Українська мова
Вашуленко М.С., Вашуленко О.В.
підруч. для 1кл. для закладів загальної середньої освіти К: Видавничий дім "Освіта", 2018.
А.М. Заїка Прописи №2/– К. : ТОВ Видавництво «Ранок», 2018. – 64 с. : іл.
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
Стор. підр.\ зош.
|
||||||||
Буквений період (продовження) |
|||||||||||
17 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
80. |
Знову в класі ми всі разом. |
Безвідривне поєднання вивчених букв. Списування з друкованого тексту. |
|
3\1 |
|||||||
81. |
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
4-5\2-3
|
|||||||
82. |
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом |
|
6-7\4 |
|||||||
83. |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів. |
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з буквою ґ. Складання речень за малюнком. |
|
8-9\5 |
|||||||
84. |
Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі». |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів. |
|
10-11\6-7 |
|||||||
18 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
85. |
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
|
12-13\8-9 |
|||||||
86. |
Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. |
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
14-15\10-11 |
|||||||
87. |
Робота з дитячою книжкою. Колядки. Щедрівки. Розвиток зв 'язного мовлення. Складаю речення з іменами. |
|
|
||||||||
88. |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». |
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. |
|
16-17\12-13 |
|||||||
89. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка. |
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
18-19\14-15 |
|||||||
19 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
90. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування |
|
|
|||||||
91. |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи. |
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант. |
|
20-21\16 |
|||||||
92. |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин». |
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
22-23\17 |
|||||||
93. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». |
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
24-25\18-19 |
|||||||
94. |
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!». |
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.
|
|
26-27\20-21 |
|||||||
20 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
95. |
Робота з дитячою книжкою. Читаю вірші про зиму. Розвиток зв 'язного мовлення. Складаємо речення за малюнком. |
|
|
||||||||
96. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
|
|
|||||||
97. |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. |
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
28-29\22-23 |
|||||||
98. |
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігрування сценки за віршем. |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
30-31\24-25 |
|||||||
99. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
32 |
|||||||
21 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
100. |
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком). |
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
33\26-27 |
|||||||
101. |
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки. |
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
|
34-35\28-29 |
|||||||
102. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
|
|||||||
103. |
Робота з дитячою книжкою. Читаю вірші Лесі Українки. Розвиток зв 'язного мовлення. Переказую текст з опорою на малюнки. |
|
|
||||||||
104. |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Родичі». Розігрування сценки за казкою. |
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
|
36-37\30 |
|||||||
22 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
105. |
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка». |
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. |
|
38-39\31 |
|||||||
106. |
Мовно-логічні вправи. Звуко-буквений аналіз слів з буквою я. |
Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту. |
|
|
|||||||
107. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. М ’ястківського «Весна». |
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
40-41\34-35 |
|||||||
108. |
Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г. Демченко). |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. |
|
42-43\36 |
|||||||
109. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К. Михалициною). |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
|
44\37 |
|||||||
23 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
110. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
|
|||||||
111. |
Робота з дитячою книжкою. Вивчаю напам’ять вірші Тараса Шевченка. Розвиток зв 'язного мовлення. Пояснюю прислів’я. |
|
|
||||||||
112. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. |
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
45\ 38-39 |
|||||||
113. |
Буква «є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях вірша А.Качана «Сині дині». Загадки. |
Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту. |
|
46\39 |
|||||||
114. |
Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали». |
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
47-48\40 |
|||||||
24 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
115. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко). |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
|
49\41 |
|||||||
116. |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів. |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
50-51\42-44 |
|||||||
117. |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава». |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
|
52\45 |
|||||||
118. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач) |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. |
|
53\46 |
|||||||
119. |
Робота з дитячою книжкою. Читаю вірші про весну. Розвиток зв 'язного мовлення. Ставлю запитання до речень. |
|
|
||||||||
25 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
120. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант. |
|
54\47 |
|||||||
121. |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка. Опрацювання тексту «Тарас Григорович Шевченко» |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Вибірковий диктант. |
|
55 |
|||||||
122. |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Лесю Українку. Опрацювання тексту «Леся Українка». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
|
55\48 |
|||||||
123. |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок). |
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
56-57\49-50 |
|||||||
124. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів'я. |
Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
|
58\51 |
|||||||
26 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
125. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною). |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
59\52-53 |
|||||||
126. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. |
Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом.. |
|
|
|||||||
127. |
Робота з дитячою книжкою. Знайомлю друзів з своєю улюбленою книгою. Розвиток зв 'язного мовлення. Добираю заголовок. |
|
|
||||||||
128. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф». |
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
60-61\54 |
|||||||
129. |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків». |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
|
62-63\55 |
|||||||
27 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
130. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
64-65\56-57 |
|||||||
131. |
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки».
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
|
66\58 |
|||||||
132. |
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком).
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
67 |
|||||||
133. |
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіїи «Джміль». |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
|
68\59 |
|||||||
134. |
Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
69\60 |
|||||||
28 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
135. |
Робота з дитячою книжкою. Читаю авторські казки. Розвиток зв 'язного мовлення. Складаю речення з сполученням слів. |
|
|
||||||||
136. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
70-71\61 |
|||||||
137. |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» |
Написання складів та слів з апострофом. Пояснюв.диктант. |
|
72\62 |
|||||||
138. |
Вимова і написання слів з апострофом. Вірш Н. Гуркіної «Маю десять пальців я...». |
Звуковий аналіз слів. |
|
73 |
|||||||
139. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
74\63 |
|||||||
29 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
140. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
75\64 |
|||||||
141. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. |
Робота з деформованими реченнями |
|
|
|||||||
142. |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. |
|
76-79 |
|||||||
143. |
Робота з дитячою книжкою. Знайомлюсь з дитячими енциклопедіями. Розвиток зв 'язного мовлення. Передбачаю кінцівку оповідання. |
|
|
||||||||
144. |
Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша |
Побудова і записування речень. |
|
|
|||||||
Післябуквений період |
|||||||||||
30 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
|
|
||||||||||
145,146 |
Читаю і відгадую загадки. Загадки П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Загадки (Складання загадки про тварину. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
|
80 |
|||||||
147. |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.
|
|
81 |
|||||||
148,149 |
Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Десять, дев'ять, вісім, сім...». |
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє село за поданим планом. |
|
|
|||||||
31 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
150. |
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). |
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. |
|
84-85 |
|||||||
151. |
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування |
|
86-87 |
|||||||
152. |
Робота з дитячою книжкою. Театралізуємо. Розвиток зв 'язного мовлення. Пояснюю прислів’я. |
|
|
||||||||
153. |
Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав». |
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
88-89 |
|||||||
154. |
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною). |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.
|
|
90-91 |
|||||||
32 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
155. |
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. |
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. |
|
92-93 |
|||||||
156. |
Читаю про дні тижня. З.Мензатюк «Сім днів». |
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. |
|
93 |
|||||||
157. |
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
94 |
|||||||
158. |
Читаю про кольори у природі . «Розмова кольорів» (за М. Стояном). |
Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
95 |
|||||||
159. |
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». |
Слова– назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
96-97 |
|||||||
33 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
160. |
Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв 'язного мовлення. Підтримую діалог з другом. |
|
|
||||||||
161. |
Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. |
|
98-99 |
|||||||
162. |
Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я. |
Службові слова. Побудова і записування речень зі службовими словами. |
|
100-101 |
|||||||
163. |
Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». |
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.
|
|
102 |
|||||||
164. |
Читаю про дитячі ігри. Е. Саталкіна «Лічилочка». |
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.
|
|
103 |
|||||||
34 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
165. |
Читаю про користь спорту. Грщько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий». |
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. |
|
104-105 |
|||||||
166. |
Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко). |
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
106-107 |
|||||||
167. |
Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Буде день веселий». |
Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами. |
|
108 |
|||||||
168. |
Робота з дитячою книжкою. Читаю дитячі газети і журнали. Розвиток зв 'язного мовлення. «Що я люблю». |
|
|
||||||||
169. |
Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання. |
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування |
|
109 |
|||||||
35 ТИЖДЕНЬ |
|||||||||||
170. |
Вправи для розвитку навички читання. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. |
|
|
|||||||
171. |
Вправи для розвитку навички читання. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. |
|
|
|||||||
172. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Підсумок за рік. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
|
|
|||||||
173. |
Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
||||||||
174 |
Підсумок за рік. |
Підсумок за рік |
|
|
|||||||