Календарне-тематичне планування уроків
Інформатики для 4-А класу 2021-2022 н.р.
до підручника «Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти
(автор Лілія Козак )за типовою освітньою програмою НУШ - 2, розробленою під керівництвом Р.Б.Шияна
35 годин (1 година на тиждень)
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Сторінка у підручнику |
Примітки |
І семестр |
||||
Тема 1. СПІЛКУВАННЯ: РЕАЛЬНЕ ТА ВІРТУАЛЬНЕ (4 год) |
||||
|
|
Цифрові пристрої для спілкування та співпраці |
6 |
|
|
|
Програми для онлайн-спілкування |
9 |
|
|
|
Створюємо та відсилаємо листи |
12 |
|
|
|
Моя інтернет-безпека |
15 |
|
Тема 2. НАВЧАННЯ ТА СПІПРАЦЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СВІТІ (7 год) |
||||
|
|
Шукаємо інформацію для навчання |
20 |
|
|
|
Визначаємо достовірність інформації |
23 |
|
|
|
Співпрацюємо в мережі. Авторське право |
25 |
|
|
|
Створюємо текстові документи |
28 |
|
|
|
Вносимо правки і форматуємо текст |
32 |
|
|
|
Плануємо діяльність. Списки |
35 |
|
|
|
Такий важливий абзац |
37 |
|
Тема 3. ЦИФРОВИЙ СВІТ. ДАЛЕКИЙ І БЛИЗЬКИЙ (5 год) |
||||
|
|
Мої віртуальні подорожі |
42 |
|
|
|
Позначаємо цікаві місця на карті |
45 |
|
|
|
Готуємо зображення до використання |
47 |
|
|
|
Розповідаємо цифрову історію своєї подорожі. Колаж зображень |
49 |
|
|
|
Повторення вивченого за І семестр |
|
|
ІІ семестр Тема 4 . ДАНІ ТА ЇХ ОПРАЦЮВАННЯ (11 год) |
||||
|
|
Незвичайна подорож: люди в історії цифрових пристроїв |
53 |
|
|
|
Подорож усередину комп’ютера |
56 |
|
|
|
Інформація та дані. Шукаємо дані на комп’ютері |
59 |
|
|
|
Зберігаємо інформацію. Кодування. |
62 |
|
|
|
Люди та пристрої. Передаємо дані |
65 |
|
|
|
Перетворюємо та опрацьовуємо інформацію |
68 |
|
|
|
Опрацьовуємо текстові дані в таблиці |
70 |
|
|
|
Створюємо модель |
74 |
|
|
|
Подаємо числові дані в таблиці |
75 |
|
|
|
Подаємо дані графічно |
77 |
|
|
|
Виконуємо обчислення над даними |
79 |
|
Тема 5. Алгоритми і програми (7 год) |
||||
|
|
Події, дані та результати. Проєкт «Цифрова музика» |
83 |
|
|
|
Умови і датчики. Розгалуження |
86 |
|
|
|
Цикли з умовою. Проєкт «Насаджуємо ліси» |
89 |
|
|
|
Програми з циклами та розгалуженнями. Проєкт «Мої фінанси» |
91 |
|
|
|
Заперечення. Проєкт «Весняне сонечко» |
93 |
|
|
|
То як працюють програмісти? |
95 |
|
|
|
Підсумковий проєкт «Подорож Україною» |
97 |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|
|