Календарно тематичне планування "Математика 5 кл НУШ "на 6 годин

Про матеріал

Календарно-тематичне планування розроблено для 5 класу НУШ з математики. Дане планування розраховану на максимальну кількість годин -- 6 годин.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

Математики для 5 кл.

 Складено до підручника  «Математика» ( підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. автори:

Тарасенкова Н. А., Богатирьова І. М., Коломієць О. М., Сердюк З. О., Рудніцька Ю. В. 2022 р.)  відповідно до модельної навчальної програми «Математика 5-6 класи» для закладів загальної  середньої освіти

 (автори С. Скворцова, Н. Тарасенкова.)

                                          210 годин на рік, 6 годин на тиждень  (І семестр – 96 год,  ІІ семестр – 114 год)

 

№ з/п

Назва теми

Кількість годин за програмою

Кількість годин фактично

Кількість контрольних робіт

1

Узагальнення та систематизація вивченого в початковій школі

5

5

1

2

Натуральні числа

91

91

5

3

Звичайні дроби

40

40

2

4

Десяткові дроби

39

39

2

5

Відсотки. Середнє арифметичне

20

20

1

6

Повторення вивченого

15

15

1

Усього

210

210

12

 

 

 з/п

 

Тема уроку

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ключові компетентності

Дата

Примітка

І. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ  ( 5 год )

  1.  

Числа, дії з числами. Робота з даними

 

розуміє суть арифметичних дій додавання, віднімання, множення й ділення; знає назви компонентів і результатів арифметичних дій; застосовує до обчислень правило знаходження невідомого компонента арифметичної дії; перевіряє правильність виконання арифметичних дій; застосовує алгоритм ділення з остачею; перевіряє правильність виконання ділення з остачею; володіє навичками усного додавання й віднімання, множення й ділення; володіє навичками письмового додавання й віднімання; володіє навичками письмового множення й ділення на одноцифрове та двоцифрове числа; обчислює значення числових виразів без дужок, що містять різні арифметичні дії, на основі порядку виконання дій у виразах; виконує перетворення числових виразів;

розуміє спосіб одержання звичайного дробу як частини цілого; розуміє спосіб запису звичайного дробу; розуміє і пояснює суть чисельника і знаменника звичайного дробу; читає і записує звичайні дроби; розпізнає звичайні дроби, які дорівнюють 1; порівнює звичайні дроби з однаковими знаменниками; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом під час розв’язування практичнозорієнтованих завдань;

обчислює значення числових і буквених виразів при заданому числовому значенні букви; застосовує порядок виконання дій у буквених виразах; застосовує закони додавання і множення чисел;

розрізняє геометричні фігури на площині за їх ознаками; використовує властивість протилежних сторін прямокутника під час розв’язування практичних задач;

застосовує формулу для знаходження площі прямокутника; знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною; розв‘язує практично зорієнтовані задачі на знаходження площі об’єкта прямокутної форми.

чітко і зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і розпізнавати проблеми,

формулювати висновки на основі інформації, поданої в різних формах, доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію,

оперувати текстовою і числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині та в просторі,

будувати та досліджувати математичні моделі природних явищ і процесів, робити висновки на основі міркувань та свідчень,

обґрунтовувати рішення

генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їхнє втілення

розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі, які можна розв’язати, використовуючи засоби математики,

організовувати та планувати свою навчальну діяльність,

враховувати правові, етичні й соціальні наслідки прийняття рішень, розпізнавати інформаційні маніпуляції

співпрацювати в команді для розв’язання проблеми, аргументувати та обстоювати власну позицію,

будувати фігури, графіки, схеми, діаграми тощо, унаочнювати математичні моделі,

будувати та досліджувати математичні моделі економічних процесів, планувати та організовувати діяльність для досягнення цілей,

обстоювати свою позицію, дискутувати.

 

 

  1.  

Математичні вирази, рівності, нерівності

 

 

 

  1.  

 Величини. Сюжетні задачі

 

 

 

  1.  

Просторові відношення, геометричні фігури

 

 

 

  1.  

Контрольна  робота №1

 

 

 

ІІ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА

тЕМА 1. Лічба, вимірювання і числа  ( 20 год)

  1.  

Натуральні числа. Предмети та одиниці лічби

наводить приклади: натуральних чисел; шкал;

знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті;

розрізняє: цифри і числа;

читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; числові нерівності;

пояснює, що таке: натуральне число;

відрізок, пряма; промінь; координатний промінь; шкала; кут;

знає одиниці вимірювання

довжини відрізка та співвідношення між ними;

знає одиницю вимірювання величини кута;

класифікує: кути за їхньою градусною мірою;

зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за

допомогою лінійки, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені;

вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута;

розв’язує вправи, що

передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; порівняння   чисел

 

Уміння:

чітко і зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і     розпізнавати проблеми, формулювати висновки на основі інформації, поданої в різних формах, доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, вести критичний та конструктивний діалог,

поповнювати свій словниковий запас

Ставлення:

визнання важливості чітких і лаконічних формулювань та повага до державної мови

Уміння:

оперувати текстовою і числовою інформацією, обирати, створювати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати, здійснювати прогнози в контексті навчальних і практичних задач,

доводити правильність тверджень,

застосовувати логічні способи мислення під час розв’язування пізнавальних і практичних задач,

пов’язаних з реальними об’єктами,

використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях

Ставлення:

готовність шукати пояснення та оцінювання правильності аргументів,

усвідомлення важливості математики як мови науки, техніки та технологій

 

 

 

  1.  

Натуральні числа. Предмети та одиниці лічби

 

 

  1.  

Пряма, промінь, відрізок. Вимірювання відрізків

 

 

  1.  

Пряма, промінь, відрізок. Вимірювання відрізків

 

 

  1.  

Пряма, промінь, відрізок. Вимірювання відрізків. Самостійна робота

 

 

  1.  

Координатний промінь

 

 

  1.  

Координатний промінь

 

 

  1.  

Координатний промінь

 

 

  1.  

Числові вирази і рівності. Порівняння натуральних чисел

 

 

  1.  

Числові вирази і рівності. Порівняння натуральних чисел

 

 

  1.  

Числові вирази і рівності. Порівняння натуральних чисел

 

 

  1.  

Числові вирази і рівності. Порівняння натуральних чисел. Самостійна робота

 

 

  1.  

Кути та їх вимірювання

 

 

  1.  

Кути та їх вимірювання

 

 

  1.  

Кути та їх вимірювання

 

 

  1.  

Розвязування типових вправ

 

 

  1.  

Розв’язування    задач

 

 

  1.  

Розв’язування     задач

 

 

  1.  

 

      25

Узагальнення і систематизація знань

 Контрольна робота №2

 

 

 

 

                                   тЕМА 2. Дії першого ступеня з натуральними числами (18 год)

  1.  

Аналіз контрольної  роботи

Буквені вирази. Формули

наводить приклади: числових і буквених виразів, формул;

геометричні фігури, вказані у змісті;

використовує: властивості

арифметичних дій з натуральними числами;

записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур;

пояснює, що таке: значення виразу; трикутник; квадрат;

прямокутник; рівні фігури;

пояснює правила: додавання, віднімання,

трикутники за  видами їхніх кутів та довжиною сторін;

зображує: вказані у змісті геометричні фігури за

допомогою лінійки, косинця,

транспортира;

вимірює та обчислює:

периметр трикутника і прямокутника;

застосовує прийоми раціональних

обчислень; арифметичних дій з натуральними числами;

обчислення значень числових і буквених виразів, периметра прямокутника і квадрата;

знаходження периметрів земельних ділянок, підлоги

класної кімнати.

 

чітко і зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і розпізнавати проблеми,

формулювати висновки на основі інформації, поданої в різних формах, доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію,

оперувати текстовою і числовою інформацією;

встановлювати кількісні та просторові відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо),

обирати, створювати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати,

будувати та досліджувати математичні моделі природних явищ і процесів, робити висновки на основі міркувань та свідчень,

обґрунтовувати рішення

генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їхнє втілення

розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі, які можна розв’язати, використовуючи засоби математики,

оцінювати, прогнозувати вплив людської діяльності на довкілля через побудову та дослідження математичних моделей природних процесів і явищ

структурувати дані,

діяти за алгоритмом та складати алгоритм,

визначати достатність даних для розв’язання задачі, використовувати різні знакові системи,

обстоювати свою позицію, дискутувати

 

 

  1.  

Буквені вирази. Формули

 

 

  1.  

Додавання натуральних чисел

 

 

  1.  

Додавання натуральних чисел

 

 

  1.  

Додавання натуральних чисел. Самостійна робота

 

 

  1.  

Віднімання натуральних чисел

 

 

  1.  

Віднімання натуральних чисел

 

 

  1.  

Віднімання натуральних чисел. Самостійна робота

 

 

  1.  

Прямокутник. Квадрат

 

 

  1.  

Прямокутник. Квадрат

 

 

  1.  

Прямокутник. Квадрат

 

 

  1.  

Трикутник та його види

 

 

  1.  

Трикутник та його види

 

 

  1.  

Розвязування типових вправ

 

 

  1.  

Розвязування типових вправ

 

 

  1.  

Розв’язування

  задач

 

 

  1.  

 

43

Узагальнення і систематизація знань

Контрольна  робота №3

 

 

 

 

тЕМА 3.  Дії другого ступеня з натуральними числами (16 год)

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел

володіє обчислювальними навичками усного множення й ділення натуральних чисел;

застосовує алгоритми письмового множення на одноцифрове, двоцифрове, трицифрове числа; застосовує алгоритми письмового ділення на одноцифрове, двоцифрове, трицифрове числа; планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях; прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату; володіє навичками письмового множення, ділення націло й ділення з остачею;

виконує множення й ділення іменованих чисел на натуральне число.

спрощує числові й буквені вирази; перетворює добуток числа і суми / різниці на суму / різницю добутків (розкриває дужки); виносить спільний множник за дужки;

Уміння:

чітко і зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і   розпізнавати проблеми, формулювати висновки на основі інформації, поданої в різних формах, доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, вести критичний та конструктивний діалог, поповнювати свій словниковий запас

Уміння:

використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях

Уміння:

висловлювати власну думку, слухати і чути інших осіб, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів

 

 

 

  1.  

Множення натуральних чисел

 

 

  1.  

Множення натуральних чисел

 

 

  1.  

Розподільний закон

 

 

  1.  

Розподільний закон

 

 

  1.  

Розподільний закон. Самостійна робота

 

 

  1.  

Ділення натуральних чисел

 

 

  1.  

Ділення натуральних чисел.

 

 

  1.  

Ділення натуральних чисел.

 

 

  1.  

Ділення з остачею

 

 

  1.  

Ділення з остачею. Самостійна робота

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

  1.  

Розв’язування

  задач

 

 

  1.  

Розв’язування

  задач

 

 

  1. 59
  2.  

Узагальнення і систематизація знань

Контрольна  робота №4

 

 

Тема 4. РІВНЯННЯ. РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (19 год)

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Порядок виконання дій у виразах

визначає рівняння як рівність, що містить невідоме, значення якого треба знайти; визначає розв’язок (корінь) рівняння як числове значення невідомого, за якого рівняння перетворюється на правильну числову рівність; розуміє, що рівняння може не мати розв’язку; розв’язує рівняння, що містять невідоме в одній частині рівняння, у тому числі ті, у яких треба знаходити суму / різницю доданків з невідомим; виконує перевірку кореня рівняння;

виконує аналіз змісту задачі; моделює описану в задачі ситуацію у вигляді короткого запису і / або схематичного рисунка; аналізує умову задачі та обирає спосіб її розв’язування; складає план розв’язування задачі; прогнозує очікуваний результат; записує розв’язання задачі; записує відповідь

Уміння:

чітко і зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і розпізнавати проблеми

формулювати висновки на основі інформації, поданої в різних формах

обирати, створювати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати

здійснювати прогнози в контексті навчальних і практичних задач

доводити правильність тверджень

застосовувати логічні способи мислення під час розв’язування пізнавальних і практичних задач, пов’язаних з реальними об’єктами

використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях

Уміння:

генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їх втілення

Ставлення:

відкритість до інновацій, позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших осіб

 

 

  1.  

Порядок виконання дій у виразах

 

 

  1.  

Порядок виконання дій у виразах

 

 

  1.  

Порядок виконання дій у виразах

 

 

  1.  

Рівняння

 

 

  1.  

Рівняння

 

 

  1.  

Рівняння

 

 

  1.  

Рівняння

 

 

  1.  

Рівняння. Самостійна робота

 

 

  1.  

Типи задач та способи їх розв’язування

 

 

  1.  

Типи задач та способи їх розв’язування

 

 

  1.  

Типи задач та способи їх розв’язування

 

 

  1.  

Типи задач та способи їх розв’язування

 

 

  1.  

Типи задач та способи їх розв’язування

 

 

  1.  

Розвязування типових вправ

 

 

  1.  

Розв’язування    задач

 

 

  1.  

Розв’язування   задач.

Самостійна робота

 

 

  1. 7

 

     78

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань

Контрольна  робота  № 5

 

 

Тема 5. КВАДРАТ І КУБ ЧИСЛА. Площі та об’єми фігур (18 год)

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Квадрат і куб числа

розуміє суть дії піднесення числа до степеня; знає означення квадрата числа; куба числа; виконує піднесення числа до степеня; дотримується порядку виконання дій у виразах, що містять квадрат і куб числа; обчислює значення числових виразів, у тому числі й тих, що містять степені;

обчислює значення буквених виразів, у тому числі тих, що містять квадрат і куб числа;

записує і пояснює формули: площі прямокутника, квадрата; об’єму пря мокутного паралелепіпеда й куба; застосовує формули для знаходження значень величин;

 

 

Уміння:

висловлювати власну думку, слухати і чути інших осіб, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів

Уміння:

співпрацювати в команді для розв’язання проблеми

аргументувати та обстоювати власну позицію

унаочнювати математичні моделі

Ставлення:

усвідомлення взаємозв’язку математики та культури на прикладах із живопису, музики, архітектури тощо

Уміння:

оперувати текстовою і числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині та в просторі

встановлювати кількісні та просторові відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо)

 

 

 

  1.  

Квадрат і куб числа

 

 

  1.  

Квадрат і куб числа

 

 

  1.  

Площа прямокутника і квадрата

 

 

  1.  

Площа прямокутника і квадрата

 

 

      84

Площа прямокутника і квадрата

 

 

  1.  

Площа прямокутника і квадрата. Самостійна робота

 

 

  1.  

Прямокутний паралелепіпед і куб.

 

 

  1.  

Прямокутний паралелепіпед і куб.

 

 

  1.  

Об´єм прямокутного паралелепіпеда і куба. Самостійна робота

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань

 

 

  1.  

Контрольна робота

 № 6

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи.

Захист проєктів.

 

 

  1.  

Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр

 

 

      93

 

 

 

     94

     95

 

 

 

 

    96

 

 

 

 

 

ІІ семестр

ІІI. Звичайні дроби (40 год)

Тема 6. Звичайні дроби (20 ГОД)

  1.  

Що таке звичайний дріб.

розуміє дріб як частку двох натуральних чисел; розуміє суть чисельника і знаменника дробу; читає й записує дроби;

визначає правильні, неправильні дроби; порівнює дроби з однаковими знаменниками; виділяє цілу частину з неправильного дробу; перетворює мішане число в неправильний дріб;

знаходить дріб від числа та число за його дробом під час розв’язування практично зорієнтованих завдань;

розрізняє правильні й неправильні числові рівності; нерівності, що містять звичайні дроби; строгі й нестрогі числові нерівності, що містять звичайні дроби; перевіряє, чи є правильною числова рівність, нерівність, що містить звичайні дроби; складає числові рівності, нерівності, подвійні числові нерівності, що містять звичайні дроби, за вимогою;

розміщує звичайні дроби, мішані числа на координатному промені;

розв’язує задачі на знаходження дробу від числа; числа за його дробом;

розуміє, що таке таблиця даних, шкала приладу; будує таблицю даних, знятих зі шкали приладу; зчитує дані з таблиці, які подано звичайними дробами й мішаними числами.

Уміння:

доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, вести критичний та конструктивний діалог

Уміння:

оперувати текстовою і числовою інформацією

здійснювати прогнози в контексті навчальних і практичних задач

Ставлення:

усвідомлення важливості математики для опису та пізнання навколишнього світу

Уміння:

генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їх втілення

Ставлення:

відкритість до інновацій, позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших осіб

 

 

 

  1.  

Правильні та неправильні дроби  

 

 

  1.  

Порівняння звичайних дробів.

 

 

  1.        

Порівняння звичайних дробів

 

 

  1.        

Розвязування вправ. Самостійна робота

 

 

  1.        

Дроби і ділення. Мішані числа

 

 

  1.        

Дроби і ділення. Мішані числа

 

 

  1.        

Дроби і ділення. Мішані числа

 

 

  1.        

Дроби і ділення. Мішані числа

 

 

  1.        

Дроби і ділення. Мішані числа. Самостійна робота

 

 

  1.        

Задачі на дроби

 

 

  1.        

Задачі на дроби

 

 

  1.        

Задачі на дроби

 

 

  1.        

Задачі на дроби

 

 

  1.        

Задачі на дроби

 

 

  1.        

Розвязування типових вправ

 

 

  1.        

Розв’язування    задач

 

 

  1.        

Розв’язування    задач

 

 

  1.        

Узагальнення і систематизація знань

 

 

 116

Контрольна робота  № 7

 

 

ТЕМА 7. ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ ЗІ ЗВИЧАЙНИМИ ДРОБАМИ З ОДНАКОВИМИ ЗНАМЕННИКАМ     (20 год)

  1.                      

Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

розуміє суть додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками та мішаних чисел; виконує додавання й віднімання дробів, мішаних чисел з однаковими знаменниками; обчислює значення числових виразів, що містять дроби;

обчислює числові значення буквених виразів, що містять дроби; застосовує закони додавання і множення чисел для перетворення виразів;

розв’язує рівняння з невідомим в одній частині, що містять дроби;

розв’язує складені задачі, які передбачають знаходження суми й різниці дробів з однаковими знаменниками.

розв’язує задачі, які передбачають знаходження довжини відрізка за довжинами його частин, периметра трикутника; різницеве порівняння довжин відрізків, які подано звичайними дробами з однаковими знаменниками

Уміння:

організовувати та планувати свою навчальну діяльність

Уміння:

доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, вести критичний та конструктивний діалог

Уміння:

оперувати текстовою і числовою інформацією

здійснювати прогнози в контексті навчальних і практичних задач

Ставлення:

усвідомлення важливості математики для опису та пізнання навколишнього світу

Уміння:

генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їх втілення

Ставлення:

відкритість до інновацій, позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших осіб

 

 

 

  1.        

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

  1.        

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

  1.        

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

  1.        

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

 

 

  1.        

Розвязування вправ. Самостійна робота

 

 

  1.        

Доповнення правильного дробу до одиниці.

 

 

  1.        

Віднімання дробу від натурального числа

 

 

  1.        

Віднімання дробу від натурального числа

 

 

  1.        

Розв’язування задач

 

 

  1.        

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

  1.        

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

  1.        

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

  1.        

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

  1.        

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

  1.        

Додавання і віднімання мішаних чисел. Самостійна робота

 

 

  1.        

Розвязування типових вправ

 

 

  1.        

Розв’язування К-задач

 

 

  1.        

Узагальнення і систематизація знань

 

 

  1.        

Контрольна робота №8

 

 

 

 

 

 

 

 

іv. Десяткові дроби та дії з ними (39 год)

137

Аналіз контрольної  роботи Що таке десятковий дріб?

розуміє спосіб одержання десяткового дробу; знає назви розрядів дробової частини десяткового дробу; називає розрядні одиниці дробової частини десяткового дробу; встановлює співвідношення між розрядними одиницями; читає й записує десяткові дроби; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом під час розв’язування практично зорієнтованих завдань;

порівнює десяткові дроби;

розуміє спосіб додавання й віднімання десяткових дробів; володіє обчислювальними навичками додавання й віднімання десяткових дробів;

знає співвідношення між одиницями довжини, маси, площі, грошовими одиницями; перетворює більші одиниці вимірювання величини на менші й навпаки; порівнює іменовані числа (однойменні величини);

виконує додавання й віднімання іменованих чисел (однойменних величин)

розміщує десяткові дроби на координатному промені; зчитує дані із зображення координатного променя.

Ставлення:

налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків

Уміння:

організовувати та планувати свою навчальну діяльність

Уміння:

доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, вести критичний та конструктивний діалог

Уміння:

оперувати текстовою і числовою інформацією

здійснювати прогнози в контексті навчальних і практичних задач

Ставлення:

усвідомлення важливості математики для опису та пізнання навколишнього світу

Уміння:

генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їх втілення

Ставлення:

відкритість до інновацій, позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших осіб

 

 

 

138

Що таке десятковий дріб?

 

 

139

 

140

Порівняння десяткових дробів

Порівняння десяткових дробів

 

 

 

  1.                      

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

 

  1.                      

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

 

  1.        

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

 

  1.        

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

 

  1.        

Додавання і віднімання десяткових дробів. Самостійна робота

 

 

146

 

147

148

 

149

Розвязування типових вправ

Розвязування типових вправ

Розвязування типових вправ

Розв’язування типових вправ

 

 

150

Розв’язування    задач

 

 

 

151

152

 

153

Розв’язування    задач

Узагальнення і систематизація знань

Контрольна робота №9

 

 

 

 

  1.                      

Аналіз контрольної роботи. Множення десяткових дробів

знає правила множення й ділення десяткових дробів на розрядні одиниці; виконує множення й ділення десяткових дробів на розрядну одиницю;

розуміє спосіб множення й ділення десяткових дробів на натуральне число; розуміє спосіб множення й ділення десяткових дробів; володіє обчислювальними навичками множення й ділення десяткових дробів; обчислює значення числових виразів, що містять десяткові дроби;

округлює десяткові дроби до заданого розряду;

виконує множення й ділення на натуральне число; ділення іменованих чисел.

обчислює числові значення буквених виразів, що містять десяткові дроби; перетворює буквені вирази на підставі законів додавання і множення чисел;

розв’язує рівняння з невідомим в одній частині; що містять десяткові дроби;

розв’язує задачі на знаходження дробу від числа, числа за його дробом;

розв’язує прості й складені задачі на всі дії з десятковими дробами.

розв’язує задачі, які передбачають знаходження довжини відрізка за довжинами його частин, периметра трикутника; різницеве порівняння довжин відрізків, які виражено десятковими дробами

Ставлення:

критичне осмислення інформації та джерел її отримання

усвідомлення важливості інформаційно-комунікаційних технологій для ефективного розв’язання математичних задач

Уміння:

організовувати та планувати свою навчальну діяльність

Уміння:

доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, вести критичний та конструктивний діалог

Уміння:

оперувати текстовою і числовою інформацією

здійснювати прогнози в контексті навчальних і практичних задач

Ставлення:

усвідомлення важливості математики для опису та пізнання навколишнього світу

Уміння:

генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їх втілення

Ставлення:

відкритість до інновацій, позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших осіб

 

 

  1.        

Множення десяткових дробів

 

 

  1.        

Множення десяткових дробів

 

 

  1.        

Множення десяткових дробів

 

 

  1.        

Множення десяткових дробів. Самостійна робота

 

 

  1.        

Ділення десяткових дробів

 

 

  1.        

Ділення десяткових дробів

 

 

  1.        

Ділення десяткових дробів

 

 

  1.        

Ділення десяткових дробів

 

 

  1.        

Ділення десяткових дробів. Самостійна робота

 

 

  1.        

Округлення чисел

 

 

  1.        

Округлення чисел

 

 

  1.        

Округлення чисел

 

 

  1.        

Округлення чисел

 

 

  1.        

Округлення чисел. Самостійна робота

 

 

169

 

170

Розвязування типових вправ

Розвязування типових вправ

 

 

 

171

Розвязування типових вправ

 

 

 

  1.                      

Розв’язування   задач

 

 

  1.        

Розв’язування   задач

 

 

174

 

175

Узагальнення і систематизація знань

Контрольна робота №10

 

 

v. Відсотки. Середнє арифметичне (20 год)

  1.                      

Аналіз контрольної роботи. Що таке відсоток?

розуміє відсоток як соту частину; застосовує правила знаходження відсотка числа та числа за його відсотком під час розв’язування практично зорієнтованих завдань;

розуміє середнє арифметичне як частку суми чисел та їх кількості; розуміє поняття середнього значення величини; застосовує правила знаходження середнього арифметичного під час розв’язування практично зорієнтованих завдань.

складає за вимогою числові та буквені вирази, які передбачають знаходження відсотка числа або числа за його відсотком, та знаходить їх значення.

розв’язує задачі, які передбачають знаходження відсотка числа, числа за його відсотком;

розв’язує задачі на застосування правила знаходження середнього арифметичного;

розв’язує задачі на знаходження середнього значення величини.

розв’язує задачі геометричного змісту, які передбачають знаходження відсотка числа або числа за його відсотком.

Уміння:

генерувати нові ідеї, аналізувати, ухвалювати оптимальні рішення, розв’язувати життєві проблеми

обстоювати свою позицію, дискутувати

використовувати різні стратегії, шукати оптимальні способи розв’язання проблемних ситуацій

будувати та досліджувати математичні моделі економічних процесів

планувати та організовувати діяльність для досягнення цілей

аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет, використовуючи математичні методи

Ставлення:

відповідальність та ініціативність, впевненість у собі

розуміння важливості математичних розрахунків та оцінювання ризиків

 

 

  1.                      

Що таке відсоток?

 

 

  1.        

Що таке відсоток?

 

 

  1.        

Задачі на відсотки

 

 

  1.        

Задачі на відсотки

 

 

  1.        

Задачі на відсотки

 

 

  1.        

Задачі на відсотки

 

 

  1.        

Задачі на відсотки

 

 

  1.        

Задачі на відсотки

 

 

  1.        

Розвязування вправ Самостійна робота

 

 

  1.        

Середнє арифметичне.

 

 

  1.        

Середнє арифметичне.

 

 

  1.        

Середнє значення величин

 

 

  1.        

Середнє значення величин

 

 

  1.        

Розвязування вправ. Самостійна робота

 

 

  1.        

Розвязування типових вправ

 

 

  1.       К

Розв’язування    задач

 

 

  1.        

Узагальнення і систематизація знань

 

 

  1.        

Діагностична (контрольна) робота №11

 

 

195

 

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи.

Розв’язування    задач

 

 

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу (15 год)

196

 

 

Лічба, вимірювання і числа.

 

володіє навичками читання й запису натуральних чисел, звичайних дробів, мішаних чисел, десяткових дробів; володіє навичками порівняння натуральних чисел; звичайних дробів; мішаних чисел; десяткових дробів;

володіє обчислювальними навичками додавання, віднімання, множення і ділення натуральних чисел; десяткових дробів; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; мішаних чисел;

застосовує правила знаходження середнього арифметичного / середнього значення величини під час розв’язування практично зорієнтованих завдань;

застосовує правила знаходження відсотка числа та числа за його відсотком під час розв’язування практично зорієнтованих завдань;

обчислює значення числових і буквених виразів; застосовує закони додавання і множення чисел для перетворення виразів; розкриває дужки;

розв’язує рівняння з невідомим в одній його частині;

позначає числа на координатному промені; визначає координату точки на координатному промені; знаходить відстань між точками за їх координатами;

застосовує формули для обчислення значень величин.

вміє розв’язувати прості й складені задачі вивчених видів; володіє способами розв’язування типових задань

зображує планіметричні фігури, позначає їх буквами латинського алфавіту; обчислює периметр трикутника, прямокутника і квадрата; обчислює площу прямокутника і квадрата; обчислює об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба; розв’язує задачі геометричного змісту.

Ставлення:

усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і умінь

зацікавленість у пізнанні світу та розуміння важливості навчання впродовж життя

прагнення вдосконалювати результати людської діяльності

Уміння:

висловлювати власну думку, слухати і чути інших осіб, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів

Уміння:

співпрацювати в команді для розв’язання проблеми

аргументувати та обстоювати власну позицію

 

 

 

197

 

 

Дії першого ступеня з натуральними числами

 

 

 

198

 

Дії другого ступеня з натуральними числами

 

 

 

199

 

 

Квадрат і куб числа. Площі та об’єм фігур

 

 

 

200

 

 

Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковим знаменником

 

 

201

Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковим знаменником

 

 

  1.                      

Десяткові дроби та дії з ними

 

 

  1.        

Десяткові дроби та дії з ними

 

 

  1.        

Відсотки. Середнє арифметичне.

 

 

205

 

 

Розвязування типових вправ

Розвязування типових вправ

 

 

 

 206

Підсумкова контрольна робота №12

 

 

207

 

Розвязування    задач

Розвязування    задач

 

 

 

208

 

 

Розвязування логічних задач

Розвязування логічних задач

 

 

 

209

Захист проєктів

 

 

210

Узагальнення матеріалу, вивченого за рік.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
20 грудня 2022
Переглядів
854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку