НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік: 2021 - 2022 Семестр: I Вчитель : Лебідь О.Г Клас : 2 Підручник: Smart Junior 2
№ уроку |
Дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
||||||||||||||
Module 1 «We’re back!» |
|||||||||||||||||
1 |
|
Повертаємося до школи! Алфавіт. Lesson 1a, SB, p. 2,3 |
Розуміти та відтворювати алфавіт
|
Особливості привітання, співати разом |
Алфавіт |
It’s a … |
Пісня «Back to School», прослуховування пісні, розпізнавання літер
|
Вимовляння літер алфавіту |
WB p. 2, ex.1
|
||||||||
2 |
|
Повертаємося до школи! Предмети у класі. Lesson 1b, SB, p.4 |
Називати предмети у класі
|
Особливості знайомства |
Bag, rubber, ruler, pencil case |
What’s this? – It’s a... What’s that? – It’s a...
|
Слухати історію, читати речення з історії
|
Вимова та правопис нових слів
|
WB p. 3, ex.1
|
||||||||
3 |
|
Повертаємося до школи. Розміщення предметів. Lesson 1b, SB, p.5 |
Ідентифікувати близько і далеко розташовані предмети |
Називати предмети |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати та вказувати правильну відповідь |
Відповідати на питання, вказувати правильну відповідь, діалогічне мовлення |
WB p.3, ex.2 |
||||||||
4 |
|
Повертаємося до школи. Числівники від 1 до 10. Lesson 1c, SB, p.6 |
Розпізнавати числівники від 1 до 10 |
Розуміти мовленнєві зразки |
Числівники: One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten |
What are these? Множина іменників |
Слухати історію, читати речення з історії
|
Вимова та правопис нових слів, інсценувати історію
|
WB p. 4, ex.1
|
||||||||
5 |
|
Повертаємося до школи. Рахуємо англійською. Lesson 1c, SB, p.7 |
Рахувати на англійській |
Співпрацювати в парі |
Закріплення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Читати та вказувати правильну відповідь
|
За зразком відтворювати графічний образ слів, відповідати на питання, діалогічне мовлення |
WB p. 4, ex. 2 |
||||||||
6 |
|
Повертаємося до школи. Кольори. Опис предметів. Let’s play, SB, p. 8
|
Описувати предмети |
Уміння працювати в парах |
Кольори: red, blue, yellow, green |
What’s this? What colour is it? |
Прослухати назву кольорів, вказувати на кольори
|
Відповідати на питання, діалогічне мовлення |
WB p. 5, ex.1
|
||||||||
7 |
|
Повертаємося до школи. Утворення множини. REVISION, SB, p 9 |
Розуміти усні і письмові вказівки |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Закріплення лексичного матеріалу з попередніх уроків |
Закріплення конструкцій |
Слухати та читати запитання, давати правильну відповідь |
Вимова та правопис слів |
WB p. 6, ex. 1, 2
|
||||||||
8 |
|
Повертаємося до школи. Повторення. Project, SB, p.10 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Співпрацювати в команді |
Повторення алфавіту |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати пісню, слухати та виконувати вказівки |
Вимова та правопис слів |
WB p. 7, ex. 1, 2
|
||||||||
9 |
|
Діалогічне мовлення. Робота в групах. Smart Time 1, SB, p. 11 |
Повторити числівники |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Числівники, алфавіт |
Числівники |
Слухати слова; Phonics activities (TB, p. 135) |
Діалогічне мовлення (гра) |
WB, p.8, ex. 1, 2
|
||||||||
10 |
|
Тестові завдання. TEST 1 |
Повторення структур, представлених у розділі 1 |
Виконання тестових завдань |
Привітання, числівники, опис предметів |
Виконання тестових завдань з граматики |
Слухати діалоги, виконувати завдання |
Відмічати правильну відповідь у завданнях з правопису та граматики (ТВ, р.139) |
WB, p. 9, ex. 1-4 |
||||||||
Module 2 «Party Time!» |
|||||||||||||||||
11 |
|
Час для вечірки! Скільки...? Lesson 2, SB, p.16 |
Говорити про кількість |
Уміння уважно слухати |
Іграшки: present, doll, yo-yo, teddy bear, ball |
How many…? |
Слухати пісню «Presents», читати слова пісні
|
Співати пісню, вимовляти нові слова |
WB, p.10, ex. 1(a, b) |
||||||||
12 |
|
Час для вечірки! Будуємо питання. Lesson 2, SB, p.17 |
Задавати запитання та відповідати на запитання партнера |
Співпрацювати у парі |
Повторення лексики з попередніх уроків (іграшки та числівники) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіозапис та виконувати завдання до нього |
Вимова та правопис нових слів, діалогічне мовлення, робота в групах: гра
|
WB, p.10, ex. 1(c, d) |
||||||||
13 |
|
Час для вечірки! Вітання з Днем Народження. Lesson 2b, SB, p.18
|
Називати атрибути свята |
Особливості вітання |
Святкові предмети:balloon, cake, lollipop, hat |
What are these? – They are… |
Слухати діалог, читати речення з діалогу, вказувати на предмети |
Інсценувати історію, відтворювати графічний образ нових слів |
WB, p.11, ex.1 |
||||||||
14 |
|
Час для вечірки! Інсценізація історії. Lesson 2 c, SB, p. 20 |
Описувати предмети за допомогою кольорів |
Стежити за презентованою інформацією |
Кольори (orange, pink, brown, black, white) |
What colour are they? – They are... |
Слухати нові слова, слухати діaлог «Aladdin», читати репліки з діалогу
|
Інсценувати історію |
WB, p.12, ex. 1 |
||||||||
15 |
|
Час для вечірки! Діалогічне мовлення у формі гри. Let’s play, SB, p. 21 |
Ідентифікувати предмети та відповідати на запитання |
Уміння працювати в парах |
Святкові атрибути, кольори |
Are they...? – Yes, they are/No, they aren’t |
Читати діалоги, ідентифікувати правильну відповідь |
Відповідати на запитання вчителя, діалогічне мовлення у формі гри |
WB, p.13, ex.1 |
||||||||
16 |
|
Час для вечірки! Повторення лексики з попередніх уроків. REVISION, SB, p. 22
|
Розуміти усну мову |
Сприймати інформацію, відповідно реагувати |
Повторення лексики з попередніх уроків (іграшки, святкові атрибути)
|
Повторення граматичних конструкцій з попередніх уроків (“Are they…”, “What are these?”, “What colour are they?”) |
Слухати короткі діалоги, виконувати завдання до діалогів |
Правопис слів Вказувати відповідний малюнок |
WB, p.14, ex. 1 |
||||||||
17 |
|
Проектна робота. Виготовлення вітальної листівки та написання привітання. PROJECT, SB, p. 23 |
Привітати з днем народження |
Виготовлення вітальної листівки та написання привітання |
Повторення лексики |
“This is for you” |
Слухати пісню «Happy Birthday!» |
Оформлення привітання для листівки, співати пісню «Happy Birthday» |
WB, p.15, ex. 1 |
||||||||
18 |
|
Тестові завдання. TEST 2 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань |
Святкові атрибути, кольори, іграшки |
What colour are they? What’s these? They’re… Are they...? - Yes, they aree. / No, they aren’t |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Читати та відмічати правильну відповідь (ТВ р.140) |
|
||||||||
Module 3 «Home and Family» |
|||||||||
19 |
|
Дім та родина. Члени родини. Lesson 3a, SB, p.28 |
Називати членів родини |
Повага до родини |
Члени родини: father, mother, sister, brother |
Who’s that? – It’s my... |
Слухати пісню “My family photos”, читати текст пісні |
Співати пісню «My family photos» |
WB p.18, ex. 1 |
20 |
|
Дім та родина. Розповідь про свою родину. Lesson 3a, SB, p. 29 |
Говорити про членів родини |
Розповідати про свою родину |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Закріплення граматичної конструкції «Who’s that? – It’s my...» |
Слухати аудіозапис та виконувати завдання |
Відповідати на питання щодо членів родини |
WB p.18, ex. 2 |
21 |
|
Дім та родина. Називати родичів і друзів. Lesson 3 b, SB, p.30, 31 |
Називати родичів і друзів |
Повага до людей старшого віку |
grandfather, grandmother, bird, friend |
Is that your...? – Yes, it is. / No, it isn’t. |
Слухати історію, реагувати на ключові слова |
Вимова та правопис нових слів, |
WB p.19, ex. 1, 2 |
22 |
|
Дім та родина. Інсценізація історії. Lesson 3 c, SB, p. 32 |
Ідентифікувати іграшки, меблі, їх розташування |
Стежити за презентованою інформацією |
Іграшки |
Where’s the…..? – It’s on/under …… |
Прослухати нові слова, прослухати казку |
Інсценувати історію |
WB p.20, ex. 1 |
23 |
|
Дім та родина. Розташування предметів. Lesson 3 c, SB, p. 33 |
Описувати розташування предмету |
Співпрацювати в парі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати і обирати правильну відповідь |
Описувати місцезнаходження предмета |
WB p.20, ex. 2 |
24 |
|
Дім та родина. Опис малюнку за схемою. Let’s play, SB, p. 36
|
Задавати та відповідати на питання щодо розташування предметів |
Уміння визначати положення предметів |
Меблі: lamp, sofa,TV, chair
|
Where are the ...? They’re on the... |
Слухати слова, реагувати на запитання щодо розташування предмету |
Описувати малюнок,діалогічне мовлення Р – P (гра) |
WB p.21, ex. 1 |
25 |
|
Дім та родина. Повторення конструкцій з попередніх уроків. REVISION, SB, p. 37 |
Повторити і узагальнити вивчені структури |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики з попередніх уроків |
Повторення конструкцій з попередніх уроків |
Слухати короткі діалоги та виконувати завдання |
Відповідати на запитання щодо розташування предмету та правопис вивчених слів |
WB p.22, ex. 1 |
26 |
|
Аудіювання. Проектна робота. PROJECT, SB, p. 38 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Члени родини |
Закріплення вивчених структур |
Слухати аудіозапис та виконувати завдання (заповнювати пропуски) |
Описувати малюнок(розповідати про родину) |
WB p.23 |
27 |
|
Дім та родина. «Зараз я вмію...» SMART TIME, SB, p.39 |
Використовувати вивчені конструкції |
Розширення знань історії та культури |
Roman Villa, mosaic |
Закріплення вивчених структур |
Слухати аудіозапис та читати речення + Phonics Activities (TB p. 136) |
Виконати завдання за картинкою |
WB p.24 |
28 |
|
Тестові завдання. TEST 3 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
Узагальнення лексики |
Узагальнення вивчених структур |
Слухати аудіозапис та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь, відповідати на запитання у письмовій формі (ТВ р.141) |
WB p.25 «Now I can» |
Module 4 «Friends»
|
|||||||||
29 |
|
Друзі. Числівники від 11 до 15. Lesson 4 a, SB, p. 40 |
Розпізнавати числівники від 11 до 15 |
Правила ввічливості |
Числівники від 11 до 15 |
I’ve got / You’ve got … |
Слухати пісню “Friends”, обирати правильну відповідь |
Вимова та правопис нових слів. Співати пісню |
WB p.26, ex.1 |
30 |
|
Друзі. Числівники від 16 до 20. Lesson 4 a, SB, p. 41 |
Використовувати числівники в мовленні |
Співпрацювати в парі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіозапис та відмічати правильну відповідь |
Монологічне мовлення, робота в парі |
WB p.26, ex.2 |
31 |
|
Друзі. Домашні тварини. Lesson 4 b, SB, p.42,43
|
Ідентифікувати домашніх тварин |
Уміння уважно слухати співрозмовника |
Домашні тварини: cat, dog, snake, rabbit |
Have you got …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати і читати діалог |
Співвідносити почуте з картинками. Діалогічне мовлення Р – P |
WB p.27, ex. 1, 2 |
32 |
|
Друзі. Зовнішність: волосся та очі. Lesson 4 c, SB, p. 44 |
Говорити про зовнішність |
Стежити за презентованою інформацією |
Зовнішність: волосся та очі |
He’s got/ She’s got |
Слухати аудіозапис та реагувати на нього |
Відтворювати мовленнєві зразки |
WB p.28, ex. 1 |
33 |
|
Друзі. Опис людини у письмовій формі, монологічне мовлення. Lesson 4 c, SB, p. 45 |
Описувати зовнішність людини |
Співпрацювати в парі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Закріплення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіозапис та виконувати завдання |
Опис людини у письмовій формі, монологічне мовлення |
WB, p. 28, ex. 2 |
34 |
|
Друзі. Частини обличчя: mouth, nose, ears. Let’s play, SB, p. 46 |
Описувати зовнішність |
Особливості спілкування під час мовних ігор |
Частини обличчя: mouth, nose, ears |
He’s got/ She’s got |
Уважно слухати та виконувати вказівки |
Описувати зовнішність з використанням вивченого лексичного та граматичного матеріалу |
WB p.29, ex.1, 2 |
35 |
|
Друзі. Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків: зовнішність, домашні тварини REVISION, SB, p. 47 |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків: зовнішність, домашні тварини |
Повторення граматичних конструкцій (He/she has got… It’s a….) |
Слухати опис зовнішності і ідентифікувати людину за описом |
Доповнювати речення у письмовій формі, описувати зовнішність друга(монологічне мовлення) |
WB p.30, ex.1, 2 |
36 |
|
Проектна робота. «Родина у традиційному одязі» Project, SB, p. 40 |
Робити повідомлення |
Співпрацювати в парі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків: зовнішність, домашні тварини |
Повторення граматичних конструкцій (He/she has got…) |
Слухати описи тварин та реагувати на них |
Усно описувати тварину |
WB p. 31, ex. 4 |
37 |
|
Тестові завдання. TEST 4 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань |
Числівники від 11 до 15 Опис зовнішності |
Have you got...? I’ve got |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.142) |
|
Module 5 «Animals!» |
|||||||||
38 |
|
Тварини. Тварини: parrot, monkey, hippo. Lesson 5 a, SB, p. 52 |
Говорити про тварин |
Розвивати увагу |
Тварини: parrot, monkey, hippo |
How many... can you see? I can see... |
Пісня “Animals”: слухати пісню та ідентифікувати тварин |
Вимова та правопис нових слів. |
WB p.36, ex.1 |
39 |
|
Тварини. Називати кількість тварин. Lesson 5 a, SB, p. 53 |
Називати кількість тварин |
Співпрацювати в групі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати аудіозапис та виконувати завдання |
Групова робота, гра: опис картинок |
WB p.36, ex.2 |
40 |
|
Тварини. Дієслова-дії: run, talk, fly. Lesson 5 b, SB, p. 54 |
Називати дії |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Дієслова-дії: run, talk, fly |
Can you...? Yes, I can./No, I can’t. |
Слухати та читати діалог |
Відтворювати мовленнєві зразки |
WB p.37, ex. 1 |
41 |
|
Тварини. Діалогічне мовлення. Lesson 5 b, SB, p. 55 |
Говорити про здібності |
Співпрацювати в парі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати короткі діалоги та виконувати завдання |
Діалогічне мовлення |
WB p.37, ex. 2 |
42 |
|
Тварини. Дикі тварини: elephant, penguin, crocodile. Lesson 5 c, SB, p. 56 |
Ідентифікувати та називати диких тварин |
Етика спілкування з однолітками |
Дикі тварини: elephant, penguin, crocodile |
It can... |
Слухати і читати монологи |
Вимова та правопис нових слів.
|
WB p.38, ex. 1 |
43 |
|
Тварини. Гра «Guess animal»: опис диких тварин. Lesson 5 c, SB, p. 57 |
Задавати та відповідати на запитання щодо здібностей тварин |
Співпрацювати в групі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Слухати опис тварин та виконувати завдання |
Гра «Guess animal»: опис диких тварин |
WB p.38, ex. 2 |
44 |
|
Тварини. Тварини: tortoise, lion, zebra. Let’s play, SB, p.58, 59
|
Описувати уміння / невміння тварин |
Розвивати увагу |
Тварини: tortoise, lion, zebra
|
The ... can / can’t ... |
Слухати нові слова |
Відтворювати мовленнєві зразки, описувати картинки |
WB p.39, ex.1 |
45 |
|
Аудіювання. Проектна робота. REVISION, SB, p. 60 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Читати завдання вправи та виконувати її, слухати аудіозапис з описом тварин |
Розв’язання кросворду, складання речень з описом вмінь/невмінь роботи щось |
WB p. 40, ex. 2 |
46 |
|
Тестові завдання. TEST 5 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.144) |
|