Календарно-тематичне планування інформатика 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 3 клас за програмою Савченко. Нова українська школа (НУШ)
Перегляд файлу

Календарне планування.

Предмет Інформатика.

Клас 3.

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 

№ уроку

Тема уроку

К-ть год

Клас

3-А

3-Б

3-В

1

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності  в комп'ютерному класі.

1

 

 

 

Тема 1.   Інформація. Дії з інформацією

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; [3 ІФО 1.1] розрізняє види інформації за способом подання; [3 ІФО 1.1]

уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо); [3 ІФО 1.2]

створює папку та документи в ній; [3 ІФО 1.2]

пояснює поняття «комп’ютерна мережа»; [3 ІФО 1.1]

розуміє призначення програми-браузера; [3 ІФО 3.2]

вміє використовувати гіперпосилання; [3 ІФО 3.2]

використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; [3 ІФО 3.3]

висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел; [3 ІФО 1.4] дотримується правил використання власних і чужих творів; [3 ІФО 4.3]

виявляє повагу до авторства інших осіб [3 ІФО 4.3]

2

Роль інформації в житті людини. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео

1

 

 

 

3

Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання

1

 

 

 

4

Перетворення інформації з одного виду в інший.

1

 

 

 

5

Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.

1

 

 

 

6

Структурування інформації в документах, папках

1

 

 

 

7

Поняття про мережі.  Поняття про мережу Інтернет.

1

 

 

 

8

Складові вікна програми-браузера. Поняття веб-сторінки, її адреси.

1

 

 

 

9

Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел.

1

 

 

 

10

Авторське право та Інтернет.

1

 

 

 

11

Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео

1

 

 

 

Тема 2.  Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

 

розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; [3 ІФО 1.1]

називає носії інформації; [3 ІФО 1.1]

розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; [3 ІФО 1.1]

використовує пристрої для передавання інформації; [3 ІФО 1.2]

наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації; [3 ІФО 1.1]

висловлює припущення про достовірність інформації; [3 ІФО 1.4]

пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв [3 ІФО 4.1], [3 СЗО 1.1]

12

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

 

 

 

 

13

Джерело інформації. Носії інформації.

 

 

 

 

14

Пристрої введення та виведення інформації

 

 

 

 

15

Правила введення та редагування текстових даних

 

 

 

 

Тема 3. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

 

розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; [3 ІФО 1.1]

уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання); [3 ІФО 1.2] використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; [3 ІФО 1.2] орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними; [3 ІФО 3.2]

створює зображення освітніх об’єктів [3 ІФО 2.4]

16

Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо.

1

 

 

 

17

Текстові редактори.  Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.

 

1

 

 

 

18

Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту.  Змінювання  та вдосконалення текстів.

1

 

 

 

19

Доповнення текстів зображеннями.

1

 

 

 

20

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

1

 

 

 

21

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

1

 

 

 

22

Створення власного текстового документу за поданою темою

1

 

 

 

Тема 4. Об’єкт. Властивості об’єкта

 

описує текстові і графічні об’єкти; [3 ІФО 1.3]

порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками; [3 ІФО 1.3] визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям; [3 ІФО 1.3]

вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів; [3 ІФО 1.3]

досліджує об’єкти за допомогою створених моделей [3 ІФО 1.3] .

23

Види об'єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт.

1

 

 

 

24

Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями

1

 

 

 

25

Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення)

1

 

 

 

Тема 5. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

 

створює інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності; [3 ІФО 2.4]

створює та змінює прості зображення; опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел; [3 ІФО 2.4]

вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу); [3 ІФО 1.3]

розробляє презентацію за логічною послідовністю; [3 ІФО 2.4]

доповнює презентацію текстом, зображенням, схемою; [3 ІФО 2.4]

редагує і форматує презентацію залежно від її призначення, змінює фон слайду; застосовує режим показу презентацій [3 ІФО 2.4]

26

Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Середовище створення презентацій.

1

 

 

 

27

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.

1

 

 

 

28

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

1

 

 

 

Тема 5.  Лінійні алгоритми

 

визначає алгоритмічні структури; [3 ІФО 2.1]

виконує, створює та записує алгоритми; [3 ІФО 2.1]

вміє діяти за інструкцією; [3 ІФО 1.3]

впорядковує об’єкти за певними ознаками; [3 ІФО 1.3]

пояснює наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх; [3 ІФО 1.2]

розрізняє істинні та хибні висловлювання [3 ІФО 1.4]

29

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці.

1

 

 

 

30

Складання алгоритмів для виконавців.

1

 

 

 

31

Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.

1

 

 

 

32

Порядок виконання команд виконавцем.

1

 

 

 

33

Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.

1

 

 

 

34

Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування.

1

 

 

 

35

Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

1

 

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
458
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку