізкультхвилинка. Ігри: «Квіти і вітер», «Наздожени». Самостійні ігри за вибором дітей. |
Лекція-семінар «Фізкультурно-оздо-ровча робота в сім’ї» |
|
15. |
|
Бесіда «Вогонь добрий і злий». Повторення та закріплення правил протипожежної безпеки |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі. Збір природного матеріалу (листя). Самостійні рухливі ігри. |
Бесіда про роль гри у сімейному вихованні |
|
16. |
|
Дотримання правил дорожнього руху |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил поведінки під час рухливих ігор змагання зі стрибків і бігу. |
Ознайомлення батьків із пам’яткою «Як розвинути творчі здібності дитини» |
|
17. |
|
Бесіда «Сам вдома: Безпечні ігри». Повторення правил безпеки під час осінніх канікул. Гра з конструктором. Розфарбовування малюнків» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Пішохідна прогулянка з проведенням гри « На що схожі хмарки?» |
Ознайомлення з пам’яткою «Як розвинути самостійність у дітей» |
|
Листопад
|
|||||
№ п/п |
Дата проведення |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками |
|
1. |
|
Огляд дитячих журналів, цікавих завдань, надрукованих у журналах. Створення ребусів. Ігрова година. Ігри з конструктором, настільні ігри |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розповідь про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров'я дітей. Ігри: «Мишоловка», «Третій зайвий» |
Бесіда «Як навчити дитину правильно харчуватися» |
|
2. |
|
«Добрий лікар Айболить» - ремонт м'яких іграшок. Повторення правил роботи з ножицями, голкою |
Прогулянка на свіжому повітрі. Фізкультхвилинки. Ігри за вибором дітей |
Година спілкування «Моя сім’я. Поведінка в сім’ї» |
|
3. |
|
Азбука шляхетності «Хай живе ввічливість» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Захист укріплення», «Кенгуру». |
Консультації для батьків |
|
4. |
|
Повторення правил поведінки пасажирів на зупинках міського транспорту та під час проїзду маршрутом Правила переходу вулиць і доріг |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ознайомлення з новим комплексом загально розвиваючих вправ. Ігри: «Захист укріплення», «Мишоловка» |
Бесіда з батьками. Поведінка дитини у школі |
|
5. |
|
Бесіда « У чистій воді риби багато, у доброї людини друзів багато». Повторення правил особистої гігієни та правил поведінки у їдальні |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. Ігри: «Зайці в городі», «До своїх прапорців» |
Бесіда «Як навчити дитину працювати» |
|
6. |
|
Школа Ввічливих Наук «Гарні манери». Бесіда «Наслідки невиконання домашніх завдань» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «За спиною ведучого», «Мишоловка». |
Година спілкування «Товаришування між дітьми» |
|
7. |
|
Бесіда «Не соромно не знати, соромно не вчитися». Правила поведінки з незнайомими людьми |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором учнів. Повторення комплексу загально-розвиваючих вправ. |
Лекція «Сімейні конфлікти між батьками» |
|
8. |
|
Бесіда «Чи вмієш ти вчитися?». Правильна постава під час сидіння за партою. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійна фізкультхвилинка. Ігри: «Захист укріплення», «Кенгуру», ігри за вибором |
Консультації для батьків |
|
9. |
|
Бесіда «Кожна дитина має право». Рольова гра «Якби я був президентом». Правила догляду за одягом. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі. Ігри: «Зайці у городі», «Лисиця і курчата» |
Бесіда «Робота батьків щодо розвитку творчих здібностей» |
|
10. |
|
Обговорення на тему «Чистота – запорука здоров'я». Роль води в житті людини. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри: «За спиною ведучого», «Мишоловка» |
Бесіда з батьками хлопчиків «Допомога дитині вдома»
|
|
11. |
|
Бесіда «Зимуючі та відлітаючі птахи». Малювання на тему «Віч-на-віч із природою». Правила користування побутовими електроприладами |
Прогулянка на свіжому повітрі. Правила безпеки під час ігор на спортивному майданчику та у дворі. Ігри: «Лисиця та курчата», «Совонька» |
Година спілкування «Батьки про свою професію» |
|
12. |
|
Уявна подорож у світ мультиплікації. Дорога від школи додому |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Ігри за вибором дітей: «Класики», футбол, стрибки зі скакалкою. |
Круглий стіл «Ваша дитина під час навчання у школі» |
|
13. |
|
Бесіда з елементами самооцінки «Бути совісним означає…». Поняття про джерело електроструму, його небезпечність для життя та здоров'я |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри «Мишоловка», «Захист укріплення». Естафета з м'ячем з елементами баскетболу |
Бесіда «Як навчити дітей бути наполегливими у потрібний момент» |
|
14. |
|
Обговорення на тему «Делікатність та тактовність як головні правила спілкування». «Профілактика інфекційних захворювань». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійна фізкультхвилинка. Рухливі ігри: «Зайці в городі», «Лисиця та курчата» та за вибором дітей |
Консультації для батьків |
|
15. |
|
Школа Ввічливих Наук. Емоційне заняття. Тема «Гнів. Страх. Здивування». Правила користування залізничним транспортом. Відповідальність пасажирів за неоплачений проїзд. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі. Рухливі ігри: «За спиною ведучого», «Мишоловка». |
Лекція «Як перемогти втому» |
|
16. |
|
Бесіда «Я не скривджу рідної землі». Заняття із самообслуговування «Як живеться моїм речам?». Причини аварій на автошляхах |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігрове заняття «Порядок входу та виходу пасажирів у міському транспорті: автобусі, тролейбусі, маршрутному таксі». Ігри: «Лисиця та курчата», «Совонька»
|
Година спілкування «Чи потрібно давати здачу» |
|
17. |
|
Коротка бесіда «Організація особистого дозвілля у вільний час» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Закріплення комплексу загально-розвивальних вправ. Самостійні ігри за вибором дітей. |
Бесіда «Умови успішного виховання дітей у сім’ї» |
|
18. |
|
Година спілкування «Вчимося бути добрими людьми». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ознайомлення з новим комплексом загально-розвивальних вправ. Правила безпеки під час ігор на дитячому майданчику та у дворі. Ігри за вибором дітей. |
Бесіда «Роль гри у розвитку дитини» |
|
19. |
|
«Крапля отрути» - бесіда про шкідливість паління, про небезпеку наркотичної залежності. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійна фізкультхвилинка. Рухливі ігри: «Котик і мишка», «Зайці в городі». |
Консультації для батьків |
|
20. |
|
Бесіда «Скибочка хліба». ШВН. Тема «Радість. Горе». Повторення правил поведінки в їдальні та правил користування столовими приладами. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «До своїх прапорців», «Лисиця та курчата». Ігри за вибором дітей. |
Індивідуальна бесіда про гігієну школяра |
|
21. |
|
Бесіда «Вогонь добрий і злий». Повторення та закріплення правил протипожежної безпеки |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійні ігри за вибором дітей. Спостереження за зимовими змінами у природі. |
Бесіда з батьками про дитячі труднощі у спілкуванні з однолітками |
|
Грудень |
|||||
№ п/п |
Дата проведення |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками |
|
1. |
|
Бесіда «Як зимують птахи та звірі». Малюнок на тему «Зимові вишиванки» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Фізкультхвилинка. Рухливі ігри за вибором дітей |
Бесіда «Діти кольору ІНДИГО» |
|
2. |
|
Заняття присвячене Всесвітньому дню інвалідів. Знайомство з прикметами зими, година загадок та прислів'їв. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Закріплення комплексу загально розвивальних вправ. Ігри: «Збий шапку», ліплення снігових куль |
Година спілкування «Шоколад – це корисно чи шкідливо» |
|
3. |
|
Бесіда «Увага – на дорогах ожеледиця». Запобігання дитячому травматизму під час зимових розваг |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухлива гра «Захист укріплення». Правила безпеки під час зимових розваг. Спостереження за змінами в природі |
Лекція «Приклад батьків – основа морального вибору» |
|
4. |
|
Бесіда «Чи потрібно людині працювати?». Профілактика простудних захворювань. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійна фізкультхвилинка. Ігри: «Захист укріплення», «Збий шапку». |
Консультації для батьків |
|
5. |
|
Правила поведінки на водоймах у зимовий період, «Обережно – тонкий лід». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. Ігри: «Захист укріплення», «Мишоловка». Ліплення снігових фортець.
|
Консульта-ція для батьків |
|
6. |
|
Година милування природою «Зимова краса» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Ігри за вибором дітей.«Правила безпечної поведінки під час зимових канікул»
|
Батьківські збори «Проблема вільного часу і організація зимового відпочинку дітей» |
|
7. |
|
Година спілкування: «Як я дбаю про своє здоров'я», «Моя ранкова гімнастика». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійні фізкультхвилинки. Ігри: «Колесо», «Захист укріплення» та за вибором дітей |
Година спілкування «Метеочутливі діти» |
|
8. |
|
Екологічна гра «У пташиному містечку» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Човниковий біг. Змагання на найспритнішого бігуна |
Пам’ятка для батьків по вихованню у дітей поваги до людей |
|
9. |
|
Розповідь «Легенди рідного міста» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування танцювальних вправ. |
Консультації для батьків |
|
10. |
|
Переклик повідомлень «Скарби моєї родини.» Творча робота «Я – чарівник». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Профілактика інфекційних та простудних захворювань |
Бесіда «Великі навантаження. Як допомогти дитині». |
|
11. |
|
Навчальна гра «Зі скрині народної мудрості»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Пішохідна прогулянка з проведенням гри « На що схожі хмарки?» |
Ознайомлення з пам’яткою «Як розвинути самостійність у дітей» |
|
12. |
|
Рейд-перевірка «Як живеться речам у твоєму портфелі?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Ігри: «М'яч гравець», « Мисливці та мавпочки» |
Консультації для батьків |
|
13. |
|
Математичний турнір ерудитів «Рахівниця» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ на зміцнення мускулатури спини та для очей на збереження зору. Ігри: «Знайди предмет», «Море хвилюється». |
Бесіда «Виховання працелюбності: можливості сім’ї» |
|
14. |
|
Презентація «Світ моїх захоплень» Виставка дитячих малюнків. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ознайомлення з комплексом загально-розвивальних вправ. Самостійні ігри дітей. |
Бесіда про обов’язки дітей у сім’ї |
|
15. |
|
Ситуативно-рольова гра «Золоті слова» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання комплексу вправ для очей на збереження зору. |
Лекція «Як виховати у дітей інтерес до читання» |
|
16. |
|
Бесіда «Розподіли печаль і радість друга» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ознайомлення з комплексом загально-розвивальних вправ. |
Бесіда про естетичне виховання в сім’ї |
|
17. |
|
Правила поведінки вдома. Правила поведінки з побутовими приладами. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійна фізкультхвилинка. Ігри: «Збий шапку», «Снайпер». |
Консультації для батьків |
|
18. |
|
Правила поведінки на зимових канікулах |
Виконання на свіжому повітрі комплексу загально-розвивальних вправ. Самостійні ігри дітей. |
Ділова гра для батьків «Стилі спілкування між членами родини» |
|