Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ»

Про матеріал

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу

за підручником «Я досліджую світ»

Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук, М. Корнієнко, С.Крамаровської, І.Зарецької (2019)

для 2 класу за програмою НУШ

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу

за  підручником  «Я досліджую світ»

 

Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук, М. Корнієнко,  С.Крамаровської, І.Зарецької (2019)

для 2 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

 

  1.                     

 

Моя країна Україна, а я — її дитина (Частина 1, с. 3-5).

 

  1.                     

 

Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці (Ч. 1, с. 5).

 

  1.                     

 

Пізнаю себе. Я в школі (Ч 1, с. 6-7).

 

  1.                     

 

Що потрібно нам дізнатись, щоб з  цікавістю навчатись?

 

  1.                     

 

Діагностувальна робота №1

 

  1.                     

 

Що належить до природи (Ч. 1, с. 8-9).

 

  1.                     

 

Чому потрібно дбати про довкілля?

 

  1.                     

 

Кольорові сторінки природи: осінь (Ч. 1, с. 10-11).

 

  1.                     

 

Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? П 1 с. 11).

 

  1.                

 

Сонце. Світло і тепло (Ч. 1, с. 12-13).

 

  1.                

 

Як працюють «сонячні зайчики»?

 

  1.                

 

Якої форми наша планета (Ч. 1, с. 14-15).

 

  1.                

 

Чому буває день і ніч (Ч. 1, с. 16-17).

 

  1.                

 

При року. Зміна пір року (Ч. 1, с. 18-19).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота №2

 

  1.                

 

Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини 1, с. 20-21).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя (Ч. 1, с. 21).

 

  1.                

 

Тварини в природі (Ч. 1, с. 22-23).

 

  1.                

 

Природні явища (Ч. 1, с. 24-25).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року? (Ч. 1, с. 24).

 

  1.                

 

Рослини восени (Ч. 1, с. 26-27).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи? (Ч. 1, с. 27).

 

  1.                

 

Тварини восени (Ч. 1, с. 28-29).

 

  1.                

 

Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини (Ч. 1, с. 30-31).

 

  1.                

 

Святковий календар осені (Ч. 1, с. 32-33).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота №3

 

  1.                

 

Знаю, навіщо правила для учнів (Ч. 1, с. 34-35).

 

  1.                

 

Уроки чемності (Ч. 1, с. 36-37).

 

  1.                

 

Умію дружити (Ч. 1, с. 38-39).

 

  1.                

 

Битися чи не битися? (Ч. 1, с. 40-41).

 

  1.                

 

Кольорові сторінки природи: зима (Ч. 1, с. 42-43).

 

  1.                

 

Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? (Ч. 1, с. 43).

 

  1.                

 

Рослини взимку (Ч. 1, с. 44-45).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці? 1, с. 45).

 

  1.                

 

Тварини взимку (Ч. 1, с. 46-47).

 

  1.                

 

Проєкт «Птахам на допомогу»

 

  1.                

 

Святковий календар зими (Ч. 1, с. 48-49).

 

  1.                

 

Правила поведінки під час зимових свят (Ч. 1, с. 49).

 

  1.                

 

Які правила в сім’ї (Ч. 1, с. 50-51).

 

  1.                

 

Створення календаря сімейних свят (Ч. 1, с. 51).

 

  1.                

 

Що я вмію і люблю (Ч. 1, с. 52-53).

 

  1.                

 

Створення мапи захоплень свого класу. Організація виста­вки «Моє улюблене заняття» (Ч. 7, с. 52-53).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота №4

 

  1.                

 

Яким бути? (Ч. 1, с. 54-55).

 

  1.                

 

Розрізняй правду і обман (Ч. 1, с. 56-57).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? (Ч. 1. с. 57).

 

  1.                

 

Добро і зло (Ч. 1, с. 58-59).

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.

 

ІІ семестр

 

  1.                

 

Будь-який вчинок має наслідки (Ч. 1, с. 60-61).

 

  1.                

 

Хто що робить (Ч. 1, с. 62-63).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? (Ч. 1, с. 62).

 

  1.                

 

Від молока до сиру (Ч. 1, с. 64-65).

 

  1.                

 

Що — з чого (Ч. 1, с. 66-67).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? (Ч. 1, с. 67).

 

  1.                

 

Досліджуємо матеріали: папір і пластик (Ч. 1, с. 68-69).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота №5

 

  1.                

 

Людина і природа (Частина 1, с. 70-71).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природи (Ч. 1, с. 71).

 

  1.                

 

Червона книга України (Ч. 1, с. 72-73).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які рослини і тварини нашого краю занесені в Червону книгу України? (Ч. 1. с. 73).

 

  1.                

 

Повітря. Дослідження властивостей повітря (Ч. 1, с. 74- 75).

 

  1.                

 

Як зберегти повітря чистим? (Ч. 1, с. 76-77).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Чи забруднюється повітря там, де ти живеш? Складання списку дій, яких можна вжити для покращення стану повітря (Ч. 1, с. 73).

 

  1.                

 

Вода. Дослідження властивостей води (Ч. 1, с. 78-79).

 

  1.                

 

Як берегти воду? Кругообіг води в природі (Ч. 1, с. 80).

 

  1.                

 

Як берегти воду? Проводимо дослідження. На які потреби витрачають воду у твоїй сім’ї? (Ч. 1, с. 81).

 

  1.                

 

Водойми рідного краю. Природні і штучні водойми. Ство­рення плаката «Водойми нашого краю» (Ч. 1, с. 82).

 

  1.                

 

Водойми рідного краю. Правила безпечної поведінки на водоймах (Ч. 1, с. 83).

 

  1.                

 

Водойми рідного краю. Проводимо дослідження. Походження назви водойми нашого краю. Яке значення має водойма для нашого краю? (Ч. 1, с. 82-83).

 

  1.                

 

Кольорові сторінки природи: весна (Ч. 1, с. 84-85).

 

  1.                

 

Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні? (Ч. 1, с. 85).

 

  1.                

 

Рослини навесні (Ч. 1, с. 86-87).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які первоцвіти ростуть у нашій місцевості? (Ч. 1, с. 87).

 

  1.                

 

Тварини навесні (Ч. 1, с. 88-89).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які зв’язки в природі ти спосте­рігаєш у саду, на голоді, на вулиці? (Ч. 1, с. 89).

 

  1.                

 

Форми земної поверхні. Уявна подорож картою (Ч. 1, с. 90-91).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї? (Ч. 1, с. 91).

 

  1.                

 

Гірські породи (Ч. 1, с. 92-93).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які предмети з вашого довкілля створені з гірських порід? (Ч. 1, с. 93).

 

  1.                

 

Ґрунт. Властивості, значення. Дослідження складу ґрунту (Ч. 1, с. 94-95).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота №6

 

  1.                

 

Святковий календар весни (Ч. 1, с. 96-97).

 

  1.                

 

Державні символи України (Ч. 1, с. 98-99).

 

  1.                

 

Пізнаю свій край (Ч. 1, с. 100-101).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Що виготовляють або вирощу­ють у нашому краї.

 

  1.                

 

Київ — столиця України (Ч. 1, с. 102-103).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили? (Ч. 1, с. 103).

 

  1.                

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто просла­вив Україну в світі в різних галузях науки? (Ч. 1, с. 104).

 

  1.                

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто просла­вив Україну в світі в різних видах спорту? (Ч. 1, с. 104).

 

  1.                

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі? (Ч. 1, с. 105).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Хто із славетних людей народи­вся у нашому місті (селі)? (Ч. 1, с. 105).

 

  1.                

 

Світ різноманітний (Ч. 1, с. 106).

 

  1.                

 

Світове господарство (Ч. І, с. 107).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які товари з України відправля­ють за кордон? (Ч. 1, с. 107).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота №7

 

  1.                

 

Людина і її тіло (Ч. 1, с. 108-109).

 

  1.                

 

Ти ростеш і змінюєшся (Ч. 1, с. 110-111).

 

  1.                

 

Турбуюся про здоров’я (Ч. 1, с. 112-113).

 

  1.                

 

Безпека там, де ти живеш (Ч. 1, с. 114-115).

 

  1.           

 

Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні міс­ця? (Ч. 1, с. 115).

 

  1.           

 

Кольорові сторінки природи: літо (Ч. 1, с. 116-117).

 

  1.           

 

Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути влітку? (Ч. 1. с. 117).

 

  1.           

 

Я дружу з природою (Ч. 1, с. 118-119).

 

  1.           

 

Безпечний відпочинок. Діагностувальна робота №8

 

  1.           

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
22 серпня
Переглядів
1214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку