Перелік навчальних програм і підручників,
за якими здійснюється навчання у 2020-2021 н.р.
Клас |
Всього годин |
І семестр |
ІІ семестр |
Навчальна програма |
Підручник |
5 |
35 |
15 |
|
Міністерство освіти і науки України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ ОСНОВИ КОМП′ЮТЕРНОЇ ГРАМОТНОСТІ 5 клас
Укладач: старшй вчитель спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату №17 Кликова С. О. Київ - 2014 |
|
|
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ІНФОРМАТИКИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік
І семестр
|
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку
|
Знайомство з комп'ютером. Введення в інформаційну культуру. |
||
Ключові компетентності: Спілкування державною мовами. Уміння: висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології. Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Уміння: послуговуватися технологічними пристроями. Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії. Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію Наскрізні лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток: Розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку. Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. |
||
|
|
Правила поведінки в комп'ютерному класі. Організація робочого місця. |
|
|
Правила техніки безпеки та загальні гігієнічні вимоги при роботі за комп'ютером. |
|
|
Що таке комп'ютер? Історія розвитку комп'ютера, приклади в сучасному житті. |
|
|
Основні пристрої, що входять в склад комп'ютера (системний блок, монітор, клавіатура, миша) знайомство з термінами (назвами), їх призначення. Практична робота 1 |
|
|
Як підготувати комп'ютер до роботи. |
|
|
Правила включення та виключення комп'ютера. |
|
|
Робочий стіл та його основні елементи: вікна, ярлички, іконки, значки, піктограми. Кнопка «Пуск». |
|
|
Орієнтування на площині екрану. Тематичне оцінювання 1. |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: - знає правила поведінки в комп'ютерному класі; - знає як правильно організувати робоче місце за комп'ютером; - знає про вимоги до організації комп′ютерного робочого місця, виконує вимоги безпеки і гігієни при роботі з комп’ютером; - знає призначення і основні пристрої комп‛ютера; - вміє включати і виключати комп′ютер; - розуміє основні поняття і терміни; - вміє орієнтуватися на площині екрану; - вміє реагувати на діалогові вікна; |
||
Маніпулятор «миша». |
||
|
|
Миша призначення та правила роботи. |
|
|
Курсор миші(екранна стрілочка), пересування курсору миші по екрану. |
|
|
Основні операції, що виконуються за допомогою мишки |
|
|
Вправи з лівою кнопкою миші: одинарний, подвійний щиглик, перетаскування. |
|
|
Конструювання. |
|
|
Миша допомагає грі (практикум - тренажери, комп'ютерні ігри, програми що керуються за допомогою миші). Практична робота 2. |
|
|
Перегляд навчальних відео Підведення підсумків навчання за І семестр. Тематичне оцінювання 2 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: - знає принцип і правила роботи пристрою введення інформації – миші; - знає про курсор і його призначення; - вміє переміщувати курсор за допомогою миші; - вміє виконувати основні операції за допомогою миші (перетягування, одинарний та подвійний щиглик, виділення; |