Календарно-тематичне планування Математика О.М.Гісь, І.В.Філяк 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Математика за підручником О.М.Гісь, І.В.Філяк 1 семестр. Календарно-тематичне планування за програмою Н.Я. Савченко 4 год/тиждень.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

4 год/тиждень

Математика : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / О. М. Гісь, І. В. Філяк.

 

 

Тема

Дата

Примітки

 

І семестр (__ годин)

1 тиждень

Узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у передшкільний період. Ознаки предметів. Ознаки, пов’язані із поняттям величини. Просторові відношення

  1.  

Порівняння предметів за кольором, розміром, формою, призначенням. Поняття «кожний», «усі», «усі, крім», «деякі», «один із», «хоча б один». Сполучники «і», «або», «якщо…, то…»

 

 

  1.  

Відношення між предметами, пов’язані з їх розміром, довжиною, висотою, товщиною.

 

 

  1.  

Просторові відношення.

 

 

  1.  

Напрямки руху.

 

 

2 тиждень

Розділ. Числа. Дії з числами

  1.  

Сукупність предметів (множина). Кількість предметів сукупності (множини). Лічба. Правила лічби. Назви чисел у межах 10.

 

4-7

  1.  

Поняття «однакова кількість» або «порівну», «різна кількість», «стільки ж», «більше, ніж», «менше, ніж».

 

8-10

  1.  

Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення.

 

10-12

  1.  

Число «один». Цифра 1. Написання цифри 1.

 

13-14

3 тиждень

  1.  

Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії з предметними множинами – об’єднання, вилучення.

 

14-15

  1.  

Знаки дії додавання, віднімання, дорівнює. Читання записів зі знаками «+» та «–». Доповнення записів знаками «+» і «–».

 

16-17

  1.  

Число «три». Цифра 3.  Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнком. Зростання і спадання чисел.

 

17-18

  1.  

Знаки порівняння і рівності. Порівняння чисел в межах трьох. 

 

19-20

4 тиждень

  1.  

Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел.

 

20-22

  1.  

Попереднє і наступне числа. Сусідні числа. Математичний диктант.

 

22-24

  1.  

Число «п’ять». Цифра 5. Утворення числа 5. Утворення числа 4  способом відлічування одиниці. Написання цифри 5. Перевірка правильності запису, зробленого за малюнком. Порівняння чисел.

 

24-26

  1.  

Число «шість». Цифра 6. Утворення числа 6. Утворення числа 5 способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел.

 

27-28

5 тиждень

  1.  

Число «сім», цифра «сім»

 

29-30

  1.  

Число «сім». Цифра 7. Утворення числа 7. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка.

 

29-30

  1.  

Число «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів.

 

31-32

  1.  

Число «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел.

 

33-34

6 тиждень

  1.  

Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові і двоцифрові числа.

 

35-37

  1.  

Числа першого десятка. Найменше й найбільше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку.

 

38

  1.  

Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта.

 

39-40

Розділ. Величини

Час. Доба. Тиждень.

  1.  

Час. Доба та її частини.

 

40-41

7 тиждень

  1.  

Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує».

 

42-43

Просторові відношення. Геометричні фігури

Геометричні поняття

  1.  

Точка. Пряма. Крива.

 

44-45

  1.  

Замкнена лінія. Незамкнена лінія.

 

46-47

  1.  

Промінь. Відрізок. Побудова відрізків.

 

47-49

8 тиждень

  1.  

Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків.

 

50-52

  1.  

Ламана. Ланки і вершини ламаної.

 

51-52

  1.  

Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної.

 

53-54

  1.  

Повторення та закріплення знань про просторові відношення.

 

 

9 тиждень

Розділ. Числа. Дії з числами

Натуральні числа 1 - 10

  1.  

Склад чисел 2, 3, 4, 5.

 

55-58

  1.  

Закріплення складу чисел 2 – 5.

 

58-59

  1.  

Закріплення складу чисел 2 – 5.

 

60-61

  1.  

Склад чисел 6, 7.

 

62-64

10 тиждень

  1.  

Склад числа 8.

 

65-67

  1.  

Склад числа 9.

 

67-69

  1.  

Склад числа 10.

 

70-71

  1.  

Закріплення складу чисел 6–10.

 

72-73

11 тиждень

Розділ. Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10

  1.  

Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». Читання прикладів.

 

74-75

  1.  

Розв’язування задач на об’єднання елементів двох множин та на вилучення підмножини з множини. Кругові приклади.

 

76-77

  1.  

Число «нуль». Утворення числа 0. Порівняння нуля з числами першого десятка.

 

77-78

  1.  

Додавання і віднімання нуля.

 

 

79-80

12 тиждень

  1.  

Числовий ряд. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем.

 

81-83

  1.  

Додавання й віднімання за числовим променем.

 

84-85

  1.  

Поняття «пара». Парні й непарні числа.

 

86-87

  1.  

Лічба парами.

 

 

13 тиждень

  1.  

Додавання в межах 10.

 

88-89

  1.  

Віднімання в межах 10.

 

90-91

  1.  

Повторення та закріплення знань про арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10.

 

 

Розділ. Сюжетні задачі

Поняття «задача». Прості задачі. Загальні прийоми розв’язування задач

  1.  

Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми. Задача на знаходження різниці.

 

92-93

14 тиждень

  1.  

Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування. Постановка запитання до задачі.

 

94-95

  1.  

Скорочений запис умови задачі.

 

95-96

  1.  

Задача із зайвими даними.

 

 

  1.  

Збільшення та зменшення числа.

 

97-99

15 тиждень

  1.  

Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

 

99-101

  1.  

Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

 

101-102

  1.  

Розв’язування задач вивчених типів.

 

102-104

  1.  

Задача на різницеве порівняння.

 

104-105

16 тиждень

  1.  

Розв’язування задач різних типів. Складання задач за схемами.

 

106-107

  1.  

Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання.

 

107-109

  1.  

Повторення та закріплення знань про сюжетні задачі.

 

 

  1.  

Повторення вивченого в першому семестрі.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Крейтор Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
5 вересня 2020
Переглядів
5465
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку