Календарне плануванняз німецької мовидля учнів 9класу(ІІ-га іноземна мова,п'ятий рік навчання) складене відповідно навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах, 5-9 класи,- Київ, Видавничий дім «Основа», 2017 рік. (Наказ МОН №804 від 07.06.2017р.).
Комунальна установа
«Корецький районний методичний кабінет»
Календарне планування
з німецької мови
для учнів 9класу
(ІІ-га іноземна мова,
п’ятий рік навчання)
Підготувала: Бойко Г.С.,
вчитель німецької мови,
спеціаліст
«вищої
кваліфікаційної категорії»
2017 рік
Календарне плануванняз німецької мовидля учнів 9класу(ІІ-га іноземна мова,п’ятий рік навчання) складене відповідно навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах, 5-9 класи,- Київ, Видавничий дім «Основа», 2017 рік. (Наказ МОН №804 від 07.06.2017р.).
І семестр
№ З/п |
Дата |
Сфера Спілку вання |
Тематика ситуативного мовлення |
Лексич ний інвентар |
Граматич ний інвентар |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадян ська Відпові да льність |
Здоровя і безпека |
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|||
1. |
|
Особис тісна |
Я, моя родина, мої друзі. |
|
Теперішній та минулий час у німецькій мові. Повторення. |
|
Розподіл обов’яз ків між членами родини. |
Дотримання особис тої гігієни. |
|
|||
2. |
|
|
Особисті дані. |
|
Складний минулий час. Повторення. |
|
|
|
|
|||
3. |
|
|
Особисті дані мого друга/подруги. |
|
Модальні дієслова в Prateritum.
|
|
|
|
|
|||
4. |
|
|
Автобіографія. |
|
Модальні дієслова в Prateritum.
|
|
|
|
|
|||
5. |
|
|
Автобіографія моїх друзів. |
|
Інфінітив актив з ohnezu |
|
|
|
|
|||
6. |
|
|
Аналіз автобіографії своїх друзів. |
|
Інфінітив актив з ohnezu. |
|
|
|
|
|||
7. |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу зтеми «Я, моя родина, моя сімя». |
|
|
|
|
|
|
|||
8. |
|
|
Кіно. |
|
Інфінітив актив з um..zu.
|
|
|
|
|
|||
9. |
|
|
Похід у кінотеатр. |
|
Інфінітив актив з um..zu. |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
Обговорює замовлення квитків онлайн. |
|||
10. |
|
|
Афіші..
|
|
Складнопідрядні речення зі сполучникомals.Повторення. |
|
|
|
|
|||
11. |
|
|
Театр. |
|
Складнопідрядні речення зі сполучникомals. Повторення. |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
Обговорює замовлення квитків онлайн |
|||
12. |
|
|
Відвідування вистави . |
|
Bruchzahlen. |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
|||
13. |
|
|
Обговорення кінофільму чи вистави. |
|
Bruchzahlen. |
|
Аналізує Сюжети кінофільм мів та вистав. |
|
|
|||
14. |
|
|
Література. |
|
Bruchzahlen. |
|
Обговорення розмаїття літератур ної спадщини. різних народів. |
|
|
|||
15. |
|
|
Літературні жанри. |
|
|
|
Аналіз різних літературні жанрів. |
|
|
|||
16. /17. |
|
|
Улюблені літературні твори. |
|
Deklination: Ausname. |
|
Розуміння важливості проблем поруше них у творах. |
|
|
|||
18. |
|
|
Мої улюблені письменники/ поети. |
|
Deklination: Ausname |
|
|
|
|
|||
19. |
|
|
Обговорення літературного твору. |
|
Deklination: Ausname |
|
|
|
|
|||
20. |
|
|
Узагальнення та систематизація Вивченого матеріалу з теми «Літератури». |
|
|
|
|
|
|
|||
21. |
|
|
Подоророж. |
|
Attributsatze
|
Обговорен ня переваги екологічних видів транспорту. |
|
Дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
|
|||
22. |
|
|
Підготовка до подорожі. |
|
Attributsatze
|
|
Планування подорожі. |
Харчування під час подорожі. |
Аналіз витрат під час подорожі. |
|||
23. |
|
|
Програма відпочинку. |
|
Attributsatze
|
|
|
|
|
|||
24. |
|
|
Види транспорту. |
|
Attributsatze
|
|
|
|
|
|||
25. |
|
|
Предмети багажу. |
|
|
|
|
|
|
|||
26. |
|
|
Проїзні документи.
|
|
|
|
|
|
|
|||
27. |
|
|
Конкурс-захист проекту «Моя подорож». |
|
|
|
. |
|
|
|||
28. |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з лексики. |
|
|
|
|
|
|
|||
29. |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з граматики. |
|
|
|
|
|
|
|||
30. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за І-й семестр. |
|
|
|
|
|
|
|||
31. |
|
|
Контроль аудіювання. Міні-твір. |
|
|
|
|
|
|
|||
32. |
|
|
Контроль письма. Диктант з граматичним завданням. |
|
|
|
|
|
|
|||
33. |
|
|
Контроль читання . Тест. |
|
|
|
|
|
|
|||
34. |
|
|
Контроль говоріння. Усне монологічне мовлення на запропоновані теми. |
|
|
|
|
|
|
|||
ІІ семестр
|
||||||||||||
35. |
|
Публіч на |
Засоби масової інформації. |
|
Ob-Satz |
|
Розуміння основ медіаграмотності. |
|
|
|||
36. |
|
|
Інтернет. |
|
Ob-Satz |
|
Вміння визначати достовір ність інформації. |
|
|
|||
37. |
|
|
Онлайн-спілкування. |
|
Ob-Satz |
|
Правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
|||
38. |
|
|
Телебачення.
|
|
Ob-Satz |
|
Правила поведінки під час роботи в телестудії. |
|
|
|||
39. |
|
|
Радіо. |
|
|
|
Правила поведінки під час роботи в радіоефірі. |
|
|
|||
40. |
|
|
Роль засобів масової інформації у моєму житті. |
|
Складнопідрядні речення зі сполучни комweil |
|
|
|
|
|||
41. |
|
|
Україна-моя батьківщина.. |
|
Kondizional und Temporalsatzemitwenn. |
|
|
|
|
|||
42. |
|
|
Визначні історичні та культурні місця України. |
|
Kondizional und Temporalsatzemitwenn |
.. |
Готує проекти щодо реконструкції історичних памяток України |
|
|
|||
43. |
|
|
Визначні історичні та культурні місця України. |
|
Kondizional und Temporalsatzemitwenn |
|
|
|
|
|||
44. |
|
|
Моя подорож культурними місцями України. |
|
Kondizional und Temporal satzemitwenn |
|
Готує проекти щодо організації екскурсій в Україні. |
|
|
|||
45. |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Україна». |
|
|
|
|
|
|
|||
46. |
|
|
Німецькомовні країни. |
|
Ordinalsatze |
|
|
|
|
|||
47. |
|
|
Німецькомовні країни. |
|
SatzemitKonjunktiondarum und deshalb. |
|
|
Правила безпеки пересування містом |
|
|||
48. |
|
|
Німецькомовні країни. |
|
SatzemitKonjunktiondarum und deshalb |
|
|
|
|
|||
49. |
|
|
Визначні історичні та культурні місця Німеччини. |
|
SatzemitKonjunktiondarum und deshalb |
|
|
|
|
|||
50. |
|
|
Визначні історичні та культурні місця Німеччини. |
|
SatzemitKonjunktiondarum und deshalb |
|
. |
|
|
|||
51. |
|
|
Захист проекту «В якій німецькомовній країні я хотів /хотіла б жити?».
|
|
|
|
|
|
|
|||
52. |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Німецькомовні країни». |
|
|
|
|
|
|
|||
53. |
|
Освітня |
Шкільне життя. |
|
|
|
|
|
|
|||
52. |
|
|
Шкільні навчальні предмети |
|
|
|
Участь у житті школи/кла су. |
Будує власний робочий день із дотриманням здорового способу життя. |
|
|||
53. |
|
|
Мій улюблений шкільний предмет. |
|
|
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
|||
54. |
|
|
Організація навчального процесу у школі. |
|
|
|
|
|
|
|||
55. |
|
|
Організація позакласної роботи у школі. |
|
|
|
|
|
|
|||
56. |
|
|
План на майбутнє. |
|
|
|
|
|
|
|||
57. |
|
|
Мої плани на майбутнє. |
|
|
|
|
|
|
|||
58. |
|
|
Плани моїх друзів на майбутнє. |
|
|
|
|
|
|
|||
59. |
|
|
Здобуття професії в Україні. |
|
|
|
|
|
|
|||
60. |
|
|
Здобуття професії в Німеччині. |
|
|
|
. |
|
|
|||
61. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
|
|
|
|||
62. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|
|||
63. |
|
|
Контроль аудіювання. Евристична бесіда. |
|
|
|
|
|
|
|||
64. |
|
|
Контроль письма. Диктант з лексичним завданням. |
|
|
|
|
|
|
|||
65. |
|
|
Контроль читання . Тест.
|
|
|
|
|
|
|
|||
66. |
|
|
Контроль говоріння. Усне діалогічне мовлення на запропоновані теми. |
|
|
|
|
|
|
|||
67 |
|
|
Диспут «Що я знаю про Європу». |
|
|
|
|
|
|
|||
68. |
|
|
Диспут «Чи подобається мені вивчати німецьку мову?». |
|
|
|
|
|
|
|||