Календарно-тематичне планування німецька мова 8(4) клас за підручником Сотникова С.І.

Про матеріал
Планування за підручником НІМЕЦЬКА МОВА Сотникова С.І. 8 клас Друга іноземна мова
Перегляд файлу

Календарно−тематичне планування

здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Програмою передбачено 2 години на тиждень.  Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподіллено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником Німецька  мова (4-й рік навчання), 8 клас:  Підручник  для  загально освітніх  навчальних  закладів „Hallo, Freunde!“ / С.І. Сотникова. — Х.: Ранок, 2016   І семестр

 

№ п/п

Дата

Підтема

Інтегровані змістові лінії та компетентності, що формуються

Лінгвістичні компетенції

Комунікативні уміння

Домашнє завдання

Фонетика

Граматика

Лексика

Зорове сприймання

Слухове сприймання

Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч . онлайн)

Писемне  продукування, писемна взаємодія (в т.ч . онлайн)

Тема.1Я, мояродина  і друзі

1

 

Як пройшли канікули

Предметні – уміння описувати дії на каніку- лах, розповідати про минулі ка-нікули, вживаючи минулий час Perfekt,

Ключові -

 

Впр. 1

(с. 6)*

 

Минулий

час Perfekt

(повтор).

Впр. 4 (с. 7)

 

Впр. 5b

(с. 8)

 

Впр. 6

(с. 8);

РЗ

 

Впр. 4,

5 (с. 7),

7 (с. 8)

 

 

2

 

Ласкаво просимо

Предметні – уміння описувати зовнішність

і одяг людини, вживаючи

прикметники, описувати свою

зовнішність, писати лист

у відповідь

                        Ключові - Уміння вивчати іноземну мову  з використанням спеціальних програмних засобів (інформаційно-цифрова компетент.)

 

Впр. 1

(с. 9)

 

Відмінюван-

ня прикмет-

ників

(повтор).

 

Das Treffen (-), die

Einladung (-en), abholen

(hat abgeholt), Besuch

haben, Herzlich willkommen!

Впр. 3a

(с. 9),

3b, 4

(веб-

сайт)

(с. 10)

 

 

Впр. 5

(с. 10)

 

Впр. 6

(с. 10);

РЗ

 

3

 

Мої родичі

Предметні – уміння розповідати про свою

родину, пояснювати родинні

зв’язки, використовуючи

іменники в родовому відмінку,

описувати членів родини

Ключові - уміння

 

Впр. 1

(с. 11)

 

Множина

іменників

(повторення).

Іменники

в родовому

відмінку.

 

Die Nichte (-n), der Neffe

(-n), der Enkel (-), die

Enkelin (-nen), der

Schwager (-¨-), die

Schwägerin (-nen).

Впр. 3b

(с. 12)

 

Впр. 6

(с. 13)

 

Впр. 2b

(с. 11),

3a (с. 12),

7 (с. 13)

 

 

4

 

Професії

Предметні – уміння  називати професії,

розповідати, де працюють люди

різних професій, називати

знаряддя праці, потрібні для

різних професій,                     Ключові - уміння

 

Впр. 1

(с. 14)

 

Складносу-

рядне

речення зі

сполучником

«denn».

 

Das Berufssymbol (-e),

der Handwerker (-), der

Metzger (-), der Schreiner

(-), der Schneider (-),

der Apotheker (-), der

Optiker (-), der Schauspieler

 

Впр. 2

(с. 14)

 

Впр. 5

(с. 15)

 

Впр. 4,

6, 7

(с. 15)

 

 

5

 

Майбутня професія

Предметні – уміння  розповідати про профе-

сії та про мрії щодо майбутньої

професії, проводити серед одно-

класників опитування за темою,                      Ключові – уміння планувати  траєкторію власного життя. (Громадянська відповідальність), демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту(Підприємливість та фінансова грамот.)

 

 

Впр. 1

(с. 16)

 

Складносу-

рядне

речення зі

сполучником

«deshalb».

 

Der Berufswunsch (-¨-e),

heilen (hat geheilt), der

Programmierer (-), der

Tierarzt (-¨-e), der Fotograf

(-en), der Krankenpfleger

(-), d

Впр. 4

(с. 17)

 

РЗ

Впр. 3

(с. 16), 6

(с. 17)

 

 

6

 

Скажи хто твій друг, і я скажу хто ти є

Предметні – уміння розповідати про лю-

дину, використовуючи особис-

ті дані, запитувати про людину

й відповідати на такі запитан-

ня,

  Ключові – уміння обговорювати особливості взаємодії особистості та групи (Громадянська відповідальність)

 

Впр. 1

(с. 18)

 

Імена людей

у родовому

відмінку.

 

Der Steckbrief (-e), der

Vorname (-n), der

Familienname (-n), das

Alter, die Adresse (-n), die

Telefonnummer (-n).

Впр. 2b

(с. 18), 4

(с. 19)

 

Впр. 1

(с. 18), 5

(с. 20)

 

Впр. 4

(с. 19), 6

(с. 20);

РЗ

 

РЗ

 

7

 

Друзі пізнаються в біді

Предметні – уміння розповідати про

справжніх друзів, описувати

події, вживаючи дієслова

в минулому часі Präteritum,

  Ключові - уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту(Підприємливість та фінансова грамот.)

 

 

Впр. 1

(с. 21)

 

Минулий

час Präteritum.

 

Ungeschickt, glücklich,

stolz, nennen (nannte, hat

genannt), stören (störte,

hat gestört), rennen (rannte,

ist gerannt), stehlen

(stahl, hat gestohlen),

ausnutzen (nutzte aus,

hat ausgenutzt).

Впр. 4a

(с. 22), 5

(с. 24);

РЗ)

 

РЗ

 

Впр. 6

(с. 24

Впр. 7

(с. 24);

 

8

 

Моя біографія

Предметні – уміння розповідати про

біографію іншої людини,

вживаючи числівники на

позначення року, писати

повідомлення про себе,

                        Ключові - уміння наводити приклади свого внеску в життя громади. (Громадянська відповідальність)

 

 

Впр. 1

(с. 25)

 

Числівники

на позна-

чення року.

Минулий

час Präteritum

Der Lebenslauf (-¨-e), das

Studium, von ... bis, seit,

der Dichter (-), heiraten

(heiratete, hat geheiratet)

(Akk.), sterben (starb, ist

gestorben).

Впр. 3

(с. 25)

 

Впр. 4

(веб-

сайт)

(с. 26);

РЗ

 

 

Впр. 5

(с. 26);

РЗ

 

9

 

Підсумко

вий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

Мій робочий день

Предметні – уміння називати час, розпові-

дати про свій робочий день

у школі, вживаючи зворотні

дієслова,

               

 

Впр. 1a

(с. 30);

РЗ

 

Зворотні

дієслова.

 

Faulenzen (faulenzte, hat

gefaulenzt), sich ausruhen

(ruhte sich aus, hat sich

ausgeruht), sich abtrocknen

(trocknete sich ab,

hat sich abgetrocknet),

sich treffen (traf sich, hat

sich getroffen) mit (Dat.).

Впр. 5b

(с. 32)

 

 

Впр. 1b

(с. 30),

4a, 4b

(с. 31),

5a, 6

(с. 32)

 

РЗ

 

11

 

Допомога вдома

Предметні – уміння розповідати про

допомогу вдома, розуміти

й коментувати текст СМС-

повідомлень,

                        Ключові - уміння розповідати про розподіл обов’язків у родині. (Громадянська відповідальність)

 

 

Впр. 1

(с. 33)

 

Модальне

дієслово «sollen

» (повто-

рення).

 

Aufräumen (räumte auf,

hat aufgeräumt), die

Blumen gießen (goss, hat

gegossen), bügeln (bügelte,

hat gebügelt), babysitten

(hat babygesittet)

Впр. 6

(с. 35)

 

 

Впр. 4

(с. 34),

5b, 6, 7

(с. 35);

РЗ

 

 

12

 

Що ти плануєш

Предметні – уміння називати дні тижня,

розповідати про плани стосовно

дозвілля, коментувати інформа-

цію в нотатнику, робити

пропозицію щодо спільних

планівТе

                       Тема2.Харчування.Одяг

Впр.

1a, 2a

(с. 36)

 

Vorhaben (hatte vor, hat

vorgehabt), der Terminkalender

(-).

 

Впр. 5

(с. 37)

 

Впр. 1b

(с. 36), 4

(с. 37),

6a, 6b, 7

(с. 38);

РЗ

 

 

13

 

Гарного апетиту

Предметні – уміння називати продукти

і страви, розповідати про

кулінарні вподобання, розуміти

інформацію в меню й робити

замовлення, складати власне

меню,

                        Ключові – уміння складати перелік покупок (Підприємливість та фінансова грамот.)

Впр. 1a

(с. 39)

 

Вживання

артикля пе-

ред імен-

никами на

позначення

речовин або

продуктів.

 

Die Speise (-n), der

Kellner (-), bestellen

(bestellte, hat bestellt),

einen Bärenhunger haben

 

Впр. 7

(с. 42);

РЗ

 

Впр. 1b

(с. 39), 4

(с. 40), 5

(с. 41),

6a, 6b, 8

 

Впр. 8(с. 42)

 

 

14

 

Покупки і приготування страв

Предметні – уміння називати інгредієнти,

необхідні для приготування

страв, складати список покупок,

вести розмову з продавцем

у магазині,

                        Ключові – уміння наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування (Здоров’я і безпека)

Впр. 1

(с. 43)

 

Неозначені

займенники

«etwas»

і «nichts».

 

Das Kilo (-s/-), das

Gramm (-e/-), der/das

Liter (-), die Dose (-n),

verdorben sein, riechen

(roch, hat gerochen),

Впр. 4a

(с. 44)

 

 

Впр. 2,

3 (с. 43),

5 (с. 44),

6 (с. 45)

 

Впр. 4b

(с. 44), 7

(с. 45);

РЗ

 

15

 

Кулінарні традиції

Предметні – уміння розповідати про смак

продуктів харчування, порівню-

вати кулінарні традиції

в Німеччині й Україні,                        Ключові – уміння порівнювати сімейні традиції (Громадянська відповідальність)

 

 

Впр. 1

(с. 46)

 

Вживання

артикля

перед

іменниками

на позначення

речовин або

продуктів

Die Essgewohnheit (-en),

die Spezialität (-en), der

Cappuccino, die Sahne,

der Quark, die Maultasche

(-n), die Füllung

(-en),

Впр. 5

(с. 47);

РЗ

 

 

Впр. 4

(с. 46), 6

 

 

16

 

Кулінарні смаки

Предметні – уміння висловлювати й аргументувати свою думку про

вегетеріанство,

                        Ключові – уміння обговорювати особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (Здоров’я і безпека)

 

Впр. 1a

(с. 48)

 

Складносу-

рядне речен-

ня зі спо-

лучником

«denn» (по-

вторення).

 

Der Vegetarier (-), das

Mitleid, die Nahrung, das

Eiweiß, natürlich, Angst

haben vor (Dat.), Appetit

haben auf (Akk.),

Впр. 4

(с. 48);

РЗ

 

 

Впр. 1b

(с. 48),

5, 6

(с. 49)

 

 

17

 

Одяг

Предметні – уміння називати предмети

одягу й описувати одяг люди-

ни, вживаючи прикметники,

  Ключові - уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди (Здоров’я і безпека)

 

 

Впр. 1

(с. 50);

РЗ

 

Відмінюван-

ня прикмет-

ників

(повторен-

ня).

 

Das Top (-s), der

Hut (-¨-e), der Absatz (-¨-e),

das Image, sich kleiden

(kleidete sich, hat sich

gekleidet), grell, rosa, lila,

Впр. 3

(с. 51)

 

Впр. 5

(с. 52)

 

Впр. 6,

7 (с. 52)

 

РЗ

 

18

 

В універмазі

Предметні – уміння описувати й порівню-

вати одяг, вживаючи означені

займенники й прикметники,

  Ключові – уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету (Підприємливість та фінансова грамот.)

 

Впр. 1a

(с. 53)

 

Означені

займенники

в називному

і знахідному

відмінках.

 

Die Abteilung (-en), Hi-Fi,

das Medium (Medien),

die Stereoanlage (-n), der

Kopfhörer (-), scheußlich,

schrecklich, schick, doof,

furchtbar,

 

Впр. 4

(с. 54)

 

Впр. 1b

(с. 53), 6

(с. 54),

7, 8

(с. 55)

 

 

19

 

Про смаки не сперечаються

Предметні – уміння розповідати про

вподобання в одязі й виражати

приналежність предметів

певним особам, вживаючи

особові займенники,

                       

 

Впр. 1

(с. 56)

 

Відмінюван-

ня прикмет-

ників (по-

вторення).

Відмінюван-

ня особових

займенників.

Der Geschmack (-¨-e), die

Kopfbedeckung, das

Käppi (-s), das Kopftuch

(-tücher), der Badeanzug

(-¨-e), die Strumpfhose

(-n), die Frisur (-en),

Впр. 4

(с. 57)

 

Впр. 6

(веб-

сайт)

(с. 58)

 

Впр. 7a,

7b (с. 58)

 

РЗ

 

20

 

Модний одяг

Предметні – уміння розповідати про

модний одяг, аргументувати

свою думку щодо ролі моди

в житті людини,

  Ключові - Уміння вивчати іноземну мову  з використанням спеціальних програмних засобів (інформаційно-цифрова компетент.)

 

Впр. 1a

(с. 59)

 

Відмінюван-

ня прикмет-

ників

(повторен-

ня).

 

Die Markenkleidung/-klamotten,

die neueste Mode

tragen, mit der Mode

gehen, Mode sein, in Mode

sein, in sein,

Впр. 3a

(с. 60);

РЗ

 

РЗ

 

Впр. 3b,

4 (с. 60),

5 (с. 61)

Впр. 6,

7 (с. 61);

РЗ

 

21

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 Спорт

22

 

Відпочинок на дозвіллі

Предметні – уміння висловлювати свою думку про певні види відпочинку на дозвіллі, проводити серед однокласників опитування за

темою

                       

 

 

 

Gefährlich, langweilig,

joggen (joggte, ist/hat gejoggt),

simsen (simste, hat

gesimst), reiten (ritt, ist/

hat geritten), jonglieren

(jonglierte, hat jongliert),

Впр. 5

(с. 67)

 

Впр. 3b

(с. 66);

РЗ

 

Впр. 3a

(с. 66), 4

(с. 67),

6, 7

(с. 68);

РЗ

 

РЗ

 

23

 

пропозиції щодо організації

дозвілля

Предметні – уміння розповідати про

пропозиції щодо організації

дозвілля, розуміти інформацію

в оголошеннях про дозвілля,

складати оголошення з пропо-

зиціями дозвілля,

                        Ключові – уміння обговорюватиможливості замовлення квитків онлайн (Підприємливість та фінансова грамот.)

 

Впр. 1

(с. 69)

 

Das Angebot (-e), die

Anzeige (-n), die

Kunst (-¨-e), täglich,

versuchen (versuchte, hat

versucht), anbieten (bot

an, hat angeboten

Впр. 3

(с. 69), 4

(с. 70), 5

(с. 71);

РЗ

 

Впр. 6

(с. 71)

 

Впр. 7,

8 (с. 71)

 

Впр. 8

(с. 71);

 

24

 

Відпочинок на вихідних

Предметні – уміння  розповідати про

можливості відпочинку на

дозвіллі, вживаючи прийменни-

ки подвійного керування,

домовлятися про спільне

відвідання театру,                      Ключові - уміння

Впр. 1

(с. 72)

 

Множина

іменників

(повтор).

Прийменники подвійно-

го керування

(повторення).

 

Die Ausstellung (-en), die

Galerie (-n), die Eintrittskarte

(-n), sich interessieren

(interessierte sich, hat

sich interessiert) für

(Akk.),

 

РЗ

Впр. 2

(с. 72),

4a, 4b, 5

(с. 73)

 

 

25

 

Телевізійні передачі

Предметні – уміння  називати телевізійні

передачі, розуміти інформацію

в програмі телепередач і ко-

ментувати її, розповідати про

свою улюблену

телепередачу,                     

Ключові - Уміння вивчати іноземну мову  з використанням спеціальних програмних засобів (інформаційно-цифрова компетент.)

Впр. 1

(с. 74)

 

Словотвір:

складні

слова.

 

Die Sendung (-en), die Wissenschaftssendung

(-en),

die Nachricht (-en), die

Reportage (-n), die Show

(-s), die Komödie (-n), der

Trickfilm (-e), der Actionfilm

(-e),

Впр. 5b

(с. 76)

 

Впр. 4

(с. 75)

 

Впр. 3b,

5a (с. 75),

5c, 6

(с. 76);

 

 

26

 

Улюблені види спорту

Предметні – уміння називати види

спорту, розповідати про зимові

й літні види спорту, проводити

серед однокласників опитуван-

ня про улюблені види спорту

 Ключові – уміння визначати власні спортивні уподобання та потреби. (Громадянська відповідальність)

Впр. 1

(с. 77)

 

Das Judo, das Badminton,

snowboarden

(snowboardete, ist/hat

gesnowboardet).

 

Впр. 3

(с. 77);

РЗ

 

Впр. 2

(с. 77),

4—6

(с. 78)

 

 

27

 

Знаменито

сті

Предметні – уміння називати видатних

німецькомовних людей

у різних сферах діяльності,

розповідати про знаменитостей

за поданою інформацією,

  Ключові - Уміння вивчати іноземну мову  з використанням спеціальних програмних засобів (інформаційно-цифрова компетент.)

 

 

Словотвір:

складні

слова.

Das Gebiet (-e), auf dem

Gebiet, das Model (-s),

der Sänger (-), der

Modemacher (-),

 

Впр. 5

(с. 80)

 

Впр. 1,

3b (с. 79),

4, 6

(с. 80)

 

Впр. 7

(с. 81);

РЗ

 

28

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

II семестр

    

    Дата

 Підтема

 

 

 

 

 

 

Інтегровані змістові лінії та компетентності, що формуються

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Домашнє завдання

Граматика

 

Лексика

 

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усне продукування,  усна взаємодія (в т.ч. онлайн)

Писемне продукування,

писемна взаємодія (в т.ч. онлайн)

Тема 4: Німеччина

34

 

Wir mögen Reisen

Ми любимо подорож

Навчати розповідати про плани щодо подорожей та підготовку до них.

Екологічна безпека

 та сталий розвиток

 

Модальне

Дієслово «möchte» (повторення).

Дієслова з відокремлюваними префіксами (повторення).

Die Schiffsreise (-n), die Klassenfahrt (-en), mitnehmen (nahm mit, hat mitgenommen).

 

Впр. 2

(с.  126);

 

Впр. 2

(с.  126);

РЗ

РЗ

Впр. 3, 4

(с.  127),

6 (с. 128)

Впр. 5

(с.  127),

7 (с. 128);

РЗ

 

Впр. 7

(с. 128); РЗ

 

 

 

 

 

35

 

 

Deutschland — Land und Leute

Німеччина – країна і люди

Навчати розповідати про географічне положення, федеральні землі та населення Німеччини, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту

Громадянська відповідальність

Відмінювання географічних назв.

 

Das Bundesland (-ä-er),

die Hauptstadt (-ä-e), der Staat (-en), die Staatsflagge (-n), bestehen (bestand, hat bestanden) aus (Dat.).

Впр. 5, 6

(с. 131); РЗ

Впр. 4

(с. 130)

РЗ

Впр. 6, 7

(с. 131)

РЗ

 

Впр. 4

(веб-сайт)

(с. 130); РЗ

36

 

Märchen-straße

Дорогою казок

Навчати розповідати про маршрути подорожей Німеччиною

Громадянська відповідальність

Відмінювання географічних назв.

 

Der Märchenheld (-en), die Reiseroute (-n), die Sage (-n), der Rattenfänger (-), der Flötenspieler (-), die Gegend (-en), in Erfüllung gehen.

РЗ

Впр. 6 (с. 134)

Впр. 3 (с.  132),

5 (с. 134);

РЗ

Впр. 6 (с. 134)

Впр. 1,

2 (с. 132),

4 (с. 133),

7 (с. 134)

 

РЗ

РЗ

37

 

Mit der Bahn fahren

Їхати залізницею

Навчати розповідати про подорожі залізницею, розуміти

розклад руху поїздів, запитувати про розклад поїздів і реагувати на такі запитання, купувати квиток на поїзд, описувати маршрут поїздки

Екологічна безпека та сталий розвиток

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Вживання модальних дієслів

(повторення).

Дієслова з відокремлюваними

префіксами

(повторення).

Der Bahnhof (-ö-e), der Fahrplan (-ä-e), das Gleis (-e), die Fahrkarte (-n), die Rückfahrt (-en), hin und zurück, bar zahlen, abfahren (fuhr ab, ist abgefahren),

ankommen (kam an, ist angekommen) in (Dat.).

Впр. 4а

(с.  136);

 

Впр. 4а

(с.  136);

РЗ

Впр. 3,

4b (с. 136

Впр. 5

(с.  137);

РЗ

 

Впр. 2

(веб-сайт)

(с.  135),

5  (с.  137);

РЗ

38

 

Урок домашнього читання

Навчити формувати навички зорового сприймання тексту та вміння вчитися самостійно впродовж життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

39

 

Wir besuchen Berlin

Ми відвідуємо Берлін

Навчати розповідати про поїздку до Берліна та його визначні місця, вживаючи займенники «jemand» та «niemand», складати загадки про визначні місця німецької столиці

Громадянська відповідальність

Фінансова грамотність

Займенники

«jemand» та

«niemand».

 

Der Höhepunkt (-e), das UNESCO-Welterbe, einen Blick werfen (warf, hat geworfen) auf (Akk.).

Впр. 1 (с. 138); РЗ

Впр. 2

(с.  138),

 

Впр. 2

(с.  138),

4 (с. 139),

5 (с. 140);

РЗ

Впр. 1

(с. 138)

 

Впр. 6

(с. 140)

 

Впр. 7

(с. 140) підготуватися до тестової роботи (веб-

сайт); РЗ

40

 

Wiederholung

Повторення

 

Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички

 

 

 

 

Впр. 1

(проект),

3,  4

(с. 146)

Впр. 1

(проект),

2 (с. 146);

РЗ

Заповнити таблицю самооцінювання (c.  148);

Тема 5. Україна

41

 

Das ist unser Heimatland

Це – наша Батьківщина

Навчати розуміти та розповідати загальні відомості про Україну та її географічне положення

Громадянська відповідальність

Географічні

назви

(повторення).

 

Die Fläche (-n), die Amtssprache (-n), die Staatsform (-en), umspült

sein von (Dat.), malerisch.

Впр. 4

(с.  142);

РЗ

Впр. 4

(с.  142);

РЗ

Впр. 3

(с. 141)

 

Впр. 5

(с.  142);

РЗ

 

Впр. 5

(с. 142); РЗ

42

 

Hier lebe ich

Тут я живу

Навчати розповідати про свій населений пункт, вживаючи позначення об’єктів в однині і множині, розуміти зміст тексту про подорож туристичної групи і знаходити в ньому неточності, розповідати про програму перебування туристичної групи у своєму населеному пункті

Громадянська відповідальність

Множина

іменників

(повторення).

Вживання прийменників на позначення напрямку руху та місцезнаходження

(повторення).

 

Der Club (-s), das Eiscafé (-s), die Innenstadt, am Bahnhof, auf der Post, in Wirklichkeit.

 

Впр. 4

(с.  144),

6 (с. 145)

Впр. 4

(с.  144),

6 (с. 145)

Впр. 3

(с.  144),

7 (с. 145)

Впр. 5

(с.  144);

РЗ

 

РЗ

43

 

Wie ist das Wetter heute?

Яка сьогодні погода?

Навчати називати природні явища, описувати погоду, вживаючи безособові речення із займенником «es»,  формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту

Екологічна безпека та сталий розвиток

Безособовий

займенник

«es».

Впр. 2

(с.  105),  3,  4

(с. 106); РЗ

Blitzen (blitzte, hat geblitzt), donnern (donnerte, hat gedonnert), tauen (taute, hat/

ist  getaut), der Frost (-ö-e),  der Nebel (-), sonnig, neblig, frostig, windig.

Впр. 3

(с. 106)

Впр. 3

(с. 106)

Впр. 1b

(с.  105),

5 (с. 106)

РЗ

 

Впр. 4

(веб-сайт)

(с. 106); РЗ

44

 

Unsere Tiere

Наші тварини

Навчати розповідати про тварин та  описувати їх, вживаючи іменники слабкої відміни

Екологічна безпека та сталий розвиток

Слабка відміна

іменників.

Впр. 4с, 5

(с.  108),  6

(с. 109); РЗ

Die Geschwindigkeit, das Grünzeug, das Säugetier  (-e),  fangen (fing, hat gefangen), fressen (fraß, hat gefressen).

Впр. 2, 3, 4a (с. 107); РЗ

Впр. 4b

(с. 107)

Впр. 4b

(с. 107)

Впр. 7

(с. 109)

 

РЗ

РЗ

45

 

Die Natur in meiner Nähe

Природа моєї місцевості

Навчати називати різні

ландшафти й описувати природу своєї місцевості, писати лист у відповідь,

формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту

Громадянська відповідальність

Екологічна безпека

Множина іменників

(повторення).

 

In der Nähe von (Dat.), der Hirsch (-e), das Reh (-e), das Eichhörnchen (-), das Murmeltier  (-e).

 

Впр. 3a

(с. 110)

 

Впр. 3a

(с. 110)

РЗ

Впр. 2

(с.  110),

4 (с. 111)

Впр. 5

(с.  111);

РЗ

 

Впр. 5

(с. 111); РЗ

46

 

Gefahren für die Natur

Загроза для природи

Навчати розповідати про загрози природі, пояснювати причини забруднення довкілля, вживаючи підрядні речення причини

Громадянська відповідальність

Екологічна безпека

Здоров’я та безпека

Підрядне речення

причини.

Die Gefahr (-en), der Lärm, die Verschmutzung, der Schadstoff (-e), intakt, gestört, geraten (geriet, ist geraten), verschmutzen (verschmutzte, hat verschmutzt), denken (dachte, hat gedacht) an (Akk.).

 

Впр. 4

(с. 113)

Впр. 4

(с.  113);

 

Впр. 4

(с. 113)

Впр. 4

(с.  113);

РЗ

Впр. 6

(с. 114)

Впр. 7

(с.  114);

РЗ

 

Впр. 4

(веб-сайт)

(с.  113),  7

(с. 114); РЗ

47

 

Unser Alltag und die Natur

Наші будні та природа

Навчати розповідати про зв’язок людини з природою, описувати

життя у великих містах, у форматі інтерв’ю описувати довкілля

Здоров’я та безпека

 

Die Großstadt (-ä-e), die Belastung (-en), die Topfpflanze (-n), im Grünen,

etwas über alles lieben, fremd, einen Einfluss haben auf (Akk.)

 

Впр. 4b

(с.  116);

РЗ

Впр. 5

(с. 117)

Впр. 4b

(с.  116);

РЗ

Впр. 5

(с. 117)

Впр. 2

(с.  115),

4a (с. 116),

6,  7

(с. 117)

 

РЗ

 

Впр. 4b

(веб-сайт)

(с. 116); РЗ

48

 

Unsere Umwelt schützen

Захищати наше навколишнє середовище

Навчати розповідати про загрози довкіллю та про дії щодо його захисту, складати текст з опорою на малюнки та подані  словосполучення

Екологічна безпека

Модальні

дієслова

«müssen» та

«können» із

займенни-

ком «man»

(повторення).

 

Sparen (sparte, hat gespart), benutzen (benutzte, hat benutzt), verwenden (verwandte/verwendete, hat verwandt/verwendet), wiederverwerten (verwertete

wieder, hat wiederverwertet),  recyceln (recycelte, hat recycelt), die Windturbine (-n),  die Solarzelle (-n),

das Atomkraftwerk (-e),

der Strom, die Energie,

das Altpapier,

das Altmetall.

Впр. 6

 

Впр. 6

(веб-

сайт)

(с. 119)

Впр. 4

(с. 119)

Впр. 7

(с.  119);

РЗ

 

Впр. 6

(веб-сайт),

7  (с.  119);

РЗ

49

 

Mülltrennung

Сортування сміття

Навчати розповідати про сортування відходів, розуміти зміст електронного листа про сортування відходів у Німеччині, порівнювати ситуацію з переробкою відходів у Німеччині й Україні, висловлювати думку щодо можливих заходів із переробки відходів

Громадянська відповідальність

Екологічна безпека

Словотвір:

Складні слова.

Впр. 2

(с. 120)

Die Mülltrennung,

die Mülltonne (-n),

der Müllcontainer (-),

der Müllhaufen  (-), 

der  Kunststoff (-e),

der Restmüll, die Glühbirne (-n), die Eierschale (-n),

die Kartoffelschale (-n),

das  Spülmittel (-),

übrig bleiben (blieb übrig, ist übrig geblieben).

Впр. 4

(с.  121);

РЗ

Впр. 4

(с.  121);

РЗ

Впр. 3

(с.  120),

6—8

(с.  122)

 

РЗ

РЗ

 

50

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

51

 

Wieder-holung

Повторення

Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички

РЗ

Впр. 3 (с. 124); РЗ

 

 

 

 

 

Тема 6. Спорт (з підручника для 7 класу «Deutsch lernen ist super!»)

52

 

Що любять робити у вільний час? (з 8 класу)

Навчати висловлювати свою думку про певні види відпочинку на дозвіллі, проводити серед однокласників опитування за темою

Здоров’я та безпека

 

 

Gefährlich, langweilig, joggen (joggte, ist/hat gejoggt), simsen (simste, hat gesimst),  reiten (ritt,  ist/hat geritten), jonglieren (jonglierte, hat jongliert), das Inlineskaten, das Bungeespringen/Bungeejumping, das Mountainbiking.

Впр. 5

(с.  67)

 

Впр. 5

(с.  67)

Впр. 3b

(с.  66);

РЗ

Впр. 3a

(с.  66),  4

(с.  67),

6,  7

(с.  68);

РЗ

 

РЗ

 

Впр. 2

(веб-сайт)

(с. 65); РЗ

53

 

Пропозиції, як провести вільний час (з 8 класу)

Навчати розповідати про пропозиції щодо організації дозвілля, розуміти інформацію в оголошеннях про дозвілля, складати оголошення з пропозиціями дозвілля

Здоров’я та безпека

 

 

Das Angebot (-e), die Anzeige (-n), die Kunst  (-ü-e),  täglich,

versuchen (versuchte, hat versucht), anbieten (bot an, hat angeboten).

Впр. 2 (с. 69); РЗ

Впр. 3

(с.  69),

 

Впр. 3

(с.  69),

4 (с.  70), 5 (с.  71);

РЗ

Впр. 6

(с.  71)

Впр. 7,

8  (с.  71)

Впр. 8

(с.  71);

РЗ

 

Впр. 6

(веб-сайт)

(с. 71); РЗ

54

 

Ми любимо займатись спортом (з 8 класу)

Навчати називати види спорту, розповідати про зимові й літні види спорту, проводити серед однокласників опитування про улюблені види спорту й складати рейтинг

Здоров’я та безпека

 

 

Das Judo, das Badminton, snowboarden (snowboardete, ist/hat gesnowboardet).

Впр. 2, 3 (с. 77); РЗ

Впр. 3

(с.  77);

 

Впр. 3

(с.  77);

РЗ

Впр. 2

(с.  77),

4—6

(с.  78)

 

РЗ

РЗ

55

 

Спортивні змагання (з 7 класу)

Навчати розповідати

про спортивні змагання, проводити інтерв’ю за темою

Громадянська відповідальність

Минулий час Perfekt

der Wettkampf (-¨-e), der Kampfsport, das Biathlon,

das Snowboarden, die Mannschaft (-en), er Sportverein (-e), ausüben (hat ausgeübt)

 

Впр. 4a (с. 51),

Впр. 4a (с. 51), 5

(с. 52); РЗ, впр. 2

(с. 24)

Впр. 3b (с. 50), 4b

(с. 51), 6 (с. 52)

 

Впр. 7 (с. 52); РЗ,

впр. 3 (с. 24)

 

Впр. 4a (веб-сайт) (с. 51),

7 (с. 52); РЗ, впр. 3 (с. 24)

56

 

На старт, увага, руш!

Навчати розповідати про спортивні змагання в школі, брати інтерв’ю за темою

Громадянська відповідальність

Словотвір: складні слова

Впр.1 (с.127)

der Wettkampf, gewinnen (gewann, gewonnen), den Platz machen, die Meisterschaft, das Turnier, der Schlag

Впр.3 a (с.128)

 

Впр.3 a (с.128)

РЗ, впр.2

(с.65)

Впр.3b (с.128),

4 (с.129)

РЗ, впр.3

(с.65)

Впр.6 (с.129)

57

 

Олімпійські ігри (Швидше, вище, сильніше)

Навчати розповідати

про олімпійські види спорту і про найвидатніших олімпійських чемпіонів

Громадянська відповідальність

Словотвір: складні слова

Впр.1 (с.127)

РЗ, впр.1

(с.66)

die Medaille, das Kunstturnen, der Baseball, der Freestyle, Ski Alpin, vertreten

Впр.3 (с.130), 4 a (с.131)

Впр.4b (с.131)

 

Впр.4b (с.131)

 

Впр.1 (с.130),

Впр.5a (с.131),

5b  (с.132)

РЗ, впр.3

(с.66)

Впр.6

(с.132)

58

 

Відомі німецькі спортсмени

Навчати розповідати й писати повідомлення про видатних німецьких спортсменів, використовуючи подану інформацію

Громадянська відповідальність

Словотвір: суфікс „in“ іменників жіночого роду

Впр.3 (с.133)

der Rennfahrer, der Skirennläufer, der Biathlet, der Sieg

Впр. 4b (с.134)

Впр. 4b (с.134) Впр.6 (с.135)

 

Впр.1,4a (с.133), 4c, 5 (с.134), 6 (с.135)

 

РЗ, впр.3

(с.67)

Впр.7

(с.135)

59

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

60

 

Відомі українські спортсмени

Навчати розповідати й писати повідомлення про видатних українських спортсменів, використовуючи подану інформацію.

Громадянська відповідальність

Минулий час Präteritum (повторення)

РЗ, впр.2

(с.68)

der Fechter, das Schießen, der Schütze

Впр.4

(с.137)

Впр.4

(с.137) Впр. 2b (с.136)

 

Впр.1,2a (с.136), 3, 4 (с.137)

 

РЗ, впр.3

(с.68)

Впр.5

(с.138). підготувати проект «спорт»

61

 

Повторення

Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички

РЗ, впр.3,4

(с.70)

Впр.4, 5 (с.140);

РЗ, впр.1, 2 (с.69),

3 (c.70)

 

 

Впр.1,3

(с.139),

6 (c.141)

Впр.1,2

(с.139),

5 (c.140);

РЗ, впр.5

(с.70)

Заповнити таблицю само-

оцінювання (c. 142)

Тема 7. Засоби масової інформації (з основної 8 клас)

62

 

Was ist heute im

Fernsehen?

Що сьогодні по ТБ? (8 клас)

Навчати називати телевізійні передачі, розуміти інформацію

в програмі телепередач і коментувати її, розповідати про свою улюблену телепередачу, проводити серед однокласників опитування за темою.

Громадянська відповідальність

Словотвір: складні слова.

Впр. 2

(с. 74); РЗ

Die Sendung (-en), die Wissenschaftssendung (-en),

die Nachricht (-en), die Reportage (-n), die Show (-s), die Komödie (-n), der Trickfilm (-e), der Actionfilm  (-e),  der  Krimi  (-s), die Serie (-n).

Впр. 4

(с.  75)

Впр. 5b

(с.  76)

Впр. 4

(с.  75)

Впр. 3b,

5a (с. 75),

5c,  6

(с.  76);

РЗ

 

РЗ

 

Впр. 5b

(веб-сайт)

(с. 76); РЗ

63

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

64

 

Преса

Навчати розповідати, якою

має бути цікава газета, складати рейтинг улюблених газет і коментувати

його, проводити серед однокласників опитування за темою.

Громадянська відповідальність

Підрядне

речення

причини зі

сполучни-

ком «weil»

(повторен-

ня).

Die Rubrik -en, die

Wirtschaft -en, die

Wissenschaft -en.

 

РЗ

Впр. 3b

(с.  105),

4b,  5

(с. 106)

 

Впр. 4a,

6 (с. 106);

РЗ

 

Впр. 6

(с. 106); РЗ

65

 

Молодіжні журнали

Навчати розповідати про популярні молодіжні журнали в Німеччині, складати рейтинг журналів за тиражем і коментувати його, писати повідомлення із залученням Інтернету

Громадянська відповідальність.

Множина

іменників

(повторення).

Словотвір:

складні слова.

Der Artikel -, die

Auflage -n, auflagen-

stark, erscheinen

(erschien,  ist  erschienen), herausgeben (gab

heraus, hat herausgegeben), das Magazin  -e.

Впр. 2 (с.  107),

 

Впр. 3a

(с.  107),

3b (с. 108);

РЗ

Впр. 2 (с.  107),

4 (веб-сайт)

(с. 108)

Впр. 3c

(с. 108)

 

Впр. 5

(с.  108);

РЗ

 

Впр. 4

(веб-сайт),

5  (с.  108);

РЗ

66

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

67

 

Що в газетах?

Навчати розуміти газетні статті, розповідати, які статті й рубрики подобаються в газеті, писати коротку анотацію до статті.

Громадянська відповідальність

Іменники

іншомовного

походження.

Die Überschrift -en,

das Tattoo -s, das Studio -s

 

 

Впр. 1

(про-

ект),  3

(с.  130),

4 (с. 131)

Впр. 2

(с.  130);

РЗ

 

68

 

Газета та школа

Навчати розповідати про роль газети у навчанні, писати повідомлення за

поданим планом.

Громадянська відповідальність.

Підрядне речення

мети.

Інфінітивна група

«um … zu».

Recherchieren (recherchierte, hat recherchiert), Informationen

vermitteln (vermittelte,

hat vermittelt), das

Verständnis für (Akk.),

Spaß haben.

Впр. 3a

(с.  112);

 

Впр. 3a

(с.  112);

РЗ

Впр. 2

(с.  112),

3b (с. 113)

Впр. 5

(с. 113); РЗ

Впр. 5

(с. 113); РЗ

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
Додано
11 вересня 2022
Переглядів
659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку