Календарне планування. Предмет Інформатика. Клас 3. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. |
||||||||
№ уроку |
Тема уроку |
К-ть год |
Клас |
|||||
3-А |
3-Б |
3-В |
||||||
1 |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі. |
1 |
|
|
|
|||
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
||||||||
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; [3 ІФО 1.1] розрізняє види інформації за способом подання; [3 ІФО 1.1] уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо); [3 ІФО 1.2] створює папку та документи в ній; [3 ІФО 1.2] пояснює поняття «комп’ютерна мережа»; [3 ІФО 1.1] розуміє призначення програми-браузера; [3 ІФО 3.2] вміє використовувати гіперпосилання; [3 ІФО 3.2] використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; [3 ІФО 3.3] висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел; [3 ІФО 1.4] дотримується правил використання власних і чужих творів; [3 ІФО 4.3] виявляє повагу до авторства інших осіб [3 ІФО 4.3] |
|||||||
2 |
Роль інформації в житті людини. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео |
1 |
|
|
|
|||
3 |
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання |
1 |
|
|
|
|||
4 |
Перетворення інформації з одного виду в інший. |
1 |
|
|
|
|||
5 |
Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. |
1 |
|
|
|
|||
6 |
Структурування інформації в документах, папках |
1 |
|
|
|
|||
7 |
Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. |
1 |
|
|
|
|||
8 |
Складові вікна програми-браузера. Поняття веб-сторінки, її адреси. |
1 |
|
|
|
|||
9 |
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. |
1 |
|
|
|
|||
10 |
Авторське право та Інтернет. |
1 |
|
|
|
|||
11 |
Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео |
1 |
|
|
|
|||
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
||||||||
|
розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; [3 ІФО 1.1] називає носії інформації; [3 ІФО 1.1] розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; [3 ІФО 1.1] використовує пристрої для передавання інформації; [3 ІФО 1.2] наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації; [3 ІФО 1.1] висловлює припущення про достовірність інформації; [3 ІФО 1.4] пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв [3 ІФО 4.1], [3 СЗО 1.1] |
|||||||
12 |
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
|
|
|
|
|||
13 |
Джерело інформації. Носії інформації. |
|
|
|
|
|||
14 |
Пристрої введення та виведення інформації |
|
|
|
|
|||
15 |
Правила введення та редагування текстових даних |
|
|
|
|
|||
Тема 3. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
||||||||
|
розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; [3 ІФО 1.1] уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання); [3 ІФО 1.2] використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; [3 ІФО 1.2] орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними; [3 ІФО 3.2] створює зображення освітніх об’єктів [3 ІФО 2.4] |
|||||||
16 |
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. |
1 |
|
|
|
|||
17 |
Текстові редактори. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.
|
1 |
|
|
|
|||
18 |
Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
1 |
|
|
|
|||
19 |
Доповнення текстів зображеннями. |
1 |
|
|
|
|||
20 |
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. |
1 |
|
|
|
|||
21 |
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
1 |
|
|
|
|||
22 |
Створення власного текстового документу за поданою темою |
1 |
|
|
|
|||
Тема 4. Об’єкт. Властивості об’єкта |
||||||||
|
описує текстові і графічні об’єкти; [3 ІФО 1.3] порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками; [3 ІФО 1.3] визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям; [3 ІФО 1.3] вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів; [3 ІФО 1.3] досліджує об’єкти за допомогою створених моделей [3 ІФО 1.3] . |
|||||||
23 |
Види об'єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт. |
1 |
|
|
|
|||
24 |
Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями |
1 |
|
|
|
|||
25 |
Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення) |
1 |
|
|
|
|||
Тема 5. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
||||||||
|
створює інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності; [3 ІФО 2.4] створює та змінює прості зображення; опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел; [3 ІФО 2.4] вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу); [3 ІФО 1.3] розробляє презентацію за логічною послідовністю; [3 ІФО 2.4] доповнює презентацію текстом, зображенням, схемою; [3 ІФО 2.4] редагує і форматує презентацію залежно від її призначення, змінює фон слайду; застосовує режим показу презентацій [3 ІФО 2.4] |
|||||||
26 |
Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Середовище створення презентацій. |
1 |
|
|
|
|||
27 |
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
1 |
|
|
|
|||
28 |
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
1 |
|
|
|
|||
Тема 5. Лінійні алгоритми |
||||||||
|
визначає алгоритмічні структури; [3 ІФО 2.1] виконує, створює та записує алгоритми; [3 ІФО 2.1] вміє діяти за інструкцією; [3 ІФО 1.3] впорядковує об’єкти за певними ознаками; [3 ІФО 1.3] пояснює наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх; [3 ІФО 1.2] розрізняє істинні та хибні висловлювання [3 ІФО 1.4] |
|||||||
29 |
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. |
1 |
|
|
|
|||
30 |
Складання алгоритмів для виконавців. |
1 |
|
|
|
|||
31 |
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. |
1 |
|
|
|
|||
32 |
Порядок виконання команд виконавцем. |
1 |
|
|
|
|||
33 |
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. |
1 |
|
|
|
|||
34 |
Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. |
1 |
|
|
|
|||
35 |
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
1 |
|
|
|
|||