Календарне планування
5 клас (індивідуальне навчання)
0,5 годин на тиждень
«Природознавство»
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
|
|
Тема 1. «Вступ» |
|
1. |
|
Для чого вивчають природу? Жива і нежива природа. Екскурсія. Спостереження за природою восени.
|
|
|
|
Тема 2. «Вода» |
|
2.
|
|
Вода у природі та побуті. Властивості води. Вода- розчинник. Розчинні у воді речовини. Дослід: розчинність цукру і солі у воді. Нерозчинні у воді речовини. Нерозчинні у воді речовини.
|
|
3. |
|
Водні розчини та їх використання. Мінеральна і морська вода. Питна вода. Три стани води.
|
|
4. |
|
Узагальнення вивченого з теми «Вода». |
|
|
|
Тема 3. «Повітря» |
|
5.
|
|
Повітря та його властивості. Повітря погано проводить тепло. Пружність повітря.
|
|
6. |
|
Дослід: розширення повітря при нагріванні і стиснення при охолодженні. Тепле і холодне повітря. Рух повітря. Склад повітря. Кисень.
|
|
7. |
|
Вітер. Його значення. Узагальнення вивченого з теми «Повітря» |
|
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
|
|
Тема 4. «Корисні копалини» |
|
8. |
|
Корисні копалини. Їх значення. Корисні копалини, що використовуються як будівельні матеріали: граніт, вапняк, пісок, глина. Зовнішній вигляд, властивості, видобування (крейда, мармур).
|
|
9.
|
|
Горючі корисні копалини. Торф. Зовнішній вигляд та властивості (колір, блиск, твердість, крихкість, горючість). Утворення, видобування, використання, значення.
|
|
10. |
|
Кам’яне вугілля. Зовнішній вигляд та властивості (колір, горючість, вологоємкість). Утворення, видобування, використання, значення.
|
|
11. |
|
Кам’яна сіль. Зовнішній вигляд та властивості. Видобування, використання, значення в житті людини, тварин. Дослід: розчинність калійної солі та нерозчинність фосфоритів.
|
|
12. |
|
Узагальнення вивченого з теми «Корисні копалини». |
|
|
|
Тема 5. «Грунт»
|
|
13.
|
|
Грунт. Склад грунту. (глина, пісок, вода, повітря). Дослід: виділення піску та глини з грунту. |
|
14. |
|
Родючість грунту. Місцеві типи грунтів: назва, значення. Обробіток грунту в Україні.
|
|
15. |
|
Практична робота. Обробка грунту на шкільній клумбі: скопування, загрібання, обкопування кущів.
|
|
16. |
|
Узагальнення вивченого з теми «Грунт». |
|
17. |
|
Узагальнюючий урок за рік. |
|
|
|
|
|