Календарно−тематичне планування
здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Програмою передбачено 2 години на тиждень. Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподіллено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником Німецька мова (4-й рік навчання), 8 клас: Підручник для загально освітніх навчальних закладів „Hallo, Freunde!“ / С.І. Сотникова. — Х.: Ранок, 2016 І семестр
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Інтегровані змістові лінії та компетентності, що формуються |
Лінгвістичні компетенції |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
|||||
Фонетика |
Граматика |
Лексика |
Зорове сприймання |
Слухове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч . онлайн) |
Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч . онлайн) |
|||||
Тема.1Я, мояродина і друзі |
|||||||||||
1 |
|
Як пройшли канікули |
Предметні – уміння описувати дії на каніку- лах, розповідати про минулі ка-нікули, вживаючи минулий час Perfekt, Ключові -
|
Впр. 1 (с. 6)*
|
Минулий час Perfekt (повтор). Впр. 4 (с. 7) |
|
Впр. 5b (с. 8)
|
Впр. 6 (с. 8); РЗ
|
Впр. 4, 5 (с. 7), 7 (с. 8) |
|
|
2 |
|
Ласкаво просимо |
Предметні – уміння описувати зовнішність і одяг людини, вживаючи прикметники, описувати свою зовнішність, писати лист у відповідь Ключові - Уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів (інформаційно-цифрова компетент.)
|
Впр. 1 (с. 9)
|
Відмінюван- ня прикмет- ників (повтор).
|
Das Treffen (-), die Einladung (-en), abholen (hat abgeholt), Besuch haben, Herzlich willkommen! |
Впр. 3a (с. 9), 3b, 4 (веб- сайт) (с. 10)
|
|
Впр. 5 (с. 10)
|
Впр. 6 (с. 10); РЗ |
|
3 |
|
Мої родичі |
Предметні – уміння розповідати про свою родину, пояснювати родинні зв’язки, використовуючи іменники в родовому відмінку, описувати членів родини Ключові - уміння
|
Впр. 1 (с. 11)
|
Множина іменників (повторення). Іменники в родовому відмінку.
|
Die Nichte (-n), der Neffe (-n), der Enkel (-), die Enkelin (-nen), der Schwager (-¨-), die Schwägerin (-nen). |
Впр. 3b (с. 12)
|
Впр. 6 (с. 13)
|
Впр. 2b (с. 11), 3a (с. 12), 7 (с. 13) |
|
|
4 |
|
Професії |
Предметні – уміння називати професії, розповідати, де працюють люди різних професій, називати знаряддя праці, потрібні для різних професій, Ключові - уміння
|
Впр. 1 (с. 14)
|
Складносу- рядне речення зі сполучником «denn».
|
Das Berufssymbol (-e), der Handwerker (-), der Metzger (-), der Schreiner (-), der Schneider (-), der Apotheker (-), der Optiker (-), der Schauspieler
|
Впр. 2 (с. 14)
|
Впр. 5 (с. 15)
|
Впр. 4, 6, 7 (с. 15) |
|
|
5 |
|
Майбутня професія |
Предметні – уміння розповідати про профе- сії та про мрії щодо майбутньої професії, проводити серед одно- класників опитування за темою, Ключові – уміння планувати траєкторію власного життя. (Громадянська відповідальність), демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту(Підприємливість та фінансова грамот.)
|
Впр. 1 (с. 16)
|
Складносу- рядне речення зі сполучником «deshalb».
|
Der Berufswunsch (-¨-e), heilen (hat geheilt), der Programmierer (-), der Tierarzt (-¨-e), der Fotograf (-en), der Krankenpfleger (-), d |
Впр. 4 (с. 17)
|
РЗ |
Впр. 3 (с. 16), 6 (с. 17) |
|
|
6 |
|
Скажи хто твій друг, і я скажу хто ти є |
Предметні – уміння розповідати про лю- дину, використовуючи особис- ті дані, запитувати про людину й відповідати на такі запитан- ня, Ключові – уміння обговорювати особливості взаємодії особистості та групи (Громадянська відповідальність)
|
Впр. 1 (с. 18)
|
Імена людей у родовому відмінку.
|
Der Steckbrief (-e), der Vorname (-n), der Familienname (-n), das Alter, die Adresse (-n), die Telefonnummer (-n). |
Впр. 2b (с. 18), 4 (с. 19)
|
Впр. 1 (с. 18), 5 (с. 20)
|
Впр. 4 (с. 19), 6 (с. 20); РЗ
|
РЗ |
|
7 |
|
Друзі пізнаються в біді |
Предметні – уміння розповідати про справжніх друзів, описувати події, вживаючи дієслова в минулому часі Präteritum, Ключові - уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту(Підприємливість та фінансова грамот.)
|
Впр. 1 (с. 21)
|
Минулий час Präteritum.
|
Ungeschickt, glücklich, stolz, nennen (nannte, hat genannt), stören (störte, hat gestört), rennen (rannte, ist gerannt), stehlen (stahl, hat gestohlen), ausnutzen (nutzte aus, hat ausgenutzt). |
Впр. 4a (с. 22), 5 (с. 24); РЗ)
|
РЗ
|
Впр. 6 (с. 24 |
Впр. 7 (с. 24); |
|
8 |
|
Моя біографія |
Предметні – уміння розповідати про біографію іншої людини, вживаючи числівники на позначення року, писати повідомлення про себе, Ключові - уміння наводити приклади свого внеску в життя громади. (Громадянська відповідальність)
|
Впр. 1 (с. 25)
|
Числівники на позна- чення року. Минулий час Präteritum |
Der Lebenslauf (-¨-e), das Studium, von ... bis, seit, der Dichter (-), heiraten (heiratete, hat geheiratet) (Akk.), sterben (starb, ist gestorben). |
Впр. 3 (с. 25)
|
Впр. 4 (веб- сайт) (с. 26); РЗ
|
|
Впр. 5 (с. 26); РЗ |
|
9 |
|
Підсумко вий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
10 |
|
Мій робочий день |
Предметні – уміння називати час, розпові- дати про свій робочий день у школі, вживаючи зворотні дієслова,
|
Впр. 1a (с. 30); РЗ
|
Зворотні дієслова.
|
Faulenzen (faulenzte, hat gefaulenzt), sich ausruhen (ruhte sich aus, hat sich ausgeruht), sich abtrocknen (trocknete sich ab, hat sich abgetrocknet), sich treffen (traf sich, hat sich getroffen) mit (Dat.). |
Впр. 5b (с. 32)
|
|
Впр. 1b (с. 30), 4a, 4b (с. 31), 5a, 6 (с. 32)
|
РЗ |
|
11 |
|
Допомога вдома |
Предметні – уміння розповідати про допомогу вдома, розуміти й коментувати текст СМС- повідомлень, Ключові - уміння розповідати про розподіл обов’язків у родині. (Громадянська відповідальність)
|
Впр. 1 (с. 33)
|
Модальне дієслово «sollen » (повто- рення).
|
Aufräumen (räumte auf, hat aufgeräumt), die Blumen gießen (goss, hat gegossen), bügeln (bügelte, hat gebügelt), babysitten (hat babygesittet) |
Впр. 6 (с. 35)
|
|
Впр. 4 (с. 34), 5b, 6, 7 (с. 35); РЗ |
|
|
12 |
|
Що ти плануєш |
Предметні – уміння називати дні тижня, розповідати про плани стосовно дозвілля, коментувати інформа- цію в нотатнику, робити пропозицію щодо спільних планівТе Тема2.Харчування.Одяг |
Впр. 1a, 2a (с. 36) |
|
Vorhaben (hatte vor, hat vorgehabt), der Terminkalender (-). |
|
Впр. 5 (с. 37)
|
Впр. 1b (с. 36), 4 (с. 37), 6a, 6b, 7 (с. 38); РЗ |
|
|
13 |
|
Гарного апетиту |
Предметні – уміння називати продукти і страви, розповідати про кулінарні вподобання, розуміти інформацію в меню й робити замовлення, складати власне меню, Ключові – уміння складати перелік покупок (Підприємливість та фінансова грамот.) |
Впр. 1a (с. 39)
|
Вживання артикля пе- ред імен- никами на позначення речовин або продуктів.
|
Die Speise (-n), der Kellner (-), bestellen (bestellte, hat bestellt), einen Bärenhunger haben |
|
Впр. 7 (с. 42); РЗ
|
Впр. 1b (с. 39), 4 (с. 40), 5 (с. 41), 6a, 6b, 8
|
Впр. 8(с. 42)
|
|
14 |
|
Покупки і приготування страв |
Предметні – уміння називати інгредієнти, необхідні для приготування страв, складати список покупок, вести розмову з продавцем у магазині, Ключові – уміння наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування (Здоров’я і безпека) |
Впр. 1 (с. 43)
|
Неозначені займенники «etwas» і «nichts».
|
Das Kilo (-s/-), das Gramm (-e/-), der/das Liter (-), die Dose (-n), verdorben sein, riechen (roch, hat gerochen), |
Впр. 4a (с. 44)
|
|
Впр. 2, 3 (с. 43), 5 (с. 44), 6 (с. 45)
|
Впр. 4b (с. 44), 7 (с. 45); РЗ |
|
15 |
|
Кулінарні традиції |
Предметні – уміння розповідати про смак продуктів харчування, порівню- вати кулінарні традиції в Німеччині й Україні, Ключові – уміння порівнювати сімейні традиції (Громадянська відповідальність)
|
Впр. 1 (с. 46)
|
Вживання артикля перед іменниками на позначення речовин або продуктів |
Die Essgewohnheit (-en), die Spezialität (-en), der Cappuccino, die Sahne, der Quark, die Maultasche (-n), die Füllung (-en), |
Впр. 5 (с. 47); РЗ
|
|
Впр. 4 (с. 46), 6 |
|
|
16 |
|
Кулінарні смаки |
Предметні – уміння висловлювати й аргументувати свою думку про вегетеріанство, Ключові – уміння обговорювати особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (Здоров’я і безпека)
|
Впр. 1a (с. 48)
|
Складносу- рядне речен- ня зі спо- лучником «denn» (по- вторення).
|
Der Vegetarier (-), das Mitleid, die Nahrung, das Eiweiß, natürlich, Angst haben vor (Dat.), Appetit haben auf (Akk.), |
Впр. 4 (с. 48); РЗ
|
|
Впр. 1b (с. 48), 5, 6 (с. 49) |
|
|
17 |
|
Одяг |
Предметні – уміння називати предмети одягу й описувати одяг люди- ни, вживаючи прикметники, Ключові - уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди (Здоров’я і безпека)
|
Впр. 1 (с. 50); РЗ
|
Відмінюван- ня прикмет- ників (повторен- ня).
|
Das Top (-s), der Hut (-¨-e), der Absatz (-¨-e), das Image, sich kleiden (kleidete sich, hat sich gekleidet), grell, rosa, lila, |
Впр. 3 (с. 51)
|
Впр. 5 (с. 52)
|
Впр. 6, 7 (с. 52)
|
РЗ |
|
18 |
|
В універмазі |
Предметні – уміння описувати й порівню- вати одяг, вживаючи означені займенники й прикметники, Ключові – уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету (Підприємливість та фінансова грамот.)
|
Впр. 1a (с. 53)
|
Означені займенники в називному і знахідному відмінках.
|
Die Abteilung (-en), Hi-Fi, das Medium (Medien), die Stereoanlage (-n), der Kopfhörer (-), scheußlich, schrecklich, schick, doof, furchtbar, |
|
Впр. 4 (с. 54)
|
Впр. 1b (с. 53), 6 (с. 54), 7, 8 (с. 55) |
|
|
19 |
|
Про смаки не сперечаються |
Предметні – уміння розповідати про вподобання в одязі й виражати приналежність предметів певним особам, вживаючи особові займенники,
|
Впр. 1 (с. 56)
|
Відмінюван- ня прикмет- ників (по- вторення). Відмінюван- ня особових займенників. |
Der Geschmack (-¨-e), die Kopfbedeckung, das Käppi (-s), das Kopftuch (-tücher), der Badeanzug (-¨-e), die Strumpfhose (-n), die Frisur (-en), |
Впр. 4 (с. 57)
|
Впр. 6 (веб- сайт) (с. 58)
|
Впр. 7a, 7b (с. 58)
|
РЗ |
|
20 |
|
Модний одяг |
Предметні – уміння розповідати про модний одяг, аргументувати свою думку щодо ролі моди в житті людини, Ключові - Уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів (інформаційно-цифрова компетент.)
|
Впр. 1a (с. 59)
|
Відмінюван- ня прикмет- ників (повторен- ня).
|
Die Markenkleidung/-klamotten, die neueste Mode tragen, mit der Mode gehen, Mode sein, in Mode sein, in sein, |
Впр. 3a (с. 60); РЗ
|
РЗ
|
Впр. 3b, 4 (с. 60), 5 (с. 61) |
Впр. 6, 7 (с. 61); РЗ |
|
21 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спорт |
|||||||||||
22 |
|
Відпочинок на дозвіллі |
Предметні – уміння висловлювати свою думку про певні види відпочинку на дозвіллі, проводити серед однокласників опитування за темою
|
|
|
Gefährlich, langweilig, joggen (joggte, ist/hat gejoggt), simsen (simste, hat gesimst), reiten (ritt, ist/ hat geritten), jonglieren (jonglierte, hat jongliert), |
Впр. 5 (с. 67)
|
Впр. 3b (с. 66); РЗ
|
Впр. 3a (с. 66), 4 (с. 67), 6, 7 (с. 68); РЗ
|
РЗ |
|
23 |
|
пропозиції щодо організації дозвілля |
Предметні – уміння розповідати про пропозиції щодо організації дозвілля, розуміти інформацію в оголошеннях про дозвілля, складати оголошення з пропо- зиціями дозвілля, Ключові – уміння обговорюватиможливості замовлення квитків онлайн (Підприємливість та фінансова грамот.)
|
Впр. 1 (с. 69) |
|
Das Angebot (-e), die Anzeige (-n), die Kunst (-¨-e), täglich, versuchen (versuchte, hat versucht), anbieten (bot an, hat angeboten |
Впр. 3 (с. 69), 4 (с. 70), 5 (с. 71); РЗ
|
Впр. 6 (с. 71)
|
Впр. 7, 8 (с. 71)
|
Впр. 8 (с. 71); |
|
24 |
|
Відпочинок на вихідних |
Предметні – уміння розповідати про можливості відпочинку на дозвіллі, вживаючи прийменни- ки подвійного керування, домовлятися про спільне відвідання театру, Ключові - уміння |
Впр. 1 (с. 72)
|
Множина іменників (повтор). Прийменники подвійно- го керування (повторення).
|
Die Ausstellung (-en), die Galerie (-n), die Eintrittskarte (-n), sich interessieren (interessierte sich, hat sich interessiert) für (Akk.), |
|
РЗ |
Впр. 2 (с. 72), 4a, 4b, 5 (с. 73) |
|
|
25 |
|
Телевізійні передачі |
Предметні – уміння називати телевізійні передачі, розуміти інформацію в програмі телепередач і ко- ментувати її, розповідати про свою улюблену телепередачу, Ключові - Уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів (інформаційно-цифрова компетент.) |
Впр. 1 (с. 74)
|
Словотвір: складні слова.
|
Die Sendung (-en), die Wissenschaftssendung (-en), die Nachricht (-en), die Reportage (-n), die Show (-s), die Komödie (-n), der Trickfilm (-e), der Actionfilm (-e), |
Впр. 5b (с. 76)
|
Впр. 4 (с. 75)
|
Впр. 3b, 5a (с. 75), 5c, 6 (с. 76); |
|
|
26 |
|
Улюблені види спорту |
Предметні – уміння називати види спорту, розповідати про зимові й літні види спорту, проводити серед однокласників опитуван- ня про улюблені види спорту Ключові – уміння визначати власні спортивні уподобання та потреби. (Громадянська відповідальність) |
Впр. 1 (с. 77) |
|
Das Judo, das Badminton, snowboarden (snowboardete, ist/hat gesnowboardet). |
|
Впр. 3 (с. 77); РЗ
|
Впр. 2 (с. 77), 4—6 (с. 78) |
|
|
27 |
|
Знаменито сті |
Предметні – уміння називати видатних німецькомовних людей у різних сферах діяльності, розповідати про знаменитостей за поданою інформацією, Ключові - Уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів (інформаційно-цифрова компетент.)
|
|
Словотвір: складні слова. |
Das Gebiet (-e), auf dem Gebiet, das Model (-s), der Sänger (-), der Modemacher (-), |
|
Впр. 5 (с. 80)
|
Впр. 1, 3b (с. 79), 4, 6 (с. 80)
|
Впр. 7 (с. 81); РЗ |
|
28 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II семестр |
||||||||||
№ |
Дата |
Підтема |
Інтегровані змістові лінії та компетентності, що формуються |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||
Граматика
|
Лексика
|
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
|||||
Тема 4: Німеччина |
||||||||||
34 |
|
Wir mögen Reisen Ми любимо подорож |
Навчати розповідати про плани щодо подорожей та підготовку до них. Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Модальне Дієслово «möchte» (повторення). Дієслова з відокремлюваними префіксами (повторення). |
Die Schiffsreise (-n), die Klassenfahrt (-en), mitnehmen (nahm mit, hat mitgenommen).
|
Впр. 2 (с. 126);
|
Впр. 2 (с. 126); РЗ РЗ |
Впр. 3, 4 (с. 127), 6 (с. 128) |
Впр. 5 (с. 127), 7 (с. 128); РЗ
|
Впр. 7 (с. 128); РЗ |
35 |
|
Deutschland — Land und Leute Німеччина – країна і люди |
Навчати розповідати про географічне положення, федеральні землі та населення Німеччини, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту Громадянська відповідальність |
Відмінювання географічних назв.
|
Das Bundesland (-ä-er), die Hauptstadt (-ä-e), der Staat (-en), die Staatsflagge (-n), bestehen (bestand, hat bestanden) aus (Dat.). |
Впр. 5, 6 (с. 131); РЗ |
Впр. 4 (с. 130) РЗ |
Впр. 6, 7 (с. 131) |
РЗ
|
Впр. 4 (веб-сайт) (с. 130); РЗ |
|
36 |
|
Märchen-straße Дорогою казок |
Навчати розповідати про маршрути подорожей Німеччиною Громадянська відповідальність |
Відмінювання географічних назв.
|
Der Märchenheld (-en), die Reiseroute (-n), die Sage (-n), der Rattenfänger (-), der Flötenspieler (-), die Gegend (-en), in Erfüllung gehen. |
РЗ Впр. 6 (с. 134) |
Впр. 3 (с. 132), 5 (с. 134); РЗ Впр. 6 (с. 134) |
Впр. 1, 2 (с. 132), 4 (с. 133), 7 (с. 134)
|
РЗ |
РЗ |
|
37 |
|
Mit der Bahn fahren Їхати залізницею |
Навчати розповідати про подорожі залізницею, розуміти розклад руху поїздів, запитувати про розклад поїздів і реагувати на такі запитання, купувати квиток на поїзд, описувати маршрут поїздки Екологічна безпека та сталий розвиток Підприємливість та фінансова грамотність
|
Вживання модальних дієслів (повторення). Дієслова з відокремлюваними префіксами (повторення). |
Der Bahnhof (-ö-e), der Fahrplan (-ä-e), das Gleis (-e), die Fahrkarte (-n), die Rückfahrt (-en), hin und zurück, bar zahlen, abfahren (fuhr ab, ist abgefahren), ankommen (kam an, ist angekommen) in (Dat.). |
Впр. 4а (с. 136);
|
Впр. 4а (с. 136); РЗ |
Впр. 3, 4b (с. 136 |
Впр. 5 (с. 137); РЗ
|
Впр. 2 (веб-сайт) (с. 135), 5 (с. 137); РЗ |
|
38 |
|
Урок домашнього читання |
Навчити формувати навички зорового сприймання тексту та вміння вчитися самостійно впродовж життя. |
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
Wir besuchen Berlin Ми відвідуємо Берлін |
Навчати розповідати про поїздку до Берліна та його визначні місця, вживаючи займенники «jemand» та «niemand», складати загадки про визначні місця німецької столиці Громадянська відповідальність Фінансова грамотність |
Займенники «jemand» та «niemand».
|
Der Höhepunkt (-e), das UNESCO-Welterbe, einen Blick werfen (warf, hat geworfen) auf (Akk.). Впр. 1 (с. 138); РЗ |
Впр. 2 (с. 138),
|
Впр. 2 (с. 138), 4 (с. 139), 5 (с. 140); РЗ |
Впр. 1 (с. 138)
|
Впр. 6 (с. 140)
|
Впр. 7 (с. 140) підготуватися до тестової роботи (веб- сайт); РЗ |
|
40 |
|
Wiederholung Повторення
|
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
|
|
|
|
Впр. 1 (проект), 3, 4 (с. 146) |
Впр. 1 (проект), 2 (с. 146); РЗ |
Заповнити таблицю самооцінювання (c. 148); |
|
Тема 5. Україна |
|||||||||||
41 |
|
Das ist unser Heimatland Це – наша Батьківщина |
Навчати розуміти та розповідати загальні відомості про Україну та її географічне положення Громадянська відповідальність |
Географічні назви (повторення).
|
Die Fläche (-n), die Amtssprache (-n), die Staatsform (-en), umspült sein von (Dat.), malerisch. |
Впр. 4 (с. 142); РЗ |
Впр. 4 (с. 142); РЗ |
Впр. 3 (с. 141)
|
Впр. 5 (с. 142); РЗ
|
Впр. 5 (с. 142); РЗ |
|
42 |
|
Hier lebe ich Тут я живу |
Навчати розповідати про свій населений пункт, вживаючи позначення об’єктів в однині і множині, розуміти зміст тексту про подорож туристичної групи і знаходити в ньому неточності, розповідати про програму перебування туристичної групи у своєму населеному пункті Громадянська відповідальність |
Множина іменників (повторення). Вживання прийменників на позначення напрямку руху та місцезнаходження (повторення).
|
Der Club (-s), das Eiscafé (-s), die Innenstadt, am Bahnhof, auf der Post, in Wirklichkeit.
|
Впр. 4 (с. 144), 6 (с. 145) |
Впр. 4 (с. 144), 6 (с. 145) |
Впр. 3 (с. 144), 7 (с. 145) |
Впр. 5 (с. 144); РЗ
|
РЗ |
|
43 |
|
Wie ist das Wetter heute? Яка сьогодні погода? |
Навчати називати природні явища, описувати погоду, вживаючи безособові речення із займенником «es», формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту Екологічна безпека та сталий розвиток |
Безособовий займенник «es». Впр. 2 (с. 105), 3, 4 (с. 106); РЗ |
Blitzen (blitzte, hat geblitzt), donnern (donnerte, hat gedonnert), tauen (taute, hat/ ist getaut), der Frost (-ö-e), der Nebel (-), sonnig, neblig, frostig, windig. |
Впр. 3 (с. 106) |
Впр. 3 (с. 106) |
Впр. 1b (с. 105), 5 (с. 106) |
РЗ
|
Впр. 4 (веб-сайт) (с. 106); РЗ |
|
44 |
|
Unsere Tiere Наші тварини |
Навчати розповідати про тварин та описувати їх, вживаючи іменники слабкої відміни Екологічна безпека та сталий розвиток |
Слабка відміна іменників. Впр. 4с, 5 (с. 108), 6 (с. 109); РЗ |
Die Geschwindigkeit, das Grünzeug, das Säugetier (-e), fangen (fing, hat gefangen), fressen (fraß, hat gefressen). Впр. 2, 3, 4a (с. 107); РЗ |
Впр. 4b (с. 107) |
Впр. 4b (с. 107) |
Впр. 7 (с. 109)
|
РЗ |
РЗ |
|
45 |
|
Die Natur in meiner Nähe Природа моєї місцевості |
Навчати називати різні ландшафти й описувати природу своєї місцевості, писати лист у відповідь, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту Громадянська відповідальність Екологічна безпека |
Множина іменників (повторення).
|
In der Nähe von (Dat.), der Hirsch (-e), das Reh (-e), das Eichhörnchen (-), das Murmeltier (-e).
|
Впр. 3a (с. 110)
|
Впр. 3a (с. 110) РЗ |
Впр. 2 (с. 110), 4 (с. 111) |
Впр. 5 (с. 111); РЗ
|
Впр. 5 (с. 111); РЗ |
|
46 |
|
Gefahren für die Natur Загроза для природи |
Навчати розповідати про загрози природі, пояснювати причини забруднення довкілля, вживаючи підрядні речення причини Громадянська відповідальність Екологічна безпека Здоров’я та безпека |
Підрядне речення причини. |
Die Gefahr (-en), der Lärm, die Verschmutzung, der Schadstoff (-e), intakt, gestört, geraten (geriet, ist geraten), verschmutzen (verschmutzte, hat verschmutzt), denken (dachte, hat gedacht) an (Akk.).
|
Впр. 4 (с. 113) Впр. 4 (с. 113);
|
Впр. 4 (с. 113) Впр. 4 (с. 113); РЗ |
Впр. 6 (с. 114) |
Впр. 7 (с. 114); РЗ
|
Впр. 4 (веб-сайт) (с. 113), 7 (с. 114); РЗ |
|
47 |
|
Unser Alltag und die Natur Наші будні та природа |
Навчати розповідати про зв’язок людини з природою, описувати життя у великих містах, у форматі інтерв’ю описувати довкілля Здоров’я та безпека |
|
Die Großstadt (-ä-e), die Belastung (-en), die Topfpflanze (-n), im Grünen, etwas über alles lieben, fremd, einen Einfluss haben auf (Akk.)
|
Впр. 4b (с. 116); РЗ Впр. 5 (с. 117) |
Впр. 4b (с. 116); РЗ Впр. 5 (с. 117) |
Впр. 2 (с. 115), 4a (с. 116), 6, 7 (с. 117)
|
РЗ
|
Впр. 4b (веб-сайт) (с. 116); РЗ |
|
48 |
|
Unsere Umwelt schützen Захищати наше навколишнє середовище |
Навчати розповідати про загрози довкіллю та про дії щодо його захисту, складати текст з опорою на малюнки та подані словосполучення Екологічна безпека |
Модальні дієслова «müssen» та «können» із займенни- ком «man» (повторення).
|
Sparen (sparte, hat gespart), benutzen (benutzte, hat benutzt), verwenden (verwandte/verwendete, hat verwandt/verwendet), wiederverwerten (verwertete wieder, hat wiederverwertet), recyceln (recycelte, hat recycelt), die Windturbine (-n), die Solarzelle (-n), das Atomkraftwerk (-e), der Strom, die Energie, das Altpapier, das Altmetall. |
Впр. 6
|
Впр. 6 (веб- сайт) (с. 119) |
Впр. 4 (с. 119) |
Впр. 7 (с. 119); РЗ
|
Впр. 6 (веб-сайт), 7 (с. 119); РЗ |
|
49 |
|
Mülltrennung Сортування сміття |
Навчати розповідати про сортування відходів, розуміти зміст електронного листа про сортування відходів у Німеччині, порівнювати ситуацію з переробкою відходів у Німеччині й Україні, висловлювати думку щодо можливих заходів із переробки відходів Громадянська відповідальність Екологічна безпека |
Словотвір: Складні слова. Впр. 2 (с. 120) |
Die Mülltrennung, die Mülltonne (-n), der Müllcontainer (-), der Müllhaufen (-), der Kunststoff (-e), der Restmüll, die Glühbirne (-n), die Eierschale (-n), die Kartoffelschale (-n), das Spülmittel (-), übrig bleiben (blieb übrig, ist übrig geblieben). |
Впр. 4 (с. 121); РЗ |
Впр. 4 (с. 121); РЗ |
Впр. 3 (с. 120), 6—8 (с. 122)
|
РЗ |
РЗ
|
|
50 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 |
|
Wieder-holung Повторення |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
РЗ |
Впр. 3 (с. 124); РЗ |
|
|
|
|
|
|
Тема 6. Спорт (з підручника для 7 класу «Deutsch lernen ist super!») |
|||||||||||
52 |
|
Що любять робити у вільний час? (з 8 класу) |
Навчати висловлювати свою думку про певні види відпочинку на дозвіллі, проводити серед однокласників опитування за темою Здоров’я та безпека
|
|
Gefährlich, langweilig, joggen (joggte, ist/hat gejoggt), simsen (simste, hat gesimst), reiten (ritt, ist/hat geritten), jonglieren (jonglierte, hat jongliert), das Inlineskaten, das Bungeespringen/Bungeejumping, das Mountainbiking. |
Впр. 5 (с. 67)
|
Впр. 5 (с. 67) Впр. 3b (с. 66); РЗ |
Впр. 3a (с. 66), 4 (с. 67), 6, 7 (с. 68); РЗ
|
РЗ
|
Впр. 2 (веб-сайт) (с. 65); РЗ |
|
53 |
|
Пропозиції, як провести вільний час (з 8 класу) |
Навчати розповідати про пропозиції щодо організації дозвілля, розуміти інформацію в оголошеннях про дозвілля, складати оголошення з пропозиціями дозвілля Здоров’я та безпека
|
|
Das Angebot (-e), die Anzeige (-n), die Kunst (-ü-e), täglich, versuchen (versuchte, hat versucht), anbieten (bot an, hat angeboten). Впр. 2 (с. 69); РЗ |
Впр. 3 (с. 69),
|
Впр. 3 (с. 69), 4 (с. 70), 5 (с. 71); РЗ Впр. 6 (с. 71) |
Впр. 7, 8 (с. 71) |
Впр. 8 (с. 71); РЗ
|
Впр. 6 (веб-сайт) (с. 71); РЗ |
|
54 |
|
Ми любимо займатись спортом (з 8 класу) |
Навчати називати види спорту, розповідати про зимові й літні види спорту, проводити серед однокласників опитування про улюблені види спорту й складати рейтинг Здоров’я та безпека
|
|
Das Judo, das Badminton, snowboarden (snowboardete, ist/hat gesnowboardet). Впр. 2, 3 (с. 77); РЗ |
Впр. 3 (с. 77);
|
Впр. 3 (с. 77); РЗ |
Впр. 2 (с. 77), 4—6 (с. 78)
|
РЗ |
РЗ |
|
55 |
|
Спортивні змагання (з 7 класу) |
Навчати розповідати про спортивні змагання, проводити інтерв’ю за темою Громадянська відповідальність |
Минулий час Perfekt |
der Wettkampf (-¨-e), der Kampfsport, das Biathlon, das Snowboarden, die Mannschaft (-en), er Sportverein (-e), ausüben (hat ausgeübt)
|
Впр. 4a (с. 51), |
Впр. 4a (с. 51), 5 (с. 52); РЗ, впр. 2 (с. 24) |
Впр. 3b (с. 50), 4b (с. 51), 6 (с. 52)
|
Впр. 7 (с. 52); РЗ, впр. 3 (с. 24)
|
Впр. 4a (веб-сайт) (с. 51), 7 (с. 52); РЗ, впр. 3 (с. 24) |
|
56 |
|
На старт, увага, руш! |
Навчати розповідати про спортивні змагання в школі, брати інтерв’ю за темою Громадянська відповідальність |
Словотвір: складні слова Впр.1 (с.127) |
der Wettkampf, gewinnen (gewann, gewonnen), den Platz machen, die Meisterschaft, das Turnier, der Schlag |
Впр.3 a (с.128)
|
Впр.3 a (с.128) РЗ, впр.2 (с.65) |
Впр.3b (с.128), 4 (с.129) |
РЗ, впр.3 (с.65) |
Впр.6 (с.129) |
|
57 |
|
Олімпійські ігри (Швидше, вище, сильніше) |
Навчати розповідати про олімпійські види спорту і про найвидатніших олімпійських чемпіонів Громадянська відповідальність |
Словотвір: складні слова Впр.1 (с.127) РЗ, впр.1 (с.66) |
die Medaille, das Kunstturnen, der Baseball, der Freestyle, Ski Alpin, vertreten Впр.3 (с.130), 4 a (с.131) |
Впр.4b (с.131)
|
Впр.4b (с.131)
|
Впр.1 (с.130), Впр.5a (с.131), 5b (с.132) |
РЗ, впр.3 (с.66) |
Впр.6 (с.132) |
|
58 |
|
Відомі німецькі спортсмени |
Навчати розповідати й писати повідомлення про видатних німецьких спортсменів, використовуючи подану інформацію Громадянська відповідальність |
Словотвір: суфікс „in“ іменників жіночого роду Впр.3 (с.133) |
der Rennfahrer, der Skirennläufer, der Biathlet, der Sieg |
Впр. 4b (с.134) |
Впр. 4b (с.134) Впр.6 (с.135)
|
Впр.1,4a (с.133), 4c, 5 (с.134), 6 (с.135)
|
РЗ, впр.3 (с.67) |
Впр.7 (с.135) |
|
59 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 |
|
Відомі українські спортсмени |
Навчати розповідати й писати повідомлення про видатних українських спортсменів, використовуючи подану інформацію. Громадянська відповідальність |
Минулий час Präteritum (повторення) РЗ, впр.2 (с.68) |
der Fechter, das Schießen, der Schütze |
Впр.4 (с.137) |
Впр.4 (с.137) Впр. 2b (с.136)
|
Впр.1,2a (с.136), 3, 4 (с.137)
|
РЗ, впр.3 (с.68) |
Впр.5 (с.138). підготувати проект «спорт» |
|
61 |
|
Повторення |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
РЗ, впр.3,4 (с.70) |
Впр.4, 5 (с.140); РЗ, впр.1, 2 (с.69), 3 (c.70) |
|
|
Впр.1,3 (с.139), 6 (c.141) |
Впр.1,2 (с.139), 5 (c.140); РЗ, впр.5 (с.70) |
Заповнити таблицю само- оцінювання (c. 142) |
|
Тема 7. Засоби масової інформації (з основної 8 клас) |
|||||||||||
62 |
|
Was ist heute im Fernsehen? Що сьогодні по ТБ? (8 клас) |
Навчати називати телевізійні передачі, розуміти інформацію в програмі телепередач і коментувати її, розповідати про свою улюблену телепередачу, проводити серед однокласників опитування за темою. Громадянська відповідальність |
Словотвір: складні слова. Впр. 2 (с. 74); РЗ |
Die Sendung (-en), die Wissenschaftssendung (-en), die Nachricht (-en), die Reportage (-n), die Show (-s), die Komödie (-n), der Trickfilm (-e), der Actionfilm (-e), der Krimi (-s), die Serie (-n). |
Впр. 4 (с. 75) |
Впр. 5b (с. 76) Впр. 4 (с. 75) |
Впр. 3b, 5a (с. 75), 5c, 6 (с. 76); РЗ
|
РЗ
|
Впр. 5b (веб-сайт) (с. 76); РЗ |
|
63 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Преса |
Навчати розповідати, якою має бути цікава газета, складати рейтинг улюблених газет і коментувати його, проводити серед однокласників опитування за темою. Громадянська відповідальність |
Підрядне речення причини зі сполучни- ком «weil» (повторен- ня). |
Die Rubrik -en, die Wirtschaft -en, die Wissenschaft -en. |
|
РЗ |
Впр. 3b (с. 105), 4b, 5 (с. 106)
|
Впр. 4a, 6 (с. 106); РЗ
|
Впр. 6 (с. 106); РЗ |
|
65 |
|
Молодіжні журнали |
Навчати розповідати про популярні молодіжні журнали в Німеччині, складати рейтинг журналів за тиражем і коментувати його, писати повідомлення із залученням Інтернету Громадянська відповідальність. |
Множина іменників (повторення). Словотвір: складні слова. |
Der Artikel -, die Auflage -n, auflagen- stark, erscheinen (erschien, ist erschienen), herausgeben (gab heraus, hat herausgegeben), das Magazin -e. |
Впр. 2 (с. 107),
|
Впр. 3a (с. 107), 3b (с. 108); РЗ Впр. 2 (с. 107), 4 (веб-сайт) (с. 108) |
Впр. 3c (с. 108)
|
Впр. 5 (с. 108); РЗ
|
Впр. 4 (веб-сайт), 5 (с. 108); РЗ |
|
66 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Що в газетах? |
Навчати розуміти газетні статті, розповідати, які статті й рубрики подобаються в газеті, писати коротку анотацію до статті. Громадянська відповідальність |
Іменники іншомовного походження. |
Die Überschrift -en, das Tattoo -s, das Studio -s |
|
|
Впр. 1 (про- ект), 3 (с. 130), 4 (с. 131) |
Впр. 2 (с. 130); РЗ |
|
|
68 |
|
Газета та школа |
Навчати розповідати про роль газети у навчанні, писати повідомлення за поданим планом. Громадянська відповідальність. |
Підрядне речення мети. Інфінітивна група «um … zu». |
Recherchieren (recherchierte, hat recherchiert), Informationen vermitteln (vermittelte, hat vermittelt), das Verständnis für (Akk.), Spaß haben. |
Впр. 3a (с. 112);
|
Впр. 3a (с. 112); РЗ |
Впр. 2 (с. 112), 3b (с. 113) |
Впр. 5 (с. 113); РЗ |
Впр. 5 (с. 113); РЗ |
|