Урок-подорож з німецької мови у 5 класі на тему "Du und ich"

Про матеріал

Урок-подорож з німецької мови у 5 класі (1-ий рік навчання) на тему "Du und ich". Урок розроблено для повторення теми "Du und ich" за підручником "Hallo, Freunde!" Сотникова С.І.

Перегляд файлу

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 м. Копичинці

 

 

 

 

 

 Du und ich

Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь у 5 класі (урок-подорож)

 

 

 

 

 

Підготувала:

учитель німецької мови

Душніцька І.І.

 

 

 

Das Thema: Du und ich. (Wiederholung.)

Der Zweck: Тренувати учнів у вживанні вивченої лексики. Закріпити граматичний матеріал, використовуючи набуті знання з тематичного розділу «Ти і я».

Lehr- und Hilfsmittel: Кубики для кож­ної пари гравців (додаток 16), робочі зошити, розумні кубики, тематичні малюнки у підручнику.

Хід уроку

  1.            Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.  (Einstiegsphase).
  1. Повідомлення теми та мети уроку. Мовна розминка.

 

L: Guten Tag! Wie geht es euch, Kinder? Wie geht es dir, Sch1? (Звер­тається до окремих дітей.) Heute werden wir nicht nur eure Kentnisse aus dem Thema „Du und ich“ prüfen., sondern eine Reise durch verschiedene Städte machen. Aber um das zu machen, muss man zuerst nächste Aufgaben erledigen.

2.Основна частина уроку.

(1. Kontrolle der Hausaufgabe)

1) So, die erste Station.

L: Welche Länder und Städte kennt ihr? Wohin werden wir fahren?

Wer nennt die meisten Wörter? Учні називають країни та міста, разом визначається учень, що на­звав    найбільшу    кількість   слів.

 2) Finde 13 Länder und Städ­te und ergänze die Lücken.

L: Eine ähnliche Aufgabe habt ihr auch zu Hause gemacht. Jetzt prüf­en wir sie. Lösung:

 

  1. Wiederholung. Повторення.

1) Beschreib den Familien­baum.

L: Jetzt lest ihr den Familienbaum aus Übung 1 im Arbeitsbuch. Habt ihr alles richtig geschrieben? Учні зачитують опис родинного де­рева.

Lösung: Mein Opa heißt Helmut. Er ist 72 Jahre alt. Mein Vater heißt Andreas. Er ist 42 Jahre alt. Meine Mutter heißt Gabi. Sie ist 38. Ich habe eine Schwester. Sie heißt Julia.

 Sie ist 6 Jahre alt. Mein Vater hat auch eine Schwester. Das ist meine Tante. Sie heißt Erika. Sie ist 47 Jahre alt. Mein Onkel Klaus ist 51. Tante Erika und Onkel Klaus haben Kinder. Mein Cousin heißt Niklas. Er ist 22 Jahre alt. Meine Kusine Isabella ist 15.

2) Гра «Розумні кубики».

Вчитель називає слова по-українськи, а учні з «розумних кубиків» складають відповідні німецькі слова.

Слова: жити, місто, вулиця, тітка, музей, село, школа, малювати.

3) Вірш

L.: Und jetzt, Kinder, müssen wir noch ein Gedicht auswendig erlernen um diese Reise zu machen:

Ich bin groß,

Du bist klein,

Wir sind lustig,

Das ist fein.

Ihr seid faul,

Sie sind fleißig,

Alle sind wir aus Leipzig.

(Учні декілька раз хором повторюють вірш. Üb.5, S.33)

L.: Gut, Kinder. Ihr habt sehr gut und fleißig gearbeitet. Jetzt können wir eine Reise machen. Unsere Reise heißt „Wo wohnen die Menschen. Stellt ihr euch vor, dass ihr aus verschiedenen Städten und sogar aus verschiedenen Länder stammen.

Spiel «Wo wohnen die Men­schen? Woher kommen die Men­schen?».

Гра проводиться в парах. Учитель    пояснює    правила    гри. Гравці по черзі кидають два кубики (додаток 16). Кількість очок на них показує, на яке поле слід перейти, а колір кубика — яке дієслово вжи­ти. Учні записують речення, які по­тім перевіряються вчителем. Виграє той, хто першим у своїй парі прийде до фінішу і зробить найменшу кіль­кість помилок у реченнях.

 3. Заключна частина уроку.

  1. Hausaufgabe.

Alles wiederholen.

2. Zusammenfassung.

Підведення підсумків уроку.

L: Ihr habt das Thema sehr gut wiedeholt. Und nächstes Mal schreibt ihr eine Testarbeit. Heute alle Kinder bekommen die Noten. Auf Wiedersehen!

1

 

doc
Додано
14 липня 2018
Переглядів
1300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку