КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків за підручником з інформатики для 4 класу 2 семестр Ломаковська

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків за підручником з інформатики для 4 класу, Ломаковська, 2 семестр
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків за підручником з інформатики для 4 класу

(автори: Ганна Ломаковська, Галина Проценко)

 

  уроку

Дата

Рубрики та сторінки підручника

Навчальний зміст

Робота з комп’ютером

РОЗДІЛ 3. Алгоритм і виконавці

Урок 19.

Інструктаж з БЖД

Алгоритми з розгалуженням

12.01

Дослідження 19.

Як одна команда може замінити кілька? Гра “Так — ні” і розгалуження (с. 71-73)

Повторення: що таке розгалуження, коли вони потрібні. Алгоритми з розгалуженнями. Гра Так — ні та блок-схема запитань

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР:  Робота в  програмі Scratch (Оформлюємо Сцену)

Додаткова робота: Знайомся — виконавець “Кенгуру”: ознайомлення з системою команд виконавця Кенгуру (програмне забезпечення Сходинки до інформатики Плюс; інтерактивний режим та створення програм за лінійними алгоритмами)

Урок 20.

Інструктаж з БЖД

Алгоритми з розгалуженням

19.01

Дослідження 20.

 Як одна команда може замінити кілька? Гра “Так — ні” і розгалуження (с. 74-76)

Повторення: що таке розгалуження, коли вони потрібні. Алгоритми з розгалуженнями. Гра Так — ні та блок-схема запитань.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР:  Робота в  програмі Scratch (Навчаємо Червону рибку змінювати колір при натисненні клавіші Пропуск)

Додаткова робота: Знайомся — виконавець “Кенгуру”: ознайомлення з системою команд виконавця Кенгуру (програмне забезпечення Сходинки до інформатики Плюс; інтерактивний режим та створення програм за лінійними алгоритмами)

Урок 21.

Інструктаж з БЖД

Алгоритми з циклами 

26.01

Дослідження 21. Як одна команда може замінити кілька? Алгоритми з повтореннями: цикли; Цикли навколо (с. 77-80)

Алгоритми з повтореннями. Цикли: коли і навіщо вони потрібні? Використання циклів у повсякденному житті. Цикли у довкіллі.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР:  Робота в  програмі Scratch (Створити  проект, при виконанні якого послідовно використовуються різні ефекти команди  Змінити ефект на)

Додаткова робота: “Кенгуру” й цикли. Команди виконавця Кенгуру: Повтори … N разів. Створення програм із циклами.

Урок 22.

Інструктаж з БЖД

Алгоритми з циклами 

02.02.

Дослідження 22.

Як умова може зупинити алгоритм? (с. 81‒85)

Цикли: повторення за умовою. Чому у кожному циклі має бути умова його завершення? Принцип конвеєра та його використання.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.
ПР:  Робота в  програмі Scratch (Вчимося керувати рухами Краба)

Урок 23.

Інструктаж з БЖД

Плануємо проект – комп’ютерну гру  

09.02.

Дослідження 23.

Як знайти спільну мову з виконавцем? (с.86-89)

Передбачення результату виконання алгоритму. Як заздалегідь перевірити алгоритм, щоб під час його виконання було менше помилок? Робота в парах: перевірка алгоритмів

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР:  Робота в  програмі Scratch (Розробляємо проєкт, у якому Акула ловитиме Рибку)

Урок 24.

Інструктаж з БЖД

Реалізовуємо проект – комп’ютерну гру  

16.02.

Дослідження 24.

Як ефективно організувати співпрацю? (с.90-93)

Підсумок теми «Алгоритми і виконавці».

Розв’язування практико-орієнтованих завдань за темою

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в  програмі Scratch (Реалізовуємо проєкт, у якому Акула ловитиме Рибку)

РОЗДІЛ 4. Спілкуємося в Інтернеті

Урок 25.

Інструктаж з БЖД

Мережа Інтернет

23.02.

Дослідження 25.
Як разом робити одну справу на відстані?

Мережа Інтернет (с. 95–98)

Онлайн-спілкування: переваги й недоліки. Інтернет-спільноти. Правила нетикету. Правила безпеки мережевого спілкування

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Працюємо в пошуковій системі для дітей KidzSearch

Додаткова робота: Створюємо онлайн-дошку : подання інформації на онлайн-дошці та робота з нею. Створення онлайн дошки Українські народні музичні інструменти у сервісі Google Jamboard

Урок 26.

Інструктаж з БЖД

Досліджуємо надійність сайту

02.03.

Дослідження 26.
Як розпізнавати фейки?

Досліджуємо надійність сайту (с. 99–102)

Повторення: поняття інформаційного шуму та фейків. Мінімалізм у вебдизайні. Критичне ставлення до інформації. Розпізнавання фейків: основні прийоми перевірки інформації

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Малюємо звірят за відео інструкцією.

Додаткова робота: Створюємо онлайн-дошку: продовження роботи над онлайн дошкою Українські народні музичні інструменти у сервісі Google Jamboard

Урок 27.

Інструктаж з БЖД

Електронне спілкування

16.03.

Дослідження 27.
Яке призначення поштової служби Інтернету?

Електронне спілкування (с. 103–106)

Що таке електронна пошта. Електронна скринька та її адреса. Пароль. Правила написання електронного листа. Правила безпечного листування.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Вчимося користуватися електронною поштою.

Урок 28.

Інструктаж з БЖД

Створення і надсилання електронних листів.

23.03.

Дослідження 28.
Навіщо потрібна електронна пошта?

Форматування абзацу (с. 41–44)

сформувати уявлення про електронну пошту; навчити створювати і надсилати електронні листи; ознайомити з правилами безпечного спілкування;

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР: Створюємо і надсилаємо електронний лист.

Урок 29.

Інструктаж з БЖД

Етикет спілкування в Інтернеті

30.03.

Дослідження 29.
Чи знаєш Ти правила етикету та безпеки спілкування в  спільнотах?

Етикет спілкування в Інтернеті (с. 111–114)

електронне спілкування; спільноти  Інтернету; правила етикету та безпеки спілкування в спільнотах.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Створюємо і надсилаємо електронний лист.

РОЗДІЛ 5. Презентації

Урок 30.

Інструктаж з БЖД

Програми редактори та їх використання

06.04.

Дослідження 30.

Які функції мають програми редактори?

Програми редактори та їх використання

Повторення знань про використання редакторів: текстових, графічних, презентацій. Порівняння різних програм редакторів: на комп’ютері та гаджетах, офлайн і онлайн. Хмарні сховища. Обмін інформацією між пристроями за допомогою хмарних технологій

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота у редакторі презентацій. Створення презентації-коміксу: форматування зображень, вставлення та трансформація фігур, оформлення слайдів

Урок 31.

Інструктаж з БЖД

Мультимедіа та цифрові пристрої

13.04.

Дослідження 31.

Як покращити презентацію?

Мультимедіа та цифрові пристрої

Поєднання різних способів подання інформації в одному продукті. Мультимедійні презентації. Які цифрові пристрої потрібні для створення мультимедійної презентації?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Презентація — репортаж з уроку. Робота у редакторі презентацій: вставлення зображення, відео чи аудіоматеріалу

Урок 32.

Інструктаж з БЖД

Як уникнути помилок у презентаціях

20.04.

Дослідження 32.

Як зробити презентації достовірними?

Як уникнути помилок у презентаціях

Обговорення: помилки і фейки. Як визначити, чи вартий сайт довіри? Аналіз адреси сайту

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Пошук схожих зображень : пошук у Google за зображенням

Урок 33.

Інструктаж з БЖД

Шануємо права творців

27.04.

Дослідження 33.

Як правильно вказувати джерела інформації?

Шануємо права творців

Авторське право. Обговорення: чому варто вказувати авторів та джерела інформації? Як оформлювати посилання на джерело інформації?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Удосконалюємо свої презентації : редагування презентацій. Пам’ятка з оформлення слайдів

РОЗДІЛ 6. Навчальні проєкти

Урок 34.

Інструктаж з БЖД

Навчальний проект «Екологічні засоби особистої гігієни».

Плануємо.

04.05.

Дослідження 34.
Як ефективно організувати співпрацю?

Розподіл роботи між учасниками групи. Подання плану роботи у вигляді організаційної діаграми

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Плануємо та виконуємо мініпроєкт (с. 30): групова робота над мініпроєктом

Урок 35.

Інструктаж з БЖД

Навчальний проект «Екологічні засоби особистої гігієни».

Досліджуємо.

11.05.

Дослідження 35.
Як ефективно працювати в команді?

Повторення та узагальнення: як зробити презентацію цікавою та зрозумілою для адресата. Організація роботи над проєктом

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Спільний проєкт: від задуму до мети (с. 91): групова робота над проєктом

Урок 36-37.

Інструктаж з БЖД

Навчальний проект «Екологічні засоби особистої гігієни».

Презентуємо.

18.05.

25.05.

Дослідження 36-37.
Як ефективно працювати в команді?

Завершення роботи над спільним проєктом. Презентування результатів

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Планування та виконання мініпроєкту

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
18 січня 2022
Переглядів
3019
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку