Календарне планування
Історія України. 9 клас (53 години)
Підручник: Історія України: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних навчальних закладів /В.С. Власов. – Київ: Літера ЛТД, 2017. – 304 с.
Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Історія України. Всесвітня історія 6-11 класи»
Наказ Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698
(53 години, 1,5 години на тиждень)
І семестр
№ з/п |
Назва теми |
К-ть годин |
Дата |
Примітка |
|||
|
|
Повторення. Вступ |
|
|
|
|
|
1 |
|
«Довге» ХІХ століття: доба модернізації та національного відродження в Європі. |
|
|
|
|
|
2 |
|
Адміністративно-територіальний устрій українських територій у складі Російської та Австрійської (Австро-Угорської) імперій |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
|
|
|
|
|
3 |
|
Політика Російської імперії щодо українських етнічних територій. Козацтво після ліквідації Запорозької Січі |
|
|
|
|
|
4 |
|
Соціально-економічний розвиток. Порто-франко Одеси |
|
|
|
|
|
5 |
|
Початок українського національного відродження |
|
|
|
|
|
6 |
|
Кирило-Мефодіївське товариство |
|
|
|
|
|
7 |
|
Практична робота. Програмові документи Кирило-Мефодіївського братства як джерело ідей українського національного руху |
|
|
|
|
|
8 |
|
Практична робота. Аналіз літературних творів Тараса Шевченка в контексті розвитку українського національного руху. |
|
|
|
|
|
9 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
|
|
|
|
|
10 |
|
Політика Австрійської імперії щодо українських територій. Йосифінські реформи |
|
|
|
|
|
11 |
|
Початок українського національного відродження. «Руська трійця»
|
|
|
|
|
|
12 |
|
Практична робота. Історичні джерела про долю «Русалки Дністрової» та її авторів |
|
|
|
|
|
13 |
|
Національний рух у західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. в Австрійської імперії |
|
|
|
|
|
14 |
|
Головна руська рада та її національна програма. Газета «Зоря Галицька» |
|
|
|
|
|
15 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. |
|
|
|
|
|
16 |
|
Умови розвитку української культури. Відкриття університетів у Харкові та Києві |
|
|
|
|
|
17 |
|
Розвиток української мови і літератури |
|
|
|
|
|
18 |
|
Архітектура та образотворче мистецтво |
|
|
|
|
|
19 |
|
Практична робота. Повсякденне життя українських селян, міщан, торговців, поміщиків в першій половині ХІХ ст. Презентація міні-проектів |
|
|
|
|
|
20 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст |
|
|
|
|
|
21 |
|
Східна (Кримська) війна 1853–1856 рр. |
|
|
|
|
|
22 |
|
Ліквідація кріпацтва та реформи 1860–1870-х років
|
|
|
|
|
|
23 |
|
Модернізація промисловості та сільського господарства |
|
|
|
|
|
ІІ семестр
24 |
|
Зміни в соціальній структурі населення. Формування робітництва (пролетаріату). |
|
|
|
|
|
25 |
|
Громадівський рух 1860–1890-х рр. Валуєвський циркуляр |
|
|
|
|
|
26 |
|
Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Емський указ |
|
|
|
|
|
27 |
|
«Братство тарасівців». Кримсько-татарське національне відродження |
|
|
|
|
|
28 |
|
Практична робота. «Історії успіху: українські підприємці ХІХ століття» |
|
|
|
|
|
29 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст..» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини у другій половині ХІХ століття |
|
|
|
|
|
30 |
|
Особливості соціально-економічного розвитку західно-українських регіонів |
|
|
|
|
|
32 |
|
Національно-політичні й культурні течії в українському русі Галичини і Буковини |
|
|
|
|
|
32 |
|
Зростання української політичної активності |
|
|
|
|
|
33 |
|
Народовська політика «нової ери». Утворення політичних товариств і політичних партій |
|
|
|
|
|
34 |
|
Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні |
|
|
|
|
|
35 |
|
Практична робота. Культурне життя поляків, євреїв, німців на території України в ХІХ ст. |
|
|
|
|
|
36 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Українські землі у складі Австро-Угорщини у другій половині ХІХ століття»
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 6. Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації |
|
|
|
|
|
37 |
|
Населення України на початку ХХ ст. Індустріальна модернізація. |
|
|
|
|
|
38 |
|
Меценати та благодійники. Переселенські рухи |
|
|
|
|
|
39 |
|
Український національний рух: політичний етап. Розбудова політичних партій |
|
|
|
|
|
40 |
|
Українці в Російській революції 1905–1907 рр |
|
|
|
|
|
41 |
|
Українське представництво в російській Державній думі |
|
|
|
|
|
42 |
|
Український національний рух і його опоненти в умовах пореволюційної (столипінської) реакції 1907–1914 рр.. |
|
|
|
|
|
43 |
|
Практична робота. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини |
|
|
|
|
|
44 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.» |
|
|
|
|
|
45 |
|
Розвиток промисловості та сільського господарства |
|
|
|
|
|
46 |
|
Боротьба за створення українського університету у Львові |
|
|
|
|
|
47 |
|
Урізноманітнення форм і напрямів освіти: гімназійна освіта, поява навчальних закладів технічного профілю, приватні навчальні заклади |
|
|
|
|
|
48 |
|
Розвиток наукових досліджень. Поява нових видів транспорту, засобів спілкування та поширення інформації |
|
|
|
|
|
49 |
|
Література, театр і музичне мистецтво |
|
|
|
|
|
50 |
|
Архітектура та образотворче мистецтво |
|
|
|
|
|
51 |
|
Практична робота. «Наш край у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.» Презентація міні-проектів |
|
|
|
|
|
52 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.» |
|
|
|
|
|
53 |
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|