Календарно-тематичне планування Інформатика 10 клас стандарт (1 год.)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування шкільного курсу інформатики для 10 класу за підручником Інформатика (рівень стандарту) : підруч. для 10-го (11-го) кл. закл. заг. серед. освіти/ Й.Я. Ривкінд [та ін.] – Київ. : Генеза, 2019. – 144 с. : іл.
Перегляд файлу

10 клас. Інформатика

 

Програма«Інформатика (рівень стандарту). Навчальна програма для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 р.

Підручник  Інформатика (рівень стандарту) : підруч. для 10-го (11-го) кл. закл.

заг. серед. освіти/ Й.Я. Ривкінд [та ін.] – Київ. : Генеза, 2019. – 144 с. : іл.

 

35  год. (1 година на тиждень)

 

уроку

Дата уроку

Корекційна дата

Тема уроку

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Тема1 (7 год.). Інформаційні технології в суспільстві.

 

1.

 

 

Інструктаж з БЖД. Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси, інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства. Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві.

Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси, інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві. 

Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в

Інтернеті і їх уникнення. 

Навчання в

Інтернеті. Професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника. Комп’ютерноорієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності. 

Інтернет-маркетинг та інтернет-

Знаннєва складова Знає базові поняття інформатики, складові частини інформаційної системи та їх призначення.

Розуміє роль сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в суспільстві та  житті людини.

Дотримується правил безпечної роботи в Інтернеті, розуміє принципи інформаційної безпеки.

Знає окремі онлайнові освітні платформи та використовує їх для навчання.

Пояснює принципи цифрового громадянства та електронного урядування.

Має уявлення про загальні принципи роботи й сфери застосування систем штучного інтелекту, інтернету речей, Smart-технологій та технології колективного інтелекту.

Діяльнісна складова

Організовує свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму. Використовує технології цифрового громадянства для вирішення власних соціальних потреб.

Дотримується правил безпечної поведінки в Інтернеті. Самостійно опановує нові технології та засоби діяльності.

Ціннісна складова

Усвідомлює комунікаційну роль ІТ та тенденції розвитку

2.

 

 

Проблеми інформаційної безпеки.

Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення.

3.

 

 

Інструктаж з БЖД. 

Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.

Практична робота №1.

4.

 

 

Комп’ютерноорієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності.

5.

 

 

Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування.

 

 

6.

 

 

Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту.

банкинг. Системи електронного урядування. Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту.

цифрового суспільства та вплив інформаційних технологій на життя людей.

Свідомо використовує отримані знання з галузі ІТ у процесі вибору майбутньої професії. Усвідомлює можливості онлайн-навчання та активного залучення до глобальних спільнот, свою причетність до них. Усвідомлює необхідність та принципи навчання упродовж усього життя.

Поважає права і свободи, зокрема свободи слова, конфіденційності в Інтернеті, авторського права та інтелектуальної власності, персональних даних тощо.

7.

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми «Інформаційні

технології в суспільстві».

Практична робота №2. 

Тема 2 (10 год.). Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних.

8.

 

 

Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів.

Комп’ютерний експеримент.

Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів. 

 

Комп’ютерний

експеримент

 

Основи статистичного аналізу даних. 

 

Ряди даних. 

 

Обчислення основних статистичних характеристик вибірки.

 

Візуалізація рядів і трендів даних. 

 

Інфографіка.

 

Розв’язування рівнянь, систем  рівнянь, оптимізаційних задач.

 

Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.

 

Розв’язання задач з різних предметних галузей.

Знаннєва складова Пояснює поняття комп’ютерного моделювання та комп’ютерного експерименту.

Аргументовано добирає методи та засоби візуалізації даних. Пояснює поняття вибірки та ряду даних.

Оцінює за рядом даних тип лінії тренду.

Знає формули та способи обчислення основних статистичних характеристик вибірки (середнє арифметичне, мода, медіана, стандартне відхилення).

Знає закономірності та способи здійснення простих фінансових розрахунків (сума виплат за кредитом, складні відсотки тощо) у середовищі табличного процесора.

Діяльнісна складова

Планує та проводить навчальні дослідження й комп’ютерні експерименти з різних предметних галузей. Використовує та створює інформаційні моделі для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій. Уміє подавати ряди даних графічно. 

Уміє визначати й подавати графічно тренди у вибірці даних. Застосовує різноманітні засоби інфографіки для подання даних.

Використовує табличний процесор для виконання

9.

 

 

Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки.

10.

 

 

Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних.

11.

 

 

Інструктаж з БЖД. 

Розв’язування рівнянь.

Практична робота №3.

12.

 

 

Розв’язування систем рівнянь, оптимізаційних задач.

13.

 

 

Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.

14.

 

 

Візуалізація рядів і трендів даних.

15.

 

 

Інфографіка.

 

16.

 

 

Розв’язання задач з різних предметних галузей.

17.

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми «Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних».

Практична робота №4.

 

 

 

 

 

 

простих фінансових розрахунків. Ціннісна складова Усвідомлює роль

інформаційних технологій для розв’язання життєвих і наукових задач. Оцінює можливості інформаційних технологій для комп’ютерного моделювання об’єктів і процесів.

Тема 3 (7 год.). Системи керування базами даних.

18.

 

 

Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення.

Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення. 

 

Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв’язку.

 

Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. 

 

Впорядкування, пошук і фільтрування даних. 

 

Запити на вибірку даних.

Знаннєва складова

Пояснює поняття бази даних і систем управління базами даних, їх призначення.

Розуміє поняття таблиця, поле, запис, ключ, зв’язок 

Діяльнісна складова

Створює таблиці, вводить та редагує дані в них, добирає типи даних.

Створює прості запити на вибірку даних, впорядковує та фільтрує дані в таблиці. Ціннісна складова Усвідомлює переваги БД порівняно з іншими технологіями зберігання даних. Оцінює доцільність засобів інформаційних технологій для комп’ютерного моделювання об’єктів і процесів.

19.

 

 

Модель «сутністьзв’язок» предметної області.

20.

 

 

Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв’язку.

21.

 

 

Інструктаж з БЖД.  Створення та відкриття бази даних. Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів.

Практична робота №5.

22.

 

 

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

 

23.

 

 

Запити на вибірку даних. Створення звітів за однією та кількома таблицями.

24.

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми «Системи керування базами даних». 

Практична робота №6.

Тема 7 (4 год.). Мультимедійні та гіпертекстові документи.

25.

 

 

Технології опрацювання мультимедійних даних.

 

Технології опрацювання мультимедійних даних. 

 

Системи керування вмістом для вебресурсів. Створення та адміністрування сайту.

Знаннєва складова

Наводить приклади систем керування вмістом для вебресурсів.

Розрізняє технології опрацювання мультимедійних даних

Пояснює застосування різних технологій для розробки сайтів. Наводить приклади оптимізації

26.

 

 

Проектування та створення об’єктів мультимедіа.

27.

 

 

Системи керування вмістом для вебресурсів.

28.

 

 

Інструктаж з БЖД.  Створення та адміністрування сайту.

Практична робота №7.

Поняття про мову розмічання гіпертекстового

документа

 

Ергономіка розміщення відомостей на вебсторінці.

 

Поняття пошукової оптимізації та просування вебсайтів.

 

Роль електронних медійних засобів в житті людини.

та стратегій просування вебсайтів.

Діяльнісна складова

Добирає відповідне програмне забезпечення та здійснює просте опрацювання аудіо та відеоданих.

Створює веб-сайти за допомогою автоматизованих засобів системи керування вмістом.

Використовує гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на вебсторінках.

Враховує художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів. Дотримується правил ергономічного розміщення матеріалів на веб-сторінці. Планує власну та групову діяльність для проектування та створення об’єктів мультимедіа та веб-сайтів. Ціннісна складова

Розуміє роль електронних медійних засобів в житті в житті людини. 

Усвідомлює важливість участі в діяльності глобальної інтернетспільноти.

Усвідомлює та враховує особливості користувачів з особливими потребами при розробці веб-ресурсів. Оцінює можливості різних технологій для створення вебсайтів.

29.

 

 

Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.

30.

 

 

Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на вебсторінках.

31.

 

 

Ергономіка розміщення відомостей на вебсторінці.

32.

 

 

Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Роль електронних медійних засобів в житті людини.

33.

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми «Мультимедійні та гіпертекстові документи». 

Практична робота №8.

34.

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

35.

 

 

Підсумковий урок.

 

 

 

pdf
Додано
20 жовтня 2023
Переглядів
884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку