Календарно-тематичне планування уроків математики
за підручником «Математика. Автор: Лишенко Г.П. (2019)»
2 клас 2024-2025 н.р.
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Повторення вивченого в 1 класі |
|||
|
|
Нумерація чисел у межах 100. Таблиці додавання і віднімання в межах 10. Задачі на знаходження суми та остачі. ( с.4-5) |
|
|
|
Десятковий склад двоцифрових чисел. Додавання і віднімання, засноване на нумерації чисел в межах 100. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Вимірювання та креслення відрізків. (с.5-6) |
|
|
|
Назви чисел при додаванні і відніманні. Числові рівності і нерівності. Задачі на різницеве порівняння. ( с.6 -7) |
|
|
|
Переставна властивість додавання. Складання і розв’язування задач за короткими записами. ( с. 7-8) |
|
|
|
Зв'язок між додаванням і відніманням. Перевірка додавання відніманням. Задачі на знаходження невідомого доданка. Порівняння задач з однаковими сюжетами. Порівняння виразів. (с.8-9) |
|
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Додавання і віднімання чисел в межах 100. (с. 10 – 11) |
|
|
|
Знаходження невідомого від’ємника. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Довжина ламаної. Додавання і віднімання чисел на основі нумерації. (с. 11- 12) |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел частинами. Порівняння задач, схем до них і розв’язань. (с. 12-13) |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
|
Таблиці додавання і віднімання |
|||
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 2. Складання і розв’язування задач та їх порівняння. Вимірювання та креслення відрізків. (с. 14-15) |
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 3. Складання і розв’язування задач та їх порівняння. Порівняння іменованих чисел. (с. 15 -16) |
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 4. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Порівняння виразів. Вимірювання довжини ламаної. ( с 16-17) |
|
|
|
Латинський алфавіт. Порівняння задач на зменшення числа на кілька одиниць і різницеве порівняння. Позначення геометричних фігур буквами. (с. 17-18) |
|
|
|
Вирази зі змінною. Складання і розв’язування задач за малюнками і короткими записами. (с 18-19) |
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Задачі з двома запитаннями. Підготовка до розв’язування задач на 2 дії.(с 19-20) |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Складання і розв’язування задач.( с.21-22) |
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на знаходження невідомого доданка. Поділ трикутників на частини двома відрізками. ( с 22- 23) |
|
|
|
Дужки. Порядок дій у виразах з дужками. Порівняння задач на знаходження суми і знаходження невідомого доданку. Порівняння виразів. (с. 23-24) |
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Розв’язування задач з поняттям « стільки ж». Складання задач за малюнками і короткими записами.( с. 25-26) |
|
|
|
Задачі на 2 дії. Схеми міркувань пошуку плану розв’язування задач. Порівняння виразів з іменованими числами( с. 26- 27) |
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 8. Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць і знаходження суми. Побудова ламаної лінії. (с. 27-28) |
|
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 9. Розв’язування задач на 2 дії. (с. 28- 30) |
|
|
|
Периметр многокутника. Розширення задачі через числове дане. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.(с. 30-31) |
|
|
|
Розв’язування задач двома способами. Периметр трикутника. Порівняння виразів. (с. 31-32) |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Периметр многокутників. (с. 33-34) |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
Прямі і непрямі кути. Додавання і віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації. ( с.34-35) |
|
|
|
Прямокутник. Задачі на 2 дії. Складання задач за виразом. Порівняння іменованих чисел. Обчислення виразів зі змінною. (с. 35 - 36) |
|
|
|
Довжина і ширина прямокутника. Квадрат. Складені задачі з кількома запитаннями. (с.36 - 37) |
|
Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. |
|||
|
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд ( загальний випадок). Термометр. Задачі, що містять збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. (с 38- 39) |
|
|
|
Окремі випадки додавання двоцифрових чисел. Складання задач на 2 дії за короткими записами. Порівняння довжин відрізків. (с 39 – 40). |
|
|
|
Порозрядне і поступове додавання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування складених задач. ( с.40 – 41) |
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд(загальний випадок). Розв’язування задач двома способами.(с41-42) |
|
|
|
Віднімання виду 69 -40 і 69-4. Творча робота з задачами. Складання числових нерівностей за геометричним матеріалом. (с42 -43) |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд |
|||
|
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд (загальний випадок). Складання і розв’язування задач. (с. 44 -45) |
|
|
|
Додавання виду 76+4, 48+6, 17+23. Розв’язування складених задач. ( с. 45 – 46) |
|
|
|
Порозрядне і поступове додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Складання задач за коротким записом у табличній формі. Креслення прямокутника. (с. 46-47) |
|
|
|
Властивість віднімання числа від суми. Розв’язування задачі трьома способами. Побудова квадрата і прямокутника. (с 47-48) |
|
|
|
Віднімання вид 40-8. Складання задач за виразом. Заміна запитання в задачі. (с. 48-49) |
|
|
|
Віднімання виду 65-7. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задач на 2 дії різних видів. ( с. 49-50) |
|
|
|
Властивість віднімання суми від числа. Розв’язування задач різними способами. (с. 51 – 52) |
|
|
|
Віднімання виду 65-37. Складання задач за малюнками. (с. 52- 53) |
|
|
|
Віднімання виду 60 – 37. Складання задач за коротким записом, за малюнком і виразом. (с. 53 -54) |
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач. (c. 55) |
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач. Побудова прямокутника і знаходження периметру квадрата. (c. 56) |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
|
Множення |
|||
|
|
Множення, знак множення, заміна виразів на додавання виразами на множення і виразів на множення – виразами на додавання. (с. 57- 58) |
|
|
|
Назви чисел при множенні. Задачі на множення.(с 59 – 60) |
|
|
|
Таблиця множення числа 2. Задачі на множення. Побудова ламаної та обчислення її довжини. ( с. 60- 61) |
|
|
|
Складання і розв’язування простих задач на множення. ( с.61-62) |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Обчислення виразів на дії різних ступенів. (с. 62 – 64) |
|
|
|
Складені задачі на дії різних ступенів. Порівняння виразів на дії різного ступеня. Довжина ламаної з однаковими ланками. (с.64-65) |
|
Ділення |
|||
|
|
Дія ділення. Задачі на ділення на рівні частини . Задачі на дії різного ступеня. (с. 65 -66). |
|
|
|
Зв'язок дій множення і ділення. Розв’язування задач і обчислення виразів на дії різного ступеня. (с. 66- 68) |
|
|
|
Задачі на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задач. Обчислення виразів на дії різного ступеня. ( с.68-69) |
|
|
|
Знаходження значень виразів зі змінною. Складання за малюнками числових рівностей. Задачі на дії різного ступеня. (с.69-71) |
|
|
|
Таблиця ділення на 2. Задачі на ділення. Обчислення виразів на 2 дії різного ступеня з використанням таблиці ділення на 2.(с.71- 72). |
|
|
|
Назви чисел при діленні. Застосування таблиці ділення на 2. Розв’язування задач на ділення. (с.73) |
|
|
|
Вправи і задачі на використання таблиць множення числа 2 і ділення на 2.Складання задач за малюнком. ( с. 74 – 75) |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. (с.75-76) |
|
|
|
Таблиця множення числа 3. Вирази і задачі на дії різного ступеня. (с. 76-77)
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. (с. 78-79) |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і числа 3 та ділення на 2. (с.79) |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
|
II семестр |
|||
|
|
Задачі і вирази на дії різного ступеня для засвоєння опрацьованих таблиць. ( с.80-81) |
|
|
|
Коло і круг та їх елементи. Порівняння задач на множення і додавання. Доповнення умов задач запитаннями. ( с. 81-82) |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння опрацьованих таблиць (с. 82- 83) |
|
|
|
Таблиця ділення на 3. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. Креслення ламаної лінії.( с.83-84) |
|
|
|
Поняття «рік» і «місяць». Розв’язування задач з поняттями «рік» і «місяць». (с. 85 – 86) |
|
|
|
Одиниці вимірювання часу. Визначення часу за циферблатом годинника. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. ( с.86-87) |
|
|
|
Задачі на визначення часу за циферблатом годинника. Вправи на використання таблиць множення числа 3 і ділення на 3. ( с.87 -88) |
|
|
|
Порівняння задач на збільшення числа на кілька одиниць у прямій і непрямій формі. Складання задач за різними короткими записами. Дії з іменованими числами. (с. 88 -89) |
|
|
|
Ознайомлення з таблицею множення числа 4. Вправи і задачі на використання таблиці множення числа 4. ( с. 89 – 90) |
|
|
|
Складання задач за схемами. Знаходження значень виразів зі змінною з використанням таблиці множення числа 4.(с 90-91) |
|
|
|
Застосування таблиці множення числа 4 в обчисленнях та при розв’язуванні задач. Творча робота з задачею. (с. 91-92) |
|
|
|
Таблиця ділення на 4.Використання таблиці ділення на 4 в обчисленнях і розв’язуваннях задач. Підбір числових даних, щоб рівності нерівності були істинні. ( с. 92-93) |
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 4. (с. 93-94) |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
Попереднє ознайомлення з поняттями «половина». «третина», «чверть». Вправи на використання таблиць множення числа 4 і ділення на 4. (с. 94- 95). |
|
|
|
Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Практична робота по засвоєнню понять «більше в» і «менше в» ( с. 95-96) |
|
|
|
Задачі з поняттями «більше в» і «менше в», які вимагають застосування таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Знаходження значень виразів зі зміною. ( с. 97). |
|
|
|
Ознайомлення з таблицею множення числа 5. Обчислення виразів і розв’язування задач, які вимагають застосування таблиці множення числа 5. ( с. 97-98) |
|
|
|
Порівняння складених задач з поняттями « більше в» і «більше на». Вправи і задачі, що вимагають застосування таблиці множення числа 5. ( с. 99) |
|
|
|
Правила порядку виконання дій у виразах. Задачі на суму двох добутків. (с. 99-101) |
|
|
|
Ознайомлення з таблицею ділення на5. Вправи і задачі, які вимагають застосування таблиці ділення на 5. (с. 101-102) |
|
|
|
Вправи і задачі, які вимагають застосування таблиць множення числа 5 і ділення на 5. (с 102-103) |
|
|
|
Задачі на 3 дії. Творча робота з задачами. Обчислення виразів, які вимагають використання таблиць. (с 103-104) |
|
|
|
Складання і розв’язування задач . Порівняння виразів. (с. 104-105) |
|
|
|
Таблиця множення числа 6. Вправи і задачі, які вимагають використання таблиці множення числа 6. (с.105) |
|
|
|
Вправи і задачі, які вимагають використання таблиць множення та ділення з числами 4-6. (с.106) |
|
|
|
Складання виразів за таблицею. Вибір виразу для розв’язування задачі. Складання задачі за виразом. Використання дужок для зміни порядку дій у виразах. (с.106- 107) |
|
|
|
Таблиця ділення на 6. Використання таблиці для обчислення виразів і розв’язування задач. Творча робота з задачею. (с 107-108) |
|
|
|
Складання виразів. Розв’язування задач. Обчислення виразів з іменованими числами. (с. 108- 109) |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
Кратне порівняння величин і чисел. (с. 109-110) |
|
|
|
Задачі про вік. Дії з іменованими числами. (с. 111) |
|
|
|
Переставний закон множення. Креслення відрізків горизонтально, вертикально, похило.(с.111-112) |
|
|
|
Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. (с.113) |
|
|
|
Вправи і задачі, при розв’язуванні яких використовуються таблиці множення та ділення. Порядок дій у виразах. (с. 113-114) |
|
|
|
Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях.(с.114-115) |
|
|
|
Пошук плану розв’язування задач від запитання. Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7. (с.115-116) |
|
|
|
Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами. Складання задач за малюнками.(с. 116-118) |
|
|
|
Порівняння задач на 2 і 3 дії. Розширення задачі через запитання і через числове дане. Порівняння виразу на 2 дії і числа. (с. 118 -119) |
|
|
|
Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. ( с.119-120) |
|
|
|
Складання задач за малюнком і схемою розв’язання. Складання виразів. Дії з іменованими числами. (с.120-121) |
|
|
|
Складання задач за малюнками та схемами. Вправи на використання таблиці ділення на 8. (с.121-122) |
|
|
|
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8 (с. 122) |
|
|
|
Доповнення нерівностей і рівностей. Розв’язування задач. Порівняння виразів. (с.122-123) |
|
|
|
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задачі за планом і схемою міркувань. Знаходження значень виразу зі змінною. ( с.123-125) |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
Таблиця множення числа 9. Вправи на використання таблиці множення числа 9. Задача обернена до задачі на знаходження периметра трикутника. Складання задач за діаграмою. (с. 125-126) |
|
|
|
Складання задач за короткими записами. Порівнювання виразів на 2 дії. Обчислення периметрів трикутників за малюнком. (с. 126- 127) |
|
|
|
Складання і розв’язування задач за запитанням і малюнком. Обчислення виразів з використанням таблиці множення числа 9 або переставного закону множення. (с 127-128) |
|
|
|
Таблиця ділення на 9. Вправи на використання таблиці ділення на 9. Розв’язування задач. Порівняння виразів на 2 дії. (с. 128-129) |
|
|
|
Вправи і задачі на використання таблиць множення та ділення. (с. 129-130) |
|
|
|
Розширення задач через числове дане. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі двома способами (с. 130-131) |
|
|
|
Розв’язування задач різними способами. Обчислення виразів на дії різного ступеня. (с.131-132) |
|
|
|
Центнер. Порівняння складених іменованих чисел. (с.132-133) |
|
Множення та ділення з 1 та 0 |
|||
|
|
Множення чисел 1 та 0. Множення на 1 та 0. Розв’язування задач із запитанням «На скільки…» (с. 133-134) |
|
|
|
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Задачі на різницеве порівняння двох часток. (с. 134-135) |
|
|
|
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Складання задач за діаграмою. ( с. 135-136) |
|
|
|
Множення числа 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с. 136- 137) |
|
|
|
Множення та ділення на 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с. 137- 138) |
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження суми, один з доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. Знаходження значення виразів зі змінною. (с.138-139) |
|
|
|
Складання виразів за блок-схемами. Вправи та задачі , які містять дії з 1, 0 чи10. (с. 139) |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|||
|
|
Нумерація чисел. Додавання і віднімання в межах 100.залачі на 2 дії. Побудова відрізків. |
|
|
|
Зміна суми при зміні одного доданку на кілька одиниць. Обчислення ламаної лінії за довжиною ланок та її креслення. Складання задач за схемами. |
|
|
|
Різні способи додавання двоцифрових чисел. Додавання іменованих чисел. Прості задачі на додавання. |
|
|
|
Способи перевірки дії додавання. Задачі , що містять збільшення числа на кілька одиниць. |
|
|
|
Способи віднімання двоцифрових чисел. Віднімання іменованих чисел . Прості задачі на віднімання. Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць. |
|
|
|
Способи перевірки дії віднімання. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел. |
|
|
|
Зміна різниці при зміні одного з компонентів на кілька одиниць. Складання і розв’язування задач за короткими записами. |
|
|
|
Одиниці вимірювання довжини, вартості, часу і маси. Розв’язування задач з цими величинами. Дії з іменованими числами |
|
|
|
Способи перевірки множення. Задачі на множення. Розв’язування складених задач, які містять збільшення числа у кілька разів |
|
|
|
Способи перевірки ділення. Задачі на ділення. Розв’язування складених задач, які містять зменшення числа у кілька разів або кратне порівняння. |
|
|
|
*Резервний урок |
|
|
|
*Резервний урок |
|
|
|
*Резервний урок |
|
|
|
*Резервний урок |
|