Календарно-тематичне планування
уроків математики у 3 класі
за підручником «Математика»
(автор Оляницька Л. В.)
( 5 годин на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
|
Дата |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас |
|||
|
Нумерація чисел у межах 100. Усне додавання та віднімання |
|
|
|
Усне додавання та віднімання. Перевірка правильності виконання арифметичних дій |
|
|
|
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Пряма, промінь, відрізок |
|
|
|
Числові рівності й нерівності. Різницеве порівняння. Многокутник та його елементи «Діагностуванння навченості учнів» |
|
|
|
Вирази зі змінною. Кути. Прямий кут, непрямі кути. «Діагностуванння навченості учнів» |
|
|
|
Арифметичні дії додавання та віднімання, множення та ділення. Прямокутник. Побудова прямокутника «Діагностуванння навченості учнів» |
|
|
|
Арифметичні дії додавання та віднімання, множення та ділення. Многокутник |
|
|
|
Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Периметр прямокутника. «Діагностуванння навченості учнів» |
|
|
|
Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Кратне порівняння |
|
|
|
Арифметичні дії додавання та віднімання, множення та ділення. Квадрат. Побудова квадрата. Периметр квадрата |
|
|
|
Перевірка правильності виконання арифметичних дій множення та ділення |
|
|
|
Властивості множення та ділення. Коло й круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр, їхнє позначення |
|
|
|
Величини. Одиниці вимірювання величин |
|
|
|
Іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. Задачі, сформовані в непрямій формі |
|
|
|
Іменовані числа. Дії з іменованими числами. Складання та розв’язування обернених задач до простих |
|
|
|
Перевірка своїх досягнень. Діагн.р. |
|
|
Таблиці множення та ділення |
|||
|
Таблиця множення числа 6 |
|
|
|
|
|
|
|
Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Спосіб знаходження однакової величини (зведення до одиниці) |
|
|
|
Таблиця множення числа 7 |
|
|
|
Таблиця ділення на 7 |
|
|
|
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення |
|
|
|
Таблиця множення числа 8 |
|
|
|
Таблиця ділення на 8 |
|
|
|
Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна довжина, довжина одного відрізка, кількість відрізків) |
|
|
|
Таблиця множення числа 9. Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів) |
|
|
|
Таблиця ділення на 9. Розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення |
|
|
|
Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (вартість, ціна, кількість) |
|
|
|
Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин) |
|
|
|
Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи) |
|
|
|
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення . |
|
|
Нумерація чисел у концентрі «Тисяча». Усне й письмове додавання та віднімання чисел у межах 1000 |
|||
|
Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Утворення трицифрового числа |
|
|
|
Додавання та віднімання числа 1 (170 + 1, 187 – 1) |
|
|
|
Порівняння сотень. Додавання та віднімання сотнями (400 + 200, 400 – 200 ) |
|
|
|
Лічба в межах 1000. Розряд сотень |
|
|
|
Розрядний склад числа. Розрядні числа. Читання та запис трицифрових чисел |
|
|
|
Розрядний склад числа. Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому числі. Порівняння чисел. |
|
|
|
Розрядний склад числа. Рівняння. Розв’язок рівняння. Знаходження невідомого доданка |
|
|
|
Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Додавання на основі розрядного складу числа (300+40, 300+4, 300+50+4) |
|
|
|
Віднімання на основі розрядного складу числа (345 –300, 345–40, 345–5) |
|
|
|
Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр |
|
|
|
Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — міліметр. |
|
|
|
Сполучний закон додавання |
|
|
|
Додавання на основі правила додавання суми до числа, числа до суми. |
|
|
|
Віднімання на основі правила віднімання числа від суми, суми від числа. |
|
|
|
Додавання круглих чисел (349 + 220) |
|
|
|
Віднімання круглих чисел( 340 – 220) |
|
|
|
Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого зменшуваного |
|
|
|
Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого від’ємника |
|
|
|
Усне додавання круглих трицифрових чисел (450 + 270 |
|
|
|
Усне віднімання круглих трицифрових чисел (450 - 270 |
|
|
|
Одиниця вимірювання маси-тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання величин |
|
|
|
Одиниця вимірювання маси- грам. Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел |
|
|
|
Усне додавання та віднімання круглих трицифрових чисел. Прийом округлення |
|
|
|
Залежність результату дій додавання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого) |
|
|
|
Залежність результату дій віднімання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого) |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
|
Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд) |
|
|
|
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд) |
|
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд). Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) |
|
|
|
Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел |
|
|
|
Перевірка правильності виконання дії додавання |
|
|
|
Перевірка правильності виконання дії віднімання |
|
|
|
Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000 |
|
|
|
Одиниці вимірювання часу - тисячоліття,століття. Співвідношення між одиницями вимірювання часу . Календар. |
|
|
|
Одиниці вимірювання часу - секунда. Визначення часу за годинником. |
|
|
|
Розв’язування простих і складених задач на визначення тривалості події, часу початку й закінчення події. |
|
|
|
Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел. |
|
|
|
Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000 |
|
|
|
Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел. |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
|
Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів. |
|
|