Календарно-тематичне планування на 1 семестр за підручником Smart Junior 2

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на 1 семестр за підручником Smart Junior 2 ( 3 години на тиждень)
Перегляд файлу

  НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний  рік: 2021 - 2022     Семестр:    I        Вчитель : Лебідь О.Г     Клас :  2      Підручник:           Smart Junior 2 

 

 

уроку

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

Module 1 «We’re back!»

1

 

Повертаємося до школи! Алфавіт.

Lesson 1a, SB, p. 2,3

Розуміти та відтворювати алфавіт

 

Особливості привітання, співати разом

Алфавіт

It’s a …

Пісня «Back to School», прослуховування пісні, розпізнавання літер

 

Вимовляння літер алфавіту

WB p. 2, ex.1

 

2

 

Повертаємося до школи! Предмети у класі.

Lesson 1b, SB, p.4

Називати предмети у класі

 

Особливості знайомства

Bag, rubber, ruler, pencil case

What’s this? – It’s a...

What’s that? – It’s a...

 

Слухати історію, читати речення з історії

 

Вимова та правопис нових слів

 

WB p. 3, ex.1

 

3

 

Повертаємося до школи. Розміщення предметів.

Lesson 1b, SB, p.5

Ідентифікувати близько і далеко розташовані предмети

Називати предмети

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати та вказувати правильну відповідь

Відповідати на питання, вказувати правильну відповідь,

діалогічне мовлення

WB p.3, ex.2

4

 

Повертаємося до школи. Числівники від 1 до 10.

Lesson 1c, SB, p.6

Розпізнавати числівники від 1 до 10

Розуміти мовленнєві зразки

Числівники: One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten

What are these?

Множина іменників

Слухати історію, читати речення з історії

 

Вимова та правопис нових слів, інсценувати історію

 

WB p. 4, ex.1

 

5

 

Повертаємося до школи. Рахуємо англійською.

Lesson 1c, SB, p.7

Рахувати на англійській

Співпрацювати в парі

Закріплення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Читати та вказувати правильну відповідь

 

За зразком відтворювати графічний образ слів, відповідати на питання, діалогічне мовлення

WB p. 4, ex. 2

6

 

Повертаємося до школи. Кольори. Опис предметів.

Let’s play, SB, p. 8

 

Описувати предмети

Уміння працювати в парах

Кольори: red, blue, yellow, green

What’s this?

What colour is it?

Прослухати назву кольорів, вказувати на кольори

 

Відповідати на питання, діалогічне мовлення

WB  p. 5, ex.1

 

7

 

Повертаємося до школи. Утворення множини.

REVISION, SB, p 9

Розуміти усні і письмові вказівки

Активно використовувати мову, що вивчається

Закріплення лексичного матеріалу з попередніх уроків

Закріплення конструкцій

Слухати та читати запитання, давати правильну відповідь

Вимова та правопис слів

WB p. 6, ex. 1, 2

 

8

 

Повертаємося до школи. Повторення.

Project, SB, p.10

Розуміти та виконувати вказівки

Співпрацювати в команді

Повторення алфавіту

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати пісню, слухати та виконувати вказівки

Вимова та правопис слів

WB p. 7, ex. 1, 2

 

9

 

Діалогічне мовлення. Робота в групах.

Smart Time 1, SB, p. 11

Повторити числівники

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Числівники, алфавіт

Числівники

Слухати слова;

Phonics activities (TB, p. 135)

Діалогічне мовлення (гра)

WB, p.8, ex. 1, 2

 

10

 

Тестові завдання.

TEST 1

Повторення структур, представлених у розділі 1

Виконання тестових завдань

Привітання, числівники, опис предметів

Виконання тестових завдань з граматики

Слухати діалоги, виконувати завдання

Відмічати правильну відповідь у завданнях з правопису та граматики (ТВ, р.139)

WB, p. 9, ex. 1-4

 

Module 2 «Party Time!»

11

 

Час для вечірки!

Скільки...?

Lesson 2, SB, p.16

Говорити про кількість

Уміння уважно слухати

Іграшки: present, doll, yo-yo, teddy bear, ball

How many…?

Слухати пісню «Presents», читати слова пісні

 

Співати пісню, вимовляти нові слова

WB, p.10, ex. 1(a, b)

12

 

Час для вечірки!

Будуємо питання.

Lesson 2, SB, p.17

Задавати запитання та відповідати на запитання партнера

Співпрацювати у парі

Повторення лексики з попередніх уроків (іграшки та числівники)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіозапис та виконувати завдання до нього

Вимова та правопис нових слів, діалогічне мовлення, робота в групах: гра

 

WB, p.10, ex. 1(c, d)

13

 

Час для вечірки!

Вітання з Днем Народження.

Lesson 2b, SB, p.18

 

Називати атрибути свята

Особливості вітання

Святкові предмети:balloon, cake, lollipop, hat

What are these? – They are…

Слухати діалог, читати речення з діалогу, вказувати на предмети

Інсценувати історію, відтворювати графічний образ нових слів

WB, p.11, ex.1

14

 

Час для вечірки!

Інсценізація історії.

Lesson 2 c, SB, p. 20

Описувати предмети за допомогою кольорів

Стежити за презентованою інформацією

Кольори (orange, pink, brown, black, white)

What colour are they? – They are...

Слухати нові слова, слухати діaлог «Aladdin», читати репліки з діалогу

 

Інсценувати історію

WB, p.12, ex. 1

15

 

Час для вечірки!

Діалогічне мовлення у формі гри.

Let’s play, SB, p. 21

Ідентифікувати предмети та відповідати на запитання

Уміння працювати в парах

Святкові атрибути, кольори

Are they...? – Yes, they are/No, they aren’t

Читати діалоги, ідентифікувати правильну відповідь

Відповідати на запитання вчителя, діалогічне мовлення у формі гри

WB, p.13, ex.1

16

 

Час для вечірки! Повторення лексики з попередніх уроків.

REVISION, SB, p. 22

 

Розуміти усну мову

Сприймати інформацію, відповідно реагувати

Повторення лексики з попередніх уроків (іграшки, святкові атрибути)

 

Повторення граматичних конструкцій з попередніх уроків (“Are they…”, “What are these?”, “What colour are they?”)

Слухати короткі діалоги, виконувати завдання до діалогів

Правопис слів

Вказувати відповідний малюнок

WB, p.14, ex. 1

17

 

Проектна робота. Виготовлення вітальної листівки та написання привітання.

PROJECT, SB, p. 23

Привітати з днем народження

Виготовлення вітальної листівки та написання привітання

Повторення лексики

“This is for you”

Слухати пісню «Happy  Birthday!»

Оформлення привітання для листівки, співати пісню «Happy Birthday»

WB, p.15, ex. 1

18

 

Тестові завдання.

TEST 2

Повторення структур, представлених у розділі

Виконання тестових завдань

Святкові атрибути, кольори, іграшки

What colour are they?

What’s these? They’re…

Are they...? - Yes, they aree. / No, they aren’t

Слухати та вказувати відповідний малюнок

Читати та відмічати правильну відповідь

(ТВ р.140)

 

 

 

 

 

Module 3 «Home and Family»

19

 

Дім та родина. Члени родини.

Lesson 3a, SB, p.28

Називати членів родини

Повага до родини

Члени родини: father, mother, sister, brother

Who’s that? – It’s my...

Слухати пісню “My family photos”, читати текст пісні

Співати пісню «My family photos»

WB p.18, ex. 1

20

 

Дім та родина. Розповідь про свою родину.

Lesson 3a, SB, p. 29

Говорити про членів родини

Розповідати про свою родину

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Закріплення граматичної конструкції «Who’s that? – It’s my...»

Слухати аудіозапис та виконувати завдання

Відповідати на питання щодо членів родини

WB p.18, ex. 2

21

 

Дім та родина.

Називати родичів і друзів.

Lesson 3 b, SB, p.30, 31

Називати родичів і друзів

Повага до людей старшого віку

grandfather, grandmother, bird, friend

Is that your...? – Yes, it is. / No, it isn’t.

Слухати історію, реагувати на ключові слова

Вимова та правопис нових слів,

WB p.19, ex. 1, 2

22

 

Дім та родина.

Інсценізація історії.

Lesson 3 c, SB, p. 32

Ідентифікувати іграшки, меблі, їх розташування

Стежити за презентованою інформацією

Іграшки

Where’s the…..? – It’s on/under ……

Прослухати нові слова, прослухати казку

Інсценувати історію

WB p.20, ex. 1

23

 

Дім та родина.

Розташування предметів.

Lesson 3 c, SB, p. 33

Описувати розташування предмету

Співпрацювати в парі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати і обирати правильну відповідь

Описувати місцезнаходження предмета

WB p.20, ex. 2

24

 

Дім та родина.

Опис малюнку за схемою.

Let’s play, SB, p. 36

 

Задавати та відповідати на питання щодо розташування предметів

Уміння визначати положення предметів

Меблі: lamp, sofa,TV, chair

 

Where are the ...?

They’re on the...

Слухати слова, реагувати на запитання щодо розташування предмету

Описувати малюнок,діалогічне мовлення Р – P (гра)

WB p.21, ex. 1

25

 

Дім та родина.

Повторення конструкцій з попередніх уроків.

REVISION, SB, p. 37

Повторити і узагальнити вивчені структури

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики з попередніх уроків

Повторення конструкцій з попередніх уроків

Слухати короткі діалоги та виконувати завдання

Відповідати на запитання щодо розташування предмету та правопис вивчених слів

WB p.22, ex. 1

26

 

Аудіювання. Проектна робота.

PROJECT, SB, p. 38

Повторення структур, представлених у розділі

 

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Члени родини

Закріплення вивчених структур

Слухати аудіозапис та виконувати завдання (заповнювати пропуски)

Описувати малюнок(розповідати про родину)

WB p.23

27

 

Дім та родина.

«Зараз я вмію...»

SMART TIME, SB, p.39

Використовувати вивчені конструкції

Розширення знань історії та культури

Roman Villa, mosaic

Закріплення вивчених структур

Слухати аудіозапис та читати речення + Phonics Activities (TB p. 136)

Виконати завдання за картинкою

WB p.24

28

 

Тестові завдання.

TEST 3

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання тестових завдань

Узагальнення лексики

Узагальнення вивчених структур

Слухати аудіозапис та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь, відповідати на запитання у письмовій формі

(ТВ р.141)

WB p.25 «Now I can»

 

Module 4 «Friends»

 

29

 

Друзі.

Числівники від 11 до 15.

Lesson 4 a, SB, p. 40

Розпізнавати числівники від 11 до 15

Правила ввічливості

Числівники від 11 до 15

I’ve got / You’ve got …

Слухати пісню “Friends”, обирати правильну відповідь

Вимова та правопис нових слів.

Співати пісню

WB p.26, ex.1

30

 

Друзі.

Числівники від 16 до 20.

Lesson 4 a, SB, p. 41

Використовувати числівники в мовленні

Співпрацювати в парі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіозапис та відмічати правильну відповідь

Монологічне мовлення, робота в парі

WB p.26, ex.2

31

 

Друзі.

Домашні тварини.

Lesson 4 b, SB, p.42,43

 

Ідентифікувати домашніх тварин

Уміння уважно слухати співрозмовника

Домашні тварини: cat, dog, snake, rabbit

Have you got  …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати і читати діалог

Співвідносити почуте з картинками.

Діалогічне мовлення Р – P

WB p.27, ex. 1, 2

32

 

Друзі. Зовнішність: волосся та очі.

Lesson 4 c, SB, p. 44

Говорити про зовнішність

Стежити за презентованою інформацією

Зовнішність: волосся та очі

He’s got/ She’s got

Слухати аудіозапис та реагувати на нього

Відтворювати мовленнєві зразки

WB p.28, ex. 1

33

 

Друзі.

Опис людини у письмовій формі, монологічне мовлення.

Lesson 4 c, SB, p. 45

Описувати зовнішність людини

Співпрацювати в парі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Закріплення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіозапис та виконувати завдання

Опис людини у письмовій формі, монологічне мовлення

WB, p. 28, ex. 2

34

 

Друзі.

Частини обличчя: mouth, nose, ears.

Let’s play, SB, p. 46

Описувати зовнішність

Особливості спілкування під час мовних ігор

Частини обличчя: mouth, nose, ears

He’s got/ She’s got

Уважно слухати та виконувати вказівки

Описувати зовнішність з використанням вивченого лексичного та граматичного матеріалу

WB p.29, ex.1, 2

35

 

Друзі.

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків: зовнішність, домашні тварини

REVISION, SB, p. 47

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків: зовнішність, домашні тварини

Повторення граматичних конструкцій (He/she has got… It’s a….)

Слухати опис зовнішності і ідентифікувати людину за описом

Доповнювати речення у письмовій формі, описувати зовнішність друга(монологічне мовлення)

WB p.30, ex.1, 2

36

 

Проектна робота.

«Родина у традиційному одязі»

Project, SB, p. 40

Робити повідомлення

Співпрацювати в парі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків: зовнішність, домашні тварини

Повторення граматичних конструкцій (He/she has got…)

Слухати описи тварин та реагувати на них

Усно описувати тварину

WB p. 31, ex. 4

37

 

Тестові завдання.

TEST 4

Повторення структур, представлених у розділі

Виконання тестових завдань

Числівники від 11 до 15

Опис зовнішності

Have you got...?

I’ve got

Слухати та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.142)

 

Module 5 «Animals!»

38

 

Тварини.

Тварини: parrot, monkey, hippo.

Lesson 5 a, SB, p. 52

Говорити про тварин

Розвивати увагу

Тварини: parrot, monkey, hippo

How many... can you see?

I can see...

Пісня “Animals”: слухати пісню та ідентифікувати тварин

Вимова та правопис нових слів.

WB p.36, ex.1

39

 

Тварини.

Називати кількість тварин.

Lesson 5 a, SB, p. 53

Називати кількість тварин

Співпрацювати в групі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати аудіозапис та виконувати завдання

Групова робота, гра: опис картинок

WB p.36, ex.2

40

 

Тварини.

Дієслова-дії: run, talk, fly.

Lesson 5 b, SB, p. 54

Називати дії

Уважно стежити за презентованою інформацією

Дієслова-дії: run, talk, fly

Can you...?

Yes, I can./No, I can’t.

Слухати та читати діалог

Відтворювати мовленнєві зразки

WB p.37, ex. 1

41

 

Тварини.

Діалогічне мовлення.

Lesson 5 b, SB, p. 55

Говорити про здібності

Співпрацювати в парі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати короткі діалоги та виконувати завдання

Діалогічне мовлення

WB p.37, ex. 2

42

 

Тварини.

Дикі тварини: elephant, penguin, crocodile.

Lesson 5 c, SB, p. 56

Ідентифікувати та називати диких тварин

Етика спілкування з однолітками

Дикі тварини: elephant, penguin, crocodile

It can...

Слухати і читати монологи

Вимова та правопис нових слів.

 

WB p.38, ex. 1

43

 

Тварини.

Гра «Guess animal»: опис диких тварин.

Lesson 5 c, SB, p. 57

Задавати та відповідати на запитання щодо здібностей тварин

Співпрацювати в групі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Слухати опис тварин та виконувати завдання

Гра «Guess animal»: опис диких тварин

WB p.38, ex. 2

44

 

Тварини.

Тварини: tortoise, lion, zebra.

Let’s play, SB, p.58, 59

 

Описувати уміння / невміння тварин

Розвивати увагу

Тварини: tortoise, lion, zebra

 

The ... can / can’t  ...

Слухати нові слова

Відтворювати мовленнєві зразки, описувати картинки

WB p.39, ex.1

45

 

Аудіювання. Проектна робота.

REVISION, SB, p. 60

Узагальнення вивченого матеріалу

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

Читати завдання вправи та виконувати її, слухати аудіозапис з описом тварин

Розв’язання кросворду, складання речень з описом вмінь/невмінь роботи щось

WB p. 40, ex. 2

46

 

 

Тестові завдання.

TEST 5

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання тестових завдань

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.144)

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
1765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку