Календарно−тематичне планування
здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Програмою передбачено 2 години на тиждень. Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподіллено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником Німецька мова (2-й рік навчання): підруч. для 6 кл. загально освітн. навч. закл. / М. М. Сидоренко, О. А. Палій. — К.: Грамота, 2014
Nn / n |
Дата |
Тематика ситуативного мов лення та Змістові лінії: 1.Екологічна безпека та сталий розвиток. 2.Громадян ська відповідальність. 3.Здоров,я і безпека. 4.Підприєм-ливість і фінансова грамотність. |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленевої діяльності |
Домашнє завдання |
|
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Комунікативні вміння |
|||||||||
Рецептивні: сприймання на слух (аудіювання) |
Рецептивні: зорове сприй мання (читання) |
Інтеракційні: усна взаємодія (діалогічне мовлення) та Продуктивні: усне продукування (монологічне мовлення)
|
Інтеракційні: писемна взаємодія (листування) та онлайн взає- модія та Продуктивні: писемне продукування (письмо) |
|||||||||
1 |
|
Тема 1. Шкільне житття. Перший учбовий день (1-3) |
der Schulhof, der Schultüte, der Unterricht; begrüßen, kennenlernen, Blumen bringen, festlich, fröhlich froh sein |
Порядкові числівники 1-19, повторення
|
1-19 |
с.9 в.2 |
с.10 в.5 |
с.8 в.1
|
|
с.11 впр. 6, вивчити с.12 .впр,1, читати |
||
2 |
|
Літні Канікули (1-3) |
in den Bergen, das Ferienlager, der Strand, in der Sonne liegen, man kann, oder |
Präteritum дієслова war Модальне дієслово können
|
können |
с.12 в.1 |
с.15 в.1 |
с.13 в.2
|
с.13 в.2D |
с. 14 в. 4 вивчити с. 15 в.1 читати |
||
3 |
|
Мій розклад уроків (1-3) |
die Mathematik, der Sport, die Literatur, die Geografie, die Geschichte, die Kunst, das Ukrainisch, das Englisch, das Handwerk, die Musik |
Дієслово hatte
Складні іменники
|
th |
с.15 в.1 |
с.17 в.5 |
с.16 в.3
|
с.18 в.6 |
с.16 в. 2, вивчити написати розклад |
||
4 |
|
Розклад уроків
|
die Kunstgeschichte, die Biologie, die Weltliteratur, streng, gerecht
|
Сполучник aber |
ie |
с.19 в.1 |
с.22 в.6 |
с.20 в.2
|
с.21 в.4-5 |
с.22 в. 6, читати текст |
|
|
5 |
|
На уроці
|
aufstehen, aufschlagen, zuschlagen, zuhören, vorlesen, aufpassen, abschreiben, aufsagen
|
Дієслова з відокремлюваними префіксами
Модальне слово müssen |
müssen |
с.23 в.1 |
с.23 в.2 |
с.25 в5
|
с.25 в.1 |
с.24 в. 4 ,вивчити с.25 в. 2, виписати |
|
|
6 |
|
Я повинен читати (1-3) |
fehlen, sollen, krank, niemand, vorgestern, gestern, morgen, übermorgen, denn Der wievielte ist heute?
|
Речення з denn
Модальне дієслово sollen |
eh |
с.26 в.1 |
с.28 в.7 |
с.26 в.2
|
с.27 в.4 |
с.28 в. 5 ,вивчити с.29 в. 1, заповнити таблицю |
||
|
|
Ми вчимо німецьку мову
|
das Kreuzworträtsel, die Fremdsprache, aufgeben |
|
Ää |
с.29 в.1 |
с.31 в.7 |
с.30 в.2 с.30 в.4
|
с.31 в.7В |
с.31в. 7, читати |
||
7 |
|
Я вже вмію читати
|
die Nachhilfestunde, um Hilfe bitten, herrlich, lärmig, kompliziert, enttäuscht sein
|
Антоніми |
äu |
с.40 |
|
с.38
|
с.36-37 |
с. 36 в.1, об’єднати антоніми |
||
8 |
|
Тема 2. Відпочинок і дозвілля
|
Вивчення нової лексики |
|
|
с.44 в.1 |
|
с.44 в.2
|
с.45 в.7С |
с.46 в.С , заповнити таблицю |
||
9 |
|
Зазвичай у школі (1-2) |
Morgens, vormittags, mittags, nachmittags, abends, nachts Розвиток монологічного мовлення. |
|
|
с.47 в1 |
|
|
|
с.47, вивчити слова с.50 в.1, утворити речення |
||
10 |
|
Хобі |
Розвиток діалогічного мовлення. |
Словосполучення з Dativ |
|
с.50 в.1 |
|
с.51 в.2
|
с.52 в.1 |
с.54в.2,за зразком |
||
11 |
|
Я цікавлюся мистецтвом (2,3) |
sich interessieren für (Akk.), die Kunst, die Klassik, die Volksmusik, die Rockmusik, die Popmusik, der Schlager
|
Дієслово sich interessieren |
sch |
с.54 в.1 |
с.55 в.4 |
с.55 в.4
|
|
с.55в.3, вивчити с.56в.1, скласти словоспо-лученя |
||
12 |
|
Я займаюсь охоче спортом (2,3) |
die Sportart(en), die Leichtathletik, das Judo, die Gymnastik, wollen, manchmal. Ab und zu, von Zeit zu Zeit
|
Модальне дієслово wollen |
Th, ju |
с.56 в.1 |
|
с.57 в.4
|
с.57 в.5 |
с.58в.1, доповнити речення
|
||
13 |
|
Ми Святкуємо (2) |
der Karneval, der Fasching, die Hexe, der Ritter, der Zauberer, das Fest, feiern, erkennen, sich verkleiden
|
Вказівні займенники dieser-diese-dieses |
ie |
с.59 в.1 |
с.61 в.6 |
|
с.60 в.4В |
с.62 в.1, дати відповіді |
||
14 |
|
Наша колектина робота |
|
|
|
|
с.67 |
|
с.66 в.1-2 |
с.65в.1, письмово |
|
|
15 |
|
Тема 3.Природа Час врожаю (1,3,4) |
die Birne, die Melone, die Wassermelone, einbringen, mit, nach, aus, zu, von, bei, außer, gegenüber, entgegen. Seit
|
Dativ і його прийменники |
ss |
с.72 в.1
|
с..74 в.6 |
|
с.73 в.5 |
с.74в.1, доповнити текст |
||
16 |
06.11 |
Осінь (1,3,4) |
die Wolke, der Blätterfall, niederfallen, kühl, windig
|
Порівняльні ступені прикметників |
|
|
с.76 в.5 |
|
с.77 в.D |
с.77в.1, утворити ступені порівняння прикметни-ків |
||
17 |
|
Погода (1,3,4) |
die Wettervorhersage, der Nebel, der Wind, wehen, es schneit, es nieselt, wolkig, sonnig, regnerisch, neblig Опис погоди за вікном. |
|
|
с.77 в.1 |
|
с.7.8 в2
|
с.79 в.4 |
с.80в.1, знайди пару |
||
18 |
|
Осінній ліс (1,3,4) |
das Eichhörnchen, wärmen, verwelken, mild
|
Присвійні займенники |
|
с.81 в.1 |
с.82 в.3 |
с.81 в2
|
с.83 в.5 |
с.84в.1, заповнити таблицю |
|
|
19 |
|
Зима прийшла (1,3,4) |
der Frost, Sorgen haben, die Spur, entdecken, bedeckt sein, draußen
|
Прийменники vom, zum, beim, zur |
|
с.85 в.1 |
с.86 в.5 |
с.85 в2
|
|
с.87в.1, читати |
||
20 |
|
Зимові розваги (1,3,4) |
Тренування вивченого граматичного матеріалу.
|
Wie і als |
|
с.88 в.1 |
с.90 в.5 |
с.88 в2
|
|
с.90в.1, дати відповіді |
||
21 |
|
Тема 4. Мої зимові канікули Що ти рoбив? (1,3) |
|
Утворення Perfekt |
|
|
|
с.104 в.4 |
с.103 в.2 |
с.105в.1, читати текст |
||
22 23 |
|
Я відвідував бабусю (1,3) |
vor kurzem
|
Префікси be-, ge-, er-, ver-, zer-, ent-, emp-, miss- |
|
|
с.106 в.4 |
с.106 в.2-3 |
|
с.107в.1, написати в Perfekt |
|
|
24 |
|
Що я не робив? (1,3) |
|
Заперечення Nicht i keine |
|
|
с.109 в.6 |
с.107 в.1-2 |
с.108 в.4В |
с.109в.1, написати речення в Perfekt |
|
|
25 |
|
Я читав книжку (1,3) |
|
Утворення Partizip II |
|
|
с.110 в.5 |
с.109 в.1-2 |
с.110 в.3 |
с.111в.1-2, за зразком |
||
26 |
|
Я прийшов на урок
(1,3) |
Розвиток монологічного мовлення. |
|
|
|
|
с.111 в.1-2 |
с.112 в.3 |
с.113в.1б дати відповіді |
||
27 |
|
Що ми робили разом в класі? (1,3) |
Розвиток діалогічного мовлення. |
Дієслова з префіксами в Perfekt |
|
|
|
.с113 в.1-2
с.114 в.4-5 |
с.113 в.2 |
с.115в1б відповісти на запитання |
||
28 |
17.12 |
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
||
29 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
||
30 |
24.12 |
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити діалоги |
||
31 |
25.12 |
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вірші |
||