Планування рівня стандарту розраховане на 5 годин на тиждень, з яких 3 (інваріантна частина навчального плану) та 2 додаткові (варіативна складова).
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Херсонської
загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №46
Херсонської міської ради
_____________ ___________________
«__» вересня 2018 р.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
З МАТЕМАТИКИ
для 11-А класу (рівень стандарту)
на І/ІІ семестри 2018/2019 н.р.
Учитель: Волобуєва Анжела Іванівна
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів математики та інформатики Протокол №___ від ________ 2018 р. Керівник методичного об’єднання _____________ |
ПОГОДЖЕНО Заступник директора з навчально-виховної роботи ___________ ___________ «__» серпня 2018 р.
|
Програмне та навчально-методичне забезпечення
11 - А клас. Математика. Рівень стандарту.
Відповідно до програми:
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
48 |
3 |
2+1 |
3 |
II |
57 |
3 |
5 |
4 |
Усього |
105 |
3 |
7+1 |
7 |
класи – Математика. Навчаль Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту, затверджена наказом МОН України від 14.07.2016 р. №826. |
У робочому навчальному плані школи на 2018/2019 навчальний рік виділено додатково 2 години на тиждень на посилення вивчення математичної складової за рахунок варіативної частини. Тому попередня таблиця розподілу годин виглядає інакше:
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
85 |
5 |
6 |
6 |
II |
90 |
5 |
6 |
6 |
Усього |
175 |
5 |
12 |
12 |
Головним завданням вивчення курсу математики є забезпечення умов для досягнення кожним учнем практичної компетентності, а саме вмінь:
Алгебра і початки аналізу. 11-A клас
(рівень стандарту)
І семестр
( 3 години на тиждень, усього 105 годин)
Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. - Рівень стандарту (МОН України наказ від 07.06.2017 №804), за рахунок додаткової 1 години варіативної частини навчального плану посилена до академічного рівня.
№ уроку |
Дата провед |
Т Е М А У Р О К У |
Примітка |
І. Показникова та логарифмічна функції ( 22 години ) |
|||
1 |
|
Степінь з довільним дійсним показником |
|
2 |
|
Показникові функція, її графік і властивості |
|
3 |
|
Показникові рівняння |
|
4 |
|
Показникові рівняння |
|
5 |
|
Розв’язування вправ |
|
6 |
|
Показникові нерівності |
|
7 |
|
Показникові нерівності |
|
8 |
|
Логарифм числа. Основна логарифмічна тотожність |
|
9 |
|
Властивості логарифмів |
|
10 |
|
Перетворення логарифмічних виразів |
|
11 |
|
Розв’язування вправ |
|
12 |
|
Розв’язування вправ |
|
13 |
|
Логарифмічна функція, її графік і властивості |
|
14 |
|
Логарифмічні рівняння |
|
15 |
|
Логарифмічні рівняння |
|
16 |
|
Логарифмічні нерівності |
|
17 |
|
Логарифмічні нерівності |
|
18 |
|
Розв’язування вправ |
|
19 |
|
Розв’язування вправ |
|
20 |
|
Розв’язування вправ |
|
21 |
|
Розв’язування вправ |
|
22 |
|
Контрольна робота №1 |
ТО№1 |
ІІ. Похідна та її застосування ( 26 годин ) |
|||
23 |
|
Поняття про неперервність і границю функції в точці |
|
24 |
|
Поняття про неперервність і границю функції в точці |
|
25 |
|
Задачі, які приводять до поняття похідної. Геометричний і фізичний зміст похідної |
|
26 |
|
Похідні деяких елементарних функцій |
|
27 |
|
Похідна суми, добутку, частки функцій |
|
28 |
|
Похідна суми, добутку, частки функцій |
|
29 |
|
Похідна складеної функції |
|
30 |
|
Похідна складеної функції |
|
31 |
|
Розв’язування вправ |
|
32 |
|
Рівняння дотичної |
|
33 |
|
Розв’язування вправ |
|
34 |
|
Контрольна робота № 2 |
ТО№2 |
35 |
|
Зростання і спадання функції |
|
36 |
|
Екстремуми функції |
|
37 |
|
Екстремуми функції |
|
38 |
|
Розв’язування вправ |
|
39 |
|
Дослідження функції за допомогою похідної та побудова графіка функції |
|
40 |
|
Дослідження функції за допомогою похідної та побудова графіка функції |
|
41 |
|
Розв’язування вправ |
|
42 |
|
Найбільше та найменше значення функції на відрізку |
|
43 |
|
Розв’язування вправ |
|
44 |
|
Розв’язування задач прикладного змісту. |
|
45 |
|
Рівняння дотичної до графіка функції у заданій точці |
|
46 |
|
Розв’язування вправ |
|
47 |
|
Розв’язування вправ |
|
48 |
|
Контрольна робота № 3 |
ТО№3 |
ІІІ. Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики ( 12 годин ) |
|||
49 |
|
Елементи комбінаторики |
|
50 |
|
Комбінаторні правила суми і добутку. |
|
51 |
|
Перестановки. Розміщення. Комбінації |
|
52 |
|
Розв’язування вправ |
|
53 |
|
Випадкова подія. Відносна частота подій |
|
54 |
|
Імовірність події. |
|
55 |
|
Обчислення ймовірності за допомогою формул комбінаторики |
|
56 |
|
Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення |
|
57 |
|
Графічне представлення інформації про вибірку |
|
58 |
|
Розв’язування вправ |
|
59 |
|
Розв’язування вправ |
|
60 |
|
Контрольна робота №4 |
ТО№4 |
ІV. Інтеграл та його застосування ( 20 годин ) |
|||
61 |
|
Поняття первісної |
|
62 |
|
Таблиця первісних. Основна властивість первісної |
|
63 |
|
Правила знаходження первісних |
|
64 |
|
Знаходження первісної, що задовольняє задану умову |
|
65 |
|
Розв’язування вправ |
|
66 |
|
Визначений інтеграл, його геометричний зміст |
|
67 |
|
Формула Ньютона |
|
68 |
|
Формула Ньютона |
|
69 |
|
Розв’язування вправ |
|
70 |
|
Розв’язування вправ |
|
71 |
|
Застосування інтеграла до обчислення площ плоских фігур |
|
72 |
|
Застосування інтеграла до обчислення площ плоских фігур |
|
73 |
|
Застосування інтеграла до обчислення площ плоских фігур |
|
74 |
|
[Обчислення об’ємів тіл] |
|
75 |
|
Розв’язування вправ |
|
76 |
|
Застосування інтеграла до розв’язування прикладних задач |
|
77 |
|
Застосування інтеграла до розв’язування прикладних задач |
|
78 |
|
Розв’язування вправ |
|
79 |
|
Розв’язування вправ |
|
80 |
|
Контрольна робота № 5 |
ТО№5 |
V. Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу ( 25 годин ) |
|||
81 |
|
Цілі раціональні рівняння і нерівності |
|
82 |
|
Дробові раціональні рівняння і нерівності |
|
83 |
|
Рівняння і нерівності, що містять знак модуля |
|
84 |
|
Рівняння і нерівності, що містять знак модуля |
|
85 |
|
Ірраціональні рівняння і нерівності |
|
86 |
|
Показникові рівняння і нерівності |
|
87 |
|
Логарифмічні рівняння і нерівності |
|
88 |
|
Тригонометричні рівняння і нерівності |
|
89 |
|
Тригонометричні рівняння і нерівності |
|
90 |
|
Системи рівнянь і нерівностей |
|
91 |
|
Арифметична та геометрична прогресії |
|
92 |
|
Елементарні функції та їх властивості |
|
93 |
|
Елементарні функції та їх властивості |
|
94 |
|
Побудова графіків функцій методом геометричних перетворень |
|
95 |
|
Похідна функції та її застосування |
|
96 |
|
Первісна. Інтеграл і його застосування |
|
97 |
|
Елементи теорії ймовірності і математичної статистики |
|
98 |
|
Розв’язування вправ |
|
99 |
|
Контрольна робота № 6 (підсумкова) |
ТО№6 |
100 |
|
Перетворення виразів |
|
101 |
|
Перетворення виразів |
|
102 |
|
Перетворення виразів |
|
103 |
|
Доведення тотожностей |
|
104 |
|
Доведення тотожностей |
|
105 |
|
Доведення тотожностей |
|
Кількість контрольних робіт |
|
І семестр |
3 |
ІІ семестр |
3 |
Разом |
6 |
Геометрія. 11-А клас
(рівень стандарту)
(2 год., всього 70 год.)
Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. - Рівень стандарту (МОН України наказ від 07.06.2017 №804), за рахунок додаткової 1 години варіативної частини навчального плану посилена до академічного рівня.
№ уроку |
Дата провед |
Т Е М А У Р О К У |
Примітка |
І. Вступ ( 4 години ) |
|||
1. |
|
Повторення. «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
2. |
|
Повторення. «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
3. |
|
Повторення. »Координати. Геометричні перетворення та вектори у просторі» |
|
4 |
|
Діагностична контрольна робота №1 за курс 10 класу з тем: « Паралельність і перпендикулярність прямих і площин у просторі» (комбінована) |
ТО№1 |
ІІ. Многогранники ( 16 годин ) |
|||
5 |
|
Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути |
|
6 |
|
Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути |
|
7 |
|
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники |
|
8 |
|
Призма. Пряма і правильна призми |
|
9 |
|
Площі бічної та повної поверхонь призми |
|
10 |
|
Площі бічної та повної поверхонь призми |
|
11 |
|
Паралелепіпед |
|
12 |
|
Паралелепіпед |
|
13 |
|
Піраміда. Правильна піраміда |
|
14 |
|
Піраміда. Правильна піраміда |
|
15 |
|
Площі бічної та повної поверхонь піраміди |
|
16 |
|
Площі бічної та повної поверхонь піраміди |
|
17 |
|
Правильні многогранники |
|
18 |
|
Правильні многогранники |
|
19 |
|
Узагальнення та систематизація з теми: «Многогранники» |
|
20 |
|
Контрольна робота № 2 (комбінована). Тема: Многогранники |
ТО №2 |
ІІІ. Тіла обертання ( 14 годин ) |
|||
21 |
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Многогранники». Тіла і поверхні обертання |
|
22 |
|
Циліндр, його елементи |
|
23 |
|
Циліндр, його елементи |
|
24 |
|
Перерізи циліндра площинами (осьові та площиною, паралельною до основи) |
|
25 |
|
Перерізи циліндра площинами(осьові та площиною, паралельною до основи) |
|
26 |
|
Конус, зрізаний конус, їх елементи |
|
27 |
|
Конус, зрізаний конус, їх елементи |
|
28 |
|
Перерізи конуса (осьові та площиною, паралельною до основи) |
|
29 |
|
Перерізи конуса (осьові та площиною, паралельною до основи) |
|
30 |
|
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери |
|
31 |
|
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери |
|
32 |
|
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери |
|
33 |
|
Узагальнення і систематизація з теми: «Тіла обертання» |
|
34 |
|
Контрольна робота № 3 (комбінована). Тема: Тіла обертання |
ТО №3 |
ІV. Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл ( 14 годин ) |
|||
35 |
|
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм паралелепіпеда |
|
36 |
|
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм паралелепіпеда |
|
37 |
|
Об’єм призми |
|
38 |
|
Об’єм циліндра |
|
39 |
|
Об’єм піраміди |
|
40 |
|
Об’єм конуса |
|
41 |
|
Об’єм конуса |
|
42 |
|
Об’єм кулі |
|
43 |
|
Об’єм кулі |
|
44 |
|
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі |
|
45 |
|
Площа бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площа сфери |
|
46 |
|
Площа бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площа сфери |
|
47 |
|
Узагальнення і систематизація з теми: «Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл» |
|
48 |
|
Контрольна робота № 4 (комбінована). Тема: Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл |
ТО №4 |
V. Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач ( 22 години ) |
|||
49 |
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл». Повторення взаємного розміщення прямих і площин у просторі |
|
50 |
|
Повторення паралельності прямих і площин у просторі |
|
51 |
|
Повторення паралельності прямих і площин у просторі |
|
52 |
|
Повторення перпендикулярності прямих і площин у просторі |
|
53 |
|
Повторення перпендикулярності прямих і площин у просторі |
|
54 |
|
Повторення координат та векторів у просторі |
|
55 |
|
Повторення координат та векторів у просторі |
|
56 |
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу 10 класу |
|
57 |
|
Контрольна робота №5 Тема: Повторення навчального матеріалу 10 класу |
ТО №5 |
58 |
|
Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь многогранників |
|
59 |
|
Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь многогранників |
|
60 |
|
Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь многогранників |
|
61 |
|
Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь тіл обертання |
|
62 |
|
Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь тіл обертання |
|
63 |
|
Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь тіл обертання |
|
64 |
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу |
|
65 |
|
Контрольна робота №6 (підсумкова). |
ТО №6 |
66 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з курсу геометрії середньої школи |
|
67 |
|
Розв’язування тестових завдань з курсу геометрії середньої школи |
|
68 |
|
Розв’язування тестових завдань з курсу геометрії середньої школи |
|
69 |
|
Розв’язування тестових завдань з курсу геометрії середньої школи |
|
70. |
|
Підсумкове повторення і оцінювання за рік |
|
Кількість контрольних робіт |
|
І семестр |
3 |
ІІ семестр |
3 |
Разом |
6 |