Математика |
|||||
«Математика. 2 клас» за підручником Н. П. Листопад) І семестр 4 години на тиждень
|
ДАТА |
Примітка |
|||
з/п |
в темі |
П |
Ф |
||
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого в 1 класі (10 годин) |
|||||
|
|
Ознайомлення з підручником. Лічбаоб’єктів. Геометричні фігури: пряма, промінь, відрізок.Розв’язування задач на знаходження суми чисел |
|
|
|
|
|
Повторення про складові задачі. Творча робота над задачами. Розв’язування задачі на знаходження різниці. Лінії: прямі, криві, ламані |
|
|
|
|
|
Нерівності. Порівняння чисел, числа та виразу. Розв’язування прикладів ланцюжком по колу. Визначення дії розв’язання задачі за її типом. Об’ємні геометричні фігури |
|
|
|
|
|
Лічба десятками. Додавання та віднімання на основі десяткового складу чисел. Розв’язування задач на збільшення числа на декілька одиниць |
|
|
|
|
|
Одноцифрові та двоцифрові числа. Нумерація двоцифрових чисел у межах 20. Вимірювання довжини предметіву дециметрах та сантиметрах. Креслення відрізків. Розв’язування задач на зменшення числа на декілька одиниць |
|
|
|
|
|
Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Розв’язування задач на різницеве порівняння чисел |
|
|
|
|
|
Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка |
|
|
|
|
|
Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток |
|
|
|
|
|
Лічба десятками. Порівняння чисел у межах 100. Запис та розв’язування числових виразів. Довжина ламаної. Розрізнення задач на знаходження суми та різниці |
|
|
|
|
10 |
Узагальнення і систематизація вивченого |
|
|
|
Додавання та відніманняодноцифрових чисел з переходом через десяток (22 години) |
|||||
|
|
Ознайомлення з прийомом додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 9 + Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і різницеве порівняння |
|
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 8 + |
|
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Знаходження значення числових виразів |
|
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Повторення про массу предметів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Логічні вправи |
|
|
|
|
|
Додаванняодноцифрових чисел з переходом через десяток виду 7 + |
|
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 6 + |
|
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування прикладів. Робота над задачами на знаходження невідомого зменшуваного. Логічні вправи |
|
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Складання та обчислення значення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. Логічні вправи. |
|
|
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення прикладів ланцюжком по колу. Розв’язування двох послідовних задач. Визначення часу за годинником . . . . . . |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота№1 з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток» |
|
|
|
|
|
Ознайомлення з прийомом віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 11 – . Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння довжини відрізків. |
|
|
|
|
|
Ознайомлення з прийомом віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 11 – на основі десяткового складу числа. Творча робота над задачею. Розв’язування задач з двома запитаннями. |
|
|
|
|
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 – Дії розв’язання задачі. Творча робота над задачею. Порівняння числа та виразу. |
|
|
|
|
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 – числа. Ознайомленняіз задачами на дві дії. План розв’язування . |
|
|
|
|
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 13 – двома способами. Задачі на двідії. Складання плану розв’язування. Логічні вправи . |
|
|
|
|
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду14 – двома способами. Задачі на двідії. Складання плану розв’язування. |
|
|
|
|
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 15 – двома способами. Задачі на двідії. Творча робота над задачами |
|
|
|
|
|
Закріплення віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Творча робота над задачами. Визначення часу за годинником. |
|
|
|
|
|
Обчисленнязначеннявиразу типу 17 – 8різними способами. Розв’язування задач. Віднімання іменованих чисел. Логічнівправи. |
|
|
|
|
|
Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач. Логічні вправи. |
|
|
|
|
21 |
Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого компонента віднімання. Складання задач за малюнком. Розв’язування задач різних типів |
|
|
|
|
22 |
Діагностувальна робота№2 з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел» |
|
|
|
Додавання і відніманнядвоцифрових чисел (29 годин) |
|||||
|
|
Повторення випадків додавання та віднімання двоцифрових чисел, пов’язані з нумерацією чисел у межах 100. Творча робота над задачею. Обчислення довжини ламаної лінії |
|
|
|
|
|
Ознайомлення з прийомами обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 – 1. Порівняння виразу та числа, двох виразів. Розв’язування задач виразом. Елементи трикутника. Поняття«многокутник» |
|
|
|
|
|
Запис та обчислення значення виразів. Робота над задачами: визначення виразу розв’язання. Розрізнення многокутників. Ознайомлення з поняттям «периметр многокутника» |
|
|
|
|
|
Робота над задачами. Дужки. Порядок дій у виразах з дужками |
|
|
|
|
|
Порядок дій у виразах з дужками. Різніспособичитаннявиразів з дужками. Робота над задачами |
|
|
|
|
|
Додавання та відніманняодноцифрового числа виду 32 + 4, 28 – 5. Творча робота над задачею |
|
|
|
|
|
Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання та розв’язування задач різного типу |
|
|
|
|
|
Повтореннявивченого |
|
|
|
|
|
Віднімання виду 65 – 20. Обчисленнязначеннявиразів. Творча робота над задачею. Робота з числовимиданимитаблиці |
|
|
|
|
|
Додаваннядвоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач.Робота з таблицею |
|
|
|
|
|
Додаваннядвоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язуванняскладених задачз відношеннями «на більше», «на менше». Календар |
|
|
|
|
|
Відніманнядвоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач різнихтипів.Визначення часу за різними видами годинників |
|
|
|
|
|
Додавання та відніманнядвоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язуванняскладених задач з відношенням «стільки, скільки». Логічно-геометричнавправа |
|
|
|
|
|
Додавання виду 26 + 4. Творча робота над задачею. Визначення часу |
|
|
|
|
|
Віднімання виду 40 – 3. Розв’язуваннязадачівиразом. Логічно-геометричнавправа |
|
|
|
|
|
Закріпленнявивченихвипадківдодавання та віднімання чисел у межах 100. Розв’язуваннязадачі з двомазапитаннями. Складаннявиразів та обчисленняїхньогозначення.Порівняннявиразів |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота№3 з теми«Додавання і віднімання двоцифрових чисел» |
|
|
|
|
|
Ознайомлення з додаванням виду 38 + 4. Розв’язування задач різнихтипів. Обчисленнядовжиниламаної |
|
|
|
|
|
Додавання виду 38 + 4 (другийспосіб). Перевіркадодавання. Обчислення периметратрикутника |
|
|
|
|
|
Мірадовжини — міліметр. Розв’язування задач. Обчисленнязначеннявиразів. Визначеннядовжинивідрізків у міліметрах |
|
|
|
|
|
Віднімання виду 34 – 6. Визначенняпомилок у розв’язаннізадачі. Вимірюваннядовжинипредметів |
|
|
|
|
|
Закріпленнявивченихвидівдодавання та віднімання чисел. Творча робота над задачами.Обчислення периметра чотирикутника. Логічно-геометрична вправа |
|
|
|
|
|
Повтореннявивченого |
|
|
|
|
|
Ознайомлення з додаваннямдвоцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з іменованимичислами. Порівняннявиразів. Розв’язуваннязадачідвома способами |
|
|
|
|
|
Додаваннядвоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Творча роботанад задачами |
|
|
|
|
|
Додаваннядвоцифрових чисел з переходом через десяток (другийспосіб). Розв’язування задач.Визначеннявартості покупки. Кресленнявідрізківзаданоїдовжини (см, мм) |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота№4 з теми«Додавання і відніманнядвоцифрових чисел» |
|
|
|
|
|
Прямий кут. Обчисленнязначеньвиразів. Розв’язування задач. Складання задачза виразом |
|
|
|
|
|
Повторення про міри часу. Порівнянняіменованих чисел. Визначення часу за годинникому 24-годинному форматі. Повторення та узагальненнявивченого за розділом. |
|
|
|