Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу
за підручником «Я досліджую світ»
Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук, М. Корнієнко, С.Крамаровської, І.Зарецької (2019)
для 2 класу за програмою НУШ
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу
за підручником «Я досліджую світ»
Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук, М. Корнієнко, С.Крамаровської, І.Зарецької (2019)
для 2 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
І семестр
|
||||
|
|
Моя країна Україна, а я — її дитина (Частина 1, с. 3-5). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці (Ч. 1, с. 5). |
|
|
|
|
Пізнаю себе. Я в школі (Ч 1, с. 6-7). |
|
|
|
|
Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №1 |
|
|
|
|
Що належить до природи (Ч. 1, с. 8-9). |
|
|
|
|
Чому потрібно дбати про довкілля? |
|
|
|
|
Кольорові сторінки природи: осінь (Ч. 1, с. 10-11). |
|
|
|
|
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? П 1 с. 11). |
|
|
|
|
Сонце. Світло і тепло (Ч. 1, с. 12-13). |
|
|
|
|
Як працюють «сонячні зайчики»? |
|
|
|
|
Якої форми наша планета (Ч. 1, с. 14-15). |
|
|
|
|
Чому буває день і ніч (Ч. 1, с. 16-17). |
|
|
|
|
При року. Зміна пір року (Ч. 1, с. 18-19). |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №2 |
|
|
|
|
Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини 1, с. 20-21). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя (Ч. 1, с. 21). |
|
|
|
|
Тварини в природі (Ч. 1, с. 22-23). |
|
|
|
|
Природні явища (Ч. 1, с. 24-25). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року? (Ч. 1, с. 24). |
|
|
|
|
Рослини восени (Ч. 1, с. 26-27). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи? (Ч. 1, с. 27). |
|
|
|
|
Тварини восени (Ч. 1, с. 28-29). |
|
|
|
|
Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини (Ч. 1, с. 30-31). |
|
|
|
|
Святковий календар осені (Ч. 1, с. 32-33). |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №3 |
|
|
|
|
Знаю, навіщо правила для учнів (Ч. 1, с. 34-35). |
|
|
|
|
Уроки чемності (Ч. 1, с. 36-37). |
|
|
|
|
Умію дружити (Ч. 1, с. 38-39). |
|
|
|
|
Битися чи не битися? (Ч. 1, с. 40-41). |
|
|
|
|
Кольорові сторінки природи: зима (Ч. 1, с. 42-43). |
|
|
|
|
Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? (Ч. 1, с. 43). |
|
|
|
|
Рослини взимку (Ч. 1, с. 44-45). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці? 1, с. 45). |
|
|
|
|
Тварини взимку (Ч. 1, с. 46-47). |
|
|
|
|
Проєкт «Птахам на допомогу» |
|
|
|
|
Святковий календар зими (Ч. 1, с. 48-49). |
|
|
|
|
Правила поведінки під час зимових свят (Ч. 1, с. 49). |
|
|
|
|
Які правила в сім’ї (Ч. 1, с. 50-51). |
|
|
|
|
Створення календаря сімейних свят (Ч. 1, с. 51). |
|
|
|
|
Що я вмію і люблю (Ч. 1, с. 52-53). |
|
|
|
|
Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття» (Ч. 7, с. 52-53). |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №4 |
|
|
|
|
Яким бути? (Ч. 1, с. 54-55). |
|
|
|
|
Розрізняй правду і обман (Ч. 1, с. 56-57). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? (Ч. 1. с. 57). |
|
|
|
|
Добро і зло (Ч. 1, с. 58-59). |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. |
|
|
|
||||
|
|
Будь-який вчинок має наслідки (Ч. 1, с. 60-61). |
|
|
|
|
Хто що робить (Ч. 1, с. 62-63). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? (Ч. 1, с. 62). |
|
|
|
|
Від молока до сиру (Ч. 1, с. 64-65). |
|
|
|
|
Що — з чого (Ч. 1, с. 66-67). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? (Ч. 1, с. 67). |
|
|
|
|
Досліджуємо матеріали: папір і пластик (Ч. 1, с. 68-69). |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №5 |
|
|
|
|
Людина і природа (Частина 1, с. 70-71). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природи (Ч. 1, с. 71). |
|
|
|
|
Червона книга України (Ч. 1, с. 72-73). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які рослини і тварини нашого краю занесені в Червону книгу України? (Ч. 1. с. 73). |
|
|
|
|
Повітря. Дослідження властивостей повітря (Ч. 1, с. 74- 75). |
|
|
|
|
Як зберегти повітря чистим? (Ч. 1, с. 76-77). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Чи забруднюється повітря там, де ти живеш? Складання списку дій, яких можна вжити для покращення стану повітря (Ч. 1, с. 73). |
|
|
|
|
Вода. Дослідження властивостей води (Ч. 1, с. 78-79). |
|
|
|
|
Як берегти воду? Кругообіг води в природі (Ч. 1, с. 80). |
|
|
|
|
Як берегти воду? Проводимо дослідження. На які потреби витрачають воду у твоїй сім’ї? (Ч. 1, с. 81). |
|
|
|
|
Водойми рідного краю. Природні і штучні водойми. Створення плаката «Водойми нашого краю» (Ч. 1, с. 82). |
|
|
|
|
Водойми рідного краю. Правила безпечної поведінки на водоймах (Ч. 1, с. 83). |
|
|
|
|
Водойми рідного краю. Проводимо дослідження. Походження назви водойми нашого краю. Яке значення має водойма для нашого краю? (Ч. 1, с. 82-83). |
|
|
|
|
Кольорові сторінки природи: весна (Ч. 1, с. 84-85). |
|
|
|
|
Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні? (Ч. 1, с. 85). |
|
|
|
|
Рослини навесні (Ч. 1, с. 86-87). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які первоцвіти ростуть у нашій місцевості? (Ч. 1, с. 87). |
|
|
|
|
Тварини навесні (Ч. 1, с. 88-89). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які зв’язки в природі ти спостерігаєш у саду, на голоді, на вулиці? (Ч. 1, с. 89). |
|
|
|
|
Форми земної поверхні. Уявна подорож картою (Ч. 1, с. 90-91). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї? (Ч. 1, с. 91). |
|
|
|
|
Гірські породи (Ч. 1, с. 92-93). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які предмети з вашого довкілля створені з гірських порід? (Ч. 1, с. 93). |
|
|
|
|
Ґрунт. Властивості, значення. Дослідження складу ґрунту (Ч. 1, с. 94-95). |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №6 |
|
|
|
|
Святковий календар весни (Ч. 1, с. 96-97). |
|
|
|
|
Державні символи України (Ч. 1, с. 98-99). |
|
|
|
|
Пізнаю свій край (Ч. 1, с. 100-101). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Що виготовляють або вирощують у нашому краї. |
|
|
|
|
Київ — столиця України (Ч. 1, с. 102-103). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили? (Ч. 1, с. 103). |
|
|
|
|
Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних галузях науки? (Ч. 1, с. 104). |
|
|
|
|
Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних видах спорту? (Ч. 1, с. 104). |
|
|
|
|
Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі? (Ч. 1, с. 105). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Хто із славетних людей народився у нашому місті (селі)? (Ч. 1, с. 105). |
|
|
|
|
Світ різноманітний (Ч. 1, с. 106). |
|
|
|
|
Світове господарство (Ч. І, с. 107). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які товари з України відправляють за кордон? (Ч. 1, с. 107). |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №7 |
|
|
|
|
Людина і її тіло (Ч. 1, с. 108-109). |
|
|
|
|
Ти ростеш і змінюєшся (Ч. 1, с. 110-111). |
|
|
|
|
Турбуюся про здоров’я (Ч. 1, с. 112-113). |
|
|
|
|
Безпека там, де ти живеш (Ч. 1, с. 114-115). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні місця? (Ч. 1, с. 115). |
|
|
|
|
Кольорові сторінки природи: літо (Ч. 1, с. 116-117). |
|
|
|
|
Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути влітку? (Ч. 1. с. 117). |
|
|
|
|
Я дружу з природою (Ч. 1, с. 118-119). |
|
|
|
|
Безпечний відпочинок. Діагностувальна робота №8 |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|