Календарно-тематичне планування уроків англійської мови на 2-ий семестр у 8 класі за підручником "Англійська мова, 8 клас" О.Карпюк. Планування складено згідно програми і включає всі важливі компетентності та інтегровані лінії.
Календарно-тематичне планування з англійської мови
в 8 класі за підручником (підручниками) «Англійська мова», Оксана Карп’юк
на 2017/2018 навчальний рік
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
31. |
|
Книги – наші друзі і вчителі. |
A catalogue, fiction, a title, to contain |
Present Simple Tense revision |
Вживає усі форми тепер. часів |
|
|
|
+ |
Спілкування іноземними мовами |
Впр.1 с.114 |
32. |
|
Літературні жанри. |
An author, a genre, a poet, a novelist |
Past Simple tense revision |
Висловлює думку по даній темі |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами |
Розпов.про літні канікули |
33. |
|
Видатні англійські письменники. |
A dramatist, emotional, amusing |
|
Розповідає про письменників |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися упродовж життя |
Розпов. про англ. Письм. на вибір |
34. |
|
Значення книжок у моєму житті. |
|
Пасивний стан дієслів |
Вживає пассивний стан |
|
|
|
+ |
Обізнаність та самовираження усфері культури |
Впр.5 с.124 |
35. |
|
Улюблена книга. |
|
|
Складає діалог |
+ |
|
|
|
Соціальна та громадська |
Впр.4 с.127 |
36. |
|
Чи добре багато читати? |
Achievement, essay, inspire |
|
Розуміє прочитане |
|
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Впр.8 с.132 |
37. |
|
Книга – джерело знань.Тематична |
Imagination, truthful, true-to-life |
|
Пише ессее на дану тему |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадська компетентності |
Впр.10 с.134 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
38. |
|
Музика лунає скрізь. |
|
|
Читає текст і відповідає на запитання |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність |
Впр.2 с.138 - вивчити |
39. |
|
Музичні інструменти. |
Violin, cello, piano, conductor |
|
Називає музичні інструменти |
|
|
+ |
|
Математична компетентність |
Впр.6 с.140 |
40. |
|
Відвідування концерту. |
|
Past Simple Passive |
Вживає речення у пассивному стані |
|
|
|
+ |
Екологічна грамотність та здоровий спосіб життя |
Впр.3-4 с.144 |
41. |
|
Улюблена музична група. |
|
|
Розповідає про улюблену музич. групу |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська компетентності |
Впр.5 с.148 |
42. |
|
Улюблена музична група. |
Lean over, give a hand, walk out |
|
Складає діалог |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр.5 с.153 |
43. |
|
Улюблений співак. |
|
|
Розуміє текст на слух |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Впр.8 с.155 |
44. |
|
Музика у моєму житті. |
|
|
Пише коротке висловлювання |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність |
Впр.2 с.157 |
45. |
|
Час для читання. Тематична. |
|
|
Правильно вживає граматику |
|
|
|
|
Уміння вчитися |
Впр.5 с.176 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
46. |
|
Виготовлення газети. |
Compositor, to deliver, to print |
|
Сприймає текст на слух |
|
|
+ |
|
Соціальна і громадська компетентності |
Впр.3 с.183 |
47. |
|
Популярні укр. газети . |
A journalist, a periodical |
|
Вживає відповідну лексику |
|
|
+ |
|
|
Впр.4-5 с.187 |
48. |
|
Газети в Британії. |
Finance, a heading, quality |
|
Ставить запитання до тексту |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр.3 с.190 |
49. |
|
Чи корисно читати газети? |
|
Mixed tenses |
Правильно вживає часові форми |
+ |
|
|
|
Інформаційно – цифрова компетентність |
Впр.4,5 с.192 |
50. |
|
Шкільна газета «Ключ» |
Creativity, amazing, to encourage |
|
Усно висловлюється по темі |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Впр.7 с.193 |
51. |
|
Країни і їх столиці. |
A coast, a border |
Article The |
Вживає артиклі |
|
+ |
|
|
|
Впр.5 с.202 |
52. |
|
Ірландія. |
A shamrock, a thistle an inhabitant |
|
Читає текст і виконує завдання |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська компетентності |
Впр.3 с.205 |
53.
|
|
Великобританія. |
|
Present Perfect Passive |
Розказує про Великобританію |
|
|
|
+ |
|
Впр.5 с.210 |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
54. |
|
Географічне положення Великобританії. |
To be situated, to be washed, to surround, to separate |
|
Відповідає на запитання до прочитанного тексту |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя |
Впр.3 с.214 |
55. |
|
Клімат Великобританії. |
A climate, mild, strait |
|
Вживає лексику |
|
|
+ |
|
Уміння вчитися |
Впр.1 с.212
|
56. |
|
Географічне положення України. |
An area, a territory, major |
|
Розказує про Україну |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська |
Впр.5 с.216 |
57. |
|
Клімат України. Тематична. |
Certain, to range, average to determine |
|
Пише ессе на дану тему |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Впр.8 с.218 |
58. |
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
Розуміє прослуханий текст |
|
|
|
|
|
Розповідь про Україну |
59. |
|
Історія про Нелі Блай. |
A penalty, a mind, venture |
|
Відповідає на запитання |
|
|
|
|
|
Впр.1 с.233 |
60. |
|
Контроль навичок читання. |
|
|
Розуміє прочитаний текст |
|
|
|
|
|
Повтор. часові форми дієслів |
61. |
|
Книги в нашому житті. Повторення. |
|
|
Пише коротке повідомлення по темі |
|
|
|
|
|
Повторити лексику у словнику |
62. |
|
Контроль навичок письма. |
|
|
Вживає граматику |
|
|
|
|
|
Розповідь про музику |
63. |
|
Музика в нашому житті. Повторення. |
|
|
Усно висловлюється на дану тему |
|
|
|
|
|
Розповідь про Великобританію |
64. |
|
Контроль навичок усного мовлення. |
|
|
Сладає діалог, ставить запитання |
|
|
|
|
|
Розповідь про свої плани на літо |
65. |
|
Підсумковий урок. |
|
|
Пише про свої плани на літо |
|
|
|
|
|
|