Календарно-тематичне планування (індивідуальне навчання) з англ мови для 6 класу за підручником О. Карпюк І семестр 1 год/тиж
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
ЗА ПІДРУЧНИКОМ О. КАРПЮК
І семестр 1 год/тиж
№ |
Дата |
Сфера спілку-вання |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Мовленнєвий компонент |
|||||||||
|
Лексика |
Грама-тика |
Екологіч-на безпека та сталий розвиток |
Громадян- ська відповідаль-ність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамот-ність |
Аудіюва- ння |
Говорін-ня |
Письмо |
Читання |
||||
1. |
|
|
Знову до школи |
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket |
Зворот «there is/ there are» |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6 |
Ex. 1, p. 9 |
Ex. 1, p. 7 |
|
2.
|
|
|
Наші друзі Інтереси та хобі наших друзів Розвиток граматичних навичок |
Activity, relative, cuddly, similar |
Питальні речення Present Simple, Present Continuos |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
Ex. 4, p. 14 Ex. 4, p. 16 Ex. 5, p. 19-20 |
Ex. 2, p. 13 Ex. 2, p. 18 |
Ex. 1а, p. 17 Ex. 3-4, p. 19 |
Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14 Ex. 3, p. 16 |
|
3.
|
|
|
Моя сім’я Зовнішність членів родини Розповідь про сім’ю |
Ex. 1, p. 24; beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak |
Присвійний відмінок Ступені порівняння прикметників і прислівників |
|
Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини..
|
|
Ex. 1-2, p. 27 Ex. 4-5, p. 33-34 |
Ex. 4, p. 26 . 1, p. 28-29 Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34 |
Ex. 2, p. 24 Ex. 1, p. 32 Ex. 1, p. 34 |
Ex. 3, p. 24-25 |
|
4. |
|
|
Родина та друзі Друзі пізнаються в біді
|
|
|
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
|
Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38 |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 1, p. 36 Ex. 9, 11, p. 38, |
Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37 Ex. 10, p. 39 |
|
5. |
|
|
Цікавий випадок. Узагальнення знань учнів з теми «Я, моя сім’я і друзі» |
|
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
Ex. 4, p. 43 |
Ex. 2, p. 42 |
Ex. 3, p. 43 |
Ex. 1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43 |
|
6. |
|
|
Школа |
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science |
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом.
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Ex. 3, p. 49
|
|
|
Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 6, p. 51 |
|
7. |
|
|
Наша школа Шкільні предмети |
|
Модальні дієслова |
|
Обговорює шкільні правила. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54 Ex. 3а, p. 57-58 |
Ex. 1-2, p. 55-57, Ex. 4-5, p. 59 |
Ex. 1-2, p. 52 |
Ex. 4, p. 53 |
|
8. |
|
|
Розклад уроків |
Connect, correct, international, improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion |
|
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
Ex. 6, p. 60 |
Ex. 2, p. 61, Ex. 3, p. 62, Ex. 5c, p. 64 |
Ex. 4, p. 62-63, Ex. 5а, p. 63 |
Ex. 1, p. 61 |
|
9. |
|
|
Шкільні правила |
|
|
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 65, Ex. 2, p. 80-81 |
Ex. 1, p. 65, Ex. 1, p. 80 |
|
10 |
|
|
Урок англійської мови. Узагальнення знань учнів з теми «Шкільне життя» |
|
|
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
|
Ex. 3, p. 81, Ex. 5а, p. 82 |
|
|
|
|
11 |
|
|
Cпорт |
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
|
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
|
Ex. 1-2, p. 81, |
Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68 |
|
Ex. 1, p. 67-68, Ex. 3, p. 68 |
|
12 |
|
|
Види спорту Спортивні ігри |
|
Питальні речення. Сполучники |
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних змагань. |
|
Ex. 1, p. 69, Ex. 3, p. 71 |
Ex. 1, 3, p. 74 |
Ex. 2, p. 74-75 |
Ex. 2, p. 70, Ex. 4, p. 71 Ex. 4, p. 75, Ex. 6, p. 76 |
|
13 |
|
|
Спорт в Україні |
|
|
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту |
|
|
|
Ex. 1-4, p. 76-78 |
Ex. 1, p. 78-79 |
|
|
14 |
|
|
Мій улюблений вид спорту Узагальнення знань з теми |
|
|
|
|
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.
|
|
Ex. 9, p. 84 |
Ex. 6, p. 83, Ex. 10, p. 85 |
|
Ex. 7, p. 83, Ex. 8, p. 84 |
|
15 |
|
|
Контроль говоріння Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
||||
16 |
|
|
Контроль читання. Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||