КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ІНФОРМАТИКИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік І семестр

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ІНФОРМАТИКИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік І семестр (для здобувачів освіти з легкою розумовою відсталістю)
Перегляд файлу

                                                                         

                Перелік навчальних програм і підручників,                                      

 за якими здійснюється навчання  у 2020-2021 н.р.

Клас

Всього

годин

І

семестр

ІІ

семестр

Навчальна програма

Підручник

5

35

15

 

Міністерство освіти і науки України

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

 

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

ОСНОВИ КОМП′ЮТЕРНОЇ ГРАМОТНОСТІ

5 клас

 

Укладач:   старшй вчитель спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату №17

Кликова С. О.

Київ - 2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

З ІНФОРМАТИКИ

В 5 КЛАСІ

на 2020/2021 навчальний рік

 

І семестр

 

 

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 

Знайомство з комп'ютером. Введення в інформаційну культуру.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами.

 Уміння: висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях.

Уміння: послуговуватися технологічними пристроями.

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя.

Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Обізнаність та самовираження у сфері культури.

Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії.

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток: Розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку.

Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями.

  1.                      

 

Правила поведінки в комп'ютерному класі. Організація робочого місця.

  1.                      

 

Правила техніки безпеки та загальні гігієнічні вимоги при роботі за комп'ютером.

  1.                      

 

Що таке комп'ютер? Історія розвитку комп'ютера, приклади в сучасному житті.

  1.                      

 

Основні пристрої, що входять в склад комп'ютера (системний блок, монітор, клавіатура, миша) знайомство з термінами (назвами), їх призначення. Практична робота 1

  1.                      

 

Як підготувати комп'ютер до роботи.

  1.                      

 

Правила включення та виключення комп'ютера.

  1.                      

 

Робочий стіл та його основні елементи: вікна, ярлички, іконки, значки, піктограми. Кнопка «Пуск».

  1.                      

 

Орієнтування на площині екрану. Тематичне оцінювання 1.

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

- знає правила поведінки в комп'ютерному класі;

- знає як правильно організувати робоче місце за комп'ютером;

- знає про вимоги до організації комп′ютерного робочого місця, виконує вимоги безпеки і гігієни при роботі з комп’ютером;

- знає призначення і основні пристрої комп‛ютера;

- вміє включати і виключати комп′ютер;

- розуміє основні поняття і терміни;

- вміє орієнтуватися на площині екрану;

- вміє реагувати на діалогові вікна;

Маніпулятор «миша».

  1.                      

 

Миша призначення та правила роботи.

  1.                 

 

Курсор миші(екранна стрілочка), пересування курсору миші по екрану.

  1.                 

 

Основні операції, що виконуються за допомогою мишки

  1.                 

 

Вправи з лівою кнопкою миші: одинарний, подвійний щиглик, перетаскування. 

  1.                 

 

Конструювання.

  1.                 

 

Миша допомагає грі (практикум - тренажери, комп'ютерні ігри, програми що керуються за допомогою миші). Практична робота 2.

  1.                 

 

Перегляд навчальних відео

Підведення підсумків навчання за І семестр.  Тематичне оцінювання 2

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

- знає принцип і правила роботи пристрою  введення інформації – миші;

- знає про курсор і його призначення;

- вміє переміщувати курсор за допомогою миші;

- вміє виконувати основні операції за допомогою миші (перетягування, одинарний та подвійний щиглик, виділення;

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
2244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку