Календарно-тематичне планування "Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за адаптованою навчальною програмою за підручником “Start Up”(Англійська мова 4 клас)"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за адаптованою навчальною програмою за підручником “Start Up” (Англійська мова 4 клас) Губарєвої С.С.,Павліченко О.М. (інклюзивне навчання). Кількість годин на тиждень - 3 години. I семестр( 48 годин)
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування

уроків англійської мови за адаптованою навчальною програмою

 за підручником “Start Up”(Англійська мова 4 клас)  Губарєвої С.С.,Павліченко О.М.

(інклюзивне навчання)

Кількість годин на тиждень - 3 години.

I семестр( 48 годин)

 

Дата

Примітки

Тема уроку

Очікувані результати

Тема: Шкільне життя (12 годин)

1

 

 

Привітання.

Уміти привітатися, попрощатися, працювати в парі.

2

 

 

День знань.

Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати та називати нові слова з теми “Шкільне життя” з опорою на наочність.

3

 

 

Шкільні традиції.

Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати тематичні малюнки про шкільні традиції.

4

 

 

Шкільні традиції.

Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати тематичні малюнки про шкільні традиції.

5

 

 

Шкільні предмети.

Уміти розпізнавати шкільні предмети та називати їх з опорою на наочність, уміти записувати назви шкільних предметів у словник, читати слова.

6

 

 

Час. Годинник.

Уміти називати та писати літери алфавіту, рахувати від 1 до 20, розрізняти та називати цифри 1-20, уміти повторювати за вчителем фразу “It’s ... o’clock.”

7

 

 

Час. Годинник.

Уміти називати та писати літери алфавіту, рахувати від 1 до 20, розрізняти та називати цифри 1-20, уміти повторювати за вчителем фразу “It’s ... o’clock.”

8

 

 

Спортивний фестиваль.

Уміти розрізняти види спорту та називати їх з опорою на наочність, записувати їх у словник, читати слова.

9

 

 

Час історій.

Уміти розрізняти слова з теми “Шкільне життя” і прості фрази, які звучать під час інсценізації в.1 с.16 учнями класу.

10

 

 

Ми - творчі. Проектна робота з теми “Наші улюблені шкільні предмети”.

Уміти намалювати ілюстрацію про свій улюблений шкільний предмет та підписати її англійською мовою.

11

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми “Шкільне життя”.

Уміти розрізняти і називати лексику з теми “Шкільне життя” з опорою на наочність.

12

 

 

Підсумковий урок з теми “Шкільне життя”.

Уміти називати основну лексику з теми “Шкільне життя” за таблицею в.1 с.18. 

Тема: Я, моя родина і друзі (12 годин)

13

 

 

Веб-сайт мовного табору.

Уміти називати та писати літери алфавіту, надавати найпростішу інформацію про себе в усній формі.

14

 

 

Члени родини.

Уміти називати членів родини з опорою на наочність, записувати назви членів родини у словник, читати слова.

15

 

 

Професії твоїх батьків.

Уміти розпізнавати професії та називати їх з опорою на наочність, записувати назви професій у словник, читати слова.

16

 

 

Професії твоїх батьків.

Уміти розпізнавати професії та називати їх з опорою на наочність, записувати назви професій у словник, читати слова.

17

 

 

Візит до дідуся та бабусі.

Уміти розпізнавати та називати членів родини з опорою на наочність, читати слова.

18

 

 

Ми живемо у місті.

Уміти називати та розрізняти споруди міста з опорою на наочність, записувати назви споруд міста у словник, читати слова.

19

 

 

Ми живемо у місті.

Уміти називати та розрізняти споруди міста з опорою на наочність, записувати назви споруд міста у словник, читати слова.

20

 

 

Життя в селі.

Уміти називати та писати літери алфавіту, розрізняти та називати споруди села з опорою на наочність.

21

 

 

Час історій.

Уміти розрізняти слова з теми “Я, моя родина і друзі” і прості фрази, які звучать під час інсценізації в.1 с.35 учнями класу.

22

 

 

Ми  творчі.

Проектна робота з теми “Ми будуємо місто”.

Уміти намалювати ілюстрацію про споруди міста та підписати їх назви англійською мовою.

23

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми “Я, моя родина і друзі”.

Уміти розрізняти та повторювати основну лексику з теми “Я, моя родина і друзі” з опорою на наочність.

24

 

 

Підсумковий урок з теми “Я, моя родина і друзі”.

Повторювати лексику з теми “Я, моя родина і друзі” за таблицею в.1 с.37.

Тема: “Помешкання ” (11 годин).

25

 

 

Місце проживання.

Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати та називати назви кімнат у помешканні, записувати назви кімнат у словник, читати слова.

26

 

 

Ласкаво просимо до нашого будинку (квартири).

Уміти розпізнавати та називати назви кімнат у помешканні, записувати назви кімнат у словник, читати слова.

27

 

 

У будинку. Яка кімната тобі подобається?

Уміти розпізнавати та називати назви меблів з опорою на наочність, записувати назви меблів у словник, читати слова.

28

 

 

У будинку. Яка кімната тобі подобається?

Уміти розпізнавати та називати назви меблів з опорою на наочність, записувати назви меблів у словник, читати слова.

29

 

 

Кухня та ванна кімнати.

Уміти розпізнавати та називати назви меблів у кухні та ванній кімнаті з опорою на наочність, записувати лексику у словник, читати слова.

30

 

 

Кухня та ванна кімнати.

Уміти розпізнавати та називати назви меблів у кухні та ванній кімнаті з опорою на наочність, записувати лексику у словник, читати слова.

31

 

 

У помешканні.

Уміти називати та писати літери алфавіту, розрізняти кімнати у помешканні за описом.

32

 

 

У помешканні.

Уміти називати та писати літери алфавіту, розрізняти кімнати у помешканні за описом.

33

 

 

Час історій.

Уміти розрізняти слова з теми “Помешкання” і прості фрази, які звучать під час інсценізації в.1 с.50 учнями класу.

34

 

 

Ми творчі. Проектна роботи з теми “У моїй кімнаті”.

Уміти намалювати ілюстрацію про свою кімнату та підписати назви меблів у ній англійською мовою.

35

 

 

Підсумковий урок з теми “Помешкання”.

Уміти розрізняти і повторювати лексику з теми “Помешкання” за таблицею в.1 с.52.

Тема: ”Свята та традиції”. (9+4 години)

36

 

 

Новорічне свято та Різдво в Україні.

Уміти називати та писати літери алфавіту, розпізнавати та називати слова з теми ”Свята та традиції” з опорою на наочність, записувати нову лексику у словник, читати слова.

37

 

 

Різдво в Україні.

Уміти виготовити новорічну привітальну листівку, списати коротке привітання, прочитати його.

38

 

 

Свято Великодня.

Уміти розпізнавати та називати лексику з теми “Свято Великодня” з опорою на наочність, записувати нову лексику у словник, читати слова.

39

 

 

Діагностична робота: аудіювання.

 

40

 

 

День гумору.

Уміти розпізнавати та називати лексику з теми “День гумору” з опорою на наочність, записувати нову лексику у словник, читати слова.

41

 

 

Діагностична робота: читання.

 

42

 

 

Свята в Україні.

Уміти розпізнавати та називати лексику з теми “Свята в Україні” з опорою на наочність, читати слова.

43

 

 

Діагностична робота: письмо.

 

44

 

 

Мій день народження.

Уміти називати та писати літери алфавіту, називати свій вік та дату народження.

45

 

 

Діагностична робота: говоріння.

 

46

 

 

Час історій.

Уміти розрізняти слова з теми “Свята та традиції” і прості фрази, які звучать під час інсценізації в.1 с.69 учнями класу.

47

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми “Свята та традиції”.

Уміти розрізняти та повторювати основну лексику з теми “Свята та традиції” з опорою на наочність, читати слова.

48

 

 

Підсумковий урок.

Уміти розрізняти і повторювати лексику з теми “Свята та традиції” за таблицею в.1 с.71.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
24 вересня 2023
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку