Календарно-тематичне планування. "Математика. 11 клас"

Про матеріал

Планування рівня стандарту розраховане на 5 годин на тиждень, з яких 3 (інваріантна частина навчального плану) та 2 додаткові (варіативна складова).

Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Херсонської

загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №46

Херсонської міської ради

 

 

_____________  ___________________

 

«__»  вересня 2018 р.

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

НАВЧАЛЬНОГО  МАТЕРІАЛУ  

З    МАТЕМАТИКИ

для   11-А класу  (рівень стандарту)

 

на І/ІІ семестри   2018/2019 н.р.

 

 

 

 

 

 

Учитель:  Волобуєва Анжела  Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні

методичного об’єднання вчителів математики та інформатики Протокол №___ від ________ 2018 р. Керівник методичного об’єднання           _____________         

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора

з навчально-виховної роботи ___________      ___________

«__» серпня 2018  р.

 

 

 

 

 

Програмне  та  навчально-методичне  забезпечення

11 - А клас.  Математика. Рівень стандарту.

 

Відповідно до програми:

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт

Кількість тематичних оцінювань

І

48

3

2+1

3

II

57

3

5

4

Усього

105

3

7+1

7

 класи – Математика. Навчаль

Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту, затверджена наказом МОН України від 14.07.2016 р. №826.

У робочому навчальному плані школи на 2018/2019 навчальний рік виділено додатково 2 години на тиждень на посилення вивчення математичної складової за рахунок варіативної частини. Тому попередня таблиця розподілу годин виглядає інакше:

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт

Кількість тематичних оцінювань

І

85

5

6

6

II

90

5

6

6

Усього

175

5

12

12

 

Головним завданням вивчення курсу  математики  є забезпечення умов для досягнення кожним учнем практичної компетентності, а саме вмінь:

  • будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ;
  • оволодівати необхідною оперативною інформацією для розуміння постановки математичної задачі тощо;
  • володіти технікою обчислень (усних, письмових, інструментальних, наближених);
  • проектувати і здійснювати алгоритмічну та евристичну діяльність на математичному матеріалі;
  • працювати з формулами;
  • читати і будувати графіки функціональних залежностей, досліджувати їх властивості;
  • класифікувати і конструювати геометричні фігури, зображати просторові фігури та їх елементи, виконувати побудови на зображеннях;
  • вимірювати геометричні величини;
  • оцінювати шанси настання тих чи інших подій.

Алгебра і початки аналізу. 11-A   клас                    

(рівень стандарту)  

І семестр  

 

( 3 години на тиждень, усього 105 годин)

 

Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. - Рівень стандарту (МОН України наказ від 07.06.2017 №804), за рахунок додаткової 1 години варіативної частини навчального плану посилена до академічного рівня.

 

№ уроку

Дата провед

Т Е М А     У Р О К У

Примітка

І. Показникова та логарифмічна функції ( 22 години )

 1

 

Степінь з довільним дійсним показником

 

 2

 

Показникові функція, її графік і властивості

 

 3

 

Показникові рівняння

 

 4

 

Показникові рівняння

 

 5

 

Розв’язування вправ

 

 6

 

Показникові нерівності

 

 7

 

Показникові нерівності

 

 8

 

Логарифм числа. Основна логарифмічна тотожність

 

 9

 

Властивості логарифмів

 

 10

 

Перетворення логарифмічних виразів

 

 11

 

Розв’язування вправ

 

 12

 

Розв’язування вправ

 

 13

 

Логарифмічна функція, її графік і властивості

 

 14

 

Логарифмічні рівняння

 

 15

 

Логарифмічні рівняння

 

 16

 

Логарифмічні нерівності

 

 17

 

Логарифмічні нерівності

 

 18

 

Розв’язування вправ

 

 19

 

Розв’язування вправ

 

 20

 

Розв’язування вправ

 

 21

 

Розв’язування вправ

 

 22

 

Контрольна робота №1

ТО№1

ІІ. Похідна та її застосування ( 26 годин )

23

 

Поняття  про неперервність і границю функції в точці

 

24

 

Поняття  про неперервність і границю функції в точці

 

25

 

Задачі, які приводять до поняття похідної. Геометричний і фізичний зміст похідної

 

26

 

Похідні деяких елементарних функцій

 

27

 

Похідна суми, добутку, частки функцій

 

28

 

Похідна суми, добутку, частки функцій

 

29

 

Похідна складеної функції

 

30

 

Похідна складеної функції

 

31

 

Розв’язування вправ

 

32

 

Рівняння дотичної

 

33

 

Розв’язування вправ

 

34

 

Контрольна робота № 2

ТО№2

35

 

Зростання і спадання функції

 

36

 

Екстремуми функції

 

37

 

Екстремуми функції

 

38

 

Розв’язування вправ

 

39

 

Дослідження функції за допомогою похідної та побудова  графіка функції

 

40

 

Дослідження функції за допомогою похідної та побудова  графіка функції

 

41

 

Розв’язування вправ

 

42

 

Найбільше та найменше значення функції на відрізку

 

43

 

Розв’язування вправ

 

44

 

Розв’язування задач прикладного змісту.

 

45

 

Рівняння дотичної до графіка функції у заданій точці

 

46

 

Розв’язування вправ

 

47

 

Розв’язування вправ

 

48

 

Контрольна робота № 3

ТО№3

ІІІ. Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики ( 12 годин  )

49

 

Елементи комбінаторики

 

50

 

Комбінаторні правила суми і добутку.

 

51

 

Перестановки. Розміщення. Комбінації

 

52

 

Розв’язування вправ

 

53

 

Випадкова подія. Відносна частота подій

 

54

 

Імовірність події.

 

55

 

Обчислення ймовірності за допомогою формул комбінаторики

 

56

 

Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення

 

57

 

Графічне представлення інформації про вибірку

 

58

 

Розв’язування вправ

 

59

 

Розв’язування вправ

 

60

 

Контрольна робота №4

ТО№4

ІV. Інтеграл та його застосування ( 20 годин )

61

 

Поняття первісної

 

 62

 

Таблиця первісних. Основна властивість первісної

 

 63

 

Правила знаходження первісних

 

 64

 

Знаходження первісної, що задовольняє задану умову

 

 65

 

Розв’язування вправ

 

 66

 

Визначений інтеграл, його геометричний зміст

 

 67

 

Формула Ньютона

 

 68

 

Формула Ньютона

 

 69

 

Розв’язування вправ

 

 70

 

Розв’язування вправ

 

 71

 

Застосування інтеграла до обчислення площ плоских фігур

 

 72

 

Застосування інтеграла до обчислення площ плоских фігур

 

 73

 

Застосування інтеграла до обчислення площ плоских фігур

 

 74

 

[Обчислення об’ємів тіл]

 

 75

 

Розв’язування вправ

 

 76

 

Застосування інтеграла до розв’язування прикладних задач

 

 77

 

Застосування інтеграла до розв’язування прикладних задач

 

 78

 

Розв’язування вправ

 

 79

 

Розв’язування вправ

 

 80

 

Контрольна робота № 5

ТО№5

V. Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу ( 25 годин )

 81

 

Цілі раціональні рівняння і нерівності

 

 82

 

Дробові раціональні рівняння і нерівності

 

 83

 

Рівняння і нерівності, що містять знак модуля

 

84

 

Рівняння і нерівності, що містять знак модуля

 

 85

 

Ірраціональні рівняння і нерівності

 

 86

 

Показникові рівняння і нерівності

 

 87

 

Логарифмічні рівняння і нерівності

 

 88

 

Тригонометричні рівняння і нерівності

 

 89

 

Тригонометричні рівняння і нерівності

 

 90

 

Системи рівнянь і нерівностей

 

 91

 

Арифметична та геометрична прогресії

 

 92

 

Елементарні функції та їх властивості

 

 93

 

Елементарні функції та їх властивості

 

 94

 

Побудова графіків функцій методом геометричних перетворень

 

 95

 

Похідна функції та її застосування

 

 96

 

Первісна. Інтеграл і його застосування

 

 97

 

Елементи теорії ймовірності і математичної статистики

 

 98

 

Розв’язування вправ

 

 99

 

Контрольна робота № 6 (підсумкова)

ТО№6

 100

 

Перетворення виразів

 

 101

 

Перетворення виразів

 

 102

 

Перетворення виразів

 

 103

 

Доведення тотожностей

 

 104

 

Доведення тотожностей

 

105

 

Доведення тотожностей

 

 

 

Кількість контрольних робіт

І семестр

3

ІІ семестр

3

Разом

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Геометрія. 11-А клас

(рівень стандарту)

 

 (2 год., всього 70 год.)

 

 Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. - Рівень стандарту (МОН України наказ від 07.06.2017 №804), за рахунок додаткової 1 години варіативної частини навчального плану посилена до академічного рівня.

 

 

№ уроку

Дата провед

Т Е М А     У Р О К У

Примітка

І.  Вступ ( 4 години )

1.

 

Повторення. «Паралельність прямих і площин у просторі»

 

2.

 

Повторення.  «Перпендикулярність прямих і площин  у просторі»

 

3.

 

Повторення. »Координати. Геометричні перетворення та вектори у просторі»

 

4

 

Діагностична контрольна робота №1 за курс 10 класу з тем: « Паралельність і перпендикулярність прямих і площин у просторі» (комбінована)

ТО№1

ІІ. Многогранники ( 16 годин )

5

 

 Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути

 

6

 

Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути

 

7

 

Многогранник та його елемен­ти. Опуклі мно­гогранники

 

8

 

Призма. Пряма і правильна призми

 

9

 

Площі бічної та повної повер­хонь призми

 

10

 

Площі бічної та повної повер­хонь призми

 

11

 

Паралелепіпед

 

12

 

Паралелепіпед

 

13

 

Піраміда. Пра­вильна піра­міда

 

14

 

Піраміда. Пра­вильна піра­міда

 

15

 

Площі бічної та повної повер­хонь піраміди

 

16

 

Площі бічної та повної повер­хонь піраміди

 

17

 

Правильні многогранники

 

18

 

Правильні многогранники

 

19

 

Узагальнення та систематизація з теми: «Многогранники»

 

20

 

Контрольна ро­бота № 2 (комбінована).  Тема: Многогранники

ТО №2

ІІІ. Тіла обертання ( 14 годин )

21

 

Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Многогранники». Тіла і поверхні обертання

 

22

 

Циліндр, його елементи

 

23

 

Циліндр, його елементи

 

24

 

Перерізи ци­ліндра площи­нами (осьові та площиною, паралельною до основи)

 

25

 

Перерізи ци­ліндра площи­нами(осьові та площиною, паралельною до основи)

 

26

 

Конус, зрізаний конус, їх елементи

 

27

 

Конус, зрізаний конус, їх елементи

 

28

 

Перерізи кону­са (осьові та площиною, паралельною до основи)

 

29

 

Перерізи кону­са (осьові та площиною, паралельною до основи)

 

30

 

Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери

 

31

 

Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери

 

32

 

Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери

 

33

 

Узагальнення і систематизація з теми:  «Тіла обертання»

 

34

 

Контрольна ро­бота № 3 (комбінована).  Тема: Тіла обертання

ТО №3

ІV. Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл ( 14 годин )

35

 

 Поняття про об’єм тіла. Основні влас­тивості об’ємів. Об’єм парале­лепіпеда

 

36

 

Поняття про об’єм тіла. Основні влас­тивості об’ємів. Об’єм парале­лепіпеда

 

37

 

Об’єм призми

 

38

 

Об’єм циліндра

 

39

 

Об’єм піраміди

 

40

 

Об’єм конуса

 

41

 

Об’єм конуса

 

42

 

Об’єм кулі

 

43

 

Об’єм кулі

 

44

 

Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі

 

45

 

Площа бічної та повної по­верхонь циліндра, конуса, площа сфери

 

46

 

Площа бічної та повної по­верхонь циліндра, конуса, площа сфери

 

47

 

Узагальнення і систематизація з теми: «Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл»

 

48

 

Контрольна ро­бота № 4 (комбінована).  Тема: Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл

ТО №4

V. Повторення, узагальнення та систематизація

навчального матеріалу, розв’язування задач ( 22 години )

49

 

Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл». Повторення взаємного розмі­щення прямих і площин у про­сторі

 

50

 

Повторення паралельності прямих і площин у про­сторі

 

51

 

Повторення паралельності прямих і площин у про­сторі

 

52

 

Повторення перпендику­лярності пря­мих і площин у просторі

 

53

 

Повторення перпендику­лярності пря­мих і площин у просторі

 

54

 

Повторення координат та векторів у про­сторі

 

55

 

Повторення координат та векторів у про­сторі

 

56

 

Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу 10 класу

 

57

 

Контрольна робота №5 Тема: Повторення навчального матеріалу 10 класу

ТО №5

58

 

Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь многогранників

 

59

 

Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь многогранників

 

60

 

Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь многогранників

 

61

 

Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь тіл обертання

 

62

 

Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь тіл обертання

 

63

 

Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь тіл обертання

 

64

 

Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу

 

65

 

Контрольна робота №6 (під­сумкова).

ТО №6

66

 

Узагальнення навчального матеріалу з курсу геометрії середньої школи

 

67

 

Розв’язування тестових завдань з курсу геометрії середньої школи 

 

68

 

Розв’язування тестових завдань з курсу геометрії середньої школи 

 

69

 

Розв’язування тестових завдань з курсу геометрії середньої школи 

 

70.

 

Підсумкове повторення і оцінювання за рік

 

 

 Кількість контрольних робіт

І семестр

3

ІІ семестр

3

Разом

6

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 11 клас, Планування
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
7879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку