Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2021/2022 н. р. з математики І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2021/2022 н. р. З математики І семестр За підручником Н. Листопад для закладів загальної середньої освіти Видавництво: Оріон, Києв 2021 Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас Видавництво «Ранок», 2018 р.
Перегляд файлу

 


 

 

 

Математика

№ уроку

 «Математика. 2 клас» за підручником Н. П. Листопад)

І семестр

4 години на тиждень

 

ДАТА

Примітка

з/п

в темі

П

Ф

 

 

 

 

 

Повторення вивченого в 1 класі (10 годин)

  1.  
  1.  

Ознайомлення з підручником. Лічбаоб’єктів. Геометричні фігури: пряма, промінь, відрізок.Розв’язування задач на знаходження суми чисел

 

 

 

  1.  
  1.  

Повторення про складові задачі. Творча робота над задачами. Розв’язування задачі на знаходження різниці. Лінії: прямі, криві, ламані 

 

 

 

  1.  
  1.  

Нерівності. Порівняння чисел, числа та виразу. Розв’язування прикладів ланцюжком по колу. Визначення дії розв’язання задачі за її типом. Об’ємні геометричні фігури

 

 

 

  1.  
  1.  

Лічба десятками. Додавання та віднімання на основі десяткового складу чисел. Розв’язування задач на збільшення числа на декілька одиниць

 

 

 

  1.  
  1.  

Одноцифрові та двоцифрові числа. Нумерація двоцифрових чисел у межах 20. Вимірювання довжини предметіву дециметрах та сантиметрах. Креслення відрізків. Розв’язування задач на зменшення числа на декілька одиниць

 

 

 

 

  1.  
  1.  

Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Розв’язування задач на різницеве порівняння чисел

 

 

 

  1.  
  1.  

Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка

 

 

 

  1.  
  1.  

Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток 

 

 

 

  1.  
  1.  

Лічба десятками. Порівняння чисел у межах 100. Запис та розв’язування числових виразів. Довжина ламаної. Розрізнення задач на знаходження суми та різниці

 

 

 

  1.  

10

Узагальнення і систематизація вивченого

 

 

 

Додавання та відніманняодноцифрових чисел з переходом через десяток

(22 години)

  1.  
  1.  

Ознайомлення з прийомом додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 9 + Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і різницеве порівняння

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 8 +
Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і задач на збільшення на декілька одиниць. Творча роботанад задачею

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Знаходження значення числових виразів

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Повторення про массу предметів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Логічні вправи

 

 

 

  1.  
  1.  

Додаванняодноцифрових чисел з переходом через десяток виду 7 +
Застосування переставного закону додавання при обчисленні значення виразів. Знаходження невідомого від’ємника. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 6 +
. Складання таблиці додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування прикладів. Робота над задачами на знаходження невідомого зменшуваного. Логічні вправи

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Складання та обчислення значення

виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. Логічні вправи.

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення прикладів ланцюжком

по колу. Розв’язування двох послідовних задач. Визначення часу за годинником  .  .  .  .  .  .

 

 

 

  1.  
  1.  

Діагностувальна  робота№1 з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток»

 

 

 

  1.  
  1.  

Ознайомлення з прийомом віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 11 –   .

Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння довжини відрізків.

 

 

 

  1.  
  1.  

Ознайомлення з прийомом віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 11 –

на основі десяткового складу числа. Творча робота над задачею. Розв’язування задач з двома

запитаннями.

 

 

 

  1.  
  1.  

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 –

Дії розв’язання задачі. Творча робота над задачею. Порівняння числа та виразу.

 

 

 

  1.  
  1.  

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 –

числа. Ознайомленняіз задачами на дві дії. План розв’язування .

 

 

 

  1.  
  1.  

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 13 –

двома способами. Задачі на двідії. Складання плану розв’язування. Логічні вправи .

 

 

 

  1.  
  1.  

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду14 –

двома способами. Задачі на двідії. Складання плану розв’язування.

 

 

 

  1.  
  1.  

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 15 –

двома способами. Задачі на двідії. Творча робота над задачами

 

 

 

  1.  
  1.  

Закріплення віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Творча робота над задачами.

Визначення часу за годинником.

 

 

 

  1.  
  1.  

Обчисленнязначеннявиразу типу 17 – 8різними способами. Розв’язування задач. Віднімання

іменованих чисел. Логічнівправи.

 

 

 

  1.  
  1.  

Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею

на знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач. Логічні вправи.

 

 

 

  1.  

21

Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого компонента віднімання. Складання задач за малюнком. Розв’язування задач різних типів

 

 

 

  1.  

22

Діагностувальна робота№2 з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел» 

 

 

 

Додавання і відніманнядвоцифрових чисел

(29 годин)

  1.  
  1.  

Повторення випадків додавання та віднімання двоцифрових чисел, пов’язані з нумерацією чисел у межах 100. Творча робота над задачею. Обчислення довжини ламаної лінії

 

 

 

  1.  
  1.  

Ознайомлення з прийомами обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 – 1. Порівняння виразу та числа, двох виразів. Розв’язування задач виразом. Елементи трикутника. Поняття«многокутник»

 

 

 

  1.  
  1.  

Запис та обчислення значення виразів. Робота над задачами: визначення виразу розв’язання. Розрізнення многокутників. Ознайомлення з поняттям «периметр многокутника»

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота над задачами. Дужки. Порядок дій у виразах з дужками 

 

 

 

  1.  
  1.  

Порядок дій у виразах з дужками. Різніспособичитаннявиразів з дужками. Робота над задачами 

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання та відніманняодноцифрового числа виду 32 + 4, 28 – 5. Творча робота над задачею

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання та розв’язування задач різного типу 

 

 

 

  1.  
  1.  

Повтореннявивченого

 

 

 

  1.  
  1.  

Віднімання виду 65 – 20. Обчисленнязначеннявиразів. Творча робота над задачею. Робота з числовимиданимитаблиці

 

 

 

  1.  
  1.  

Додаваннядвоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач.Робота з таблицею

 

 

 

  1.  
  1.  

Додаваннядвоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язуванняскладених задачз відношеннями «на              більше», «на              менше». Календар

 

 

 

  1.  
  1.  

Відніманнядвоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач різнихтипів.Визначення часу за різними видами годинників

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання та відніманнядвоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язуванняскладених задач з відношенням «стільки, скільки». Логічно-геометричнавправа

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання виду 26 + 4. Творча робота над задачею. Визначення часу

 

 

 

  1.  
  1.  

Віднімання виду 40 – 3. Розв’язуваннязадачівиразом. Логічно-геометричнавправа

 

 

 

  1.  
  1.  

Закріпленнявивченихвипадківдодавання та віднімання чисел у межах 100. Розв’язуваннязадачі з двомазапитаннями. Складаннявиразів та обчисленняїхньогозначення.Порівняннявиразів

 

 

 

  1.  
  1.  

Діагностувальна робота№3 з теми«Додавання і віднімання двоцифрових чисел»

 

 

 

  1.  
  1.  

Ознайомлення з додаванням виду 38 + 4. Розв’язування задач різнихтипів. Обчисленнядовжиниламаної

 

 

 

  1.  
  1.  

Додавання виду 38 + 4 (другийспосіб). Перевіркадодавання. Обчислення периметратрикутника

 

 

 

  1.  
  1.  

Мірадовжини — міліметр. Розв’язування задач. Обчисленнязначеннявиразів. Визначеннядовжинивідрізків у міліметрах

 

 

 

  1.  
  1.  

Віднімання виду 34 – 6. Визначенняпомилок у розв’язаннізадачі. Вимірюваннядовжинипредметів

 

 

 

  1.  
  1.  

Закріпленнявивченихвидівдодавання та віднімання чисел. Творча робота над задачами.Обчислення периметра чотирикутника. Логічно-геометрична вправа

 

 

 

  1.  
  1.  

Повтореннявивченого

 

 

 

  1.  
  1.  

Ознайомлення з додаваннямдвоцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з іменованимичислами. Порівняннявиразів. Розв’язуваннязадачідвома способами

 

 

 

  1.  
  1.  

Додаваннядвоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Творча роботанад задачами

 

 

 

  1.  
  1.  

Додаваннядвоцифрових чисел з переходом через десяток (другийспосіб). Розв’язування задач.Визначеннявартості покупки. Кресленнявідрізківзаданоїдовжини (см, мм)

 

 

 

  1.  
  1.  

Діагностувальна робота№4 з теми«Додавання і відніманнядвоцифрових чисел»

 

 

 

  1.  
  1.  

Прямий кут. Обчисленнязначеньвиразів. Розв’язування задач. Складання задачза виразом

 

 

 

  1.  
  1.  

Повторення про міри часу. Порівнянняіменованих чисел. Визначення часу за годинникому 24-годинному форматі. Повторення та узагальненнявивченого за розділом.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
1265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку