Календарно-тематичне планування "Пізнаємо природу" 5 клас НУШ 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предмета "Пізнаємо природу" для 5 класу НУШ за підручником Коршевнюк Т.В. Другий семестр (2,5 години на тиждень).
Перегляд файлу

Календарно-тематичний план

з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» 5 клас

за модельною навчальною програмою для закладів загальної середньої освіти авторки Коршевнюк Т.В.

(рекомендовано наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 2,5 год на тиждень

ІI семестр

Примітка:  календарно-тематичний план містить посилання на сторінки й завдання у підручнику Коршевнюк Т., Ярошенко О. «Пізнаємо природу» (УОВЦ «Оріон», 2022 р.)

№ уроку

Дата прове-
дення

Тема,

сторінки у підручнику

Основні поняття і терміни

Пізнавальні завдання

 

Тема 4. ДІЗНАЄМОСЯ ПРО ЗЕМЛЮ І ВСЕСВІТ ( 11г.  )

41

17.01

Атмосфера Землі

С. 112–117 §17

Атмосфера, повітря, горіння, атмосферний тиск

 

42

17.01

Дослідження « Виявляємо повітря. Наявність води в повітрі»

 

«Нумо досліджувати: виявляємо повітря» (с. 112–113),наявність води в повітрі» на с. 116

43

18.01

Погода і спостереження за нею

С. 118–122 §18

Погода, прогноз погоди

Завдання  2
на с. 120;                «Нумо досліджувати: погоду своєї місцевості» на с. 120–122

44

24.01

Презентація проєктів «Передбачення погоди за поведінкою тварин і рослин»

 

 

45

24.01

Гідросфера Землі

С. 123–126 §19

Гідросфера, Світовий океан, колообіг води

Завдання 1
на с. 124; «Нумо досліджувати: водойми своєї місцевості» на с. 124

46

31.01

Дослідження « Водойми своєї місцевості»

 

 

47

31.01

Літосфера Землі

С. 127–131 §20

Літосфера

«Пліч-о-пліч»  на с. 130

 

48

01.02

Рельєф §20

Рельєф,  форми рельєфу

 

49

07.02

Сонце і Місяць

С. 131–136 §21

Сонце, Місяць, супутник, фази Місяця

«Пліч-о-пліч» на с. 131–132;

 

50

07.02

Дослідження « Фази Місяця»

 

«Нумо досліджувати: фази Місяця» на с. 134.

51

14.02

Узагальнення з теми С. 137–138 Земля – планета, що змінюється. Значення науки, техніки і технологій для пізнання природи Землі й проведення досліджень у Всесвіті.

Діагностична робота

Картка самооцінки досягнень у пізнанні природи.

Картка самооцінки роботи в групі

 

 

Тема 5.  ВИВЧАЄМО ЖИВУ ПРИРОДУ ЗЕМЛІ ( 14г. )

52

14.02

Організми та методи їх вивчення

С. 140–146 §22

Організм, властивості організмів, методи вивчення організмів

«Нумо досліджувати: висівання і пророщування квасолі» на с. 145

53

15.02

Живлення і дихання тварин

С. 147–153 §23

Живлення, поживні речовини, дихання, органи травлення і дихання тварин

«Медіапошук» на с. 149

54

21.02

Досліджую улюблену тварину. Презентація проєкту «Чим харчується та як дихає мій улюбленець».

 

 

55

21.02

Живлення і дихання рослин

С. 154–159 §24

Фотосинтез, продихи

«Нумо досліджувати: дихання рослин» на с. 157–158

56

28.02

Опора і рух тварин

С. 160–163 §25

Скелет, хребет, м’язи,  органи руху тварин

«Нумо досліджувати: способи руху тварин» на с. 163

57

28.02

Опора і рухи рослин

С. 163–166 §25

Стебло, стовбур, рухи рослин

«Нумо досліджувати: рух рослин до Сонця» на с. 165–166.

58

01.03

Гриби

С. 167–172 §26

Плодове тіло, шапинкові гриби, гриби-паразити, цвілеві гриби

«Нумо досліджувати: різноманітність грибів» на с. 170–171

59

07.03

Презентація проєкту            «Як людина використовує дріжджові гриби».

 

 

60

07.03

Взаємодія організмів із середовищем існування

С. 173–177 §27

Середовище життя, чинники середовища життя

«Нумо досліджувати: зв’язки між організмами» на с. 176

61

14.03

Наземно-повітряне середовище життя

С. 178–183 §28

Наземно-повітряне середовище життя, пристосування організмів до життя в ньому

 

62

14.03

Досліджуємо «Мешканці наземно-повітряного середовища»

 

«Нумо досліджувати:  мешканців наземно-повітряного середовища» на с. 181–182

63

15.03

Водне середовище життя

С. 184–187 §29

Водне середовище життя й пристосування рослин і тварин до життя ньому

«Нумо досліджувати: мешканців водного середовища» на с. 187.

64

21.03

Ґрунтове середовище життя

С. 187–191 §29

Ґрунтове середовище життя, ґрунт

«Медіапошук» на с. 190;  «Нумо досліджувати: мешканців ґрунтового середовища» на с. 189.

65

21.03

Узагальнення з теми 4  Організм – цілісна система, яка взаємодіє з середовищем існування. Умови існування на Землі і пристосування до них організмів як причина різноманіття живих істот.

Діагностична робота

 

Картка самооцінки досягнень у пізнанні природи.

Картка самооцінки роботи в групі

 

Тема 6. ПІЗНАЄМО  ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ В СЕРЕДОВИЩІ ЙОГО ІСНУВАННЯ ( 13г. )

66

04.04

Складники організму людини. Шкіра

С. 195–198 §30

Орган, функція органу, шкіра

«Пліч-о-пліч»
на с. 195

67

04.04

Їжа і здорове харчування людини

С. 199–201 §31

Білки, жири, вуглеводи, тарілка здорового харчування

Завдання 1 і 2 на с. 200;  Завдання 3 на с. 201

68

05.04

Травна система людини

С. 202–204 §31

 

Травна система,  травлення

 «Пліч-о-пліч» на с. 203–204

69

11.04

Дослідження «Інформація на етикетках харчових продуктів»

 

«Нумо досліджувати: інформацію на етикетках харчових продуктів» на с. 203;

70

11.04

Дихання людини

С. 205–209 §32

Дихальна система, газообмін 

«Нумо досліджувати: наявність води в повітрі, що видихається»

на с. 206

71

18.04

Опора і рух людини

С. 210– 215 §33

Скелет, суглоби, хребет, м’язи

«Нумо досліджувати: будову скелета людини» на с. 210

72

18.04

Серце, судини і кровообіг

С. 216–218  §34

Кровоносна система, серце, ровоносні судини, кровообіг

Завдання 1 на с. 217;

«Пліч-о-пліч» на с. 217

73

19.04

Тренування серця

 С. 218–221 §34

Частота скорочень серця, тренування серця

«Нумо досліджувати: як фізичні тренування впливають на частоту скорочень серця» на с. 217–218

74

25.04

Пристосування людини до середовища життя

С. 222–225 §35

Середовище життя людини, технології, матеріали

Завдання 1 і 2 на с. 225;

«Пліч-о-пліч» на с. 225

75

25.04

Презентація проєктів  «Вироби й матеріали повсякденного вжитку людини»

С. 226–227  §35

Матеріали природні й штучні

«Нумо досліджувати: вироби повсякденного вжитку, виготовлені з різних матеріалів (паперу, скла, пластмас тощо)» на с. 226

76

02.05

Корисні й шкідливі для здоров’я звички

С. 228–229 §36

Здоров’я, режим дня, збалансоване харчування

Завдання 1 на с. 228; «Нумо досліджувати: корисні для здоров’я звички» на с. 228–229

77

02.05

Здоровий спосіб життя

С. 229–232 §36

Здоровий спосіб життя

Завдання 2 на с. 231; «Пліч-о-пліч» на с. 231

78

03.05

Узагальнення з теми (С. 233234) Організм людини – цілісна система, на яку впливає навколишнє середовище. Людина змінює середовище свого існування.

Діагностична робота

Картка самооцінки досягнень у пізнанні природи.

Картка самооцінки роботи в групі

 

Тема 7.  ВЧИМОСЯ У ПРИРОДИ І ДБАЄМО ПРО ЇЇ ЗБЕРЕЖЕННЯ ( 10г.  )

79

09.05

Як людина взаємодіє з природою

С. 236–237 §37

Вплив людини на природу

Завдання 2 і 1 на с. 237

80

09.05

Поведінка людини в умовах природних загроз

С. 237–239 §37

 Стихійні лиха, правила поведінки в умовах природних загроз

«Пліч-о-пліч» на с. 237; Завдання 2 на с. 239

81

16.05

Людина вчиться у природи

С. 240–241 §37

Вироби, створені за природними зразками

Завдання 3 на с. 240

 

82

16.05

Екологічні проблеми

С. 241–244 §38

Екологія, екологічні проблеми

«Нумо досліджувати один зі способів опріснення (знесолення) води» на с. 243.

83

17.05

Екозвички

С. 244–246 §38

Екологічні звички, турбота про довкілля

«Пліч-о-пліч» на с. 246;

84

23.05

Перевірочна робота

 

 

85

23.05

Дослідження «Використане пакування для харчових продуктів»

 

«Нумо досліджувати: використане пакування для харчових продуктів» на с. 246.

86

30.05

Презентація проєктів «Життя у системі #zerowaste (нуль відходів)»

 

 

87

30.05

Подолання екологічних проблем

С. 247–253 §39

Екологічно безпечне виробництво, міжнародна співпраця у справі збереження природи

«Пліч-о-пліч» на с. 252

88

31.05

Узагальнення/ підведення підсумків  пізнання природи у
5  класі і завдання  на літо зі збереження природи

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 лютого 2023
Переглядів
749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку