Група продовженого дня є невід'ємною частиною роботи в класі під час уроків. Група - це продовження, закріплення того, що вивчалося на уроці, це цікаві види роботи, які дають поштовх для вироблення умінь та навичок необхідних для життя. ГПД - це весело та креативно, це час , проведений з користю!!!
31 |
|
Про права і правила |
Правила для всіх. Розповідь про «Правила для учнів» |
Формувати навички правильної поведінки в шкільному середовищі |
Шикування, ігри з великим м'ячем. Вправи для відновлення дихання |
Розвивати навички здорового способу життя, формувати ціннісне ставлення до себе як до особистості |
32 |
|
Навчаймося, граючись |
Навчальна гра «Веселі букви» |
Закріплювати знання , отримані на уроках, запобігати перевтомі учнів під час занять |
Ходьба, естафети з перешкодами. Гра «М’яч через шнур» |
Виховувати бережливе відношення до власного здоров’я, розвивати фізичні якості учнів |
33 |
|
Цікавинки навчання |
Гра «Веселі математики» |
Розширювати знання учнів з математики, знайомити із шляхами застосування математики в житті |
Шикування, ходьба, повільний біг. Гра «М’яч через шнур» |
Формувати правильну поставу, розвивати фізичні якості |
34 |
|
Права дітей |
Знайомство «Які права має кожна дитина» |
Виховувати ціннісне ставлення до особистості, гордість за державу |
Шикування, ігри з великим м’ячем. вправи для відновлення дихання |
Розвивати навички здорового способу життя, формувати ціннісне ставлення до себе як до особистості |
35 |
|
Як розмовляти по телефону |
Практичне заняття «Як розмовляти по телефону?» |
Виховувати ввічливе ставлення до співрозмовника, знайомити з правилами спілкування з незнайомцями |
Різновиди ходьби. Ігри за бажанням дітей |
Слідкувати за правильністю дихання під час виконання вправ різної інтенсивності |
36 |
|
Вітаємо весну |
Екскурсія «Ознаки весни» |
Виховувати спостережливість, ціннісне ставлення до природи, розвивати уміння встановлювати причиново-наслідкові зв’язки |
Ходьба , вправи на гімнастичній стінці. Ігри на розвиток уваги |
Розвивати увагу, швидкісно-силові якості |
37 |
|
Первоцвіти |
Практичне заняття «Як ростуть первоцвіти?» |
Дослідити, звідки первоцвіти беруть «сили», щоб розквітнути весною; виховувати бережливе відношення до природи |
Шикування. Бесіда «Значення гнучкості в житті людини» |
Зацікавлювати дітей інформацією про можливості людського організму; виховувати повагу один до оного |
38 |
|
Весняний день рік годує |
Бесіда «Весняні турботи» (записи в щоденнику «Письмо для себе») |
Розвивати усне та писемне мовлення, ціннісне відношення до культури |
Кросова ходьба |
Знайомити з правилами правильного дихання під час спортивної ходьби |
39 |
|
Як з’явилося на світ курча? |
Перегляд мультиків «Чому яйце – символ Великодня?» |
З’ясувати, зробити власні висновки , чому яйце є символом Великодня |
Організуючі вправи. Ігри з великим м’ячем |
Виховувати колективізм, уміння дотримуватися правил гри |
40 |
|
Зустрічаймо Великдень |
Розучування Великодніх ігор |
Виховувати ціннісне відношення до традицій та бажання зберігати їх |
Шикування, вправи у русі. Гра «Лабіринт» |
Виховувати уважність, уміння орієнтуватися на відкритій місцевості |
41 |
|
Ми знаємо абетку |
Перегляд мультиків «Абетка» |
Виховувати бажання читати |
Ходьба. Вправи з великим м’ячем . Біг по периметру. Гра «Рибалки» |
Формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я, виховувати колективізм |
42 |
|
Красива абетка |
«Щоденник вражень»: створюй свою абетку (колаж) |
Розвивати творчі здібності особистості (колаж «Класна абетка») |
Ходьба за сигналом. Естафети з предметами |
Розвивати спритність, швидкість реакції |
43 |
|
Рухлива абетка |
Розучування абетки рухів |
Залучити дітей до створення абетки рухів, уміння імпровізувати |
Ігри, естафети на свіжому повітрі |
Сприяти зміцненню здоров’я, виховувати почуття поваги до однокласників |
44 |
|
Абетка природи |
Знайомство з абеткою природи |
Виховувати спостережливість, уміння знаходити аналоги в природі |
Участь у міжкласних змаганнях «Сміливі, спритні, дружні» |
Вчити дотримуватися правил ігор та естафет, виховувати колективізм |
45 |
|
Своїми руками |
Закладка для книжки |
Виховувати працьовитість, бажання бути неповторними, ціннісне відношення до особистості |
Конкурс на краще проведення рухливої гри «У колі друзів» |
Виховувати почуття колективізму, бажання підтримувати один одного |
46 |
|
Що потрібно для життя |
Дослідження «Що потрібно для життя людини?» |
Вчити шукати відповіді на запитання шляхом дослідів та експериментів, виховувати допитливість |
Шкільна спартакіада. Ігри за бажанням дітей |
Вчити дітей підпорядковувати власні інтереси інтересам колективу, виховувати бажання підтримувати однокласників |
47 |
|
Ранні овочі |
Дослідження «Що потрібно для життя рослин?» |
Залежність росту рослини від умов та догляду людини; виховувати потребу бути турботливим по відношенню до рослин |
Вправи з м’ячем. Гра «Стонога» |
Розвивати точність, правильність виконання вправ, виховувати колективізм |
48 |
|
Грунт |
Досліди з грунтом |
За допомогою дослідів довести, що грунт має свої властивості (мікроскоп, лупи, стакани з водою, види грунтів) |
Ігри за бажанням дітей |
Розвивати швидкість, уміння орієнтуватися на пересіченій місцевості, поліпшувати настрій |
49 |
|
Природі потрібні всі |
Читання та обговорення творів В.Сухомлинського |
Довести важливість кожного для цілісного сприйняття світу |
Вправи у русі. «Човниковий» біг |
Домагатися правильності виконання завдань, розвивати спритність |
50 |
|
Травничок - боровичок |
Одаровані пальчики |
Виховувати акуратність, впевненість у рухах |
Ходьба, вправи на гімнастичній стінці. Вправи на розслаблення |
Розвивати фізичні якості, сприяти згуртуванню колективу |
51 |
|
Як ми отримуємо інформацію |
Слухай, дивись, торкайся, смакуй, відчувай аромат (5 органів чуття) |
За допомогою органів чуття пізнавати оточуючий світ, виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я |
Ходьба, різновиди бігу. Ігри, вправи з великим м’ячем |
Сприяти розвиткові фізичних якостей учнів, виховувати ціннісне ставлення до власного здоров’я |
52 |
|
Безпека в Інтернеті |
Інструкція «Як поводитися в Інтернеті?» |
Виховувати обачність під час отримання інформації з Інтернету |
Спортивні змагання. Естафети між класами |
Формувати почуття колективізму, виховувати бережливе відношення д власного здоров’я |
53 |
|
Вікіпедія |
Чомучка |
Виховувати та розвивати пізнавальну активність, бажання бути допитливими |
Першість класу на звання «Найкращий спортсмен» |
Виховувати почуття колективізму |
54 |
|
Бібліотека. Правила поводження |
Чи варто читати книжки? («Письмо для себе») |
Знайомити з правилами поводження з книгами, виховувати бажання бути акуратними |
Ходьба, вправи в русі. Повторення вивчених ігор |
Розвивати увагу, спритність, виховувати ціннісне ставлення до особистості кожного |
55 |
|
Обдаровані пальчики |
Кишенькова книжечка |
Виховувати допитливість, уміння ділитися; створення класної бібліотеки кишенькових книжечок |
Шикування. Комплекс вправ з предметами. Рухливі ігри |
Розвивати швидкість, увагу, силові якості, уміння орієнтуватися на відкритій місцевості |
56 |
|
Я - покупець |
Магазин |
Виховувати уміння оцінювати власні потреби, розвивати почуття міри |
Ходьба за зміною напрямку. Ігри «Гречка», «Невід» |
Виховувати інтерес до занять спортом |
57 |
|
Потреби, бажання |
Товари і послуги |
Дослідження, присвячене потребам людини; поняття «товар», «послуга»; виховувати заощадливість |
Спортивні змагання |
Виховувати почуття колективізму; розвивати фізичні якості учнів |
58 |
|
Гра «Магазин» |
Розв’язок ситуацій «Магазин» |
Вчити дітей прогнозувати бажання та потреби; виховувати адекватність |
Рухливі ігри за бажанням дітей |
Виховувати лідерські якості у дітей, уміння підпорядковуватися законам колективу, уміння домовлятися |
59 |
|
Ціна грошам |
Мультик про ціну грошей |
Виховувати поміркованість, уміння співставляти потреби та можливості |
Естафети з предметами |
Розвивати фізичні якості, бажання займатися фізкультурою і спортом |
60 |
|
Доходи і витрати |
Філософська дискусія |
Виховувати толерантність, уміння культурно поводити себе під час власних висловлювань та висловлювань однокласників |
Рухливі ігри, естафети, забави |
Сприяти формуванню здоров’язберігаючої компетентності |
61 |
|
З чого і для чого це зроблено |
Природні та штучні об’єкти |
Виховувати бажання дбати про екологію та природні ресурси |
Повторення вивчених рухливих ігор |
Розвивати рухову активність |
62 |
|
Штучні матеріали та природа |
Мультик про екологічні проблеми |
Вчити дітей відстоювати власну точку зору, на власному прикладі доводити свою позицію щодо екології |
Вправи з малим м’ячем |
Розвивати м’язи рук, формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я |
63 |
|
Техніка та людина. Шляхи взаємодії |
Прості механізми |
Виховувати бажання дотримуватися правил безпеки під час користування механізмами та технікою |
Долання смуг перешкод |
Тренування власних фізичних можливостей, виховувати інтерес до занять фізкультурою |
64 |
|
Експериментуємо та досліджуємо |
Прості механізми |
Виховувати бажання долучатися до збереження ресурсів та уміння аналізувати та порівнювати |
«Веселі перегони» |
Виховувати почуття колективізму, уміння домовлятися |
65 |
|
Одаровані пальчики |
Виготовлення простих механізмів |
Розвивати уміння дотримуватися інструкцій, виховувати уважність |
Різновиди ходьби. «Човниковий» біг |
Вчити дбати про власне здоров’я |
66 |
|
Винаходи людства |
Мультик «Винаходи людства» (перегляд, обговорення). Робота у «Щоденнику вражень» |
Виховувати відкритість до нової інформації, розвивати уміння аналізувати, порівнювати |
Ігри на спортивному майданчику |
Розвивати рухову активність, уміння домовлятися |
67 |
|
Я - винахідник |
«Фіксики». Чи потрібно вигадувати «велосипед»? |
Розвивати творчі здібності учнів, уміння проявляти себе у нестандартних ситуаціях |
Естафети «Сильні, спритні, сміливі!» |
Вчити працювати в команді, відчувати відповідальність за спільну справу |
68 |
|
Найголовніші винаходи людства |
Сім чудес світу |
Виховувати інтерес до історії людства, розвивати творчі здібності |
Біг у лабіринті. Ходьба, вправи на відновлення дихання |
Привчати до систематичних занять спортом |
69 |
|
Людина і природа |
Природа вчить як на світі жить |
Переконувати дітей, що людина – це частина природи, виховувати бережне ставлення до природи |
Командні змагання «Веселі перегони» |
Розвивати спритність, уміння орієнтуватися на відкритій місцевості |
70 |
|
Конструктор |
Моє бачення |
Розвивати творчі здібності дітей, виховувати уміння працювати в команді |
Повторення вивчених ігор |
Сприяти розвитку імунної системи організму |
71 |
|
Чекаємо на літо |
Екскурсія «Ознаки літа» |
Виховувати спостережливість, уміння аналізувати та порівнювати |
Ігри на свіжому повітрі |
Сприяти зміцненню здоров’я |
72 |
|
Тварини влітку |
Екскурсія «Милування природою» |
Вчити дітей дотримуватися правил поведінки у лісі, виховувати ціннісне ставлення до особистості |
Спортивні естафети |
Виховувати колективізм, сприяти розвитку здоров’я учнів |
73 |
|
Що росте на луках? |
Дослідження рослин (мікроскоп, лупа) |
Вчити аналізувати, порівнювати, робити узагальнення |
Ігри за бажанням дітей |
Сприяти розвитку рухових якостей, виховувати повагу до людей, які професіонально займаються спортом |
74 |
|
Пригоди кульбабки |
Цінність рослин для людини (дискусія) |
Виховувати ціннісне ставлення до природи |
Шикування. Розучування вправ для формування правильної постави |
Слідкувати за правильним виконанням вправ, виховувати бережне відношення до власного здоров’я |
75 |
|
Обдаровані пальчики |
Дядечко Реп’ях |
Розвивати творчі здібності дітей |
Рухлива колективна гра «Вибивний» |
Розвивати фізичні якості, сприяти комфортній психологічній атмосфері |
76 |
|
Готуємося до літніх канікул |
Практичне заняття «Що потрібно для подорожі?» |
Вчити виділяти головне, суттєве; виховувати акуратність |
Ігри за бажанням дітей |
Розвивати фізичні здібності, сприяти комфортній психологічній атмосфері |
77 |
|
Чарівна валіза |
Складання рюкзака «Що я візьму з собою в одноденний похід? |
Виховувати акуратність, уміння визначати головне |
Рухлива гра «Тінь» |
Розвивати координацію рухів, фізичні якості дітей |
78 |
|
Ліс – друг, ліс - ворог |
Правила поводження у лісі |
Виховувати ціннісне ставлення до власного здоров’я (отруйні комахи, рослини) |
Колективна гра «Чарівний м’яч» |
Вчити дітей дотримуватися правил гри, запобігати виникненню конфліктів |
79 |
|
Хто найкраще плаває? |
Дослідження (використання Інтернету для аналізу проблеми) |
Виховувати допитливість, уміння шукати інформацію |
Ігри та естафети за бажанням дітей |
Розвивати увагу, спритність, уміння домовлятся |
80 |
|
Пазл-аплікація |
Літо-літечко |
Виховувати толерантність, уміння домовлятися та дослухатися один до одного |
Ігри та естафети за бажанням дітей |
Розвивати увагу, спритність, уміння домовлятися |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|