Орієнтовне календарно-тематичне планування з англійської мови за підручником А.Несвіт «Англійська мова.6 клас» 6 клас 48 годин 3 години на тиждень Контрольні роботи 4
|
||||||||||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Соціокультурна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||||||||
І семестр Тема: Я, моя сім’я, мої друзі. |
||||||||||||||||||||
|
|
Знову до школи |
Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.
|
Неозначений та означений артиклі |
ЛО теми
|
Впр. 2,3 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
Впр. 4, С. 6 |
З’єднати слово та визначення, впр.4, ст.6 |
||||||||||
|
|
Моя родина |
Неозначений та означений артиклі |
ЛО теми
|
Впр.,4 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 3 С. 5 |
Впр. 6 С. 6 |
Вивчити слова з теми |
|||||||||||
|
|
Досліджуємо родинне дерево |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5 С.11 |
Впр. 4 С.11 |
Скласти родинне дерево |
|||||||||||
|
|
Мої батьки |
Ступені порівняння прислівників |
ЛОтеми. |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 1 С. 12, |
Граматичні вправи на ступені пор. пр.. |
Впр.2, ст.16-17 |
|||||||||||
|
|
Мої брати та сестри |
Ступені порівняння прислівника old |
Впр. 4 С.13 |
Впр.6 С.15 |
Впр.6 С.15 |
Впр.4 С.15 |
Впр. 5 С.15 |
Розповісти про брата або сестру |
|||||||||||
|
|
Родичі |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 1 С.16 |
Впр.3 С. 16 |
Скласти розповідь, впр.4, ст.20-21 |
|||||||||||
|
|
Зовнішність моїх рідних |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 18 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,6 С. 18 |
Впр. 7 С. 19 |
Описати когось з рідних |
|||||||||||
|
|
Сім’я чи друзі? |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 2,4 С. 20 |
Повідомлення учнів |
Впр. 3,4 С. 20 |
Впр. 5 С. 21 |
Впр. 2,ст. 22
|
|||||||||||
|
|
Риси характеру |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.2 С.22 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1 С.21 |
Впр. 1(b) С.21 |
Виконати Впр. 5, ст.23-24 |
|||||||||||
|
|
Характер людини |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 4 С. 23 |
Впр. 3,5 С. 23 |
|
Впр. 6 ,ст. 24 Вставити пропуски |
|||||||||||
|
|
Наші друзі та родичі |
Тривалі та неозначені часи. |
ЛО теми |
Впр. 1 С.24-25 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С.25-26 |
Впр. 2 С. 25 |
Впр. 3 С. 25 Вибрати правильну часову форму |
|||||||||||
|
|
Тест. |
|
|
|
|
Тест |
Повторити правопис слів |
||||||||||||
Тема: Покупки. |
||||||||||||||||||||
|
|
Торговий день |
Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.30 |
Впр. 2 С.31 |
Впр. 1,2 С.30-31 |
Впр. 4,5 С.31-32 |
Впр. 6 С.32 |
Вивчити лексику з теми |
||||||||||
|
|
У супермаркеті |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.32 |
Впр. 4 С.33 |
Впр. 1 С.32 |
Впр. 2,3 С.33-34 |
Впр. 1 С.33 |
Впр. 7 С.35 Скласти список покупок |
|||||||||||
|
|
В універмазі |
Узгодження часів |
ЛО теми |
|
Впр. 1 С.36 |
Впр. 3,4 С.37 |
Впр. 1 С.36 |
ВиконатиВпр. 2 С.36 |
|||||||||||
|
|
Магазини |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.38-39 |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 1 С.38-39 |
Впр. 2,3С.38-39 |
Впр. 6 С.41 |
Впр. 5 С. 40 розіграти діалог |
|||||||||||
|
|
Улюблені магазини. |
Майбутній час. |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 39 |
Повідомлення учнів |
Впр.,4,5 С.40-42 |
Список покупок |
Впр. 7 С.41-42 прочитати |
|||||||||||
|
|
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 3 С.43 |
Впр. 5 С.44 написати і-мейл |
|||||||||||
|
|
Гроші |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 2,3,4 С.46 |
Впр. 3 С.46 |
Скласти діалог Впр. 5, С.47 |
||||||||||
|
|
Найкращі лондонські магазини |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 3,4 С.49 |
План |
Доповнити речення Впр. 5 С.49 |
||||||||||
|
|
Покупки в Лондоні |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми
|
Впр. 2 С. 49 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С.50 |
Впр. 3 С. 51 |
Поставити в правильному порядку Впр, 3 С. 51 |
||||||||||
|
|
Тест. |
ЛО теми |
Впр. 4 С. 51-52. |
Впр. 1 С. 51 |
Впр. 2,4 С.51
|
Впр. 3 С.51 |
Вставити правильну часову форму Впр. 5 С.52
|
||||||||||||
Тема: Харчування. |
||||||||||||||||||||
|
|
Повсякденні страви |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.56 |
Впр. 3 С. 56 |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр.2 С. 56 |
Вивчити слова |
||||||||||
|
|
Правильне харчування |
Прикметники |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 57-58 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 |
Впр. 7 С. 58 |
Доповнити та розіграти діалог Впр. 9 С. 59 |
|||||||||||
|
|
Час сніданку |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 3 С. 61 |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 |
Впр. 5 С. 62 |
Виконати Впр. 7, С.62 |
|||||||||||
|
|
Тема 1 Мій сніданок |
Прикметники. Прислівники. |
ЛО теми |
Впр. 6,7 С. 62 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С. 62 |
Граматичні вправи на прикметн. |
Прочитати та перекласти Впр. 5 С. 64-65 |
|||||||||||
|
Тема 2 Час обіду
|
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.3,4 С.64 |
Впр. 1 С.63 |
Впр. 4,5 С.64-65 |
Впр.4 С.64 |
|||||||||||||
|
|
Приготування їжі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 2 С. 66 |
Впр. 8(1) С. 69 |
Написати рецепт |
|||||||||||
|
|
Пікнік |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.67 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 ,7 С.68-69 |
Впр. 5 С. 68 |
З’єднати слова з визначеннями Впр. 1 С. 69 |
|||||||||||
|
|
Українська кухня |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
|
Впр. 1 С.69 |
Впр. 4 С.70 |
Впр. 2 С.69 |
Доповнити текст Впр. 3 С.70 |
|||||||||||
|
|
Покупки |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5,6,7 С.71 |
Впр. 1 С.72 |
Впр. 8 С.71 |
|||||||||||
|
|
Десерти. Тест. |
Артикль |
ЛО теми |
Впр. 3 С.73 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,5 С.73-74 |
Впр. 3(b) С.73 |
Проекти |
|||||||||||
|
|
Улюблені страви.
|
|
Загальні та спеціальні запитання |
Захист дитячих проектів. |
Кросворд. |
||||||||||||||
Тема: Спорт. |
||||||||||||||||||||
|
|
Спорт у нашому житті |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику.
|
Прислівник |
ЛО теми С.78
|
Впр. 3 С. 79 |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 1,2 С.78 Впр. 4,5 С. 79 |
Впр. 4 С. 79 |
Вставити прислівники Впр, 6(a,b) С. 80 |
||||||||||
|
|
Спортивні клуби |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
ЛО теми |
Впр. 2,3 С. 81. |
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 1 С.80
|
Впр. 2 С.81 |
Доповнити та розіграти діалог Впр. 5 С.82
|
|||||||||||
|
|
Ми любимо спорт |
Модальні дієслова. |
ЛОтеми. |
Впр. 5 С. 82 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5.6 С. 82 |
Впр. 6 С.82 |
Вставити дієслова в правильній часовій формі Впр.7 С.83 |
|||||||||||
|
|
Зимові та літні види спорту |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 3 C.85 |
Впр. 1 С. 84 |
Впр. 2 С.84 |
Впр.2 С. 84 |
Улюблений вид спорту |
|||||||||||
|
|
Спорт, яким я займаюсь |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 6 C.85 |
Впр. 4 С. 84 |
Впр. 4.5 С.85 |
Впр.5 С. 85 |
Написати Впр. 7 С. 86 |
|||||||||||
|
|
Види спорту |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.87 |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 2,4 С. 87-88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
Виконати Впр. 6 С. 88 |
|||||||||||
|
|
Відомі спортсмени |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 89-90 |
Впр. 2 С. 89 -90 |
Впр. 3 С. 90 |
Впр. 4 С. 90 |
Вставити пропуски Впр. 5 С. 91 |
|||||||||||
|
|
Улюблений вид спорту.Тест. |
|
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
ЛО теми |
Впр.2 С.91 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1,2 С.91 |
Впр. 3 С.92 |
Скласти речення Впр. 3 С. 92, |
||||||||||
|
|
Новорічні свята. |
|
|
|
|
|
|
|
Вивчити слова |
||||||||||
|
|
Лист Діду морозу. |
|
Повторення вивченого грам. матеріалу |
|
|
|
|
|
Написати листа |
||||||||||
|
|
Контроль навичок аудіювання |
Впр. 4 С.92 |
|||||||||||||||||
|
|
Контроль навичок читання |
Впр. 5 С.93 |
|||||||||||||||||
|
|
Контроль навичок письма |
Підготувати 8-10 речень за темою |
|||||||||||||||||
|
|
Контроль навичок говоріння |
8-10 зап-тань за темою |
|||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок |
Інд. Завд. |
|||||||||||||||||
Орієнтовне календарно-тематичне планування з англійської мови 6 клас 57 годин 3 години на тиждень Контрольні роботи 4
|
|||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Соціокультурна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка
|
Домашнє завдання |
||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||
ІІ семестр Тема: Подорож |
|||||||||||||
|
|
Види подорожі. |
Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.96 |
Впр. 3 С.96-97 |
Впр. 1С.96 |
Впр. 1,2 С.96 Впр.4 С.97 |
Впр.,3 С. 96 |
|
Впр. 6 С. 97 |
||
|
|
Подорож по місту |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 4 С.99 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,3 С.98-99 |
Впр. 1 С.98 |
|
Впр. 4 С.99 |
|||
|
|
Подорож. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання «Подорож» |
|
Впр.3, ст.101 |
||||||
|
|
Найкраща подорож |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.100 |
Впр. 2,4 С.101 |
Впр. 2 С.100 |
Впр. 1,3 С.99,100 |
Впр. 1 С.100 |
|
Впр. 5 С.101 |
|||
|
|
Речі в подорож |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми |
Впр. 3,5 С.103 |
Впр. 1 С.102 |
Впр. 4.5 С.105 |
Впр. 3 С.103 |
|
Впр. 6 С.104 |
|||
|
|
Тема 1. Родинне авто. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Родинне авто». |
|
Впр.3ст.106-107 |
||||||
|
|
Тема 2. Документи в дорогу |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.105 |
Впр. 3 С.106 |
Впр. 1,2 С.105 |
Впр. 4,5 С.107-108 |
Впр. 2 С.105 |
|
Впр. 6,7 С.108 |
|||
|
|
Подорож потягом |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 2,3 С.109-111 |
Впр. 4 С.110 |
|
Впр. 5,6 С.111 |
|||
|
|
Видатні місця Лондону |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.113 |
Впр. 1 С.112 |
Впр. 4 С.114 |
Впр. 3 С.114 |
|
Впр. 6 С.114 |
|||
|
|
Транспорт Британії |
|
Минулий неозначений час |
|
Текст для позакласного читання «Транспорт Британії» |
|
Переказ тексту. |
|||||
|
|
Тема 1. Шкільні подорожі |
|
Спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С.115 |
Впр. 1 С.115 |
|
Впр.2 С.115 |
|
Підготувати розповідь |
||
|
Тема 2. Які місця я хочу відвідати? |
|
Спеціальні запитання |
|
|
|
Впр.3,4,5 С.115 |
|
|
||||
|
|
Тест. |
|
|
|
|
|
|
Кросворд. |
||||
Тема: Великобританія |
|||||||||||||
|
|
Визначні місця |
Вміти: пред-ставити та запитати про визначні місця Лондону, розповісти маршрут.
|
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.120 |
Впр. 2 С.121 |
Впр. 1 С.120 |
Впр. 2,3 С.121 |
Впр. 1 С.120 |
|
Впр. 5 С.121 |
||
|
|
Подорож Лондоном |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 5 С.121 |
Впр.4 С.121 |
Впр. 6 С.122 |
Test |
|
Впр. 7 С.122 |
|||
|
|
Лондон- столиця Великої Британії. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Лондон- столиця Великої Британії.» |
|
Переказ тексту. |
||||||
|
|
Карта Лондону |
Грам. структура “to be going to” |
ЛО теми |
Впр. 3 С.124 |
Впр. 1 С. 123 |
Впр. 2 С.124 |
Маршрут |
|
Маршрут у Лондоні |
|||
|
|
Мандрівка Лондоном |
Грам. структура “to be going to”
|
ЛО теми |
Впр. 4 С. 124-125 |
Впр. 4 С.124-125 |
Впр. 5,6 С.125
|
Впр. 6 С.125 |
|
Впр,7 С. 126 |
|||
|
|
Небезпечний басейн |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Небезпечний басейн» |
|
Переказ тексту. |
||||||
|
|
Історичні міста Лондону |
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 127 |
Впр. 1 С.127 |
Впр. 1 С.127
|
Впр.5 С.129 |
|
Додат.інформацію про Лондон. |
||
|
|
Лондонський Тауер |
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 128 |
Впр. 2 С. 128 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С. 129 |
|
Впр. 6 С.129 |
||
|
|
Відвідування музею |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми. |
Впр. 4 С. 132 |
Впр. 3 С.131 |
Впр. 1,2 С. 130 |
Впр. 2 С.130 |
|
Впр.5,6 С.132 |
||
|
|
Звички та традиції у Британії. |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Звички та традиції у Британії» |
|
Переказ тексту. |
|||||
|
|
Тур по Лондону |
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 1,2 C.133-134 |
Впр. 2 С. 134 |
Впр. 3,4 С.134 |
Впр.1 С. 133 |
|
Розповідь: Лондон |
||
|
|
Тест. |
|
Впр. 6 С.135 |
|||||||||
Тема: Україна. |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
ЛО теми |
Впр.2 С.138-139 |
|
|
|
|
вивчити лексику |
||
|
|
Містами України |
|
|
|
|
|
Впр. 3,4 С.139 |
|
|
Підготувати розповідь про улюблене місто |
||
|
|
Київ |
Вміти: представити та запитати про визначні місця Київа. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
|
Впр. 5 С.140 |
|
Впр. 1 С.138 |
|
Впр.,6 С 140 |
||
|
|
Пам’ятки Києва |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.140 |
Впр.,2 С.141 |
Впр. 1(а)С.140-141 |
Впр. 1(b),2 С.140-141 |
Впр.,2 С.141 |
|
Впр. 3 С. 141 |
|||
|
|
Київ - столиця України. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Київ - столиця України.» |
|
Переказ тексту. |
||||||
|
|
Подорож навколо Києва. |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 3,4 С.142 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5 С. 142
|
Впр. 4 С. 142, план |
|
Впр. 6 С. 142 Впр. 1 С.143 |
|||
|
|
Історичні місця Києва. |
Минулий доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.144 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,4 С.144 |
Test |
|
Впр. 5 С.145 |
|||
|
|
Національні символи України. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання Національні символи України.» |
|
Переказ тексту. |
||||||
|
|
З’ясування напрямків |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.146 |
Впр. 4 С.148 |
Впр. 1 С.145 |
Впр. 2,3 С.146-147 |
Впр. 5(1,2) С.148 |
|
Впр. 5(3,4) С.148 |
|||
|
|
Правила дорожнього руху |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми С.149 |
Впр. 3,4 С.150 |
Впр.,1С.149 |
Впр. 4 С.150 |
Впр. 2 С.149 |
|
Впр. 5 С.151 Впр. 2 С.152 |
|||
|
|
У торговому центрі. |
Теперішній означений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання «У торговому центрі» |
|
Розп.про свій похід... |
||||||
|
|
Подорож до Києва |
Минулий та майбутній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.1,3 С.152-153 |
Впр. 3 С. 153
|
Впр. 1 С.152 |
Впр. 1 С.154
|
|
Впр. 6 С.154
|
|||
|
|
Дитячі подорожі. Тест. |
Минулий та майбутній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.2,3 С.155 |
Впр. 2 С.155 |
Впр. 4,5 С.156 |
Впр. 4 С.156 |
|
Впр. 6 С.157 |
|||
|
|
Майбутня подорож
|
|
Захист учнівських проектів. |
|
|
Test |
|
Доопрацювати проект. |
||||
Тема: Шкільне життя. |
|||||||||||||
|
|
Шкільні предмети |
Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми С.160 |
Впр. 3,4 С.161 |
Впр. 1 С.160 |
Впр. 2 С.161 |
Впр. 5 С.162 |
|
Впр. 6 С.162 |
||
|
|
Розклад уроків |
Дієслово «мати» |
ЛО теми |
Впр. 4,5 С.165-166 |
Впр. 1 С.112 |
Впр.1,2 С.163-164 |
Впр. 2(2,3) С.164 |
|
Впр. 5 С.166 |
|||
|
|
Шкільні правила |
|
|
|
|
|
|
|
Написати шкільні правила |
|||
|
|
Урок географії |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.167 |
Впр. 4 С.169 |
Впр. 2,4 С.168, 169 |
Впр. 4 С.169-170 |
Впр. 1 С. 167 |
|
Впр. 5 С.170 |
|||
|
|
День Джейн |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання «День Джейн» |
|
Розп. про свій робочий день. |
||||||
|
|
На уроці географії |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.172 |
Впр.5 С.173 |
Впр. 5 С.172 |
Test |
|
Впр. 6 С.173 |
|||
|
|
На уроці фізкультури |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.175 |
Впр. 1 С.174 |
Впр. 1 С.174 |
Коментування висловів. |
|
Впр. 2 С.175 |
|||
|
|
Важливість спорту в нашому житті |
Дієслова to play, to go, to come, to do |
ЛО теми |
Впр. 3,4 С.175-177 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5 С.177 |
Впр. 1,2 С.171 |
|
Впр. 6 С.177 |
|||
|
|
На уроці англійської мови. |
|
Узгодження часів. |
ЛО теми |
Впр. 2 С.179 |
Впр. 1,2 С.178-179 |
Впр. 1 С.178 |
Впр. 3(1-3) С.179 |
|
Впр. 3(4-7) С.179 |
||
|
|
Улюблений предмет |
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр.4, С.179 |
Повідомлення учнів |
Впр.5, С 179 |
Test |
|
Впр. 6 С.180 |
||
|
|
Наш урок англійської мови. Тест. |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Наш урок англійської мови» |
|
Проект. |
|||||
|
|
Мій улюблений урок |
Захист учнівських проектів. |
|
|
|
|
Доопрацювати проект. |
|||||
|
|
Літні канікули |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст літні канікули |
|
|
|||||
|
|
Плани на літні канікули. |
|
Майбутній неозначений час |
ЛО теми |
Текст літні канікули |
|
|
|||||
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
Впр. 3 С.175 |
|||||||||
|
|
Контроль навичок читання |
|
Впр. 2 С.175 |
|||||||||
|
|
Контроль навичок письма |
|
8-10 речень за темою |
|||||||||
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
8-10 запитань за темою |
|||||||||