Презентація до комбінованого уроку математики і основ здоров'я у 5 класі НУШ "Проблема здорового харчування у вигляді задач" (до дня здорового харчування - 16 жовтня)
«Проблема здорового харчування у вигляді задач» (до дня здорового харчування 16 жовтня)бінарний (математика +основи здоров’я)5 клас - НУШПідготувала вчитель математики Канівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №6 з поглибленим вивченням іноземних мов Томілєва Світлана Олександрівна
Номер слайду 2
Мета: удосконалювати вміння розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, активізувати пізнавальний інтерес учнів, підвищити мотивацію до навчання. Через розв’язування задач про здорове харчування зацікавити учнів піклуватись про своє здоров’я; пропаганда здорового способу життя
Номер слайду 3
16 жовтня – Всесвітній день здорового харчування. День здорового харчування відзначається у 50 країнах світу. Давня мудрість говорить: «Ми є те, що ми їмо».
Номер слайду 4
Слово вітаміни походить від латинського слова “віта” – життя. Якщо вітамінів не вистачає, людина важко хворіє. Вітаміни потрібні для нормального росту і розвитку людини.
Номер слайду 5
Задача 1. Щоб приготувати корисний для здоров’я коктейль потрібно змішати 120 грам малини, 60 грам полуниці, 150 грам чорниці, 30 грам меду і молоко. Скільки потрібно додати молока, щоб отримати 560 грам корисного коктейлю?Рівняння: (120+60+150+30)+х=560. Відповідь: 200 грам
Номер слайду 6
Задача 2. У 100 г капусти броколі міститься 120 мг вітаміну С, а в звичайній квашеній на 40 мг менше. Скільки потрібно з’їсти квашеної капусти, щоб організму поступило 160 міліграм вітаміну С?(120-40)*Х=160, Х=2, отже 100*2=200 (грам )
Номер слайду 7
Задача 3. Денна норма вітаміну С для учня 5 класу складає 60 мг. В 100 грам мандарина міститься 40 мг вітаміну С, а в лимоні – 50 мг. Скільки було учнів , якщо для поповнення денної норми вітаміну С вони купили 300 грам мандарин?(х*60):40*100=300 Відповідь: 2 учні
Номер слайду 8
Корисні і шкідливі продукти
Номер слайду 9
Продовжіть фразу. Мені було цікаво…Ми сьогодні розібралися…Я сьогодні зрозумів, що…Мені було важко…Завтра я хочу на уроці…Урок дав мені для життя…