Календарно-тематичне планування із ЗБД для 5 класу НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування із "Здоров'я, безпека, добробут" для 5 класу (1 год на тиждень, 16 год на І семестр). Складено за програмою: Орієнтовна навчальна програма до модельної програми для 5 класу інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» (автори Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич). Складено для підручника: Здоров’я, безпека та добробут: підручник інтегрованого курсу для 5 кл. закладів загальної середньої освіти / Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич. – К. : Видавництво «Алатон», 2023. – 232 с.
Перегляд файлу

Коростенський міський ліцей

Житомирської області

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Заступник директора

з навчально- виховної роботи

_____________ ____________

«____» _____________2024 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з предмету «Здоров’я, безпека та добробут»

для учнів 5-их класів

І семестр

(16 годин – 1 година на тиждень)

 

 

 

 

 

 

Учитель: Кутишенко О.В.

 

 

 

 

Складено за програмою: Орієнтовна навчальна програма до модельної програми для 5 класу інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» (автори Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич).

 

 

 

Складено для підручника: Здоров’я, безпека та добробут: підручник інтегрованого курсу для 5 кл. закладів загальної середньої освіти / Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич. – К. : Видавництво «Алатон», 2023. – 232 с.


І СЕМЕСТР

Дата

№ з/п

Тема уроку

Домашнє завдання

ВСТУП. БАЗОВІ ПОНЯТТЯ, 3 години

3.09.

  1.  

Здоров’я і здоровий спосіб життя.

Сучасне уявлення про здоров’я. Вплив способу життя на здоров’я. Ознаки погіршеного самопочуття. Алгоритм дій у разі погіршення самопочуття. Джерела інформації про здоров’я.

§1 опрацювати.

10.09.

  1.  

Принципи безпечної життєдіяльності.

Безпека і небезпека. Небезпечні

ситуації. Порядок дій при потраплянні у небезпечну ситуацію. Взаємодія з аварійними та рятувальними службами.

§2 опрацювати.

 

 

17.09.

  1.  

Добробут.

Поняття і складники добробуту:уміння вчитися, підприємливість,фінансова грамотність, доброчинність,співпраця. Успішне майбутнє.

Потреби, бажання, інтереси, цілі.

Довгострокові й короткострокові цілі.

Життєві навички для здоров’я, безпеки і добробуту.

§3 опрацювати.

РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕКА НА ДОРОГАХ, 4години

24.09.

  1.  

Правила для пішохода.

Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка.

Перехід багатосмугової дороги. Засоби безпеки пішохода. Зважені рішення щодо переходу дороги.

§4 опрацювати.

1.10.

  1.  

Безпека на зупинках громадського транспорту.

Дорожні знаки, якими позначають зупинки громадського транспорту.

Небезпеки переходу дороги на зупинці.

Правила безпечної поведінки на зупинках. Посадка і висадка пасажирів.

Перехід дороги з трамвайними коліями.

§5 опрацювати.

8.10.

  1.  

Безпека у громадському транспорті.

Салон громадського транспорту.

Правила поведінки пасажирів у автобусі, тролейбусі, трамваї.

Поїздки у переповненому транспорті.

Безпека у метрополітені.

§6 опрацювати.

15.10

  1.  

Засоби безпеки у транспорті.

Засоби безпеки в автомобілі та громадському транспорті.

Поведінка пасажира при ДТП.

Безпечні положення при аварії в громадському транспорті.

Дії при пожежі в салоні транспорту.

§7 опрацювати.

РОЗДІЛ 2. Уміння вчитися, 4 години

22.10.

  1.  

Адаптуємося до основної школи.

Адаптація до основної школи.

Значення навчання для успішного майбутнього. Вроджені здібності і схильності. Користь шкільних предметів. Як створити й підтримувати інтерес до навчання.

§8 опрацювати.

29.10.

  1.  

Керуємо часом.

Час – обмежений ресурс. Як запобігти марнуванню часу. Розпорядок дня школяра. Розставляємо пріоритети. Засоби для щоденного і тижневого планування.

§9 опрацювати.

5.11.

  1.  

Учимося самостійно.

Освітній простір школяра. Чинники, які допомагають і заважають навчанню. Способи перепочинку під час занять. Допоміжні засоби для навчання, включно з цифровими пристроями.

 

§10 опрацювати.

19.11.

  1.  

Учимося вчитися.

Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної. Навчальний поступ.

§11 опрацювати.

РОЗДІЛ 3. ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВ’Я, 4години

26.11.

  1.  

Рухова активність.

Види рухової активності. Переваги активного способу життя. Яку спортивну секцію обрати. Попередження спортивних травм. Допінги та здоров’я. Порушення принципів чесного змагання внаслідок вживання допінгів.

§12 опрацювати.

3.12.

  1.  

Корисний відпочинок.

Стрес і здоров’я. Активний і пасивний відпочинок. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну. Наслідки недосипання для здоров’я і навчання. Вплив медіа на здоров’я.

§13 опрацювати.

10.12.

  1.  

Профілактика «шкільних» хвороб

Постава і здоров’я. Вправи для профілактики порушень постави, збереження гостроти зору. Як обирати рюкзак. Безпечна маса рюкзака.

§14 опрацювати.

17.12.

  1.  

Профілактика інфекційних захворювань. Симптоми інфекційних захворювань. Шляхи зараження і способи захисту від респіраторних інфекцій (ОРВІ, грип, ковід-19, туберкульоз).

Інфекції, що передаються через кров. ВІЛ-інфекція і СНІД. Як ВІЛ НЕ передається.

§15 опрацювати.

РОЗДІЛ 4. ПСИХІЧНЕ І ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я, 3 години

24.12.

  1.  

Ми – особливі.

Повага до себе. Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага до інших людей. Гідність і толерантність. Попередження дискримінації людей за станом здоров’я та іншими ознаками.

§16 опрацювати.

 

1

 

docx
Додано
15 жовтня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку