Календарно-тематичне планування STEM 6 клас За модельною навчальною програмою «STEM. 5-6 класи (міжгалузевий інтегрований курс» для закладів загальної середньої освіти (автори Буту

Про матеріал
Календарно-тематичне планування STEM 6 клас За модельною навчальною програмою «STEM. 5-6 класи (міжгалузевий інтегрований курс» для закладів загальної середньої освіти (автори Бутурліна О.В. Артєм’єва О.Є.)
Перегляд файлу

 

 

«ПОГОДЖЕНО»

заступник директора з НВР

_________ ___________________

«____»__________ 2023 р.

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор___________________

_________ __________________

«_____»___________ 2023 р.

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

STEM для учнів 6 класу

на 2023 – 2024 навчальний рік

вчитель: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорено на засіданні МО

_____________________________________________________________

Протокол № _______ від _________________________

Голова МО _______________________________________

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування STEM 6 клас

За модельною навчальною програмою «STEM. 5-6 класи (міжгалузевий інтегрований курс» для закладів загальної середньої освіти

(автори Бутурліна О.В. Артєм’єва О.Є.)

 

1 година на тиждень

№ п.

Дата

Навчальний матеріал

Примітки

Дист.

навч.

Вступ. (4 години)

1.

 

Українська держава в світовій  економіці. Драйвери української  економіки.

 

 

2.

 

Мій регіон. Географія, клімат, ресурси  мого регіону. Мій регіон на карті

 

 

3.

 

Ключові підприємства,  компанії та організації мого регіону.  

 

 

4.

 

 Проєкт «Моя сім’я  та професії моїх рідних. Династія.»

 

 

Модуль 1. «Людина – людина».

Тема дослідження « «Пізнай себе та світ навколо себе.» (7 годин)

5.

 

Я у світі людей. Який я? Мої таланти  та здібності.

 

 

6.

 

Навички ХХІ століття. Hard skills. Soft  skills. Яких навичок потребує  сьогоднішній роботодавець? Професії  майбутнього та навички майбутнього.  Моє перше резюме.

 

 

7.

 

Професія психолог. Яка вона?  Психолог у школі.  Психолог на виробництві. Психолог у  сучасній компанії. Освіта та навички  успішного психолога.

 

 

8.

 

Поняття команди у житті, навчанні та  професії. Уміння працювати у команді  як навичка ХХІ століття.

 

 

9.

 

Проєкт ««Галактика 6-го класу і все найцікавіше про нас.»

 

 

10.

 

Моя позиція  у команді. Бути лідером. Управління  командою.

 

 

11.

 

Шкільний клас як команда  однодумців. Що поєднує 11-тилітніх.

 

 

 

 

 

 

Модуль 2. «Людина – природа».

Тема «Сад на підвіконні.» (5 годин)

12.

 

Умови вирощування рослин.  Інструменти та онлайн додатки  оцінювання факторів навколишнього  середовища. 

 

 

13.

 

Умови вирощування рослин.  Інструменти та онлайн додатки  оцінювання факторів навколишнього  середовища.

 

 

14.

 

Основні види  кімнатних рослин, їх класифікація та фізіологічні властивості.

 

 

15

 

Освіта та навички фахівців у галузі  квітникарства та фітодизайну.

 

 

16.

 

Проєкт“Автополив.”

 

 

17.

 

Принципи роботи  мікроконтролера, мікро процесора,  помпи та інших пристрої. Автоматизація вирощування  кімнатних рослин.

 

 

Модуль 3. Людина – техніка.

Тема «Від возу- до космічної ракети.»( 7 годин)

18.

 

Колесо в історії техніки. Пристрої та  об’єкти, робота, яких базується на  обертах колеса. Радіус. Довжина кола.

 

 

19.

 

Рух тіла та тепла. Переміщення. Шлях.Траєкторія. Швидкість. Прискорення.  Чому тіло рухається?

 

 

20.

 

Реактивний рух. Космічна швидкість. Перспективи розвитку транспорту.

 

 

21.

 

Транспортні засоби та інфраструктура.  Транспорт індивідуальний та  громадський.

 

 

22.

 

Пасажирський та вантажний транспорт. Автомобільний транспорт. Залізниця.

 

 

23.

 

Повітряний транспорт. Космонавтика.

 

 

24.

 

Проєкт «Транспорт майбутнього».

 

 

Модуль 4. Людина – образ.

Тема «Я так бачу.» (5 годин)

25.

 

Статичні образи. Способи закріплення:  від наскального малюнка до цифрової  фотографії та голограми.

 

 

26.

 

Кіно, анімація, комп’ютерна графіка,  віртуальні світи. Образи реальні та  віртуальні.

 

 

27.

 

Сучасні мови медіа. Як я бачу світ. Як  я бачу себе. Я і світ у новітніх медіа. Феномен соціальної мережі.

 

 

28.

 

Проєкт-дослідження «Як я бачу себе», “Погляд  через об’єктив” та ін.

 

 

29.

 

Професії у фотографії, кінематографії, 

анімації, комп’ютерному, веб-дизайні,  соціальних медіа.

 

 

Модуль 5. Людина – знак.

Тема «Послідовність Фібоначчі. Золотий переріз.» (6 годин)

30.

 

Послідовність Фібоначчі та математичні вимірювання.

 

 

31.

 

Приклади послідовності та спіралі Фібоначчі у рослинному та  тваринному світі .

 

 

32.

 

Золотий переріз як універсальний  прояв структурної гармонії. Пропорції у природі та естетиці.

 

 

33.

 

Дослідження золотого перерізу Леонардо да Вінчі.

 

 

34.

 

Діагональний та спіральний золотий переріз. Почуття пропорції – це почуття міри.

Золотий перетин в дизайні відомих  логотипів.

 

 

35.

 

Проєкти «Поезія та музика мовою  Фібоначчі», «Пропорції у природі та  естетиці»

 

 

Хакатон учнівських проектів. Фестиваль. STEM-практика (1 година)

36.

 

Зустрічі з цікавими людьми.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Васільчук Валентина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Григоришина Вікторія Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Галіцька Наталія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
18 липня 2023
Переглядів
7055
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку