Календарне планування
Пізнаємо природу 5 клас
Дарія Біда, Тетяна Гільберг, Ярина Колісник 2022 р. 2 год на тиждень
№ |
Дата |
Тема урока |
Домашнє завдання |
1. |
|
Розділ 1 Пізнаємо світ науки Як наука змінює світ |
|
2. |
|
Як стати винахідником |
|
3. |
|
Як шукати відповіді на запитання |
|
4. |
|
Що таке фізичні величини та як їх вимірювати |
|
5. |
|
Змішування води та вимірювання температури |
Практична робота |
6. |
|
Контрольна робота |
|
7. |
|
Розділ 2. Пізнаємо будову речовин Що нас оточує |
|
8. |
|
Із чого все складається |
|
9. |
|
Які властивості у твердих тіл |
|
10. |
|
Які властивості у рідин |
|
11. |
|
Чому вода-найдивовижніша рідина на Землі |
|
12. |
|
Які властивості у газів |
|
13. |
|
Спостереження явищ дифузії та випаровування |
Практична робота |
14. |
|
Як виміряти масу |
|
15. |
|
Що таке розчинні та нерозчинні речовини |
|
16. |
|
Досліджуємо розчинність деяких речовин |
Практична робота |
17. |
|
Скільки є речовин |
|
18. |
|
Контрольна робота |
|
19. |
|
Семестрова контрольна робота |
|
20. |
|
Розділ 3 Пізнаємо природу Землі Як виникла Земля |
|
21. |
|
Яку будову має Земля |
|
22. |
|
Як утворюються гірські породи |
Практична робота |
23. |
|
Яку форму і розміри має Земля |
|
24. |
|
Які є способи зображення Землі |
|
25. |
|
Про що розповідають географічні карти |
Практична робота |
26. |
|
Які бувають масштаби та як за їхньою допомогою виміряти відстані на карті й місцевості |
Практична робота |
27. |
|
Як здійснити окомірну зйомку місцевості і скласти план місцевості |
Практична робота |
28. |
|
Що охоплює суходіл Землі |
|
29. |
|
Які бувають форми поверхні суходолу Землі |
|
30. |
|
Які особливості рельєфу України |
|
31. |
|
Де міститься вода на Землі |
|
32. |
|
Як досліджують океани |
|
33. |
|
Які об’єкти належать до вод суходолу |
|
34. |
|
Яке значення води на Землі |
|
35. |
|
Які властивості має повітря |
|
36. |
|
Якою буває погода |
|
37. |
|
Чи міститься повітря у грунті. Які є небезпечні природні явища |
|
38. |
|
У чому унікальність планети Земля |
|
39. |
|
Контрольна робота |
|
40. |
|
Розділ 4. Пізнаємо різноманіття організмів. Які особливості будови різних груп організмів |
|
41. |
|
Як живуть і чим відрізняються клітини різних організмів |
Лабораторне дослідження |
42. |
|
Хто такі бактерії та чим особливі віруси |
|
43. |
|
Яке значення бактерій і вірусів у природі й для людини |
|
44. |
|
Які органи у квіткової рослини |
|
45. |
|
Водорості та спорові рослини: хто у воді, а хто на суходолі |
|
46. |
|
Що об’єднує і відрізняє голонасінні та покритонасінні рослини |
Практична робота |
47. |
|
Пристосування до життя та різноманітність рослин |
|
47. |
|
Наскільки різноманітними є гриби та лишайники і яке їхнє значення |
|
48. |
|
Хто такі безхребетні тварини |
|
49. |
|
Які таємниці приховують хребетні тварини |
Практична робота |
50. |
|
Як доглядати за домашніми тваринами |
|
51. |
|
Чим ми завдячуємо тваринам |
|
52. |
|
Контрольна робота |
|
53. |
|
Звідки наш організм бере енергію та будівельний матеріал |
|
54. |
|
Як кисень потрапляє у наш організм |
|
55. |
|
Як рухається кисень і поживні речовини в нашому організмі |
|
56. |
|
Захист нашого тіла ззовні і всередині |
|
57. |
|
Як виділяються непотрібні речовини з організму людини |
|
58. |
|
Хто керує процесами в нашому тілі |
|
59. |
|
Як працюють органи чуття |
|
60. |
|
Контрольна робота |
|
61. |
|
Розділ 5. Пізнаємо себе і світ Які секрети здоров’я |
|
62. |
|
Опорна вісь нашого тіла |
|
63. |
|
Як режим дня, сон та емоції впливають на здоров’я |
|
64. |
|
Природні скарби України |
|
65. |
|
Як природа нас надихає |
|
66. |
|
Контрольна робота |
|
67. |
|
Семестрова контрольна робота |
|
68. |
|
Річна контрольна робота |
|