Календарно-тематичне планування Німецька мова 5 клас (Сотникова, Білоусова)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування поділено на 2 семестри, розроблено з використанням підручника і робочого зошита на друкованій основі під авторством Сотникової, Білоусової.

Перегляд файлу

Погоджено     

Заступник директора з НВР      

________________Л.М. Прус                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

                                              Затверджено

                                              Директор НВК

                                              _____________К.В. Фітковська

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з німецької мови для 5 класу

на І семестр 2017-2018 н.р.

Підручник: С.І.Сотникова, Т.Ф. Білоусова Німецька  мова  Hallо, Freunde 5 (1)

Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів (друга іноземна мова, перший рік навчання).  «Ранок», 2013

 

 

 

 

 

                               Учитель: Мандрика К.Г. ______________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дмитрівський НВК

 

 

 

№ п/п

Дата

Підтема

Мовленнєві функції

Мовленнєві зразки

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання/ Читання

Говоріння

Письмо

 

Тема 1. Привіт

1.

 

Привіт! Добрий день!

Вітатися і прощатися німецькою мовою

Wie heißt du? Wie ist dein Name? Mein Name ist...Sehr angenehm.

Hallo!, Tschüs! Guten Tag!

 Guten  Morgen! Guten Abend! Gute Nacht! Auf Wiedersehen! heißen, die Name, Sehr angenehm

Порядок слів у розповідно-му реченні

Впр.1, 2 с.4

Впр.5, 6, с.5-6

РЗ впр.1-3 с.2-3

 

Впр.3, с.4

Впр.4, с.5

 

РЗ впр.4 с.3

Вивчити нові ЛО

2.

 

Як тебе звати?

Знайомити-ся з однолітка-ми та дорослими

Heißt du..?

Ja, (nein), ich heiße… Und du?

die Frau, der Herr,

gleichfalls, die Bekanntschaft

 

 

Порядок слів у питальному реченні

Впр.1-3, с.7

Впр.5, с.8

РЗ впр.2,3 с.4-5

Впр.6, с.9

РЗ впр.4 с.5

РЗ впр.1 с.4, вивчити нові ЛО

3.

 

Хто це?

Відреко-мендувати іншу людину

Wer ist das?

Das ist …

Wer? Was?, da,

sein,  der Herr, die Frau, die Sonne, der Wolf,

der Elefant, der Igel,

die Rose

Дієслово

sein

Впр.1, 3, 4, с.10−11

РЗ впр.4 с.6

Впр.5, с.11

Впр.2, с.10

РЗ впр.2,3 с.6,

РЗ впр.5,6 с.7

 

РЗ впр.1 с.6, впр.7 с.7, вивчити нові ЛО

4.

 

Що це?

Ставити запитання з питальним словом

Was ist das?

Das ist…

Ist das..?

der Computer, der Affe,  der Ochse, die Maus, der Uhu, die Blume, das Buch, das Kind, das Haus, der Hund, die Katze

Рід іменника. Артикль

Впр.1, 2, с.12,

Впр.5, с.13

РЗ впр.5 с.9

Впр.3, с.12

Впр.4, с.13

РЗ впр.2 с.8, впр.4 с.9

РЗ впр.1 с.8, впр.6 с.9, вивчити нові ЛО

5.

 

Ти − Тіна?

Давати ствердну або заперечну відповідь

Bist du..?

Ist er?

Ist sie?

Sind Sie..?

die Frage, die Antwort, das Lineal, der Ball, die Gans, das Känguru, die Puppe, schwer, ja, nein

Відмінюва-ння дієслів

Впр.1, 2, с.14

РЗ впр.3 с.10

 

Впр.4, 5, с.15

Впр. 3, с.14

РЗ впр.5,6 с.11

РЗ впр.1,2 с.10, вивчити нові ЛО

6.

 

Скільки тобі років?

Запитува-ти про вік дітей і відповіда-ти на це запитання

Wie alt bist du?

Ich bin … Jahre alt.

Ich bin schon/bald…

der Fuchs, das Jahr, der Vogel, der Junge, das Mädchen, die Ziege, alt,bald, schon

Кількісні числівники

Впр.1, 2, с.16

РЗ впр.5 с.13

Впр.3, с.16,

Впр.4, 6 с.17

Впр.5, с.17

РЗ впр.3,4 с.13

РЗ впр.1,2 с.12, вивчити нові ЛО

7.

 

Як у тебе справи?

Запитува-ти про самопочу-ття

Wie geht's dir/Ihnen?

Danke, prima/ gut/ es geht.

der Freund, die Schule,

der Fisch, das Spiel,

der Stuhl, die Stunde, sprechen, stehen, prima, danken

Відмінюва-ння іменників

Впр.1, 2, 3, с.18

Впр.4, с.19

Впр.5, с.19

РЗ впр.3,4 с.14,

РЗ впр.5-7 с.15

 

РЗ впр.1,2 с.14,

РЗ впр.8 с.15,  вивчити нові ЛО

8.

 

Це правильно?

Запитува-ти та розповіда-ти про вік третьої особи

Stimmt das?

Das stimmt (nicht).

Das ist nicht richtig.

die Übung, der Apfel, das Klavier, der Igel, üben, öffnen, richtig, stimmt, falsch, kein, nicht

Зaперечні частки nicht/ kein/keine

Впр.1,2,3, с.20

РЗ впр.3 с.16

 

Впр.4,5 с.20-21

Впр.6, с.21

РЗ впр.2 с.16,

РЗ впр.5,7 с.17

 

 

РЗ впр.1,4 с.16,

вивчити нові ЛО

9.

 

Ми знаємо весь алфавіт.

Запитува-ти та розповіда-ти про себе

Woher kommst du?

Ich komme aus…

das Alphabet, die Phonetik, das Bild,  die Gymnastik, die Möbel, der Fisch,  schön, schlecht, gut, kommen

Питальні речення

Впр.1,2,3, с.22

РЗ впр.3 с.18

 

Впр.4,5,6, с.23

Впр.6, с.25

РЗ впр.1,2 с.18

 

РЗ впр.4 с.19,

Повторити вивчене

10.

 

Підсумко-вий урок з вивченої теми

 

РЗ впр.1,2 с.20-21

 

Тема 2. Моя сімя та мої друзі.

11.

 

Моя родина

Назвати та представи-ти членів родини

Wie ist deine Familie? Meine Familie ist… Ich habe…

Die Familie, die Eltern,

die Mutter, der Vater,

die Oma, der Opa,

die Schwester, der Bruder,

die Großeltern,

die Geschwister,

haben,  mein, dein

 

Особові займенники

Впр.1,2, с.26

Впр.3, с.27

 

Впр.5, с.27

РЗ впр.3 с.22

 

 

Впр.4, с.27

РЗ впр.1,2 с.22,

РЗ впр.5 с.23

 

 

 

Впр.6, с.28

РЗ впр.6 с.23,

вивчити нові ЛО

12.

 

Мої рідні

Розповідa-ти про свою родину

Meine Eltern sind… Das ist Tims Familie

Die Tante, der Onkel,

die Tochter, der Sohn,

die Kusine, der Cousin,

das Kind/die Kinder,

die Verwandten

Відмінюва-ння дієслова haben 

Впр.1,3, с.29

РЗ впр.5 с.25

 

Впр.4,5, с.30

 

Впр.2, с.29

РЗ впр.1,2,3 с.24

 

РЗ впр.6 с.25,

вивчити нові ЛО

13.

 

Які рідні в тебе є?

Розповіда-ти про своїх та чиїхось рідних

Hast du Geschwister?

Wir haben eine Oma und ywei Opas.

Die Tante, der Onkel,

die Tochter, der Sohn,

die Kusine, der Cousin,

das Kind/die Kinder,

die Verwandten

haben + Akkusativ

Впр.1,2, с.31

Впр.4, с.32

РЗ впр.1 с.26

Впр.6,

с.33

 

Впр.3, с.31

Впр.5, с.32

РЗ впр.2,3 с.26

 

 

РЗ впр.5,6 с.27

 

14.

 

Скільки років цим людям?

Розповіда-ти про вік дорослих людей

Wie alt ist dein Vater/ deine Mutter/ dein Bruder..?

Er/ sie ist…

Числівники

 

Числівник

Впр.1,2, с.34

Впр.4, с.35

РЗ впр.4 с.28

 

Впр.5,6 с.35,

 впр.7 с.36

 

 

РЗ впр.1,2 с.28

 

 

РЗ впр.5 с.28,

вивчити числівники

15.

 

Хто вони за професією?

Розповіда-ти про професії своїх родичів

Was ist dein Vater/ deine Mutti von Beruf? Er/ sie ist…

der Arbeiter, der Bauer,

der Arzt, der Schneider, der Bäcker, der Lehrer,

der Maler, der Verkäufer, der Manager, der Schüler, der Programmierer,

die Bibliothekarin,

der Rentner, der Student, die Hausfrau

 

Присвійні займенники

Впр.1,с.37

Впр.3,с.38

РЗ впр.1 с.29

 

 

Впр.5, с.38

РЗ впр.6 с.30

 

 

Впр.2, с.37

Впр.4,с.38

РЗ впр.2,3 с.29

 

 

РЗ впр.5,7 с.30,

вивчити нові ЛО

16.

 

Хто що робить?

Повідом-ляти про діяльність людей

Was machst du? Ich male/ schreibe… gern.

arbeiten, studieren, verkaufen, nähen, lernen, malen, lehren, backen,

die Kranken behandeln,

die Felder pflügen

 

Präsens

Впр.1, с.39

Впр.4, с.40

 

 

Впр.5, с.40

 

Впр.2,3, с.39

РЗ впр.1,2 с.31

РЗ впр.4 с.32

 

РЗ впр.3 с.32,

вивчити нові ЛО

17.

 

Де працюють ці люди?

Реагувати на репліки вчителя та однокласників

Wo arbeiten deine Verwandten? Er/ sie arbeitet in einer Schule/ an einer Uni/ bei einer Firma

die Schule, die Fabrik,

die Universität, die Firma, der Bauernhof,

 das Krankenhaus,

das Kaufhaus, der Betrieb, in, an, auf, zu, von, bei

Приймен

ники з Dativ

Впр.1,2, с.41

Впр.3 с.42

Впр.4, с.42

РЗ впр.1,2 с.33

 

РЗ впр.4,5 с.34,

вивчити нові ЛО

18.

 

Де ти живеш?

Запрошувати інформацію про співрозмовника

Wo lebst du? Wo wohnst du? Ich wohne auf dem Land.

leben, wohnen, die Stadt, das Dorf, die Strasse, in der Stadt, im Dorf, auf dem Land, Österreich, die Schweiz

 

 

Вживання дієслів leben, wohnen

Впр.1,2, с.43

РЗ впр.3 с.3,

 

Впр.3,4,5с.44

РЗ впр.2 с.35,

РЗ впр.4 с.36

 

 

РЗ впр.1 с.35,

впр.5 с.36,

вивчити нові ЛО

19.

 

Звідки ти?

Повідомляти про своє місце проживання

Woher kommst du? Ich komme aus…

Woher?, kommen,

 aus Deutschland,

aus Ternopil,

Woher kommst du?

Wo – in der Ukraine   Woher – aus der Ukraine

Питальні речення з пит. сл. Wo? Woher?

 

 

 

Впр.1, с.45

Впр.3, 4 с.46

Впр.2, с.45

РЗ впр.1,2 с.37,

РЗ впр.3 с.38,

 

Bпр.6 с.47,

РЗ впр.4 с.38,

Повторити вивчене

20.

 

Підсумковий урок з вивченої теми

РЗ впр.1 с.39,

впр.2,3 с.40

Тема 3. Школа

21.

 

На якому поверсі?

Розповіда-ти про свою школу

In welchem Stock? Im Erdgeschoss/ in erstem Stock ist…

der Stock, die Klasse,

der Hof, die Aula,

der Speiseraum, 

der Klassenraum,

die Sporthalle,

das Erdgeschoss,

die Bibliothek,

 der Lesesaal, die Garderobe, neu, sauber, schön

 

Приймен−

ники з Dativ

Впр.1,2, с.50

Впр.3, с.51

Впр.4, с.52

Впр.5,6, с.52

РЗ впр.1,2 с.41

 

РЗ впр.3,4 с.42,

вивчити нові ЛО

22.

 

Контроль аудіювання

 

Повторити лексику

23.

 

Що ми робимо в школі?

Розповіда-ти, що ти робиш на уроках

Was machst du in der Schule?

Liest du jetzt? Ja (nein), ich…

spielen, rechnen, turnen,  schreiben, lesen, sprechen, sehen, essen, laufen,

zeichnen, springen, tanzen

Сильні дієслова

Впр.1, с.53

Впр.2, с.53,

Впр.4, с.54

Впр.3, с.54

РЗ впр.1-3 с.43

РЗ впр.4,6 с.44,

вивчити нові ЛО

24.

 

Контроль читання

 

Повторити лексику

25.

 

На уроці німецької мови

Розповідати, що ти робиш на уроці німецької мови

Ich gebe ein Buch. Gib mir bitte. Du nimmst…

geben, nehmen, übersetzen, ein Lied singen, neue Wörter lernen, auswendig, die Aufgaben machen,

das Gedicht wiederholen, den Dialog bilden

Відмінюва-ння сильних дієслів

Впр.1, с.55

Впр.5, с.57

Впр.2, с.55 Впр.4, с.56

Впр.3, с.56

РЗ впр.1-3 с.45

 

РЗ впр.5,6 с.46,

вивчити нові ЛО

26.

 

Наша класна кімната

Описувати предмети у класній кімнаті

Was gibt in deinem Klassen−

Zimmer?

die Tafel, der Tisch, der Stuhl, die Bank, das Bild, der Bücherschrank,

rot, grün, braun, gelb, schwarz, blau, weiß,grau,

der Blumentopf, hell

 

Множина іменників

Впр.1,2,4, с.58

Впр.5, с.59

РЗ впр.2,3 с.47

 

Впр.7, с.59

Впр.3, с.58

РЗ впр.4 с.48

 

Впр.6, с.59

РЗ впр.1 с.47,

вивчити нові ЛО

27.

 

Контроль письма

 

Повторити лексико-граматич-ний матеріал

28.

 

У класній кімнаті

Описувати розташування предметів у класній кімнаті

Wo steht/ liegt/ hängt es?

Vorne, hinten, links, rechts, in der Mitte steht/ liegt/ hängt…

vor, hinter, vorne, hinten, links, rechts,

in der Mitte, stehen, liegen, hängen, die Wand, die Tür,

 das Fenster,

das Fensterbrett

 

Прийменники місця

Впр.1,2, с.60

Впр.3,4 с.61

РЗ впр.4 с.50

 

Впр.5, с.62

РЗ впр.1,2 с.49,

 

Впр.6, с.62

РЗ впр.5 с.50,

вивчити нові ЛО

29.

 

Шкільні речі

Розповіда-ти, що необхідне, а що – не потрібне

Was nimmst du in die Schule mit?

die Schulsachen,

die Schultasche, 

das Mäppchen, das Lineal, der Radiergummi,

der Kugelschreiber,

der Bleistift, der Anspitzer, der Pinsel, das Heft,

das Buch

 

 

Займенник kein

Впр.1, с.63

Впр.2,3, с.63

Впр.4, с.64

Впр.2, с.58

РЗ впр.2 с.51,

РЗ впр.4 с.52

 

РЗ впр.1 с.51,

РЗ впр.5 с.52,

вивчити нові ЛО

30.

 

Контроль говоріння

 

Повторити лексичний матеріал

 

31.

 

Діти, вчіть німецьку! Розклад уроків

Робити пропози-цію та реагувати на неї. Розповіда-ти свій розклад уроків

 

Sprich! Lies! Nimm! Gib! Hilf mir bitte!

Welcher Wochentag ist das?

Welche Schulfächer hast du gern?

helfen, fragen, anrworten, zeigen, verstehen, gern  haben, der Wochentag,

die Woche,

die Wochenende,

der Montag, der Dienstag, der Mittwoch,

 der Donnerstag,

der Freitag, der Samstag, der Sonntag, die Mathe,

die Geschichte, die Kunst, das Werken

Imperativ

Впр.1, с.65,

Впр.1, 2 с.68

Впр.5, с.69

РЗ впр.4 с.55

 

Впр.2 с.65,

Впр.3,4 с.66

Впр.3,4 с.68

РЗ впр.1-3 с.53,

Впр.4, с.61

Впр.4, с.62

РЗ впр.2,3,5 с.55

 

РЗ впр.4,5 с.54,

РЗ впр.1 с.55,

вивчити нові ЛО

32.

 

Підсумковий урок з вивченої теми

РЗ впр.1,2 с.56

 

33.

 

Урок узагальнення знань

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Шуляренко Діма
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Цыганенко Николай
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гончар Олена Юріївна
    Дякую за розробку =)
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Роменська Наталія
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
13 липня 2018
Переглядів
10310
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку