Календарно-тематичне планування. Несвіт. 5 клас.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування. Несвіт. 5 клас. Повність відповідає діючій програмі з англійської мови.

Розраховано для 3 год/тиждень. 1 та 2 семестри.

Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тема/ підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіюван-ня

Читання

Письмо

Говоріння

І семестр

Я,моя сім'я та друзі

1

01.09

Я,моя сімя і друзі

1 с. 4

Присвійний відмінок

1 с. 4

3 с. 5

4 с. 5,

2 с. 4, 5 с.5

6 с.5

    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •                розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •                розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •                брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

 

2

05.09

Моя сім'я

 

Присвійний відмінок. Спеціальне запитання. Ступені порівняння прикметників.

1 с. 6

3 с. 7

4 с. 8

2, 5, 6 с. 7-6

7 с. 9

 

3

06.09

Мій найкращий друг

1 (а) с. 9

Присвійний відмінок Ступені порівняння прикметників

1 с. 9

3 с. 9

4 с. 10

2, 4, 5 с. 9-10

6 с. 10

 

4

08.09

Мій друг. Риси характеру

1 с. 10

Ступені порівняння прикметників

 

3 с.11

1(б) с. 11

2, 4 с. 11-12

7 с. 12

 

5

12.09

Що в житті для мене важливе?

4 с. 14

 

3 с. 13

4 с. 14

 

1, 2 с. 12-13

6 с. 14

 

6

13.09

Професії

1 с. 15

Теперішній неозначений та теперішній тривалий часи

3(б) с. 16

4 с. 16

5 с. 17

2, 3 с. 15-16

7 с. 18

 

7

15.09

Професії

1 с. 18

Минулий неозначений час

 

 

5 с. 20

2, 3, 4 с. 18-20

5 с. 20, вивчити слова

 

8

19.09

Моя родина

 

 

 

2 с. 21

3 с. 21

1, 4 с. 20 - 21

6 с. 22

 

9

20.09

Розвиток граматичних навичок

 

Теперішній неозначений, теперішній тривалий, минулий неозначений часи

 

4 с. 23

1-3 с. 23

 

5 с. 24

 

10

22.09

Позакласне читання

 

 

 

2 с. 24

6 с. 25

1, 3, 4 с. 24 - 25

5 с. 25

 

11

26.09

Я,моя сімя і друзі

 

 

Розвиток навичок проектної діяльності с. 26 – 27

Захист проектних робіт

 

Повторити вивчений матеріал.

 

 

Одяг

Дата

Тема/ підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

 

 

 

12

27.09

Одяг

1 с. 28

 

1 с. 28

3 с. 29

 

2, 4 с. 28-29

6 с. 30

—розвивати інтерес до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •                розуміти  особливості стилю життя зарубіжних однолітків;   

           розвивати

          здатність

       представляти

         культуру

рідної країни; 

  •                брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку.   

 

13

29.09

Мій щоденний одяг

 

Теперішній тривалий час

 

2 с. 30

5 с. 31

1, 3,4 с. 30-31

5 с. 30 (5,6)

 

14

03.10

Мій улюблений одяг

1 с. 32

Спеціальне запитання

3 с. 33

3 с. 33

6 с. 34

2, 4 с. 33 - 34

5 с. 34

 

15

04.10

Модний одяг

4 с. 36

Структура to be going to do smth

2 c. 35

1 с. 35

5 с. 37 (1-4)

2, 4 с. 36

5 с. 37 (4-6)

 

16

06.10

Одяг

5 с. 39

Теперішній тривалий час

3 с. 38

 

5 с. 39 (1)

1,2,4 с. 37-39

5 (2) с. 39

 

17

10.10

Модний проект

3 с. 40

Спеціальне запитання

3 с. 40

1 с. 39

1 (б) с. 40

4 с. 40-41

5 с. 41

 

18

11.10

Одяг

 

 

 

 

4 с. 42

2, 3 с. 41-42

5 с. 42,

6 с. 42-

 

 

19

 

20

13.10

 

17.10

Улюблений одяг

 

3 с. 44-45

Теперішній неозначений та теперішній тривалий часи

3 с. 44-45

1 с. 45

3 с. 46

7 с. 45 (1,2)

1, 2, 6 с. 43-45

2, 4 с. 46

7 с. 45 (3,4)

5 с. 47

 

 

21

18.10

Позакласне читання

 

 

 

2 с. 47-49, 4 с. 47

3, 5 с. 49

1 с. 47

6, 7 с. 50

 

22

20.10

Одяг

Розвиток навичок проектної діяльності

 

Розвиток навичок проектної діяльності с. 50-51

Захист проектних робіт

Повторити вивчений матеріал.

 

 

Харчування

Дата

Тема/ підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

23

31.10

Харчування

1 с.52

Злічувані та незлі чувані іменники

 

3 с. 53

 

2, 4, 5, 6 с. 53 - 54

7 с. 54

    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати

 

24

 

 

01.11

 

 

Їжа

 

Much/many/lots of/ a lot of

 

2 с. 55

4 с. 55

1, 3, 5 с. 54-56

6 с. 56

 

25

 

 

26

03.11

 

 

07.11

Приготування їжі

1 с. 57

Much/many/ some/any

 

3 c. 57

4, 5 с. 58

2, 6 с. 57-59

7 с. 59

Проект «Моя улюблена страва»

 

 

27

 

28

08.11

 

10.11

 

Їжа в шкільній їдальні

 

Much/many/ some/any

 

 

1 с. 59

3, 4, 5 с. 60-61

 

1 (б), 2 с. 60

4 с. 61

Проект «Меню»

 

 

29

14.11

Страви української кухні

2 с. 62-63

Минулий неозначений час

1 с. 62

 

2 (а) с. 63,

6 с. 64

2, 4 (в,с) с. 62-63

5 с. 64

 

30

15.11

Здорове харчування

 

 

 

3 с. 63

 

2, 4 (в,с) с. 62-63

5 с. 64

 

31

17.11

Англійська кухня

 

1, 5 с. 65-66

Минулий неозначений час

 

1 с. 65

3 с. 66

2, 4, 5 с. 65 - 66

6 с. 66

 

32

21.11

Розвиток граматичних навичок

 

Множина іменників, неозначені займенники,  минулий неозначений час

 

2, 3, 4 с. 67-68

1 с. 67

5, 6 с. 68

7 с. 68

 

 

33

22.11

Готуємо сендвіч

 

 

 

2 с. 69-70

5, 6 с. 70

1, 3, 4 с. 69 - 70

7, 8 с. 71

 

34

24.11

Харчування

 

 

Розвиток навичок проектної діяльності с. 71-73

Захист проектних робіт

Повторити вивчений матеріал.

 

 

Відпочинок і дозвілля

 

Дата

Тема/ підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

35

28.11

Відпочинок і дозвілля

1 с. 74

Спеціальне запитання

3 с. 75

3 с. 75

5 (а) с. 75

4, 5(б) с. 75-76

6 с. 76

розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати

 

 

 

 

 

36

29.11

Вільний час.

Дні тижня

 

 

 

3, с. 76

4 с. 77

1, 2, 3, 5 с. 76-77

6 с. 77

 

37

01.12

Вільний час.

Громадські місця

1 с. 78

 

1 с. 78

4 с. 79

5 с. 80

2, 3 с. 78-79

6 с. 80

 

38

05.12

Мій вільний час

 

1 с. 80

 

 

 

4, 5 с. 81 - 82

2, 6 с. 80-82

 

 

39

06.12

Вільний час. Телебачення.

1 с. 80

Теперішній доконаний час

 

3 с. 81

4, 5 с. 81 - 82

2, 6 с. 80-82

7 с. 82

 

40

08.12

Інтереси та вподобання

оточуючих

 

 

Теперішній доконаний час

 

2 с. 83-84

5 с. 84

1, 3 с. 82 - 84

7 с. 85

 

41

12.12

Захоплення (хобі).

1 с. 85 - 86

Теперішній доконаний час

 

2 с. 86

5 с. 87

3, 4, 6 с. 87

7 с. 87

 

42

13.12

Хобі друзів.

 

 

Теперішній доконаний час

1 с.88

2 (в), 3 с. 88 - 89

6  (1, 2) с. 89

2 (а),

6 (3) с.89

 

43

15.12

Хобі друзів.

 

 

Теперішній доконаний час

 

 

 

4, 5 с. 88-89

 

 

 

44

19.12

Контроль навичок говоріння

1 с. 90

Спеціальне запитання

 

4 с. 91

5 с. 92

2, 6 с. 90-92

7 с. 92

 

 

 

 

 

 

 

 

45

20.12

Контроль навичок письма

 

Минулий неозначений час, теперішній доконаний/неозначений час

 

1, 3 с. 93

2, 4 с. 93, виконання тренувальних вправ

5 с. 94

6 с. 94

 

46

22.12

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

47

26.12

Контроль навичок читання

1 с. 94

 

 

2 с. 94

4, 5, 6 с. 95 - 96

3 с. 95

7 с. 96

 

48

27.12

Шкільна подорож

 

 

Розвиток навичок проектної діяльності с. 96-97

Захист проектних робіт

Повторити вивчений матер.

 

49

29.12

Відпочинок і дозвілля

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

Природа

 

 

Дата

Тема/ підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

  1.  

 

Природа

1 с. 98

 

 

3, 4 с. 99 - 100

 

2, 5 с. 99 - 100

6 с. 101

розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати

 

  1.  

 

Пори року

2 с. 101

 

 

3 с. 101- 102

4 с. 102

2, 5 с. 101-102

6 с. 102

 

  1.  

 

Погода в різні пори року

1 с. 103

 

1 с. 103

3 с. 103-104

4 с. 104

2, 5 с. 103 - 104

6,7 с. 105

 

  1.  

 

Улюблена погода

 

 

 

2, 5  с. 106 - 107

4 с. 106-107

1, 3 с. 106

6 с. 107

 

  1.  

 

Погода сьогодні

 

Модальне дієслово SHOULD (повинен, треба, рекомендую)

2 с. 108

3 с. 108

 

1, 4, 5

  с. 108 - 109

6 с. 110

 

  1.  

 

У природи немає поганої погоди

 

Модальне дієслово WILL.

Структура to be going to do smth

 

1 с. 110

2 с. 111

4 с. 112

5 с. 112

6 с. 113

 

  1.  

 

Явища природи

1 с. 113

 

1 с. 113

3 с. 114

4 с. 114-115

2 с. 114

6 с. 115

 

  1.  

 

Розвиток граматичних навичок

 

Минулий неозначений час, теперішній доконаний/

неозначений час

1 с. 115

2 с. 116

4, 5 с. 116 - 117

3 с. 116

7 с. 117

 

  1.  

 

Природа

 

 

Розвиток навичок проектної діяльності с. 120-121

Захист проектних робіт

Повторити вивчений матеріал.

 

 

Подорож

Дата

Тема/

 підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

  1.  

 

Подорож

1, 7 с. 122 - 125

Ступені порівняння прикметника

1 с. 122

3, 5  с. 123 - 124

8 с. 125

2, 4 с.123-124

6 с. 124

розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати

 

  1.  

 

Великобританія

3 с. 127

Артикль з географічними назвами

 

1, 2, 4 с. 126-127

5 с. 128

3 с. 127

7 с. 128

 

  1.  

 

 

Україна – моя Батьківщина

 

 

«Україна» - відеофільм

2, 3 с. 129

 

1, 4, 5 с. 129-130

6 с. 130

 

  1.  

 

 

Проект «Україна»

 

 

  1.  

 

 

Державні символи України

1 с. 131

 

«Державні символи України» (фільм)

2 с. 131

4 с. 132

3, 5 с. 132

6 с. 132

 

  1.  

 

 

Проект «Державні символи України»

 

  1.  

 

 

 

Україна – європейська держава

1с. 133

Артикль з географічними назвами

1 с. 133

2 с. 133

4 с. 134

3, 5, 6 с. 134

7 с. 134

 

  1.  

 

 

Проект «Моя улюблене місто в Україні»

 

  1.  

 

Подорож

 

Неправильні дієслова, теперішній доконаний час. Вживання теп. неозн. та тривалого часу, мин. неозн. Часу.

 

2 с. 137

3, 4 с. 138

1 с. 138

Повторити вивчений матеріал.

 

 

Рідне місто/село

Дата

Тема/

 підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

  1.  

 

Рідне місто/село

1 с. 140

Конструкції there is/there are

 

 

4, 5 с. 141

2, 3, 6  с. 140 - 142

7 с. 142

7 с. 144

розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати

 

  1.  

 

 

Міські площі

 

 

 

1, 3 с. 145 - 146

2, 4 с. 146 - 147

5 с. 147

6 с. 147

 

  1.  

 

Площі найбільших міст України

 

 

2 с. 148

3 с. 148

4 с. 148 - 149

1, 5 с. 147 - 149

6 с. 149

 

  1.  

 

 

Парки

 

 

 

2 с. 150

3, 5  с. 150-151

1, 4, 6 с. 150-151

7 с. 152

 

  1.  

 

Донецьк

 

 

 

2 с. 152

4 с. 153

1, 3 c. 152 - 153

5 с. 153-154

 

  1.  

 

Туристичні міста України

 

 

 

1, 5 с. 154 - 156

4 с. 155

2, 3 с. 155

6 с. 156

 

  1.  

 

Музей історії та мистецтва в Пахомівці

1 с. 156

 

 

2, 3 с. 156 - 157

 

4, 5 с. 157-158

6 с. 158

 

  1.  

 

 

Севастополь

 

 

 

1, 2 с. 158 - 159

3, 4 с. 159 - 160

5 с. 160

6 с. 160

 

  1.  

 

Позакласне читання

 

 

 

2, 3 с. 161 - 162

4-6 с. 162 - 163

1 с. 160

7 с. 163

 

  1.  

 

Рідне місто/село

 

 

Розвиток проектної діяльності с. 163 – 165

Захист проектних робіт

Повторити вивчений матеріал.

 

 

Свята і традиції

Дата

Тема/

підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

  1.  

 

Свята і традиції

 

1 с. 166

Кількісні та порядкові числівники

3 с. 167

4 с. 167

5 (а) с. 168

1, 2, 5 (б), 6,7 с. 166-168

8 с. 168

розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати

 

  1.  

 

 

Підготовка до святкування Різдва

1 с. 169

 

Прийменники on\ in

2 с. 169-170

5 с. 171,

7 с. 171

1, 3, 4 с. 169 - 170

6 с. 171

 

  1.  

 

 

8 с. 171

 

  1.  

 

Свята у Великобританії

 

 

 

1 с. 172-173

3 с. 173

2, 4 , 5 с. 173

6 с. 174

 

  1.  

 

 

 

Свята у Великобританії. День Святого Валентина

1 с. 174

 

5 с. 175

2, 4 с. 174-175

3 с. 175

1, 6 с. 174 - 176

7 с. 176

8 с. 176

 

  1.  

 

Свята в Україні

 

Спеціальне запитання.

 

2 с. 177

3 с. 177 - 178

1, 4, 5 с. 177 - 178

6 с. 178

 

  1.  

 

Святкування Пасхи в Україні та Великобританії.

 

 

Минулий неозначений час.

Прийменники місця.

Загальне та спеціальне запитання

 

1 с. 179

2, 3 с. 179

4 с. 180

5 с. 180

 

  1.  

 

Позакласне читання

 

 

 

2 с. 180-181

6 с. 182

1, 3, 4, 5 с. 180 - 182

7 с. 182, підготуватися до проектної роботи

 

  1.  

 

Свята і традиції

 

 

 

Робота над проектом с. 182-183

Захист проектних робіт

Повторити вивчений матеріал.

 

 

Шкільне життя

Дата

Тема/

підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примі тка

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

  1.  

 

Шкільне життя.

 

 

1 с. 184

Загальні та спеціальні запитання

 

4 с. 185

5 с. 186

2, 3, 6 с. 184-186

7 с. 186

6 с. 188

 

розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати

 

  1.  

 

 

 

Діяльність учнів під час уроку.

1, 2 с. 190

Теперішній неозначений та минулий неозначений часи

 

3 с. 190 - 191

 

1, 2, 4 с. 190 - 191

5 с. 191

7 с. 192

 

  1.  

 

 

 

Мої шкільні вчителі

 

 

4 с. 193-194

1 с. 193

6 с. 194

2, 3 с. 193

4 с. 193

7 с. 195

 

  1.  

 

Моя школа

 

 

 

2 с. 195-196

3 с. 196

1, 4, 5 с. 195 - 197

6 с. 197

 

  1.  

 

Мій урок англійської мови

 

1 с. 198

 

 

3 с. 198-199

8 с. 200

2, 4, 5, 6 с. 198 - 199

7 с. 199

 

  1.  

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

  1.  

 

Контроль письма

 

Займенники.

Теп. неознач., теп. тривалий,

мин.неознач.

тепер.докон.

часи

 

4 с. 201

2,3 с. 200-201

1, 5 с. 200-201

Підготува-тись до контролю аудіювання

 

  1.  

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Підготува-тись до контролю усного мовлення

 

  1.  

 

Контроль усного мовлення

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

  1.  

 

Школа моєї мрії

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Шкільне життя.

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
18 липня 2018
Переглядів
2469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку