Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови за адаптованою навчальною програмою
за підручником “Start Up”(Англійська мова 4 клас) Губарєвої С.С.,Павліченко О.М.
(інклюзивне навчання)
Кількість годин на тиждень - 3 години.
I семестр( 48 годин)
№ |
Дата |
Примітки |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Тема: Шкільне життя (12 годин) |
||||
1 |
|
|
Привітання. |
Уміти привітатися, попрощатися, працювати в парі. |
2 |
|
|
День знань. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати та називати нові слова з теми “Шкільне життя” з опорою на наочність. |
3 |
|
|
Шкільні традиції. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати тематичні малюнки про шкільні традиції. |
4 |
|
|
Шкільні традиції. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати тематичні малюнки про шкільні традиції. |
5 |
|
|
Шкільні предмети. |
Уміти розпізнавати шкільні предмети та називати їх з опорою на наочність, уміти записувати назви шкільних предметів у словник, читати слова. |
6 |
|
|
Час. Годинник. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, рахувати від 1 до 20, розрізняти та називати цифри 1-20, уміти повторювати за вчителем фразу “It’s ... o’clock.” |
7 |
|
|
Час. Годинник. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, рахувати від 1 до 20, розрізняти та називати цифри 1-20, уміти повторювати за вчителем фразу “It’s ... o’clock.” |
8 |
|
|
Спортивний фестиваль. |
Уміти розрізняти види спорту та називати їх з опорою на наочність, записувати їх у словник, читати слова. |
9 |
|
|
Час історій. |
Уміти розрізняти слова з теми “Шкільне життя” і прості фрази, які звучать під час інсценізації в.1 с.16 учнями класу. |
10 |
|
|
Ми - творчі. Проектна робота з теми “Наші улюблені шкільні предмети”. |
Уміти намалювати ілюстрацію про свій улюблений шкільний предмет та підписати її англійською мовою. |
11 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми “Шкільне життя”. |
Уміти розрізняти і називати лексику з теми “Шкільне життя” з опорою на наочність. |
12 |
|
|
Підсумковий урок з теми “Шкільне життя”. |
Уміти називати основну лексику з теми “Шкільне життя” за таблицею в.1 с.18. |
Тема: Я, моя родина і друзі (12 годин) |
||||
13 |
|
|
Веб-сайт мовного табору. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, надавати найпростішу інформацію про себе в усній формі. |
14 |
|
|
Члени родини. |
Уміти називати членів родини з опорою на наочність, записувати назви членів родини у словник, читати слова. |
15 |
|
|
Професії твоїх батьків. |
Уміти розпізнавати професії та називати їх з опорою на наочність, записувати назви професій у словник, читати слова. |
16 |
|
|
Професії твоїх батьків. |
Уміти розпізнавати професії та називати їх з опорою на наочність, записувати назви професій у словник, читати слова. |
17 |
|
|
Візит до дідуся та бабусі. |
Уміти розпізнавати та називати членів родини з опорою на наочність, читати слова. |
18 |
|
|
Ми живемо у місті. |
Уміти називати та розрізняти споруди міста з опорою на наочність, записувати назви споруд міста у словник, читати слова. |
19 |
|
|
Ми живемо у місті. |
Уміти називати та розрізняти споруди міста з опорою на наочність, записувати назви споруд міста у словник, читати слова. |
20 |
|
|
Життя в селі. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розрізняти та називати споруди села з опорою на наочність. |
21 |
|
|
Час історій. |
Уміти розрізняти слова з теми “Я, моя родина і друзі” і прості фрази, які звучать під час інсценізації в.1 с.35 учнями класу. |
22 |
|
|
Ми творчі. Проектна робота з теми “Ми будуємо місто”. |
Уміти намалювати ілюстрацію про споруди міста та підписати їх назви англійською мовою. |
23 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми “Я, моя родина і друзі”. |
Уміти розрізняти та повторювати основну лексику з теми “Я, моя родина і друзі” з опорою на наочність. |
24 |
|
|
Підсумковий урок з теми “Я, моя родина і друзі”. |
Повторювати лексику з теми “Я, моя родина і друзі” за таблицею в.1 с.37. |
Тема: “Помешкання ” (11 годин). |
||||
25 |
|
|
Місце проживання. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати та називати назви кімнат у помешканні, записувати назви кімнат у словник, читати слова. |
26 |
|
|
Ласкаво просимо до нашого будинку (квартири). |
Уміти розпізнавати та називати назви кімнат у помешканні, записувати назви кімнат у словник, читати слова. |
27 |
|
|
У будинку. Яка кімната тобі подобається? |
Уміти розпізнавати та називати назви меблів з опорою на наочність, записувати назви меблів у словник, читати слова. |
28 |
|
|
У будинку. Яка кімната тобі подобається? |
Уміти розпізнавати та називати назви меблів з опорою на наочність, записувати назви меблів у словник, читати слова. |
29 |
|
|
Кухня та ванна кімнати. |
Уміти розпізнавати та називати назви меблів у кухні та ванній кімнаті з опорою на наочність, записувати лексику у словник, читати слова. |
30 |
|
|
Кухня та ванна кімнати. |
Уміти розпізнавати та називати назви меблів у кухні та ванній кімнаті з опорою на наочність, записувати лексику у словник, читати слова. |
31 |
|
|
У помешканні. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розрізняти кімнати у помешканні за описом. |
32 |
|
|
У помешканні. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розрізняти кімнати у помешканні за описом. |
33 |
|
|
Час історій. |
Уміти розрізняти слова з теми “Помешкання” і прості фрази, які звучать під час інсценізації в.1 с.50 учнями класу. |
34 |
|
|
Ми творчі. Проектна роботи з теми “У моїй кімнаті”. |
Уміти намалювати ілюстрацію про свою кімнату та підписати назви меблів у ній англійською мовою. |
35 |
|
|
Підсумковий урок з теми “Помешкання”. |
Уміти розрізняти і повторювати лексику з теми “Помешкання” за таблицею в.1 с.52. |
Тема: ”Свята та традиції”. (9+4 години) |
||||
36 |
|
|
Новорічне свято та Різдво в Україні. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати та називати слова з теми ”Свята та традиції” з опорою на наочність, записувати нову лексику у словник, читати слова. |
37 |
|
|
Різдво в Україні. |
Уміти виготовити новорічну привітальну листівку, списати коротке привітання, прочитати його. |
38 |
|
|
Свято Великодня. |
Уміти розпізнавати та називати лексику з теми “Свято Великодня” з опорою на наочність, записувати нову лексику у словник, читати слова. |
39 |
|
|
Діагностична робота: аудіювання. |
|
40 |
|
|
День гумору. |
Уміти розпізнавати та називати лексику з теми “День гумору” з опорою на наочність, записувати нову лексику у словник, читати слова. |
41 |
|
|
Діагностична робота: читання. |
|
42 |
|
|
Свята в Україні. |
Уміти розпізнавати та називати лексику з теми “Свята в Україні” з опорою на наочність, читати слова. |
43 |
|
|
Діагностична робота: письмо. |
|
44 |
|
|
Мій день народження. |
Уміти називати та писати літери алфавіту, називати свій вік та дату народження. |
45 |
|
|
Діагностична робота: говоріння. |
|
46 |
|
|
Час історій. |
Уміти розрізняти слова з теми “Свята та традиції” і прості фрази, які звучать під час інсценізації в.1 с.69 учнями класу. |
47 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми “Свята та традиції”. |
Уміти розрізняти та повторювати основну лексику з теми “Свята та традиції” з опорою на наочність, читати слова. |
48 |
|
|
Підсумковий урок. |
Уміти розрізняти і повторювати лексику з теми “Свята та традиції” за таблицею в.1 с.71. |