Календарно-тематичне планування на 1 семестр для 4 класу (3 год)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування за підручником О.Карпюк Smiling Sam, розраховано на 3 години. У плануванні є очікувані результати та наскрізні вміння.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4-А класі

( 3 години) І семестр

до підручника О.Карпюк  - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Інтегровані змістові лінії

 

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Тема 1 Школа та шкільне життя (6)

1.

01.09

Знову до школи.

 Іноземна мова в житті сучасної людини. Програмові вимоги до курсу.

повторення

 

 

впр.1 с.6

впр.2 с.7

впр.3 с.7

Формування відповідального ставлення до громади і суспільства., усвідомлення власних прав і обов’язків, уміння співпрацювати та приймати спільні рішення

2.

03.09

Мої однокласники.

Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників.

ЛО уроку

she – her

he - his

Впр.1 с.8

впр.2 с.8

розповідь про себе

Впр.4 с.8

3.

07.09

Що у портфелі.

 Повторення назв шкільних предметів. Структура: Він/Вона має…

ЛО уроку

He’s got a ..

Впр.1 с.9

Впр.3 с.9

діалог

Написати, які речі є у портфелі

4.

08.09

Представлення друзів.

Розігрування ситуації «Знайомство».

ЛО уроку

I’m…

This is…

Впр.1 с.10

Впр.1 с.10

Впр.3 с.10

Впр.2 с.10

Впр.4 с.10

5.

10.09

Назви країн та національностей. Звідки ти? Виготовлення візитної картки.

countries

I am from…

Впр.3 с.11

Впр.1 с.11

Впр.4 с.11

Впр.3 с.11

 

Впр.2 с.11

6

14.09

Тематична діагностувальна робота з теми «Школа та шкільне життя»

 

7.

15.09

Шкільні прелмети. Повторення вивченого лексичного матеріалу

 

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

 

Тема 2 Відпочинок і дозвілля (12)

8.

17.09

Мої уподобання.

Аудіювання тексту, заповнення таблиці про уподобання дітей.

Впр.2 с.12

favourite

My favourite ..

Впр.1 с.12

Впр.1 с.12

Впр.4 с.12

Впр.3 с.12

Уміння співпрацювати та приймати спільні рішення, формування безпечного життєвого середовища та основ здорового способу життя, розуміння правил безпечної поведінки

9.

21.09

Улюблені ігри дітей.

Читання текстів, відповіді на запитання. Вживання займенників.

ЛО уроку

we – our

they – their

Впр.1 с.13

 

Впр.3 с.14

Впр.4 с.14

Впр.2 с.14

10.

22.09

Як ми проводимо свій час.

 Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі.

early, after, before…

always

usually

never

Впр.3 с.16

Впр.5 с.16

впр.2 с.15

Впр.1b с.15

 

Впр.4 с.16

11.

24.09

Уподобання однокласників. Складання діалогів-розпитувань по темі.

с.17

does not

Впр.2 с.17

 

Впр.1 с.17

діалог

12.

28.09

Моє хобі.

Назва клубів за інтересами. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними.

Впр.1 с.18

be fond of

be interested in

Впр.1 с.19

Впр.1 с.18

Впр.3 с.19

Впр.2 с.18

13.

29.09

Хобі моєї родини.

Складання розповіді

ЛО уроку

be good at

Впр.1 с.19

 

Впр.2 с.18

Впр.4 с.18

14.

01.10

Колекціонування.

Фонетичне опрацювання лексики. Словотворення слів.

Впр.1,3 с.20-21

to act – actor

Впр.3 с.20-21

Впр.1 с.20

Впр.4 с.21

Впр.5 с.21

 

15.

05.10

Мій вільний час.

Вживання теперішнього тривалого часу. Складання речень по аналогії.

Впр.1 с.23

Present Continuous Tense

Впр.1 с.22

Впр.2 с.23

Впр.2 с.22-23

 

 

16.

06.10

Позашкільні заняття.

Питальне слово – що.

ЛО уроку

What

Впр.1 с.24

Впр.2 с.25

Впр.2 с.24

Впр.3 с.26

 

17.

08.10

Мій відпочинок.

 Виконання лексичних вправ.

Впр.1 с.27

типи запитань

Впр.2 с.27

 

Впр.3 с.27-28

Впр.4 с.28

 

 

18

12.10

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

13.10

Тематична діагностувальна робота з теми «Відпочинок і дозвілля»

 

 

20.

02.11

Мої повсякденні заняття .

Читання текстів, відповіді на запитання.

 

 

Впр.5 с.30

 

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

 

Тема 3 Помешкання (10)

21.

03.11

Моє місце проживання.

Введення лексики. Складання діалогів-розпитувань по темі.

Впр.1 с.33

there is/are

Впр.1 с.32

Впр.1 с.33

Впр.2 с.32

Впр.3 с.32

Формування відповідальності, усвідомлення дитиною власних прав і обов’язків, уміння співпрацювати та приймати спільні рішення, розуміння правил безпечної поведінки. 

22.

05.11

Мій будинок.

Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

ЛО уроку

there is/are

Впр.2 с.33

діалог

 

Впр.3 с.33

23.

09.11

Кухня – улюблене місце родини. Опис кімнати за малюнком. Тренувальні вправи.

Впр.1 с.34

can

Впр.2 с.34

Впр.1 с.34

розповідь

Впр.4 с.34

24.

10.11

Назви меблів у моїй кімнаті.

 Складання речень за зразком.

Впр.1 с.35

There is

There are

Впр.3 с.35-36

Впр.2 с.35

Впр.4 с.36

Впр.6 с.36

25.

12.11

Кімната моєї мрії.

Складання письмової розповіді по темі. Вживання прийменників місця.

ЛО уроку

in the corner,…

Впр.4 с.37

Впр.1 с.37

Впр.2 с.37

Впр.5 с.37

26.

16.11

Моє місто.

 Ступені порівняння прикметників.

ЛО уроку

big-bigger

Впр.3 с.39

Впр.1 с.38-39

Впр.2 с.38

Впр.4 с.39

27.

17.11

Моя вулиця та сусіди.

 Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

neighbor

bakery

let me tell you

Впр.2 с.40

Впр.1 с.40

Впр.3 с.40

 

 

28.

19.11

Назви споруд.

 Фонетичне опрацювання нових слів. Де знаходиться….? Складання діалогів за поданим зразком.

gallery, theatre, circus,…

Is there a …?

Where is the…?

Впр.2 с.41

Впр.2 с.42

Впр.1 с.41

Впр.1 с.42

Впр.3,4 с.41

 

 

29.

23.11

Тематична діагностувальна робота з теми «Помешкання»

 

30.

24.11

Дім англійців.

Контроль тексту для домашнього читання.

 

 

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

Тема 4  Свята й традиції (12)

31.

26.11

Свята та дати їх відзначення. Складання діалогів-розпитувань по темі. Порядкові числівники.

Easter, New Year

fourteenth

Впр.2 с.52

 

Впр.1 с.52

Впр.1 с.53

Впр.3 с.53

діалог

Сприймає формуванню основ відповідального ставлення до громади і суспільства, формування толерантного ставлення до інших, розуміння правил безпечної  поведінки.

32.

30.11

Моє улюблене свято.

 Драматизація діалогів. Виконання лексико-граматичних вправ.

pillow, visit, celebrate

The Numerals

Впр.2 с.53

Впр.4 с.53

діалоги

Впр.4 с.52

33.

01.12

Напередодні Різдва.

 Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

fireplace

stocking

Present Simple

Впр.2 с.54

Впр.1 с.54

Впр.4 с.55

Впр.3 с.54-55

34.

03.12

Завтра неділя.

Правило утворення майбутнього неозначеного часу. Тренувальні вправи.

 

Future Simple

Впр.1 с.56

 

 

Впр.2 с.56

 

35.

07.12

День народження Джіма. Костюмована вечірка. Ознайомлююче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

party

invite

fancy-dress

 

Впр.2 с.56

Впр.2 с.57

 

Впр.3 с.56

36.

08.12

День народження – особливий день Читання тексту, заповнення пропусків. Кількісні числівники.

special

twenty – ninety

Впр.2 с.58

Впр.1 с.68

Впр.4 с.58

Впр.3 с.58

37.

10.12

Похід за покупками.

 Список покупок. Складання запитань за таблицею.

apple pie

fridge

Will you ..?

Впр.2 с.59

Впр.1 с.59

Впр.4 с.59

Впр.3 с.59

38.

14.12

Назви продуктів та їх пакування. Фонетичне опрацювання нової лексики. Вживання зворотів зі злі чуваними і незлі чуваними іменниками.

bar, pack, bottle, jar, bag, carton

There is some..

Впр.4 с.60

Впр.1 с.60

Впр.2 с.60

речення за малюнками

39.

15.12

Грошові одиниці Великобританії. Читання та драматизація діалогів. Питальне слово – скільки.

money

a litre of

half a kilo of

How many

How much

Впр.1 с.61

Впр.1 с.62

Впр.2 с.62

Впр.2 с.61

 

40.

17.12

У магазині.

Розігрування ситуації. Лексико-граматичні вправи.

need

How many

How much

Впр.1 с.62

Впр.4 с.62

ситуація

 

 

41.

21.12

Тематична діагностувальна робота з теми «Свята й традиції»

 

42.

22.12

Наближається Новий рік.

 Список новорічних обіцянок. Читання листа та написання відповіді.

 

повторення

Впр.1 с.66

 

Впр.2 с.66

Впр.3 с.66

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

43.

24.12

Найкраще свято.                                                 Урок-гра

 

 

Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. Іншомовна галузь. Іноземна мова. О.Я.Савченко, 2018 р

 

Підручник “ENGLISH WITH SMILING SAM” , 2021 (автор О. Д. Карп’юк)

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу в 4-А класі

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

43

3

0

4

ІІ

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гипич Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Zayats Vira
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
20 березня 2022
Переглядів
9680
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку