Календарно-тематичне планування німецька мова 9(5) клас за підручником Сотникова С.І.

Про матеріал
Планування за підручником Сотникова С.І. німецька мова 9 рік навчання, як друга іноземна мова
Перегляд файлу

 

Календарно−тематичне планування

здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Програмою передбачено 2 години на тиждень.  Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподіллено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником Німецька  мова (5-й рік навчання), 9 клас:  Підручник  для  загально освітніх  навчальних  закладів „Hallo, Freunde!“ / С.І. Сотникова. — Х.: Ранок, 2017

 

Рецептивні

 

Інтеракційні

Продуктивні

 

Сприймання на слух

 

Зорове сприймання

Писемна

взаємодія

Усна взаємодія

(діалог)

Онлайн

взаємодія

Писемне продукування

Усне

продукування

 

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 2-3 хв

Обсяг одного тексту в словах (у межах) 150-200 слів

 

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні

(у межах) 6 реплік

 

Обсяг письмового повідомлення (у межах) 70-80 слів

8-9 речень

 

Да-

та

Тематика спілкування

Мовленнєві функції

Засоби

вираження

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Домашнє

завдання

Інтегровані змістові лінії

 

 

 

 

 

Лексика

Граматика

Зорове сприймання (читання)

Сприймання на слух

(аудіювання)

Усна взаємодія (діалог)

Усне продукування (монолог)

Писемне продукування (письмо)

 

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

Тема: Я, моя родина, мої друзі

Очікувані результатинавчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність):

  • Розуміє, слухаючи інтерв’ю, особисту інформацію для заповнення бланків
  • Розуміє, коли мовці погоджуються чи не погоджуються обговорюючи особисту інформацію
  • Розуміє особисту інформацію, викладену  у мережі інтернет
  • Знаходить конкретну інформацію особистого характеру у простому писемному матеріалі
  • Знаходить та порівнює особливості усного та писемного мовлення (інтерв’ю. стаття)
  • Розуміє короткі прості тексти, що містять особисту інформацію
  • Пише особисті листи і записки, пов’язані зі сферою навчальних потреб, обмінюється інформацією, відповідає на питання, спілкується онлайн на побутові теми;
  • Пише автобіографію, використовуючи прості слова-зв’язки
  • Бере участь у коротких розмовах, погоджується чи не погоджується, ставить та відповідає на запитання про себе та свою родину, друзів
  • Описує або представляє людей

1.

 

С.6-8

Мої літні канікули

Навчати розповідати про літній відпочинок, вживаючи дієслова у формі минулого часу Perfekt та дієслово «sein» у формі Präteritum, робити припущення про відпочинок інших людей, використо-вуючи у мовленні підрядні з'ясуваль­ні речення.

 

Формулює особисті цінності, приорітети

Im Sommer habe ich..

Im Sommer war ich..

Ich meine,

denke,

glaube

Üb.2,3 S.6

Порядок слів у підрядному з'ясуваль-ному реченні, Дієслово «sein» у минулому часі Präteritum, Минулий час Perfekt (повто­рення)

 

Üb.1 S.6

Üb.5 S.8

Üb.4,6 S.7-8

 

AB Üb.2,3 S.1

 

Üb.8 S.8

 

+

 

 

2.

 

С.9-11

Вільний час і канікули

Навчати розповідати про улюблені заняття на дозвіллі, описувати минулі канікули, вживаючи дієслова у формі минулого часу Perfekt та дієслово «sein» у формі Präteri­tum.

 

Пояснює вибір особистих символів

Die Ferien waren…

In meiner Freizeit…

sich sonnen, zuerst, Recht

haben

 

Минулий час Perfekt (повто­рення)

 

Üb.3 S.9

Üb.4b S.10

Üb.5,6 S.11

AB Üb.4 S.3

Üb.4a S.10

 

+

 

 

3.

 

С.12-14

Як ти вважаєш?

Навчати висловлював-ти свою думку, робити пропозиції щодо дозвілля, вживаючи неозначені форми дієслів із часткою «zu» та без неї, погоджувати-ся на такі пропозиції або відхиляти їх.

 

Пояснює вибір особистих символів

Ich finde es gesund/gefährlich/lang-weilig/ interessant,…..zu…

Es kostet viel / wenig Geld

Lust haben, vorha-ben,

vorsch-lagen, versu-chen,

sicher, auf keinen Fall,

selbst-verständ-lich,

abgema-cht, nichts

dagegen haben,

ausge-schlossen

 

Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu» і без неї

Üb.3 S.12

 

Üb.6a S.14

Üb.5,6 S.13-14

 

AB Üb.1-3 S.4

Üb.6b S.14,

Üb.7 S.14

 

 

+

 

 

4.

 

C.15-16

Почуття та емоції

Навчати розповідати про емоційний стан людей та умови, за яких людина себе так почуває, вживаючи підряд­ні умовні речення, описувати свої почуття.

 

Пояснює

вибір особистих символів

Ich bin glücklich/

traurig/sauer wenn…

 

die Bosheit

die Trauer, die Freude, die Angst, das Stau-nen, das Glück, böse, traurig, sauer, fröh-lich/

froh, ersch-ro­cken, glück-lich, er-staunt

Підрядні речення умови

Üb.2а  S.17

 

Контроль сформова-ності навичок сприймання на

слух

 

https://www.youtube.com/watch?v=XPIeJjc0kEg

Üb.3 S.18

 

AB Üb.2-4 S.5-6

 

Üb.4,6 S.16

 

 

+

 

 

5.

 

С.17-19

Справжні друзі

Навчати розповідати про емоційний стан людей та умови, за яких людина себе так почуває, вживаючи підряд­ні умовні речення, описувати свої почуття та пояснювати ситуації, коли такі почуття виникають

Echte Freunde sind…

Wie ist deine Meinung?

Zuverlässig, treu, tole­rant, frech, der Alters-ge­nosse (-n), sich verlas-sen (ver-ließ sich, hat sich verlas-sen) auf (Akk.), vertra-uen (vert-raute, hat ver-traut) (Dat.), ver-raten (verriethat verra-ten), jemand

Дієслова з префіксом ver-

Üb.4b S.18

 

Üb.1 S.17

 

Üb.4,5 S.18

AB Üb.2-3 S.7

 

Üb.4 S.18

 

 

+

 

 

6.

 

С.20-22

Дай мені пораду!

Навчати розповідати про проблеми з братами та сестра­ми, давати пораду, використо­вуючи наказовий спосіб дієслів

Sprich mit ihm und erkläre, dass…

Sei strenger, tolerant, ruhig

Ärger haben, Sorgen haben, die Klamo-tten (Pl.), der Tipp

(-s), der Rat (Ratschläge), ausko-mmen (kam aus, ist ausge-kom-men)

Наказовий спосіб дієслів (повторен-ня)

Контроль сформова-ності навичок зорового сприймання

Üb.1 S.20

 

Üb.3,4 S.21-22

AB Üb.2,4 S.9

 

Üb.5,6 S.22

 

+

 

 

7.

 

С.23-25

Батьки і діти

Навчати розповідати про емоції та почуття, які мають члени родини один до одного, та про умови, за яких проявляються ці почуття

Wer gehört zu deiner Familie?

Die Urgroßmutter (-''-), der Ur-groß-vater

(-''-), der Hass, das Ver-trauen, der Res-pekt vor (Dat.), die Sorge um (Akk.), der Ekel vor (Dat.), das Mitleid mit (Dat.).

Минулий час Präteritum;

підрядні речення умови

Üb.3 S.23-24

 

 

Üb.1 S.23

 

Üb.2,3 b,c S.23-24

 

AB Üb.2,3 S. 10-11)

 

Üb.4,5 S.25

 

+

 

 

8.

 

С.26-27

Біографія

Навчати розуміти інформацію в біографії людини, складати біографію іншої людини, вживаючи числівники на позначення року

der Familien-name,

der Vorname,

das Geburts-datum,

die Schule, das Studium, die Arbeit

Das Abitur, auf dem Gebiet, absol-vieren (ab­solvier-te, hat absol-viert)

Числівники на

позначення

року

 

Üb.4a S.26, Üb.4b,5 S.27

AB Üb.1 S.12, Üb.1 S.26

 

Üb.3 S.26 Контроль сформованості навичок усного продукування та взаємодії

 

AB Üb.2,3 S.12

 

Üb.6

S.27

 

 

+

 

 

9.

 

С.28-31

Говоримо про біографію

Моя авто-

біографія

 

Навчати розуміти інформацію в біографії людини, що подана у формі таблиці, розповідати про життєвий шлях видатної людини за поданою інформа­цією, вживаючи у мовленні минулий час Präteritum

Надавати інформацію

про себе

Schreibe deinen Lebenslauf

Mein Name ist…

Ich wurde…

geboren.

Mein Studium…

Im…

Bei- treten (trat bei, ist beige-treten) (Dat.), der Beitritt (-e) (zu Dat.), das Mit-

glied (-er), die Promotion (-en), promo-vieren (promovier­te, hat promoviert), der/ die Stell-vertre-tende (-n), der/die Vorsitzende (-n)

 

Минулий час Präteritum (повторен-ня)

 

Üb.2 S.30

 

 

Üb.2,3 S.28

 

Üb.3,4 S.30-31

 

Контроль сформова-ності навичок писемного продукування

 

Üb.5 S.31

 

 

+

 

 

 

Тема: Кіно і театр

 

Очікувані результати     навчально-пізнавальної діяльності  учнів (комунікативна компетентність)

  • Розуміє інформацію про похід до театру,кінотеатру
  • Розуміє тему дискусії,  висловлення згоди чи незгоди, слідкує за основним змістом презентації чи демонстрації на знайому тему
  • Розуміє та виконує інструкції
  • Розуміє, слухаючи інтерв’ю, інформацію щодо улюблених форм дозвілля, уподобань
  • Розуміє короткі прості тексти, особисті, електронні листи, дописи у мережі інтернет, що містять інформацію про театр та кіно
  • Розуміє достатньо для того, щоб читати прості історії, що містять інформацію про новинки театру і кіноіндустрії
  • Пише особисті листи і записки, пов’язані зі сферою навчальних потреб, обмінюється інформацією, відповідає на питання, спілкується онлайн на побутові теми
  • Пише про свої враження та переконання стосовно відвідин театру і кіно та сучасних тенденцій її розвитку
  • Пише прості історії про проведення  вільного часу

10.

 

C.35-36

Будівля театру

Називати приміщення й різні об'єкти в театрі в однині й множині, розуміти опис театру і співвідносити тексти із ілюстраціямита описувати театр своєї мрії.

 

Висловлює власне ставлення до теaтру

Mein Traum-theater heißt…

das  Gebäude

die Bühne ist…

links/rechts/

in der Mitte…

Die Bühne (-n), das Bühnenbild (-er), das Thea-tercafe (-s), das Foyer (-s), die Kulisse (-n), der Vor-hang (-"-e), der Zu-schau-erraum

Множина іменників

Üb.3 S.35

Üb.1 S.35

 

Üb.3,4 S.35

 

AB Üb.1-2 S.18

 

Üb.5 S.36

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

11.

 

С.37-38

В театрі

Називати приміщення в театрі, розповідати про їхнє призначення, описувати якийсь театр своєї місцевості

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

Man  kauft Theater-karten an der Kasse.

Das Theater heißt…

 Es ist… Links/Rechts/In der Mitte…

Da kann man…

Die Auf-führung (-en), der Auftritt (-e), die Probe (-n), das Theat-erstück (-e), able-gen (legte ab, hat abge-legt), sich (Dat.) anse-hen (sah sich an, hat sich ange-sehen), insze-nieren (inszenierte, hat insze-niert).

 

Üb.4 S.38

 

 

Üb.1,3 S.37

 

Üb.5,6 S.38

 

AB Üb.1-2 S.19

 

Üb.4,5 S.38

 

12.

 

С.39-41

Візит до театру

 

Навчати розповідати про відвідування театру, повідом­ляти, де знаходяться місця у залі для глядачів

 

Пояснює

особистий вибір

Die Zuschauer besorgen, die Theater-karten.

Ich war im Theater im…

Ich bin ins Theater mit…

Die Schauspieler haben…..

Das Parkett, die Loge (-n), der Rang (- "-e), der Zu-schauer (-), zuerst, besor-gen (besorgte, hat be-sorgt), Beifall kla-tschen (kla-tschte, hat gekla

tscht)

 

Üb. 7 S. 41

 

Контроль сформова-ності навичок зорового сприймання

 

Üb.1,5 S. 39-40

 

Üb.2-4 S.39-40

 

AB Üb.1-2 S.20

 

Üb.6 S.40-41

Üb.8 S.41

 

13.

 

С.42-43

Репертуар

 

Навчати називати й розріз­няти види театральних вистав, розуміти інформацію в театральній афіші, повідомляти про свої вподо­бання щодо театральних вистав

Was steht auf dem Spielplan? Ich möchte gern…sehen, Ich habe Lust..

Ich schlage vor…

Die Komö-die (-n), die Tragö-die (-n), die Oper (-n), das Ballett (-e), das Musi-cal (-s), die Erst-auf-führung (-en), auf-führen (führte auf, hat aufge-führt)

Множина іменників

Üb.3а  S.42

 

AB Üb.1,3 S.21

Контроль сформова-ності навичок сприйман-ня на слух

 

http://www.dw.com/de/folge-18-kunst/l-18989351

Üb.2,3b,4 S.42-43

 

AB Üb.2,4 S.21-22

 

Üb.5 S.43

 

14.

 

C. 44-46

Сучасний театр

 

Навчати називати й описувати професії, пов'язані з театром, розповідати про альтернатив-ні форми, що існують у театраль­ному мистецтві, вживаючи підрядні означальні речення

Innovatives ist das Theater das… Innovativ finde ich das Theater, in dem…

Ab-wechs-lungs-reich, avant-gardis-tisch, der Artist (-en), die Darbie­tung (-en), der Clown (-s), der Künst-ler (-), unter freiem Himmel

Підрядне означальне речення.

Üb.5 S.44

 

 Üb.3 S.44

 

Üb.2,4 S.44,

Üb.6 S.46

 

AB Üb.1-3 S.23

 

Üb.5 S.44-45

15.

 

С.47-49

Ми охоче ідемо в кіно

 

Навчати розповідати про відві­дування кінотеатру, запрошу­вати до кінотеатру й відповіда­ти на таке запрошення, писати повідомлення про останнє відвідування кінотеатру

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

Ich will/möchte ins Kino gehen

Ich war im Kino.

Ich habe mir….an-gesehen. …..hat mit (nicht) gefallen.

Vor-ziehen (zog vor, hat vorge-zogen), sich bekannt machen mit (Dat.), das Pop-corn

 

Üb.3,4 S.47-48

 

Üb.1,4 S. 47-48

Üb.2  S.47

Контроль сформова-ності навичок писемного продукування

 

Üb.3 S.47-48

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

С. 50-54

Фільми

Мій улюблений фільм

 

Навчати називати й розрізняти жанри кіномистецт-ва, розуміти інформацію в кіноафіші, роби­ти пропозицію щодо перегляду якогось фільму, приймати чи відхиляти таку пропозицію Навчати проводити серед однокласни-ків опитування щодо їхніх улюблених фільмів та коментувати результати такого опитування, писати повідомлення про свій улюблений фільм

 Mir gefallen…. Ich sehe am liebsten Filme… wollt ihr euch….an-sehen ?  Ich mag keine… Ich schlage … vor

Unser Lieblings-film heißt…

Das ist ein/eine… Die Hauptfigur heißt….

In Film geht es um…. Dieser Film ist sehr….

Der Action-film (-e), der Anima-tions-film (-e), der Trick-film (-e), der Horror-film (-e), der Liebes-film (-e), das Drama (Dra-men), der Fanta-syfilm (-e), der Sciece-fic-

tionfilm (-e), die Haupt-figur (-en) Befra-gen (be-fragte, hat be-fragt) nach (Dat.), es geht um (Akk.)

Складно-сурядні речення зі сполучни-ком «denn» Словотвір:

складні слова

Üb.4 S.51

Üb.2 S.53

 

 

Контроль сформованості

навичок

усного

продукування та взаємодії

 

Üb.1-3 S.53-54

 

AB Üb.1-3 S.25-26

AB Üb.2-3 S. 27

 

Üb.5 S.51

Üb.6 S.54

 

17.

 

С. 55-57

Мій улюблений актор

 

Навчати називати улюблених акторів, розуміти й коментувати інформацію в біографії відомого актора, вживаючи дієслова у минулому часі Präteritum

Mein Lieblings-schauspieler ist…

Sein Geburtsort ist… Karriere..

Die Aus-zeich-nung (-en), besch-ließen (besch-loss, hat besch-lossen), der Ge-wicht­heber, gewin-nen (ge­wann, hat gewon-nen), der Haupt-darstel-ler (-), der Neben-darstel-ler (-), der Immo-bilien-makler, die Staats-bürger-schaft (-en), widmen (wid-mete, hat gewid-met).

Минулий час Präteritum.

 

AB Üb.1 S.28

 

Üb.1-3 S.55

 

Üb.3-4 S.55-56

 

Üb.3 S.55-57,

Üb.6 S.57

 

Темa: Література

 

 

 

Очікувані результати     навчально-пізнавальної діяльності  учнів (комунікативна компетентність)

  • Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби на основі лексики
  • Розуміє простий особистий лист, основну інформацію у коротких газетних статтях
  • Знаходить основну інформацію у простих статтях про книги та письменників
  • Обмінюється думками про книги та візит до бібліотеки
  • Описує прочитану книгу усно та письмово
  • Обмінюється інформацією через текстові повідомлення

 

18.

 

C.61-63

Ми читаємо охоче

Навчати називати літературні жанри, розповідати про літературні вподобання однолітків, вживаючи у розповіді дроби, проводити серед одноклас-

ників

Liest du … gern ? Welche Genres gefallen euch?

 

 

Das Abend-teuer

(-),

das Ereig-nis

(-se), die Gatt-ung (-en), die Hälfte (-n), über, natür­lich, unge-wöhnl-ich, der Zauber-er (-)

Дроби

Üb.4 S.62

 

 

Üb.2-3,6 S.61-62

 

AB Üb.2-4,5 S.32-33

 

Üb.4,5 S.62

 

+

 

 

19.

 

C.64-66

Говоримо про книги

 

Навчати розповідати, про що йдеться у книжці, читати й розуміти анотації до книг, повідомляти, які книжки подобаються, вживаючи у мовленні підрядні озна­чальні речення

Ich mag Bücher die…

Gern lese ich auch Bücher, in denen… Mir gefallen auch Bücher, deren…

Die Inhalts-angabe (-n), das Verg-nügen (-), unter­halt-sam, span-nend, humor-voll

Словотвір: складні слова, підрядне озна­чальне речення

Üb.3 S.64-65

 

Контроль сформова-ності навичок зорового сприймання

 

AB Üb.1 S.34

 

Üb.2,5,6 S.65-66

 

AB Üb.2 S.34

 

Üb.7 S.66

 

 

+

 

 

20.

 

C.67-69

Відомі німецькі письменники і поети

Навчати розповідати про видатних німецьких письмен­ників і поетів, знайомити з їхньою творчістю

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

…hat das Gedicht …gescriebenWie heißt der Dichter?

Das Werk

(-e), der Erfolg (-e), das Reper-toire

(-s), der Vert-reter

(-)

Підрядне озна­чальне речення

Üb.5 S.68-69

 

Контроль сформова-ності навичок сприймання на слух

 

http://www.dw.com/de/folge-4-literatur/l-18722888

Üb.5 S.68-69

 

Üb.1,4,6 S.67-68

 

Üb.2 S.67 auswendig lernen

 

+

 

 

21.

 

C.70-72

Моя улюблена книга

Навчати називати улюблені книжки й улюблених літера­турних героїв, писати лист у відповідь

Wie ist dein Lieblings-buch? Welche Schriftstell-er, Dichter, ihre Werke und Helden könnt ihr nennen?

 

Auszei-chnen (zeich-nete aus, hat ausge-zeich-net), emp-fehlen (emp-fahl, hat emp-fohlen)

 

Üb.5 S.71

 

Üb.2,4 S.70

 

Контроль сформованості навичок усного продукування  та усної взаємодії

 

AB Üb.1,2 S.37

 

Üb.5 S.71

 

+

 

 

22.

 

C.73-76

Як часто ти ходиш до бібліотеки?

Навчати розповідати про відвідання бібліотеки, читати повідомлення на інтернет- форумі й коментувати їх, відповідати на запитання анкети про відвідування бібліотеки

Wie oft besuchst du die Schul-bibliothek? Was machst du da?  Warum gehst du in die Bibliothek?

Die Aus-wahl an/von (Dat.), aus-wählen (wähl­te aus, hat ausge-wählt), die Neu-er-schein-ung (-en), aus-leihen (lieh aus, hat ausge-liehen), stöbern (stö-berte, hat gestö-bert), lesens-wert

 

Üb.3 S.73-74

 

Üb.5 S.75

 

Üb.1,2,6-7 S.73-75

 

Контроль навичок писемного продукування

 

Üb.8 S.76

 

+

 

 

Темa: Засоби масової інформвції

 

 

 

Очікувані результати     навчально-пізнавальної діяльності  учнів (комунікативна компетентність)

  • Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби на основі лексики
  • Розуміє простий особистий лист, основну інформацію у коротких газетних статтях
  • Знаходить основну інформацію у простих статтях про соціальні мережі та мережу Інтернет в цілому 
  • Обмінюється думками про сучасні ЗМІ
  • Описує засоби масової інформації, якими користується  усно та письмово
  • Обмінюється інформацією через текстові повідомлення

 

23.

 

C.80-82

Засоби комунікації

Навчитися розповідати про засоби комунікації та називати їх функції 

 

Обговорює важливість комунікацій у суспільстві

Um mit den anderen Personen zu sprechen,

Moderne Medien,

Nicht  mehr moderne …

das Gerät

das Medium

der Drucker

das Smart-phone

sich (D.) vorstell-en

entwic-keln, tippen, der Laptop, der Scanner, das Tablet

Finalsatz

„um…zu“,

„damit“

Ub.4 S.81

Ub.1 S.80

Ub.2 S.80

Ub.4 S.81

Ub.6 S.82

 

+

 

 

24.

 

C.83-84

Комп’ютер-на техніка

Навчити розповідати про комп’ютерну техніку та важливість її у сучасному світі

 

Визначає достовірність інформації

Man arbeitet mit…,

Um Dateien nicht zu verlieren…

die Datei, die Tastatur, der USB-Stick, die Maus,

der Bild-schirm, das Laufwerk

der Prozessor

der WLAN-Router, ansch-ließen, speichern

Finalsatz

„um…zu“,

„damit“

Ub.3 S.83

Ub.1 S.83

Ub.2 S.83

Ub.5 S.84

Ub.4 S.84

 

+

 

 

25.

 

C.85-86

Мобільні пристрої

Навчити розповідати про мобільні телефони, смартфони їх роль та функцію в житті сучасної людини

 

Визначає достовірність інформації

An der 1. Stelle steht…,

das Endgerät,

gefolgt von…,

im Alter von…, die Austat-tung

 

Üb.5 S.86

Üb.1,5 S.85-86

Üb.2,3, 6 S.85-86

Üb.4 S.85

 

Контроль навичок писемного продукування

 

Üb.7 S.86

 

+

 

 

26.

 

C.87-88

Що може телефон?

Описує можливості мобільних пристроїв та їх функцію та роль у житті суспільства

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності

Um SMS zu schreiben, muss man ein Handy kaufen

chatten, googeln, mailen,

posten,

simsen, skypen, twittern, die SMS, online

Komposita

Контроль сформова-ності навичок зорового сприймання

 

Üb.1,3 S.87-88

Üb.2,4 S.87-88

Üb.5 S.88

Üb.6 S.88

 

+

 

 

27.

 

C.89-90

Спілкування в мережах

Навчити розповідати про спілкування в мережі та їх особливості

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

… Prozent der Mädchen, im Vergleich zu Mädchen

das Blog, das Forum, herunter-laden, die Sofort-

nachricht

Pronomen „man“ (Wiederholung)

Üb.7 S.90

Üb.1 S.89

Üb.2,3,5 S.89-90

 

Контроль сформованості навичок усного продукування  та усної взаємодії

 

Üb.7 S.90

Üb.8 S.90

 

 

+

 

28.

 

C.91-92

Соціальні мережі

Навчити розповідати про онлайн спілкування в соціальних мережах

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

Im Mittelfeld stehen

das Mitglied, das Netz-werk, der Nutzer, das Selfie

 

 

Üb.3 S.91

 

Контроль сформова-ності навичок сприймання на слух

 

Üb.1,2,5 S.90

Üb.4 S.92

Підготува-тися до аудіюван-ня

 

 

+

 

29.

 

Контроль сформованості умінь сприймання на слух (аудіювання). Текст, виконання тестових завдань

Підготува-тися до читання

 

 

 

 

30.

 

Контроль сформованості навичок зорового сприймання (читання). Текст, виконання тестових завдань

Підготува-тися до писемного мовлення

 

 

 

 

31.

 

Контроль сформованості навичок писемного продукування. Лист за ситуацією, виконання тестових завдань

Підготуватися до усного мовлення

 

 

 

 

32.

 

Контроль сформованості усного продукування/ або взаємодії (говоріння). Монологічне висловлювання за ситуаціями.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 


Календарно−тематичне планування

здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Програмою передбачено 2 години на тиждень.  Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподіллено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником Німецька  мова (5-й рік навчання), 9 клас:  Підручник  для  загально освітніх  навчальних  закладів „Hallo, Freunde!“ / С.І. Сотникова. — Х.: Ранок, 2017

II семестр

 

 

Дата

Зміст уроку

Очікуваний результат /

Учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Сприймання на слух/Зорове сприйняття

Усна/писемна взаємодія/продукування

 

Аудіювання

Читання

Говоріння

 

 

Письмо

 

Тема 4: Schulleben (Шкільне життя)

  1.  

 

Schulfächer

Називати й описувати шкільні предмети, складати розклад уроків своєї мрії й коментувати інформацію в ньому.

Der Aufsatz (-“-e) das Ereignis (-se), der Unterricht (nur Sg)

Впр. 1-3 а с. 95

РЗ

 

Впр. 5 с. 96

Впр. 4 с. 95

Впр 6 b, 7 с. 96

Впр. 3 b c. 95, 6 а с. 96

Демонструє розуміння важливості освіти

Впр. 4 с. 95

РЗ

  1.  

 

Was ist dein Lieblimgsfach?

Розповідати про улюблені предмети у школі, проводити серед однокласників опитування за темою, коментувати результати опитування.

Die Kentnes (-se), leicht/fallen ( fiel leicht, ist leichtgefallen), schwer/fallen (fiel schwer, ist schwergefallen), die Wissenschaft (-en), die Zukunft

Впр. 2а с. 97

Складносурядны речення зы сполучником “denn”

Впр. 2 b с. 97

Впр. 1 с. 97

Впр. 3 с. 98

РЗ

Впр. 4,5 с. 99

Впр. 6 с. 99

РЗ

Порівнює важливість вивчення предметів

Впр. 6 с. 99

РЗ

  1.  

 

Schulfächer und Noten

Порівнювати систему оцінювання в Німеччинні, німецькомовних країнах і в Україні, давати поради щодо навчання

Der Streben (-), die Eins/Zwei/Drei/Fünf/Sechs (-en), die Null (-en), hassen (haste, hat gehasst), nicht aus noch ein wissen

Впр. 1 б. с. 100

Субстантивовані числівники Впр. 2 с. 100

 

Впр. 4 с. 101, Впр. 5 с. 102

РЗ

Впр. 3 с. 101

Впр. 6 с. 102

РЗ

Формулює релевантну вартість оцінювання

Впр. 4 с. 102, 6 с. 102

РЗ

  1.  

 

Das ist unsere Klasse

Розповідати про школу, приміщення та обладнання в ній, брати участь в дискусії, вносячи пропозиції та реагуючи на пропозиції інших, писати лист у відповідь

Das Wahlpflichtfach (-“ –er), die Arbeitsgemeinschaft (-en)/die AG (-s), die Klatterwand (-“-e), das Spielgerät (-e), teil/nehmen (nahm teil, hat teilgenommen) an (Dat), bennant sein nach (DAt.), beliebt sein bei (Dat.) Впр. 2 с. 103, 4 с. 104 РЗ

Словотвір, складні слова

Впр. 1 с. 103

Впр. 4 с. 104

РЗ

Впр. 3 с. 103

РЗ

Впр. 5 с. 104

Впр. 6 с. 104

РЗ

Усвідомлює толерантність між учнями в класі

Впр. 2а с. 103, 6 с. 104

РЗ

  1.  

 

Meine Schulfreunde

Розповідати про риси характеру людини, про події в минулому, використовуючи підрядні речення часу.

Sensibel, verschlossen, zielstrebig, tapfer, geschwätzig, frech, humorlos, brau, witzig, entschlossen, ängstlich

Впр. 1, 2 а с. 105

РЗ

Підрядні речення часу зі сполучниками “als” “wenn”

Впр. 4 с. 105

 Впр. 5, 6 с. 107

РЗ

 

Впр. 3 с. 105

Впр. 2 б с. 105

Впр. 6 с. 107

РЗ

Демонструє розуміння дружніх стосунків

Впр. 7 с. 107

РЗ

  1.  

 

Was hast du vor?

Називати і описувати різні професії, розповідати про свої плани на майбутнє, проводити серед однокласників опитування про професії їхньої мрії

Das Vorbild  (-er), der Kaufman (-leute/ “-er), der Feuerwehrmann (-leute, -“-er), die Zukunftsaussicht (-en), sich beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt ) mit (Dat.), vor/haben (hatte vor, hat vorgehabt)

Впр. 1-3 с. 108

РЗ

 

РЗ

Впр. 4 б с. 109

Впр. 5 с. 110

Впр 4 а с. 109

Впр. 5,6 с. 110

Впр. 7 с. 110

РЗ

Порівнює професії

Впр. 7 с. 110

РЗ

  1.  

 

Zukunftpläne

Розповідати про плани на майбутнє й про майбутню професію, робити інтерв’ю з людиною про її хобі й плани на майбутнє.

Der Bereich (-e), die Grundlage (-n), sich entwickeln ( entwickelte sich, hat sich enwickelt), schaffen ( schaffte, hat geschafft), die Stärke (-n), die App (-s)

Впр. 2 с. 111

РЗ

 

Впр. 6 с. 113

Впр. 3 б с. 111

Впр. 4 с. 113

РЗ

Впр. 3 а с. 111

Впр. 3 с, 5 с. 113

Впр. 7 с. 113

РЗ

Демонструє креативність

Впр. 6, 7 с. 113

РЗ

  1.  

 

Wiederholung

Працювати над проектом

РЗ

РЗ

 

Впр. 5 с. 115

Впр. 1, 2, 3 с. 114

Впр. 1, 4 с. 114

РЗ

 

Заповнити таблицю самооцнінювання с. 116

Підготуватись до тестової роботи

  1.  

 

Тестова робота

 

Тема 5: Reisen (Подорожі)

  1.  

 

Eine Reise planen

Розповідати про планування та цілі подорожей, вживаючи у мовленні географічні власні назви.

Das Reiseziel (-e), der Ländername (-n), die Kathedrale (-n), die Brücke (-n)

Впрю 1, 2 с. 117

РЗ

Географычны власны назви

Впр. 4 с. 118

Впр. 6, 7 с. 120

РЗ

Впр. 3 с. 117

Впр. 5 б, с с. 120

 

Впр. 5 а с. 118 Впр. 6, 7 с. 120

Впр. 8 с. 120

РЗ

Демонструє розуміння важливості подорожування

Впр. 5 с, 8 с. 120

РЗ

  1.  

 

Reisevorbereitungen

Розповідати про підготовку до подорожі, про події та розваги під час подорожі, вживаючи інфінітив із часткою ‘zu’

Der Koffer (-), die Handtasche (-n), das Flugticket (-s), das Zelt (e), der Reiseführer (-), besorgen (besorgte, hat besorgt) , auf der Reise, seine Siebensachen einpacken, Reisefieber haben, Kanu fahren

Впр. 2 с. 121

Впр. 7 с. 123

РЗ

Словотвір – складні слова

Впр. 1 с. 121

Вживання неозначеної форми дієслова із часткою “zu”

Впр. 5 с. 122

РЗ

Впр. 4 б с. 122

 

Впр. 3 с. 121

Впр. 4 а , 5 с. 122

Впр. 6 с. 123

Впр. 8 с. 123

РЗ

Формулює самодисципліну

Впр. 8 с. 123

РЗ

  1.  

 

Am Bahnhof

Користуватися розкладом руху транспорту й надавати потрібну інформацію, розуміти повідомлення, що лунають через гучномовець на вокзалі

Das Gleis (-e), die Abfahrt (-en), die Ankunft (-“-e), abfahren (fuhr ab, ist abgefahren), ankommen (kam an, ist angekommen), der Schaffner (-), einsteigen (stieg ein, ist eingestiegen), aussteigen (stieg aus, ist ausgestiegen), umsteigen (stieg um, ist umgestiegen), unterwegs

Впр. 1 с. 124

Впр. 4 с. 125

РЗ

Географічні власні назви

РЗ

Впр. 3 а с. 125

Впр. 5 с. 126

 

Впр. 3 а,б с. 125

Впр. 6,7 с. 126

РЗ

Розглядає повідомлення та реагує на нього

Впр. 7 с. 126

РЗ

  1.  

 

Reisen in Zahlen

Розуміти статистичну інформацію про подорожі та розповідати це, отримувати інформацію з діаграм та коментувати її, вживаючи у мовленні дроби.

Der Urlauber (-), der Europäer (-), verreinsen (verreiste, ist verreist), das Inland, das Ausland, die Hälfte (-n)

Впр. 2 с. 127

Дроби

Впр. 3б, с с. 128

Впр. 8 с. 130

РЗ

Впр. 6 с. 130

Впр. 3 а с. 127

Впр. 8 с. 130

РЗ

Впр. 4 с. 128

Впр. 5 с. 129

Впр. 7 с. 130

РЗ

Розглядає числа з діаграм графіків як цілісну одиницю чогось

Впр. 8 с. 130

РЗ

  1.  

 

Verkehrsmittel

Розаовідати про види транспорту і про маршрути подорожі.

Das Motorrad (-“-er), der Luftballon (-s), das Paddelboot (-e), das Gespann (-e), die Reiseroute (-n)

Впр. 1, 2 а с. 131

РЗ

 

 

Впр. 3 б с. 133

Впр. 4, 5 с. 134

РЗ

Впр. 2б, 3 а с. 133

Впр. 6 с. 134

Впр. 7 с. 134

РЗ

Систематизує попередній досвід

Впр. 7 с. 134

РЗ

  1.  

 

Reiseprogramm

Розуміти інформацію в програмі подорожі, порівнювати опис подорожі із програмою й виявляти неточності у тексті, описувати власну подорож

Bummeln (bummelte, ist gebummelt), die Frauenkirche (-n), die Jugendherberge (-n), der Stadtbummeln (-), der Zwinge (-)

Впр. 2 с. 135

Словотвір – складні слова

Впр. 1 с. 135

РЗ

Впр. 3 с. 136

Впр. 4 с. 137

РЗ

Впр. 5 с. 137

Впр. 6 с. 137

РЗ

Формує креативність

Впр. 6 с. 137

РЗ

  1.  

 

Wiederholung

Працювати над проектом.

Впр. 4 с. 139

РЗ

РЗ

 

Впр. 5 с. 139

Впр. 1 с. 138

Впр. 3 с. 139

Впр. 1, 2 с. 138

РЗ

 

Заповнити таблицю само оцінювання с. 141

Підготуватись до тестової роботи

  1.  

 

Тестова робота

Тема 6: Deutschsprachige Länder ( Німецькомовні країни)

  1.  

 

Deutschland und seine Hauptstadt

Розповідати про столицю Німеччини, використовуючи нові факти й уживаючи у мовленні особливі форми відмінювання іменників.

Das Wappen (-), das Wahrzeichen (-), die Mauer (-n), das Weltkulturerbe, das Wappentier (-e)

Впр. 2 с. 142

РЗ

Множина ыменникыв

Впр. 1 с. 142

Особливы форми выдмынювання ыменникыв

Впр. 4 а с. 144

Впр. 4 б, с с. 145

РЗ

Впр. 5 с. 145

Впр. 3б с. 143

Впр. 3 а с. 142

Впр. 6 с. 145

Впр. 7 с. 145

РЗ

Виховує важливість вивчення інших мов

Впр. 7 с. 145

РЗ

  1.  

 

Hast du früher schon gewusst?

Розповідати про німецькомовні країни, використовуючи подану інформаціюй уживаючи у мовленні підрядні з’ясувальні речення зі сполучником “dass”

Die Bevölkerungsdichte, die Gliederung  (-en), die Hymne (-n), die Währung (-en), das Bundesland (-“-er), die Gemeinde (-n), der Kanton (-)

Впр. 1, 2 с. 146

РЗ

Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником “dass”

Впр. 3 а с. 146

 Впр. 4 с. 147

РЗ

Впр. 3 б с. 147

 

Впр. 5 б с. 148

Впр. 6 с. 149

Впр. 7 с. 149

РЗ

Систематизація попередніх знань

Впр. 7 с. 149

РЗ

  1.  

 

Österreich

Повідомляти загальні відомості про Австрію, використовуючи подану інформацію.

Die EU, das Mitglied (-er), unter freiem Himmel

РЗ

Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником “ob” і сполучними словами.

Впр. 3 с. 151

РЗ

 

Впр. 3 а с. 151

Впр. 4 с. 151

РЗ

Впр. 3 с. 150

Впр. 5 с. 152

Впр. 6 с. 152

РЗ

 

Впр. 6 с. 152

РЗ

  1.  

 

Die Schweiz

Розповідати про Швейцарію, використовуючи подані факти, складати запитання про Швейцарію, вживаючи у реченнях підрядні зв’язувальні речення.

Anbauen (bante an, hat angebaut), der Anteil (-e), die Garde (-n), der Militärdienst, das Staatsorberhaupt (-“-er)

Впр. 2 с. 153

Підрядне з’ясувальне речення

Впр. 3 с. 153

РЗ

Впр. 5 а, б с. 154

Впр. 3 с. 153

Впр. 4 с. 154

РЗ

Впр. 1 с. 153

Впр. 5 с с. 154

Впр. 6 с. 154

РЗ

Демонстрація розуміння вивченого матеріалу

Впр. 6 с. 154

РЗ

  1.  

 

Liechtenstein

Розповідати про Ліхтенштейн, використовуючи подані факти, запитувати один одного про видатних особистостей цієї країни, вживаючи у мовленні підрядні з’ясувальні речення

Das Führstentum (-“-er), der Niederschlag(-“-er), der Staatsaufbau

Впр. 2 с. 155

РЗ

Словотвір- складні слова

Впр. 1 с. 155

Підрядні з’ясувальні речення

ВПр. 6, 7 с. 158

Впр. 3 с. 155

Впр. 4 с. 156

Впр. 5 с. 157

РЗ

Впр. 6 с. 158

РЗ

 

Впр. 7 с. 158

РЗ

  1.  

 

Luxemburg

Повідомляти загальні відомості про Люксембург, використовуючи подану інформацію

Der Gründer (-), das Herzogtum (-“-er), der Mindestlohn(–“-), vielfältig

Впр. 2, 3 а с. 159

РЗ

Словотвір- складні слова Впр. 2 с. 159

Підрядне з’ясувальне речення

Впр. 4 с. 160

РЗ

Впр. 3 б с. 159

Впр. 4 с. 160

Впр. 5 с. 160

РЗ

 

Впр. 5 с. 160

РЗ

  1.  

 

Wiederholung

Працювати над проектом

Впр. 3 с. 161

Впр. 4 с. 162

РЗ

РЗ

 

 

Впр. 1 с. 161

РЗ

Впр. 1, 2 с. 161

РЗ

 

Заповнити таблицю само оцінювання с. 164, підготуватися до тестової роботи

  1.  

 

Тестова робота

Тема 7: Die Ukraine (Україна)

  1.  

 

Meine Heimat und ich

Розповідати про Україну, вживаючи у мовленні складносурядні речення зі сполучниками “deshalb”, “darum”

Fühlen (fühlte, hat gefühlt), der Mitbürger (-), riechen (roch, hat gerochen)

Впр. 2-4 с. 165

Складносурядне речення зі сполучниками “deshalb”, “darum”

Впр. 5б, 6а с. 166

Впр. 7 с. 167 РЗ

РЗ

Впр. 5а с. 166

Впр. 7 с. 167

Впр. 7 с. 167

РЗ

Виховання патріотизму та самосвідомості

Впр. 8 с. 167

РЗ

  1.  

 

Die Ukraine – Land und Leute

Розповідати про населення, національності, мови України.

Unabhängig, die Schriftsprache (-n), eine Sprache beherrschen

Впр. 2 с. 168

РЗ

 

Впр. 3 с. 169

Контроль навичок читання

Впр. 4, 5 с. 170

Впр. 6 с. 170

РЗ

Розуміння інформації

Впр. 6 с. 170

РЗ

  1.  

 

Ukreinische Städte

Розповідати про міста України

Впр. 1 с. 171

Словотвір – складні слова

Впр. 1 с. 171

Контроль навичок аудіювання

РЗ

Впр. 2, 3 с. 171

Впр. 5, 6 с. 172

Впр. 7 с. 172

РЗ

 

Впр. 7 с. 172

РЗ

  1.  

 

Kyjiw

Розповідати про столицю України

Впр. 2 с. 173

РЗ

Словотвір-складні слова

Впр. 1 с. 173

Впр. 5 с. 174

Впр. 3 с. 173

Впр. 4 с. 174

РЗ

 

Контроль навичок письма

Впр. 6, 7 с. 175

РЗ

 

Впр. 7 с. 175

РЗ

  1.  

 

Interesante Reiseziele in der Ukraine

Розповідати про цікаві місця в Україні, використовуючи подану інформацію

Впр. 1 с. 178

РЗ

РЗ

 

Впр.3 с. 179

Впр. 4 с. 180

Контроль навичок говоріння

Впр. 6 с. 180

РЗ

 

Впр. 6 с. 180

РЗ

  1.  

 

Wiederholung

Працювати над проектом

РЗ

РЗ

 

 

Впр. 1, 2,3 с. 179

Впр. 6 с. 180

Впр. 1 с. 179

Впр. 4,5 с. 180

РЗ

 

Заповнити таблицю само оцінювання с. 181

Підготуватись до тестової роботи

  1.  

 

Тестова робота

  1.  

 

Контроль навичок читання

  1.  

 

Контроль навичок аудіювання

  1.  

 

Контроль навичок письма

  1.  

 

Контроль навичок говоріння

 

docx
До підручника
Німецька мова (5-й рік навчання) 9 клас (Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
Додано
11 вересня 2022
Переглядів
5382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку