Календарно-тематичне планування "Пізнаємо природу"

Про матеріал
Календарно -тематичне планування "Пізнаємо природу " 5 клас 1 год на тиждень .
Перегляд файлу

Пізнаємо природу.

5 клас

(35 годин, 1год./тиждень)

 

Дата

Зміст навчального матеріалу

Домашнє завдання

І семестр

Вчимося досліджувати природу

  1.  

 

Звідки людина дізнається про природу. Інструктаж з техніки безпеки

 

  1.  

 

Дослідження «Джерела інформації про природу»

 

  1.  

 

Якими методами й інструментами ми досліджуємо природу. Дослідження «Прилади й обладнання для вивчення природи

 

  1.  

 

Що таке наука та хто її творці? Як виконати дослідження

 

Досліджуємо тіла та явища природи

  1.  

 

Вимірюємо лінійні розміри, об’єм та масу тіл. Дослідження «Лінійні розміри і маса тіл правильної форми», «Вимірюємо масу та об’єм тіла неправильної форми»

 

 

  1.  

 

Як дослідити фізичні властивості тіл та речовин . Дослідження «Фізичні властивості тіл і речовин

 

  1.  

 

Чому речовини бувають твердими, рідкими, газуватими. Дослідження «Тверді, рідкі і газуваті речовини», «Що відбувається із частинками барвника у воді»

 

  1.  

 

Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення. Дослідження «Способи розділення сумішей

 

  1.  

 

Вимірюємо відстань, час і швидкість руху тіл. Дослідження «Вимірювання характеристик власного механічного руху

 

  1.  

 

Що сприяє, а що перешкоджає руху тіл. Дослідження «Вплив форми тіла на його рух»

 

  1.  

 

Як і для чого досліджувати теплові явища. Дослідження «Як передається тепло»

 

  1.  

 

Чим важливі звукові явища у природі й житті людини. Дослідження «Виникнення звуку», «Поширення звужу на відстані»

 

Дізнаємося про Землю і Всесвіт

  1.  

 

Яку будову має планета Земля. Чому важливо знати про рухи Землі, глобус і карти

 

  1.  

 

Навіщо Землі атмосфера. Спостерігаємо за погодою

 

  1.  

 

Що таке гідросфера  та літосфера Землі

 

  1.  

 

Контрольна робота

 


ІІ семестр

Вивчаємо живу природу Землі

  1.  

 

Які властивості організмів та як їх вивчають

 

  1.  

 

Для чого та як живляться і дихають тварини

 

  1.  

 

Як живляться і дихають рослини. Дослідження «Порівняння дихання рослин і тварин

 

  1.  

 

Досліджуємо опору й рух тварин і рослин

 

  1.  

 

У чому полягають особливості грибів

 

  1.  

 

Як організми взаємодіють із середовищем життя

 

  1.  

 

Які пристосування організмів до життя в наземно-повітряному та водному середовищі

 

  1.  

 

Як організми пристосувалися до життя у ґрунтовому середовищі

 

Пізнаємо організм людини в середовищі його існування

  1.  

 

Із чого складається організм людини

 

  1.  

 

Які продукти необхідні для здорового харчування. Дослідження «Інформація на етикетках харчових продуктів

 

  1.  

 

Для чого та як ми дихаємо. Дослідження «Наявність води у повітрі, що видихається»

 

  1.  

 

Які органи опору та руху має людина. Дослідження «Будова скелета людини»

 

  1.  

 

Яка роль серця та кровообігу в організмі. Дослідження «Як фізичні тренування впливають на частоту скорочень серця

 

  1.  

 

Як людина пристосовується до середовища життя

 

 

Вчимося у природи і дбаємо про її збереження

  1.  

 

Як людина взаємодіє з природою. Дослідження «Корисні для твого здоров’я звички»

 

  1.  

 

Як долають екологічні проблеми сучасності. Навчальний проект «Смітити не можна переробляти

 

  1.  

 

Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини.  

 

  1.  

 

Охорона природи. Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі. Червона книга України

 

  1.  

 

Контрольна робота

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Андріюк Юлія
Пов’язані теми
Природничі науки, Планування
Інкл
Додано
21 вересня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку