Календарно-тематичне планування. НУШ

Про матеріал
Українська мова Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. підруч. для 1кл. для закладів загальної середньої освіти К: Видавничий дім "Освіта", 2018. А.М. Заїка Прописи №2/– К. : ТОВ Видавництво «Ранок», 2018. – 64 с. : іл.
Перегляд файлу

Українська мова

Вашуленко М.С., Вашуленко О.В.

 підруч. для   1кл. для закладів загальної середньої освіти  К: Видавничий дім "Освіта", 2018.

А.М. Заїка Прописи №2/– К. : ТОВ Видавництво «Ранок», 2018. – 64 с. : іл.

№п/п

Тема уроку

Дата

Стор. підр.\ зош.

 

Буквений період (продовження)

17 ТИЖДЕНЬ

80.

Знову в класі ми всі разом.

Безвідривне поєднання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

 

3\1

81.

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із бук­вою г. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

4-5\2-3

 

 

82.

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі».

Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із бук­вою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

 

6-7\4

83.

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів.

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з бук­вою ґ. Складання речень за малюнком.

 

8-9\5

84.

Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацю­вання тексту «На городі».

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. На­писання складів та слів.

 

10-11\6-7

18 ТИЖДЕНЬ

85.

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи.

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень,  слів.

 

12-13\8-9

86.

Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.

Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

14-15\10-11

87.

Робота з дитячою книжкою. Колядки. Щедрівки.

Розвиток зв 'язного мовлення. Складаю речення з іменами.

 

 

88.

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хма­ринки».

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і запису­вання слів.

 

16-17\12-13

89.

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка.

Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

18-19\14-15

19  ТИЖДЕНЬ

90.

Закріплення звукових значень вивчених букв.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування

 

 

91.

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацюван­ня вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант.

 

20-21\16

92.

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацюван­ня текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин».

Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

22-23\17

93.

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта».

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

24-25\18-19

94.

Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацюван­ня вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!».

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.

 

 

 

 

 

26-27\20-21

 

20 ТИЖДЕНЬ

95.

Робота з дитячою книжкою. Читаю вірші про зиму.

Розвиток зв 'язного мовлення. Складаємо речення за малюнком.

 

 

96.

Закріплення звукових значень вивчених букв.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

 

 

 

97.

Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки.

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

28-29\22-23

98.

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігруван­ня сценки за віршем.

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв  Ч та У. Списування речень, поданих друко­ваним шрифтом.

 

30-31\24-25

99.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Річка Черемош».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування.

 

32

21 ТИЖДЕНЬ

100.

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий ана­ліз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацюван­ня вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком).

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

33\26-27

101.

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки.

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

 

34-35\28-29

102.

Закріплення звукових значень вивчених букв.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

 

 

103.

Робота з дитячою книжкою. Читаю вірші Лесі Українки.                                                                       Розвиток зв 'язного мовлення. Переказую текст з опорою на малюнки.

 

 

104.

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позна­чення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього при­голосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Ро­дичі». Розігрування сценки за казкою.

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень,

слів. Звуковий аналіз слів.

 

36-37\30

22 ТИЖДЕНЬ

105.

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попередньо­го приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка».

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Допов­нення і записування речень. Складання й записування слів.

 

38-39\31

106.

Мовно-логічні вправи. Звуко-буквений аналіз слів з буквою я.

Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

 

 

107.

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу].

Поз­начення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша                        А. М ястківського «Весна».‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант.

 

40-41\34-35

108.

Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вку­сив?» (за Г. Демченко).

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написан­ня речень. Письмо під диктування.

 

42-43\36

109.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Вишня» (за К. Михалициною).

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та запису­вання слів за групами.

 

44\37

23 ТИЖДЕНЬ

110.

Закріплення звукових значень вивчених букв.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

 

 

111.

Робота з дитячою книжкою.  Вивчаю напам’ять вірші  Тараса Шевченка.

Розвиток зв 'язного мовлення. Пояснюю прислів’я.

 

 

112.

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позна­чення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього при­голосного. Опрацювання віршів.

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із бук­вою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

45\ 38-39

113.

Буква «є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях  вірша А.Качана «Сині дині». Загадки.

Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту.

 

46\39

114.

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

 

47-48\40

24 ТИЖДЕНЬ

115.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Буруля» (за В. Коваленко).

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.

 

49\41

116.

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко­вий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опра­цювання віршів.

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

50-51\42-44

117.

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава».

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записуван­ня речень. Навчальний диктант.

 

52\45

118.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни»                  (за Г. Чубач)

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант.

 

53\46

119.

Робота з дитячою книжкою.  Читаю вірші про весну.

Розвиток зв 'язного мовлення. Ставлю запитання до речень.

 

 

25 ТИЖДЕНЬ

120.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант.

 

54\47

121.

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка.  Опрацювання тексту «Тарас Григорович Шевченко»

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Вибірковий диктант.

 

55

122.

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про  Лесю Українку. Опрацювання тексту «Леся Українка».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

 

55\48

123.

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Чи­тання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок).

Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

56-57\49-50

124.

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацюван­ня оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порів­няння віршів. Прислів'я.

Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

58\51

 

26 ТИЖДЕНЬ

125.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною).

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

 

59\52-53

126.

Закріплення звукових значень вивчених букв.

Списування текстів, поданих рукописним і дру­кованим шрифтом..

 

 

127.

Робота з дитячою книжкою. Знайомлю друзів з своєю улюбленою книгою.

Розвиток зв 'язного мовлення. Добираю заголовок.

 

 

128.

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф».

Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

60-61\54

129.

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацюван­ня вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».

Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.

 

62-63\55

27 ТИЖДЕНЬ

130.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування ре­чень, поданих друкованим шрифтом.

 

64-65\56-57

131.

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша  А.Зарудного «Дзвіночки».

 

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

 

66\58

132.

Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опра­цювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком).

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

 

67

133.

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відп­рацювання злитої вимови звука [дж].  Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіїи «Джміль».

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.

 

68\59

134.

Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацю­вання тексту «Цілющі джерела».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

69\60

28 ТИЖДЕНЬ

135.

Робота з дитячою книжкою. Читаю авторські казки.

Розвиток зв 'язного мовлення. Складаю речення з сполученням слів.

 

 

136.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня тексту «Дзюдо».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

 

70-71\61

137.

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро»

Написання складів та слів з апострофом. Пояснюв.диктант.

 

72\62

138.

Вимова і написання слів з апострофом.

Вірш Н. Гуркіної «Маю де­сять пальців я...».

Звуковий аналіз слів.

 

      73

139.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Як ми виграли комп'ютер».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

74\63

29 ТИЖДЕНЬ

140.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

 

75\64

141.

Закріплення звукових значень вивчених букв.

Робота з деформованими реченнями

 

 

142.

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв.

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько­го алфавіту.

 

76-79

143.

Робота з дитячою книжкою. Знайомлюсь з дитячими енциклопедіями.

Розвиток зв 'язного мовлення. Передбачаю кінцівку оповідання.

 

 

144.

Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігруван­ня сценки за змістом вірша

Побудова і записування речень.

 

 

 

 

 

 

 

Післябуквений період

30  ТИЖДЕНЬ

 

 

145,146

Читаю і відгадую загадки. Загадки П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Загадки (Складання загадки про тварину.

Опра­цювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру­кованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

 

80

147.

Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колиско­ва. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півни­ки». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.

 

 

81

148,149

Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Де­сять, дев'ять, вісім, сім...».

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє село за поданим планом.

 

 

31  ТИЖДЕНЬ

150.

Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка).

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту.

 

84-85

151.

Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».

Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування

 

86-87

152.

Робота з дитячою книжкою.  Театралізуємо.

Розвиток зв 'язного мовлення.  Пояснюю прислів’я.

 

 

153.

Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав».

Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого руко­писним шрифтом.

 

88-89

154.

Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зи­ми». «У якому місяці?» (за К. Перелісною).

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

 

90-91

 

 

32  ТИЖДЕНЬ

155.

Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Зага­дка.  

Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предме­тів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.

 

92-93

156.

Читаю про дні тижня. З.Мензатюк «Сім днів».

Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предме­тів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.

 

93

157.

Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці».

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

94

158.

Читаю про кольори у природі . «Розмова кольорів» (за М. Стояном).

Слова –  ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак пред­метів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

95

159.

  Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся».

І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка».

Слова– назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

96-97

33  ТИЖДЕНЬ

160.

Робота з дитячою книжкою.  

Розвиток зв 'язного мовлення.  Підтримую діалог з другом.

 

 

161.

Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк).

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.

 

98-99

162.

Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я.

Службові слова. Побудова і записування речень зі службовими словами.

 

100-101

163.

Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець».

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.

 

 

 

102

164.

Читаю про дитячі ігри.  Е. Саталкіна «Лічилочка».

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.

 

 

103

34  ТИЖДЕНЬ

165.

Читаю про користь спорту. Грщько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий».

Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим тек­стом.

 

104-105

166.

Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко).

Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

106-107

167.

Читаю про чарівні слова нашої мови.

А. Костецький «Бу­де день веселий».

Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюн­ком і поданими словами.

 

108

168.

Робота з дитячою книжкою.  Читаю дитячі газети і журнали.

Розвиток зв 'язного мовлення. «Що я люблю».

 

 

169.

Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання.

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування

 

109

 

 35  ТИЖДЕНЬ

170.

Вправи для розвитку навички читання.

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах.

 

 

171.

Вправи для розвитку навички читання.

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах.

 

 

172.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Підсумок за рік.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік

 

 

173.

Робота з дитячою книжкою.

Розвиток зв 'язного мовлення.

 

 

174

Підсумок за рік.

Підсумок за рік

 

 

 

docx
Додано
14 лютого 2019
Переглядів
4346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку