Календарно-тематичне планування. Несвіт. 5 клас. Повність відповідає діючій програмі з англійської мови.
Розраховано для 3 год/тиждень. 1 та 2 семестри.
1
№ |
Дата |
Тема/ підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
Д.З |
СКК |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіюван-ня |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І семестр Я,моя сім'я та друзі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
01.09 |
Я,моя сім’я і друзі |
1 с. 4 |
Присвійний відмінок |
1 с. 4 |
3 с. 5 |
4 с. 5, |
2 с. 4, 5 с.5 |
6 с.5 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
05.09 |
Моя сім'я |
|
Присвійний відмінок. Спеціальне запитання. Ступені порівняння прикметників. |
1 с. 6 |
3 с. 7 |
4 с. 8 |
2, 5, 6 с. 7-6 |
7 с. 9 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
06.09 |
Мій найкращий друг |
1 (а) с. 9 |
Присвійний відмінок Ступені порівняння прикметників |
1 с. 9 |
3 с. 9 |
4 с. 10 |
2, 4, 5 с. 9-10 |
6 с. 10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
08.09 |
Мій друг. Риси характеру |
1 с. 10 |
Ступені порівняння прикметників |
|
3 с.11 |
1(б) с. 11 |
2, 4 с. 11-12 |
7 с. 12 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
12.09 |
Що в житті для мене важливе? |
4 с. 14 |
|
3 с. 13 |
4 с. 14 |
|
1, 2 с. 12-13 |
6 с. 14 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
13.09 |
Професії |
1 с. 15 |
Теперішній неозначений та теперішній тривалий часи |
3(б) с. 16 |
4 с. 16 |
5 с. 17 |
2, 3 с. 15-16 |
7 с. 18 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
15.09 |
Професії |
1 с. 18 |
Минулий неозначений час |
|
|
5 с. 20 |
2, 3, 4 с. 18-20 |
5 с. 20, вивчити слова |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
19.09 |
Моя родина |
|
|
|
2 с. 21 |
3 с. 21 |
1, 4 с. 20 - 21 |
6 с. 22 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
20.09 |
Розвиток граматичних навичок |
|
Теперішній неозначений, теперішній тривалий, минулий неозначений часи |
|
4 с. 23 |
1-3 с. 23 |
|
5 с. 24 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
22.09 |
Позакласне читання |
|
|
|
2 с. 24 |
6 с. 25 |
1, 3, 4 с. 24 - 25 |
5 с. 25 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
26.09 |
Я,моя сім’я і друзі |
|
|
Розвиток навичок проектної діяльності с. 26 – 27 Захист проектних робіт
|
Повторити вивчений матеріал. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Одяг |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема/ підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
Д.З |
СКК |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
27.09 |
Одяг |
1 с. 28 |
|
1 с. 28 |
3 с. 29 |
|
2, 4 с. 28-29 |
6 с. 30 |
—розвивати інтерес до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
розвивати здатність представляти культуру рідної країни;
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
29.09 |
Мій щоденний одяг |
|
Теперішній тривалий час |
|
2 с. 30 |
5 с. 31 |
1, 3,4 с. 30-31 |
5 с. 30 (5,6) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
03.10 |
Мій улюблений одяг |
1 с. 32 |
Спеціальне запитання |
3 с. 33 |
3 с. 33 |
6 с. 34 |
2, 4 с. 33 - 34 |
5 с. 34 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
04.10 |
Модний одяг |
4 с. 36 |
Структура to be going to do smth |
2 c. 35 |
1 с. 35 |
5 с. 37 (1-4) |
2, 4 с. 36 |
5 с. 37 (4-6) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
06.10 |
Одяг |
5 с. 39 |
Теперішній тривалий час |
3 с. 38 |
|
5 с. 39 (1) |
1,2,4 с. 37-39 |
5 (2) с. 39 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
10.10 |
Модний проект |
3 с. 40 |
Спеціальне запитання |
3 с. 40 |
1 с. 39 |
1 (б) с. 40 |
4 с. 40-41 |
5 с. 41 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
11.10 |
Одяг |
|
|
|
|
4 с. 42 |
2, 3 с. 41-42 |
5 с. 42, 6 с. 42-
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
19
20 |
13.10
17.10 |
Улюблений одяг
|
3 с. 44-45 |
Теперішній неозначений та теперішній тривалий часи |
3 с. 44-45 1 с. 45 |
3 с. 46 |
7 с. 45 (1,2) |
1, 2, 6 с. 43-45 2, 4 с. 46 |
7 с. 45 (3,4) 5 с. 47 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
18.10 |
Позакласне читання |
|
|
|
2 с. 47-49, 4 с. 47 |
3, 5 с. 49 |
1 с. 47 |
6, 7 с. 50 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
20.10 |
Одяг |
Розвиток навичок проектної діяльності |
|
Розвиток навичок проектної діяльності с. 50-51 Захист проектних робіт |
Повторити вивчений матеріал. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Харчування |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема/ підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
Д.З |
СКК |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
31.10 |
Харчування |
1 с.52 |
Злічувані та незлі чувані іменники |
|
3 с. 53 |
|
2, 4, 5, 6 с. 53 - 54 |
7 с. 54 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
24
|
01.11
|
Їжа |
|
Much/many/lots of/ a lot of |
|
2 с. 55 |
4 с. 55 |
1, 3, 5 с. 54-56 |
6 с. 56 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
25
26 |
03.11
07.11 |
Приготування їжі |
1 с. 57 |
Much/many/ some/any |
|
3 c. 57 |
4, 5 с. 58 |
2, 6 с. 57-59 |
7 с. 59 Проект «Моя улюблена страва»
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
27
28 |
08.11
10.11
|
Їжа в шкільній їдальні |
|
Much/many/ some/any
|
|
1 с. 59 |
3, 4, 5 с. 60-61
|
1 (б), 2 с. 60 |
4 с. 61 Проект «Меню» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
14.11 |
Страви української кухні |
2 с. 62-63 |
Минулий неозначений час |
1 с. 62 |
|
2 (а) с. 63, 6 с. 64 |
2, 4 (в,с) с. 62-63 |
5 с. 64 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
15.11 |
Здорове харчування |
|
|
|
3 с. 63 |
|
2, 4 (в,с) с. 62-63 |
5 с. 64 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
17.11 |
Англійська кухня
|
1, 5 с. 65-66 |
Минулий неозначений час |
|
1 с. 65 |
3 с. 66 |
2, 4, 5 с. 65 - 66 |
6 с. 66 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
21.11 |
Розвиток граматичних навичок |
|
Множина іменників, неозначені займенники, минулий неозначений час |
|
2, 3, 4 с. 67-68 |
1 с. 67 |
5, 6 с. 68 |
7 с. 68 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
22.11 |
Готуємо сендвіч |
|
|
|
2 с. 69-70 |
5, 6 с. 70 |
1, 3, 4 с. 69 - 70 |
7, 8 с. 71 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
24.11 |
Харчування |
|
|
Розвиток навичок проектної діяльності с. 71-73 Захист проектних робіт |
Повторити вивчений матеріал. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№
|
Дата |
Тема/ підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
Д.З |
СКК |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
28.11 |
Відпочинок і дозвілля |
1 с. 74 |
Спеціальне запитання |
3 с. 75 |
3 с. 75 |
5 (а) с. 75 |
4, 5(б) с. 75-76 |
6 с. 76 |
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
29.11 |
Вільний час. Дні тижня |
|
|
|
3, с. 76 |
4 с. 77 |
1, 2, 3, 5 с. 76-77 |
6 с. 77 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
01.12 |
Вільний час. Громадські місця |
1 с. 78 |
|
1 с. 78 |
4 с. 79 |
5 с. 80 |
2, 3 с. 78-79 |
6 с. 80 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
05.12 |
Мій вільний час
|
1 с. 80 |
|
|
|
4, 5 с. 81 - 82 |
2, 6 с. 80-82 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
06.12 |
Вільний час. Телебачення. |
1 с. 80 |
Теперішній доконаний час |
|
3 с. 81 |
4, 5 с. 81 - 82 |
2, 6 с. 80-82 |
7 с. 82 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
08.12 |
Інтереси та вподобання оточуючих
|
|
Теперішній доконаний час |
|
2 с. 83-84 |
5 с. 84 |
1, 3 с. 82 - 84 |
7 с. 85 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
12.12 |
Захоплення (хобі). |
1 с. 85 - 86 |
Теперішній доконаний час |
|
2 с. 86 |
5 с. 87 |
3, 4, 6 с. 87 |
7 с. 87 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
13.12 |
Хобі друзів.
|
|
Теперішній доконаний час |
1 с.88 |
2 (в), 3 с. 88 - 89 |
6 (1, 2) с. 89 |
2 (а), |
6 (3) с.89 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
15.12 |
Хобі друзів.
|
|
Теперішній доконаний час |
|
|
|
4, 5 с. 88-89 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
19.12 |
Контроль навичок говоріння |
1 с. 90 |
Спеціальне запитання |
|
4 с. 91 |
5 с. 92 |
2, 6 с. 90-92 |
7 с. 92 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
20.12 |
Контроль навичок письма |
|
Минулий неозначений час, теперішній доконаний/неозначений час |
|
1, 3 с. 93 |
2, 4 с. 93, виконання тренувальних вправ |
5 с. 94 |
6 с. 94 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
22.12 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
26.12 |
Контроль навичок читання |
1 с. 94 |
|
|
2 с. 94 |
4, 5, 6 с. 95 - 96 |
3 с. 95 |
7 с. 96 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
27.12 |
Шкільна подорож
|
|
Розвиток навичок проектної діяльності с. 96-97 Захист проектних робіт |
Повторити вивчений матер. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
29.12 |
Відпочинок і дозвілля
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ семестр Природа |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема/ підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
Д.З |
СКК |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Природа |
1 с. 98 |
|
|
3, 4 с. 99 - 100 |
|
2, 5 с. 99 - 100 |
6 с. 101 |
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Пори року |
2 с. 101 |
|
|
3 с. 101- 102 |
4 с. 102 |
2, 5 с. 101-102 |
6 с. 102 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Погода в різні пори року |
1 с. 103 |
|
1 с. 103 |
3 с. 103-104 |
4 с. 104 |
2, 5 с. 103 - 104 |
6,7 с. 105 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Улюблена погода |
|
|
|
2, 5 с. 106 - 107 |
4 с. 106-107 |
1, 3 с. 106 |
6 с. 107 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Погода сьогодні |
|
Модальне дієслово SHOULD (повинен, треба, рекомендую) |
2 с. 108 |
3 с. 108 |
|
1, 4, 5 с. 108 - 109 |
6 с. 110 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
У природи немає поганої погоди |
|
Модальне дієслово WILL. Структура to be going to do smth
|
1 с. 110 |
2 с. 111 |
4 с. 112 |
5 с. 112 |
6 с. 113 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Явища природи |
1 с. 113 |
|
1 с. 113 |
3 с. 114 |
4 с. 114-115 |
2 с. 114 |
6 с. 115 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Минулий неозначений час, теперішній доконаний/ неозначений час |
1 с. 115 |
2 с. 116 |
4, 5 с. 116 - 117 |
3 с. 116 |
7 с. 117 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Природа |
|
|
Розвиток навичок проектної діяльності с. 120-121 Захист проектних робіт |
Повторити вивчений матеріал. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Подорож |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема/ підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
Д.З |
СКК |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Подорож |
1, 7 с. 122 - 125 |
Ступені порівняння прикметника |
1 с. 122 |
3, 5 с. 123 - 124 |
8 с. 125 |
2, 4 с.123-124 |
6 с. 124 |
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Великобританія |
3 с. 127 |
Артикль з географічними назвами |
|
1, 2, 4 с. 126-127 |
5 с. 128 |
3 с. 127 |
7 с. 128 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Україна – моя Батьківщина |
|
|
«Україна» - відеофільм |
2, 3 с. 129 |
|
1, 4, 5 с. 129-130 |
6 с. 130 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Проект «Україна»
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Державні символи України |
1 с. 131 |
|
«Державні символи України» (фільм) |
2 с. 131 |
4 с. 132 |
3, 5 с. 132 |
6 с. 132 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Проект «Державні символи України» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Україна – європейська держава |
1с. 133 |
Артикль з географічними назвами |
1 с. 133 |
2 с. 133 |
4 с. 134 |
3, 5, 6 с. 134 |
7 с. 134 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Проект «Моя улюблене місто в Україні» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Подорож |
|
Неправильні дієслова, теперішній доконаний час. Вживання теп. неозн. та тривалого часу, мин. неозн. Часу. |
|
2 с. 137 |
3, 4 с. 138 |
1 с. 138 |
Повторити вивчений матеріал. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Рідне місто/село |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема/ підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
Д.З |
СКК |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Рідне місто/село |
1 с. 140 |
Конструкції there is/there are |
|
|
4, 5 с. 141 |
2, 3, 6 с. 140 - 142 |
7 с. 142 7 с. 144 |
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Міські площі |
|
|
|
1, 3 с. 145 - 146 |
2, 4 с. 146 - 147 |
5 с. 147 |
6 с. 147 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Площі найбільших міст України |
|
|
2 с. 148 |
3 с. 148 |
4 с. 148 - 149 |
1, 5 с. 147 - 149 |
6 с. 149 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Парки |
|
|
|
2 с. 150 |
3, 5 с. 150-151 |
1, 4, 6 с. 150-151 |
7 с. 152 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Донецьк |
|
|
|
2 с. 152 |
4 с. 153 |
1, 3 c. 152 - 153 |
5 с. 153-154 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Туристичні міста України |
|
|
|
1, 5 с. 154 - 156 |
4 с. 155 |
2, 3 с. 155 |
6 с. 156 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Музей історії та мистецтва в Пахомівці |
1 с. 156 |
|
|
2, 3 с. 156 - 157 |
|
4, 5 с. 157-158 |
6 с. 158 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Севастополь |
|
|
|
1, 2 с. 158 - 159 |
3, 4 с. 159 - 160 |
5 с. 160 |
6 с. 160 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Позакласне читання |
|
|
|
2, 3 с. 161 - 162 |
4-6 с. 162 - 163 |
1 с. 160 |
7 с. 163 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Рідне місто/село |
|
|
Розвиток проектної діяльності с. 163 – 165 Захист проектних робіт |
Повторити вивчений матеріал. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Свята і традиції |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема/ підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
Д.З |
СКК |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції
|
1 с. 166 |
Кількісні та порядкові числівники |
3 с. 167 |
4 с. 167 |
5 (а) с. 168 |
1, 2, 5 (б), 6,7 с. 166-168 |
8 с. 168 |
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Підготовка до святкування Різдва |
1 с. 169 |
|
Прийменники on\ in |
2 с. 169-170 |
5 с. 171, 7 с. 171 |
1, 3, 4 с. 169 - 170 |
6 с. 171 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
8 с. 171 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Свята у Великобританії |
|
|
|
1 с. 172-173 |
3 с. 173 |
2, 4 , 5 с. 173 |
6 с. 174 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Свята у Великобританії. День Святого Валентина |
1 с. 174 |
|
5 с. 175 |
2, 4 с. 174-175 |
3 с. 175 |
1, 6 с. 174 - 176 |
7 с. 176 8 с. 176 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Свята в Україні |
|
Спеціальне запитання. |
|
2 с. 177 |
3 с. 177 - 178 |
1, 4, 5 с. 177 - 178 |
6 с. 178 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Святкування Пасхи в Україні та Великобританії.
|
|
Минулий неозначений час. Прийменники місця. Загальне та спеціальне запитання |
|
1 с. 179 |
2, 3 с. 179 |
4 с. 180 |
5 с. 180 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Позакласне читання |
|
|
|
2 с. 180-181 |
6 с. 182 |
1, 3, 4, 5 с. 180 - 182 |
7 с. 182, підготуватися до проектної роботи |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції
|
|
|
Робота над проектом с. 182-183 Захист проектних робіт |
Повторити вивчений матеріал. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шкільне життя |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема/ підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
Д.З |
СКК |
Примі тка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Шкільне життя.
|
1 с. 184 |
Загальні та спеціальні запитання |
|
4 с. 185 |
5 с. 186 |
2, 3, 6 с. 184-186 |
7 с. 186 6 с. 188
|
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Діяльність учнів під час уроку. |
1, 2 с. 190 |
Теперішній неозначений та минулий неозначений часи |
|
3 с. 190 - 191 |
|
1, 2, 4 с. 190 - 191 |
5 с. 191 7 с. 192 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мої шкільні вчителі |
|
|
4 с. 193-194 |
1 с. 193 |
6 с. 194 |
2, 3 с. 193 |
4 с. 193 7 с. 195 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Моя школа |
|
|
|
2 с. 195-196 |
3 с. 196 |
1, 4, 5 с. 195 - 197 |
6 с. 197 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мій урок англійської мови
|
1 с. 198 |
|
|
3 с. 198-199 |
8 с. 200 |
2, 4, 5, 6 с. 198 - 199 |
7 с. 199 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
|
Займенники. Теп. неознач., теп. тривалий, мин.неознач. тепер.докон. часи |
|
4 с. 201 |
2,3 с. 200-201 |
1, 5 с. 200-201 |
Підготува-тись до контролю аудіювання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Підготува-тись до контролю усного мовлення |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Школа моєї мрії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Шкільне життя. Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||