Календарно−тематичне планування здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Програмою передбачено 2 години на тиждень. Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподіллено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником Німецька мова (5-й рік навчання), 9 клас: Підручник для загально освітніх навчальних закладів „Hallo, Freunde!“ / С.І. Сотникова. — Х.: Ранок, 2017
|
||||||||||||||||||||||||
Рецептивні
|
Інтеракційні |
Продуктивні |
|
|||||||||||||||||||||
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування |
|
|||||||||||||||||
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 2-3 хв |
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 150-200 слів |
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 6 реплік |
|
Обсяг письмового повідомлення (у межах) 70-80 слів |
8-9 речень |
|
|||||||||||||||||
№ |
Да- та |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
Лексика |
Граматика |
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
||||||||||||||
Тема: Я, моя родина, мої друзі |
Очікувані результатинавчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність):
|
|||||||||||||||||||||||
1. |
|
С.6-8 Мої літні канікули |
Навчати розповідати про літній відпочинок, вживаючи дієслова у формі минулого часу Perfekt та дієслово «sein» у формі Präteritum, робити припущення про відпочинок інших людей, використо-вуючи у мовленні підрядні з'ясувальні речення.
Формулює особисті цінності, приорітети |
Im Sommer habe ich.. Im Sommer war ich.. Ich meine, denke, glaube |
Üb.2,3 S.6 |
Порядок слів у підрядному з'ясуваль-ному реченні, Дієслово «sein» у минулому часі Präteritum, Минулий час Perfekt (повторення)
|
Üb.1 S.6 |
Üb.5 S.8 |
Üb.4,6 S.7-8
|
AB Üb.2,3 S.1
|
Üb.8 S.8 |
|
+ |
|
|
|||||||||
2. |
|
С.9-11 Вільний час і канікули |
Навчати розповідати про улюблені заняття на дозвіллі, описувати минулі канікули, вживаючи дієслова у формі минулого часу Perfekt та дієслово «sein» у формі Präteritum.
Пояснює вибір особистих символів |
Die Ferien waren… In meiner Freizeit… |
sich sonnen, zuerst, Recht haben
|
Минулий час Perfekt (повторення)
|
Üb.3 S.9 |
Üb.4b S.10 |
Üb.5,6 S.11 |
AB Üb.4 S.3 |
Üb.4a S.10 |
|
+ |
|
|
|||||||||
3. |
|
С.12-14 Як ти вважаєш? |
Навчати висловлював-ти свою думку, робити пропозиції щодо дозвілля, вживаючи неозначені форми дієслів із часткою «zu» та без неї, погоджувати-ся на такі пропозиції або відхиляти їх.
Пояснює вибір особистих символів |
Ich finde es gesund/gefährlich/lang-weilig/ interessant,…..zu… Es kostet viel / wenig Geld |
Lust haben, vorha-ben, vorsch-lagen, versu-chen, sicher, auf keinen Fall, selbst-verständ-lich, abgema-cht, nichts dagegen haben, ausge-schlossen
|
Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu» і без неї |
Üb.3 S.12
|
Üb.6a S.14 |
Üb.5,6 S.13-14
|
AB Üb.1-3 S.4 |
Üb.6b S.14, Üb.7 S.14
|
|
+ |
|
|
|||||||||
4. |
|
C.15-16 Почуття та емоції |
Навчати розповідати про емоційний стан людей та умови, за яких людина себе так почуває, вживаючи підрядні умовні речення, описувати свої почуття.
Пояснює вибір особистих символів |
Ich bin glücklich/ traurig/sauer wenn…
|
die Bosheit die Trauer, die Freude, die Angst, das Stau-nen, das Glück, böse, traurig, sauer, fröh-lich/ froh, ersch-rocken, glück-lich, er-staunt |
Підрядні речення умови |
Üb.2а S.17
|
Контроль сформова-ності навичок сприймання на слух
https://www.youtube.com/watch?v=XPIeJjc0kEg |
Üb.3 S.18
|
AB Üb.2-4 S.5-6
|
Üb.4,6 S.16
|
|
+ |
|
|
|||||||||
5. |
|
С.17-19 Справжні друзі |
Навчати розповідати про емоційний стан людей та умови, за яких людина себе так почуває, вживаючи підрядні умовні речення, описувати свої почуття та пояснювати ситуації, коли такі почуття виникають |
Echte Freunde sind… Wie ist deine Meinung? |
Zuverlässig, treu, tolerant, frech, der Alters-genosse (-n), sich verlas-sen (ver-ließ sich, hat sich verlas-sen) auf (Akk.), vertra-uen (vert-raute, hat ver-traut) (Dat.), ver-raten (verriethat verra-ten), jemand |
Дієслова з префіксом ver- |
Üb.4b S.18
|
Üb.1 S.17
|
Üb.4,5 S.18 |
AB Üb.2-3 S.7
|
Üb.4 S.18
|
|
+ |
|
|
|||||||||
6. |
|
С.20-22 Дай мені пораду! |
Навчати розповідати про проблеми з братами та сестрами, давати пораду, використовуючи наказовий спосіб дієслів |
Sprich mit ihm und erkläre, dass… Sei strenger, tolerant, ruhig |
Ärger haben, Sorgen haben, die Klamo-tten (Pl.), der Tipp (-s), der Rat (Ratschläge), ausko-mmen (kam aus, ist ausge-kom-men) |
Наказовий спосіб дієслів (повторен-ня) |
Контроль сформова-ності навичок зорового сприймання |
Üb.1 S.20
|
Üb.3,4 S.21-22 |
AB Üb.2,4 S.9
|
Üb.5,6 S.22 |
|
+ |
|
|
|||||||||
7. |
|
С.23-25 Батьки і діти |
Навчати розповідати про емоції та почуття, які мають члени родини один до одного, та про умови, за яких проявляються ці почуття |
Wer gehört zu deiner Familie? |
Die Urgroßmutter (-''-), der Ur-groß-vater (-''-), der Hass, das Ver-trauen, der Res-pekt vor (Dat.), die Sorge um (Akk.), der Ekel vor (Dat.), das Mitleid mit (Dat.). |
Минулий час Präteritum; підрядні речення умови |
Üb.3 S.23-24
|
Üb.1 S.23
|
Üb.2,3 b,c S.23-24
|
AB Üb.2,3 S. 10-11)
|
Üb.4,5 S.25 |
|
+ |
|
|
|||||||||
8. |
|
С.26-27 Біографія |
Навчати розуміти інформацію в біографії людини, складати біографію іншої людини, вживаючи числівники на позначення року |
der Familien-name, der Vorname, das Geburts-datum, die Schule, das Studium, die Arbeit |
Das Abitur, auf dem Gebiet, absol-vieren (absolvier-te, hat absol-viert) |
Числівники на позначення року
|
Üb.4a S.26, Üb.4b,5 S.27 |
AB Üb.1 S.12, Üb.1 S.26
|
Üb.3 S.26 Контроль сформованості навичок усного продукування та взаємодії
|
AB Üb.2,3 S.12
|
Üb.6 S.27
|
|
+ |
|
|
|||||||||
9. |
|
С.28-31 Говоримо про біографію Моя авто- біографія
|
Навчати розуміти інформацію в біографії людини, що подана у формі таблиці, розповідати про життєвий шлях видатної людини за поданою інформацією, вживаючи у мовленні минулий час Präteritum Надавати інформацію про себе |
Schreibe deinen Lebenslauf Mein Name ist… Ich wurde… geboren. Mein Studium… Im… |
Bei- treten (trat bei, ist beige-treten) (Dat.), der Beitritt (-e) (zu Dat.), das Mit- glied (-er), die Promotion (-en), promo-vieren (promovierte, hat promoviert), der/ die Stell-vertre-tende (-n), der/die Vorsitzende (-n)
|
Минулий час Präteritum (повторен-ня)
|
Üb.2 S.30
|
Üb.2,3 S.28
|
Üb.3,4 S.30-31
|
Контроль сформова-ності навичок писемного продукування
|
Üb.5 S.31
|
|
+
|
|
|
|||||||||
Тема: Кіно і театр
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)
|
|||||||||||||||||||||||
10. |
|
C.35-36 Будівля театру |
Називати приміщення й різні об'єкти в театрі в однині й множині, розуміти опис театру і співвідносити тексти із ілюстраціямита описувати театр своєї мрії.
Висловлює власне ставлення до теaтру |
Mein Traum-theater heißt… das Gebäude die Bühne ist… links/rechts/ in der Mitte… |
Die Bühne (-n), das Bühnenbild (-er), das Thea-tercafe (-s), das Foyer (-s), die Kulisse (-n), der Vor-hang (-"-e), der Zu-schau-erraum |
Множина іменників |
Üb.3 S.35 |
Üb.1 S.35
|
Üb.3,4 S.35
|
AB Üb.1-2 S.18
|
Üb.5 S.36
|
|
+
+
+
+
+
|
|
|
|||||||||
11. |
|
С.37-38 В театрі |
Називати приміщення в театрі, розповідати про їхнє призначення, описувати якийсь театр своєї місцевості
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
Man kauft Theater-karten an der Kasse. Das Theater heißt… Es ist… Links/Rechts/In der Mitte… Da kann man… |
Die Auf-führung (-en), der Auftritt (-e), die Probe (-n), das Theat-erstück (-e), able-gen (legte ab, hat abge-legt), sich (Dat.) anse-hen (sah sich an, hat sich ange-sehen), insze-nieren (inszenierte, hat insze-niert). |
|
Üb.4 S.38
|
Üb.1,3 S.37
|
Üb.5,6 S.38
|
AB Üb.1-2 S.19
|
Üb.4,5 S.38
|
|||||||||||||
12. |
|
С.39-41 Візит до театру
|
Навчати розповідати про відвідування театру, повідомляти, де знаходяться місця у залі для глядачів
Пояснює особистий вибір |
Die Zuschauer besorgen, die Theater-karten. Ich war im Theater im… Ich bin ins Theater mit… Die Schauspieler haben….. |
Das Parkett, die Loge (-n), der Rang (- "-e), der Zu-schauer (-), zuerst, besor-gen (besorgte, hat be-sorgt), Beifall kla-tschen (kla-tschte, hat gekla tscht) |
|
Üb. 7 S. 41
Контроль сформова-ності навичок зорового сприймання
|
Üb.1,5 S. 39-40
|
Üb.2-4 S.39-40
|
AB Üb.1-2 S.20
|
Üb.6 S.40-41 Üb.8 S.41
|
|||||||||||||
13. |
|
С.42-43 Репертуар
|
Навчати називати й розрізняти види театральних вистав, розуміти інформацію в театральній афіші, повідомляти про свої вподобання щодо театральних вистав |
Was steht auf dem Spielplan? Ich möchte gern…sehen, Ich habe Lust.. Ich schlage vor… |
Die Komö-die (-n), die Tragö-die (-n), die Oper (-n), das Ballett (-e), das Musi-cal (-s), die Erst-auf-führung (-en), auf-führen (führte auf, hat aufge-führt) |
Множина іменників |
Üb.3а S.42
|
AB Üb.1,3 S.21 Контроль сформова-ності навичок сприйман-ня на слух
http://www.dw.com/de/folge-18-kunst/l-18989351 |
Üb.2,3b,4 S.42-43
|
AB Üb.2,4 S.21-22
|
Üb.5 S.43
|
|||||||||||||
14. |
|
C. 44-46 Сучасний театр
|
Навчати називати й описувати професії, пов'язані з театром, розповідати про альтернатив-ні форми, що існують у театральному мистецтві, вживаючи підрядні означальні речення |
Innovatives ist das Theater das… Innovativ finde ich das Theater, in dem… |
Ab-wechs-lungs-reich, avant-gardis-tisch, der Artist (-en), die Darbietung (-en), der Clown (-s), der Künst-ler (-), unter freiem Himmel |
Підрядне означальне речення. |
Üb.5 S.44
|
Üb.3 S.44
|
Üb.2,4 S.44, Üb.6 S.46
|
AB Üb.1-3 S.23
|
Üb.5 S.44-45 |
|||||||||||||
15. |
|
С.47-49 Ми охоче ідемо в кіно
|
Навчати розповідати про відвідування кінотеатру, запрошувати до кінотеатру й відповідати на таке запрошення, писати повідомлення про останнє відвідування кінотеатру
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
Ich will/möchte ins Kino gehen Ich war im Kino. Ich habe mir….an-gesehen. …..hat mit (nicht) gefallen. |
Vor-ziehen (zog vor, hat vorge-zogen), sich bekannt machen mit (Dat.), das Pop-corn |
|
Üb.3,4 S.47-48
|
Üb.1,4 S. 47-48 |
Üb.2 S.47 |
Контроль сформова-ності навичок писемного продукування
|
Üb.3 S.47-48
|
|
+
+
+
+
|
|
|
|||||||||
16. |
|
С. 50-54 Фільми Мій улюблений фільм
|
Навчати називати й розрізняти жанри кіномистецт-ва, розуміти інформацію в кіноафіші, робити пропозицію щодо перегляду якогось фільму, приймати чи відхиляти таку пропозицію Навчати проводити серед однокласни-ків опитування щодо їхніх улюблених фільмів та коментувати результати такого опитування, писати повідомлення про свій улюблений фільм |
Mir gefallen…. Ich sehe am liebsten Filme… wollt ihr euch….an-sehen ? Ich mag keine… Ich schlage … vor Unser Lieblings-film heißt… Das ist ein/eine… Die Hauptfigur heißt…. In Film geht es um…. Dieser Film ist sehr…. |
Der Action-film (-e), der Anima-tions-film (-e), der Trick-film (-e), der Horror-film (-e), der Liebes-film (-e), das Drama (Dra-men), der Fanta-syfilm (-e), der Sciece-fic- tionfilm (-e), die Haupt-figur (-en) Befra-gen (be-fragte, hat be-fragt) nach (Dat.), es geht um (Akk.) |
Складно-сурядні речення зі сполучни-ком «denn» Словотвір: складні слова |
Üb.4 S.51 Üb.2 S.53
|
|
Контроль сформованості навичок усного продукування та взаємодії
Üb.1-3 S.53-54
|
AB Üb.1-3 S.25-26 AB Üb.2-3 S. 27
|
Üb.5 S.51 Üb.6 S.54
|
|||||||||||||
17. |
|
С. 55-57 Мій улюблений актор
|
Навчати називати улюблених акторів, розуміти й коментувати інформацію в біографії відомого актора, вживаючи дієслова у минулому часі Präteritum |
Mein Lieblings-schauspieler ist… Sein Geburtsort ist… Karriere.. |
Die Aus-zeich-nung (-en), besch-ließen (besch-loss, hat besch-lossen), der Ge-wichtheber, gewin-nen (gewann, hat gewon-nen), der Haupt-darstel-ler (-), der Neben-darstel-ler (-), der Immo-bilien-makler, die Staats-bürger-schaft (-en), widmen (wid-mete, hat gewid-met). |
Минулий час Präteritum. |
|
AB Üb.1 S.28
|
Üb.1-3 S.55
|
Üb.3-4 S.55-56
|
Üb.3 S.55-57, Üb.6 S.57
|
|||||||||||||
Темa: Література
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)
|
|
||||||||||||||||||||||
18. |
|
C.61-63 Ми читаємо охоче |
Навчати називати літературні жанри, розповідати про літературні вподобання однолітків, вживаючи у розповіді дроби, проводити серед одноклас- ників |
Liest du … gern ? Welche Genres gefallen euch?
|
Das Abend-teuer (-), das Ereig-nis (-se), die Gatt-ung (-en), die Hälfte (-n), über, natürlich, unge-wöhnl-ich, der Zauber-er (-) |
Дроби |
Üb.4 S.62
|
|
Üb.2-3,6 S.61-62
|
AB Üb.2-4,5 S.32-33
|
Üb.4,5 S.62 |
|
+ |
|
|
|||||||||
19. |
|
C.64-66 Говоримо про книги
|
Навчати розповідати, про що йдеться у книжці, читати й розуміти анотації до книг, повідомляти, які книжки подобаються, вживаючи у мовленні підрядні означальні речення |
Ich mag Bücher die… Gern lese ich auch Bücher, in denen… Mir gefallen auch Bücher, deren… |
Die Inhalts-angabe (-n), das Verg-nügen (-), unterhalt-sam, span-nend, humor-voll |
Словотвір: складні слова, підрядне означальне речення |
Üb.3 S.64-65
Контроль сформова-ності навичок зорового сприймання
|
AB Üb.1 S.34
|
Üb.2,5,6 S.65-66
|
AB Üb.2 S.34
|
Üb.7 S.66
|
|
+ |
|
|
|||||||||
20. |
|
C.67-69 Відомі німецькі письменники і поети |
Навчати розповідати про видатних німецьких письменників і поетів, знайомити з їхньою творчістю
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
…hat das Gedicht …gescriebenWie heißt der Dichter? |
Das Werk (-e), der Erfolg (-e), das Reper-toire (-s), der Vert-reter (-) |
Підрядне означальне речення |
Üb.5 S.68-69
|
Контроль сформова-ності навичок сприймання на слух
http://www.dw.com/de/folge-4-literatur/l-18722888 |
Üb.5 S.68-69
|
Üb.1,4,6 S.67-68
|
Üb.2 S.67 auswendig lernen |
|
+ |
|
|
|||||||||
21. |
|
C.70-72 Моя улюблена книга |
Навчати називати улюблені книжки й улюблених літературних героїв, писати лист у відповідь |
Wie ist dein Lieblings-buch? Welche Schriftstell-er, Dichter, ihre Werke und Helden könnt ihr nennen?
|
Auszei-chnen (zeich-nete aus, hat ausge-zeich-net), emp-fehlen (emp-fahl, hat emp-fohlen) |
|
Üb.5 S.71
|
Üb.2,4 S.70
|
Контроль сформованості навичок усного продукування та усної взаємодії
|
AB Üb.1,2 S.37
|
Üb.5 S.71 |
|
+ |
|
|
|||||||||
22. |
|
C.73-76 Як часто ти ходиш до бібліотеки? |
Навчати розповідати про відвідання бібліотеки, читати повідомлення на інтернет- форумі й коментувати їх, відповідати на запитання анкети про відвідування бібліотеки |
Wie oft besuchst du die Schul-bibliothek? Was machst du da? Warum gehst du in die Bibliothek? |
Die Aus-wahl an/von (Dat.), aus-wählen (wählte aus, hat ausge-wählt), die Neu-er-schein-ung (-en), aus-leihen (lieh aus, hat ausge-liehen), stöbern (stö-berte, hat gestö-bert), lesens-wert |
|
Üb.3 S.73-74
|
Üb.5 S.75
|
Üb.1,2,6-7 S.73-75
|
Контроль навичок писемного продукування
|
Üb.8 S.76 |
|
+ |
|
|
|||||||||
Темa: Засоби масової інформвції
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)
|
|
||||||||||||||||||||||
23. |
|
C.80-82 Засоби комунікації |
Навчитися розповідати про засоби комунікації та називати їх функції
Обговорює важливість комунікацій у суспільстві |
Um mit den anderen Personen zu sprechen, Moderne Medien, Nicht mehr moderne … |
das Gerät das Medium der Drucker das Smart-phone sich (D.) vorstell-en entwic-keln, tippen, der Laptop, der Scanner, das Tablet |
Finalsatz „um…zu“, „damit“ |
Ub.4 S.81 |
Ub.1 S.80 |
Ub.2 S.80 |
Ub.4 S.81 |
Ub.6 S.82 |
|
+ |
|
|
|||||||||
24. |
|
C.83-84 Комп’ютер-на техніка |
Навчити розповідати про комп’ютерну техніку та важливість її у сучасному світі
Визначає достовірність інформації |
Man arbeitet mit…, Um Dateien nicht zu verlieren… |
die Datei, die Tastatur, der USB-Stick, die Maus, der Bild-schirm, das Laufwerk der Prozessor der WLAN-Router, ansch-ließen, speichern |
Finalsatz „um…zu“, „damit“ |
Ub.3 S.83 |
Ub.1 S.83 |
Ub.2 S.83 |
Ub.5 S.84 |
Ub.4 S.84 |
|
+ |
|
|
|||||||||
25. |
|
C.85-86 Мобільні пристрої |
Навчити розповідати про мобільні телефони, смартфони їх роль та функцію в житті сучасної людини
Визначає достовірність інформації |
An der 1. Stelle steht…, |
das Endgerät, gefolgt von…, im Alter von…, die Austat-tung |
|
Üb.5 S.86 |
Üb.1,5 S.85-86 |
Üb.2,3, 6 S.85-86 |
Üb.4 S.85
Контроль навичок писемного продукування
|
Üb.7 S.86 |
|
+ |
|
|
|||||||||
26. |
|
C.87-88 Що може телефон? |
Описує можливості мобільних пристроїв та їх функцію та роль у житті суспільства
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
Um SMS zu schreiben, muss man ein Handy kaufen |
chatten, googeln, mailen, posten, simsen, skypen, twittern, die SMS, online |
Komposita |
Контроль сформова-ності навичок зорового сприймання
|
Üb.1,3 S.87-88 |
Üb.2,4 S.87-88 |
Üb.5 S.88 |
Üb.6 S.88 |
|
+ |
|
|
|||||||||
27. |
|
C.89-90 Спілкування в мережах |
Навчити розповідати про спілкування в мережі та їх особливості
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
… Prozent der Mädchen, im Vergleich zu Mädchen |
das Blog, das Forum, herunter-laden, die Sofort- nachricht |
Pronomen „man“ (Wiederholung) |
Üb.7 S.90 |
Üb.1 S.89 |
Üb.2,3,5 S.89-90
Контроль сформованості навичок усного продукування та усної взаємодії
|
Üb.7 S.90 |
Üb.8 S.90 |
|
|
+ |
|
|||||||||
28. |
|
C.91-92 Соціальні мережі |
Навчити розповідати про онлайн спілкування в соціальних мережах
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
Im Mittelfeld stehen |
das Mitglied, das Netz-werk, der Nutzer, das Selfie |
|
|
Üb.3 S.91
Контроль сформова-ності навичок сприймання на слух
|
Üb.1,2,5 S.90 |
Üb.4 S.92 |
Підготува-тися до аудіюван-ня |
|
|
+ |
|
|||||||||
29. |
|
Контроль сформованості умінь сприймання на слух (аудіювання). Текст, виконання тестових завдань |
Підготува-тися до читання |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
30. |
|
Контроль сформованості навичок зорового сприймання (читання). Текст, виконання тестових завдань |
Підготува-тися до писемного мовлення |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
31. |
|
Контроль сформованості навичок писемного продукування. Лист за ситуацією, виконання тестових завдань |
Підготуватися до усного мовлення |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
32. |
|
Контроль сформованості усного продукування/ або взаємодії (говоріння). Монологічне висловлювання за ситуаціями. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Календарно−тематичне планування здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Програмою передбачено 2 години на тиждень. Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподіллено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником Німецька мова (5-й рік навчання), 9 клас: Підручник для загально освітніх навчальних закладів „Hallo, Freunde!“ / С.І. Сотникова. — Х.: Ранок, 2017 |
|||||||||||||
II семестр |
|||||||||||||
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Очікуваний результат / Учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
||||||||
Лексика |
Граматика Фонетика |
Сприймання на слух/Зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/продукування
|
||||||||||
Аудіювання |
Читання |
Говоріння
|
Письмо
|
||||||||||
Тема 4: Schulleben (Шкільне життя) |
|||||||||||||
|
|
Schulfächer |
Називати й описувати шкільні предмети, складати розклад уроків своєї мрії й коментувати інформацію в ньому. |
Der Aufsatz (-“-e) das Ereignis (-se), der Unterricht (nur Sg) Впр. 1-3 а с. 95 РЗ |
|
Впр. 5 с. 96 |
Впр. 4 с. 95 |
Впр 6 b, 7 с. 96 |
Впр. 3 b c. 95, 6 а с. 96 |
Демонструє розуміння важливості освіти |
Впр. 4 с. 95 РЗ |
||
|
|
Was ist dein Lieblimgsfach? |
Розповідати про улюблені предмети у школі, проводити серед однокласників опитування за темою, коментувати результати опитування. |
Die Kentnes (-se), leicht/fallen ( fiel leicht, ist leichtgefallen), schwer/fallen (fiel schwer, ist schwergefallen), die Wissenschaft (-en), die Zukunft Впр. 2а с. 97 |
Складносурядны речення зы сполучником “denn” Впр. 2 b с. 97 |
Впр. 1 с. 97 |
Впр. 3 с. 98 РЗ |
Впр. 4,5 с. 99 |
Впр. 6 с. 99 РЗ |
Порівнює важливість вивчення предметів |
Впр. 6 с. 99 РЗ |
||
|
|
Schulfächer und Noten |
Порівнювати систему оцінювання в Німеччинні, німецькомовних країнах і в Україні, давати поради щодо навчання |
Der Streben (-), die Eins/Zwei/Drei/Fünf/Sechs (-en), die Null (-en), hassen (haste, hat gehasst), nicht aus noch ein wissen Впр. 1 б. с. 100 |
Субстантивовані числівники Впр. 2 с. 100 |
|
Впр. 4 с. 101, Впр. 5 с. 102 РЗ |
Впр. 3 с. 101 |
Впр. 6 с. 102 РЗ |
Формулює релевантну вартість оцінювання |
Впр. 4 с. 102, 6 с. 102 РЗ |
||
|
|
Das ist unsere Klasse |
Розповідати про школу, приміщення та обладнання в ній, брати участь в дискусії, вносячи пропозиції та реагуючи на пропозиції інших, писати лист у відповідь |
Das Wahlpflichtfach (-“ –er), die Arbeitsgemeinschaft (-en)/die AG (-s), die Klatterwand (-“-e), das Spielgerät (-e), teil/nehmen (nahm teil, hat teilgenommen) an (Dat), bennant sein nach (DAt.), beliebt sein bei (Dat.) Впр. 2 с. 103, 4 с. 104 РЗ |
Словотвір, складні слова Впр. 1 с. 103 |
Впр. 4 с. 104 РЗ |
Впр. 3 с. 103 РЗ |
Впр. 5 с. 104 |
Впр. 6 с. 104 РЗ |
Усвідомлює толерантність між учнями в класі |
Впр. 2а с. 103, 6 с. 104 РЗ |
||
|
|
Meine Schulfreunde |
Розповідати про риси характеру людини, про події в минулому, використовуючи підрядні речення часу. |
Sensibel, verschlossen, zielstrebig, tapfer, geschwätzig, frech, humorlos, brau, witzig, entschlossen, ängstlich Впр. 1, 2 а с. 105 РЗ |
Підрядні речення часу зі сполучниками “als” “wenn” Впр. 4 с. 105 Впр. 5, 6 с. 107 РЗ |
|
Впр. 3 с. 105 |
Впр. 2 б с. 105 Впр. 6 с. 107 |
РЗ |
Демонструє розуміння дружніх стосунків |
Впр. 7 с. 107 РЗ |
||
|
|
Was hast du vor? |
Називати і описувати різні професії, розповідати про свої плани на майбутнє, проводити серед однокласників опитування про професії їхньої мрії |
Das Vorbild (-er), der Kaufman (-leute/ “-er), der Feuerwehrmann (-leute, -“-er), die Zukunftsaussicht (-en), sich beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt ) mit (Dat.), vor/haben (hatte vor, hat vorgehabt) Впр. 1-3 с. 108 РЗ |
|
РЗ |
Впр. 4 б с. 109 Впр. 5 с. 110 |
Впр 4 а с. 109 Впр. 5,6 с. 110 |
Впр. 7 с. 110 РЗ |
Порівнює професії |
Впр. 7 с. 110 РЗ |
||
|
|
Zukunftpläne |
Розповідати про плани на майбутнє й про майбутню професію, робити інтерв’ю з людиною про її хобі й плани на майбутнє. |
Der Bereich (-e), die Grundlage (-n), sich entwickeln ( entwickelte sich, hat sich enwickelt), schaffen ( schaffte, hat geschafft), die Stärke (-n), die App (-s) Впр. 2 с. 111 РЗ |
|
Впр. 6 с. 113 |
Впр. 3 б с. 111 Впр. 4 с. 113 РЗ |
Впр. 3 а с. 111 Впр. 3 с, 5 с. 113 |
Впр. 7 с. 113 РЗ |
Демонструє креативність |
Впр. 6, 7 с. 113 РЗ |
||
|
|
Wiederholung |
Працювати над проектом |
РЗ |
РЗ |
|
Впр. 5 с. 115 |
Впр. 1, 2, 3 с. 114 |
Впр. 1, 4 с. 114 РЗ |
|
Заповнити таблицю самооцнінювання с. 116 Підготуватись до тестової роботи |
||
|
|
Тестова робота |
|
||||||||||
Тема 5: Reisen (Подорожі) |
|||||||||||||
|
|
Eine Reise planen |
Розповідати про планування та цілі подорожей, вживаючи у мовленні географічні власні назви. |
Das Reiseziel (-e), der Ländername (-n), die Kathedrale (-n), die Brücke (-n) Впрю 1, 2 с. 117 РЗ |
Географычны власны назви Впр. 4 с. 118 Впр. 6, 7 с. 120 РЗ |
Впр. 3 с. 117 Впр. 5 б, с с. 120 |
|
Впр. 5 а с. 118 Впр. 6, 7 с. 120 |
Впр. 8 с. 120 РЗ |
Демонструє розуміння важливості подорожування |
Впр. 5 с, 8 с. 120 РЗ |
||
|
|
Reisevorbereitungen |
Розповідати про підготовку до подорожі, про події та розваги під час подорожі, вживаючи інфінітив із часткою ‘zu’ |
Der Koffer (-), die Handtasche (-n), das Flugticket (-s), das Zelt (e), der Reiseführer (-), besorgen (besorgte, hat besorgt) , auf der Reise, seine Siebensachen einpacken, Reisefieber haben, Kanu fahren Впр. 2 с. 121 Впр. 7 с. 123 РЗ |
Словотвір – складні слова Впр. 1 с. 121 Вживання неозначеної форми дієслова із часткою “zu” Впр. 5 с. 122 РЗ |
Впр. 4 б с. 122 |
|
Впр. 3 с. 121 Впр. 4 а , 5 с. 122 Впр. 6 с. 123 |
Впр. 8 с. 123 РЗ |
Формулює самодисципліну |
Впр. 8 с. 123 РЗ |
||
|
|
Am Bahnhof |
Користуватися розкладом руху транспорту й надавати потрібну інформацію, розуміти повідомлення, що лунають через гучномовець на вокзалі |
Das Gleis (-e), die Abfahrt (-en), die Ankunft (-“-e), abfahren (fuhr ab, ist abgefahren), ankommen (kam an, ist angekommen), der Schaffner (-), einsteigen (stieg ein, ist eingestiegen), aussteigen (stieg aus, ist ausgestiegen), umsteigen (stieg um, ist umgestiegen), unterwegs Впр. 1 с. 124 Впр. 4 с. 125 РЗ |
Географічні власні назви РЗ |
Впр. 3 а с. 125 Впр. 5 с. 126 |
|
Впр. 3 а,б с. 125 Впр. 6,7 с. 126 |
РЗ |
Розглядає повідомлення та реагує на нього |
Впр. 7 с. 126 РЗ |
||
|
|
Reisen in Zahlen |
Розуміти статистичну інформацію про подорожі та розповідати це, отримувати інформацію з діаграм та коментувати її, вживаючи у мовленні дроби. |
Der Urlauber (-), der Europäer (-), verreinsen (verreiste, ist verreist), das Inland, das Ausland, die Hälfte (-n) Впр. 2 с. 127 |
Дроби Впр. 3б, с с. 128 Впр. 8 с. 130 РЗ |
Впр. 6 с. 130 |
Впр. 3 а с. 127 Впр. 8 с. 130 РЗ |
Впр. 4 с. 128 Впр. 5 с. 129 Впр. 7 с. 130 |
РЗ |
Розглядає числа з діаграм графіків як цілісну одиницю чогось |
Впр. 8 с. 130 РЗ |
||
|
|
Verkehrsmittel |
Розаовідати про види транспорту і про маршрути подорожі. |
Das Motorrad (-“-er), der Luftballon (-s), das Paddelboot (-e), das Gespann (-e), die Reiseroute (-n) Впр. 1, 2 а с. 131 РЗ |
|
|
Впр. 3 б с. 133 Впр. 4, 5 с. 134 РЗ |
Впр. 2б, 3 а с. 133 Впр. 6 с. 134 |
Впр. 7 с. 134 РЗ |
Систематизує попередній досвід |
Впр. 7 с. 134 РЗ |
||
|
|
Reiseprogramm |
Розуміти інформацію в програмі подорожі, порівнювати опис подорожі із програмою й виявляти неточності у тексті, описувати власну подорож |
Bummeln (bummelte, ist gebummelt), die Frauenkirche (-n), die Jugendherberge (-n), der Stadtbummeln (-), der Zwinge (-) Впр. 2 с. 135 |
Словотвір – складні слова Впр. 1 с. 135 |
РЗ |
Впр. 3 с. 136 Впр. 4 с. 137 РЗ |
Впр. 5 с. 137 |
Впр. 6 с. 137 РЗ |
Формує креативність |
Впр. 6 с. 137 РЗ |
||
|
|
Wiederholung |
Працювати над проектом. |
Впр. 4 с. 139 РЗ |
РЗ |
|
Впр. 5 с. 139 |
Впр. 1 с. 138 Впр. 3 с. 139 |
Впр. 1, 2 с. 138 РЗ |
|
Заповнити таблицю само оцінювання с. 141 Підготуватись до тестової роботи |
||
|
|
Тестова робота |
|||||||||||
Тема 6: Deutschsprachige Länder ( Німецькомовні країни) |
|||||||||||||
|
|
Deutschland und seine Hauptstadt |
Розповідати про столицю Німеччини, використовуючи нові факти й уживаючи у мовленні особливі форми відмінювання іменників. |
Das Wappen (-), das Wahrzeichen (-), die Mauer (-n), das Weltkulturerbe, das Wappentier (-e) Впр. 2 с. 142 РЗ |
Множина ыменникыв Впр. 1 с. 142 Особливы форми выдмынювання ыменникыв Впр. 4 а с. 144 Впр. 4 б, с с. 145 РЗ |
Впр. 5 с. 145 |
Впр. 3б с. 143 |
Впр. 3 а с. 142 Впр. 6 с. 145 |
Впр. 7 с. 145 РЗ |
Виховує важливість вивчення інших мов |
Впр. 7 с. 145 РЗ |
||
|
|
Hast du früher schon gewusst? |
Розповідати про німецькомовні країни, використовуючи подану інформаціюй уживаючи у мовленні підрядні з’ясувальні речення зі сполучником “dass” |
Die Bevölkerungsdichte, die Gliederung (-en), die Hymne (-n), die Währung (-en), das Bundesland (-“-er), die Gemeinde (-n), der Kanton (-) Впр. 1, 2 с. 146 РЗ |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником “dass” Впр. 3 а с. 146 Впр. 4 с. 147 РЗ |
Впр. 3 б с. 147 |
|
Впр. 5 б с. 148 Впр. 6 с. 149 |
Впр. 7 с. 149 РЗ |
Систематизація попередніх знань |
Впр. 7 с. 149 РЗ |
||
|
|
Österreich |
Повідомляти загальні відомості про Австрію, використовуючи подану інформацію. |
Die EU, das Mitglied (-er), unter freiem Himmel РЗ |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником “ob” і сполучними словами. Впр. 3 с. 151 РЗ |
|
Впр. 3 а с. 151 Впр. 4 с. 151 РЗ |
Впр. 3 с. 150 Впр. 5 с. 152 |
Впр. 6 с. 152 РЗ |
|
Впр. 6 с. 152 РЗ |
||
|
|
Die Schweiz |
Розповідати про Швейцарію, використовуючи подані факти, складати запитання про Швейцарію, вживаючи у реченнях підрядні зв’язувальні речення. |
Anbauen (bante an, hat angebaut), der Anteil (-e), die Garde (-n), der Militärdienst, das Staatsorberhaupt (-“-er) Впр. 2 с. 153 |
Підрядне з’ясувальне речення Впр. 3 с. 153 РЗ |
Впр. 5 а, б с. 154 |
Впр. 3 с. 153 Впр. 4 с. 154 РЗ |
Впр. 1 с. 153 Впр. 5 с с. 154 |
Впр. 6 с. 154 РЗ |
Демонстрація розуміння вивченого матеріалу |
Впр. 6 с. 154 РЗ |
||
|
|
Liechtenstein |
Розповідати про Ліхтенштейн, використовуючи подані факти, запитувати один одного про видатних особистостей цієї країни, вживаючи у мовленні підрядні з’ясувальні речення |
Das Führstentum (-“-er), der Niederschlag(-“-er), der Staatsaufbau Впр. 2 с. 155 РЗ |
Словотвір- складні слова Впр. 1 с. 155 Підрядні з’ясувальні речення ВПр. 6, 7 с. 158 |
Впр. 3 с. 155 |
Впр. 4 с. 156 Впр. 5 с. 157 РЗ |
Впр. 6 с. 158 |
РЗ |
|
Впр. 7 с. 158 РЗ |
||
|
|
Luxemburg |
Повідомляти загальні відомості про Люксембург, використовуючи подану інформацію |
Der Gründer (-), das Herzogtum (-“-er), der Mindestlohn(–“-), vielfältig Впр. 2, 3 а с. 159 РЗ |
Словотвір- складні слова Впр. 2 с. 159 Підрядне з’ясувальне речення Впр. 4 с. 160 |
РЗ |
Впр. 3 б с. 159 |
Впр. 4 с. 160 |
Впр. 5 с. 160 РЗ |
|
Впр. 5 с. 160 РЗ |
||
|
|
Wiederholung |
Працювати над проектом |
Впр. 3 с. 161 Впр. 4 с. 162 РЗ |
РЗ |
|
|
Впр. 1 с. 161 РЗ |
Впр. 1, 2 с. 161 РЗ |
|
Заповнити таблицю само оцінювання с. 164, підготуватися до тестової роботи |
||
|
|
Тестова робота |
|||||||||||
Тема 7: Die Ukraine (Україна) |
|||||||||||||
|
|
Meine Heimat und ich |
Розповідати про Україну, вживаючи у мовленні складносурядні речення зі сполучниками “deshalb”, “darum” |
Fühlen (fühlte, hat gefühlt), der Mitbürger (-), riechen (roch, hat gerochen) Впр. 2-4 с. 165 |
Складносурядне речення зі сполучниками “deshalb”, “darum” Впр. 5б, 6а с. 166 Впр. 7 с. 167 РЗ |
РЗ |
Впр. 5а с. 166 |
Впр. 7 с. 167 |
Впр. 7 с. 167 РЗ |
Виховання патріотизму та самосвідомості |
Впр. 8 с. 167 РЗ |
||
|
|
Die Ukraine – Land und Leute |
Розповідати про населення, національності, мови України. |
Unabhängig, die Schriftsprache (-n), eine Sprache beherrschen Впр. 2 с. 168 РЗ |
|
Впр. 3 с. 169 |
Контроль навичок читання |
Впр. 4, 5 с. 170 |
Впр. 6 с. 170 РЗ |
Розуміння інформації |
Впр. 6 с. 170 РЗ |
||
|
|
Ukreinische Städte |
Розповідати про міста України |
Впр. 1 с. 171 |
Словотвір – складні слова Впр. 1 с. 171 |
Контроль навичок аудіювання |
РЗ |
Впр. 2, 3 с. 171 Впр. 5, 6 с. 172 |
Впр. 7 с. 172 РЗ |
|
Впр. 7 с. 172 РЗ |
||
|
|
Kyjiw |
Розповідати про столицю України |
Впр. 2 с. 173 РЗ |
Словотвір-складні слова Впр. 1 с. 173 |
Впр. 5 с. 174 |
Впр. 3 с. 173 Впр. 4 с. 174 РЗ |
|
Контроль навичок письма Впр. 6, 7 с. 175 РЗ |
|
Впр. 7 с. 175 РЗ |
||
|
|
Interesante Reiseziele in der Ukraine |
Розповідати про цікаві місця в Україні, використовуючи подану інформацію |
Впр. 1 с. 178 РЗ |
РЗ |
|
Впр.3 с. 179 Впр. 4 с. 180 |
Контроль навичок говоріння |
Впр. 6 с. 180 РЗ |
|
Впр. 6 с. 180 РЗ |
||
|
|
Wiederholung |
Працювати над проектом |
РЗ |
РЗ |
|
|
Впр. 1, 2,3 с. 179 Впр. 6 с. 180 |
Впр. 1 с. 179 Впр. 4,5 с. 180 РЗ |
|
Заповнити таблицю само оцінювання с. 181 Підготуватись до тестової роботи |
||
|
|
Тестова робота |
|||||||||||
|
|
Контроль навичок читання |
|||||||||||
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|||||||||||
|
|
Контроль навичок письма |
|||||||||||
|
|
Контроль навичок говоріння |
|||||||||||