Календарно-тематичне планування Трудове навчання 7 клас(інклюзія).

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на IІ семестр 2022-2023 навчальний рік для учня 7-го класу інклюзивної форми навчання за Навчальною програмою(з варіативними модулями) 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово-відсталих дітей.Трудове навчання "Декоративно-ужиткове мистецтво".Програма розроблена вчителем труд.навчання Гаврюш В.О.Київ 2014.
Перегляд файлу

 

Скор.

Дати

Скор.

дати

Зміст навчального матеріалу

Примітки

1.

 

16.01

 

Інструктаж з техніки безпеки життєдіяльності.

 

2.

 

16.01

 

Правила поведінки та безпечної праці при роботі на уроках трудового навчання.

 

 

 

 

 

Робоче місце учня на уроках трудового навчання.

 

 

 

 

 

Обладнання майстерні.Матеріали та інструменти для роботи на уроках трудового навчання у ІІ семестрі 2022-2023 навч.року.

 

 

 

 

 

Предметні компетентності:

 Знаннєва складова:має уявлення про завдання предмету трудового навчання в 7 класі,називають об’єкти навчальних робіт,

Діяльнісна складова::організовує робоче місце,підбирає необхідний  матеріал та інструменти для уроків праці.

Ціннісна складова:ставиться до сировини,матеріалів,обладнання майстерні бережно.одержує естетичну насолоду від пізнання культури.

Ключові компетентності.

Спілкування державною мовою.Ставлення:

Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови.

Компетентності в природничих науках і технологіях.Уміння:визначати роль природи в житті людини,використовувати сучасні технології.

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ставлення:усвідомлення значення навколишнього середовища для життя і здоров’я людини,готовність зберігати природні ресурси.

 

3.

 

17.01

 

Розділ.Технологія ручної обробки матеріалів.

 

4.

 

17.01

 

Тема.Робота з пластичними матеріалами.

 

5.

 

18.01

 

Технологія виготовлення рельєфної ліпки з пластиліну на твердій основі.

 

6.

 

18.01

 

Поняття рельєфу у мистецтві.

 

7.

 

18.01

 

Види рельєфу(барельєф,горельєф).

 

8.

 

23.01

 

Матеріали та інструменти для роботи.

 

9.

 

23.01

 

Матеріали та інструменти для роботи.

 

10.

 

24.01

 

Етапи виготовлення ліпки.Організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги до роботи.

 

11.

 

24.01

 

Етапи виготовлення ліпки.Організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги до роботи.

 

12.

 

25.01

 

Практична робота.Виготовлення ліпки на твердій основі.

 

13.

 

25.01

 

Практична робота.Виготовлення ліпки на твердій основі.Підбір ескізу.

 

14.

 

25.01

 

Практична робота.Виготовлення ліпки на твердій основі.Підбір матеріалу,інструментів.

 

15.

 

30.01

 

Практична робота.Покриття основи тонким шаром пластиліну.

 

16.

 

30.01

 

Практична роботаУкладання пластилинового джгутика по контуру.

 

17.

 

31.01

 

Практична робота.Примазування пластиліну.

 

18.

 

31.01

 

Практична робота.Заповнення пластиліном всередині контурів та надання опуклості.

 

19.

 

01.02

 

Практична робота.Оформлення деталей пластиліном та стеками.

 

20.

 

01.02

 

Практична робота.Остаточне оформлення виробів.

 

21.

 

01.02

 

Виставка поробок.Віртуальна екскурсія до музею зі скульптурами.

 

 

 

 

 

Предметні компетентності:

Знаннєва складова:має уявлення про види мистецтв та про рельєф у мистецтві,розрізняє рельєф за видами

Діяльнісна складова:добирає та готує інструменти,матеріали виготовляє рельєфну ліпку на твердій основі,орієнтується в просторі на основі розташування предметів під час складання композицій,організовує робоче місце,дотримується правил безпечної праці,санітарно-гігієнічних вимог.

Ціннісна складова:збагачує уявлення про використання пластиліну щодо площинного та об’ємного ліплення.

Ключові компетентності.

Спілкування державною мовою.Ставлення:

Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови.

Компетентності в природничих науках і технологіях.Уміння:визначати роль природи в житті людини,використовувати сучасні технології.

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ставлення:усвідомлення значення навколишнього середовища для життя і здоров’я людини,готовність зберігати природні ресурси.

 

22.

 

06.02

 

Тема.Робота з текстильними матеріалами

 

23.

 

06.02

 

Технологія виготовлення аплікації з бавовни на оксамитовому папері.

 

24.

 

07.02

 

Ознайомлення з рослинними волокнами.Бавовна.

 

25.

 

07.02

 

Культивування бавовни.Види бавовни(вата,виготовлення вати).

 

26.

 

08.02

 

Види паперу.Перегляд відеопрезентації.

 

27.

 

08.02

 

Оксамитовий папір-різновид декоративного паперу.

 

27.

 

08.02

 

Оксамитовий папір-різновид декоративного паперу.

 

28.

 

13.02

 

Матеріали,інструменти та приладдя для виконання робіт.

 

29.

 

13.02

 

Матеріали,інструменти та приладдя для виконання робіт.

 

30.

 

14.02

 

Особливості виконання аплікації.

 

31.

 

14.02

 

Техніка безпечної роботи з інструментами.Організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги до роботи.

 

32.

 

15.02

 

Практична роботаВиготовлення аплікації з бавовни на оксамитовому папері.Вибір сюжету.

 

33.

 

15.02

 

Практична робота Виготовлення аплікації з бавовни на оксамитовому папері.Підготовка матеріалу,інструментів.

 

34.

 

15.02

 

Практична робота Виготовлення аплікації з бавовни на оксамитовому папері.Перенесення контуру малюнку на папір.

 

35.

 

20.02

 

Практична робота Виготовлення аплікації з бавовни на оксамитовому папері.Викладання вати за малюнком.

 

36.

 

20.02

 

Практична робота Виготовлення аплікації з бавовни на оксамитовому папері.Остаточне оформлення виробу.

 

37.

 

21.02

 

Аналіз виконаної роботи.

 

38.

 

21.02

 

Перегляд відопрезентацій по темі.

 

39.

 

22.02

 

Оформлення віртуальної виставки.

 

 

 

 

 

Предметні компетентності:має уявлення про бавовну як волокно рослинного походження,про вату,її виготовлення та види,визначає властивості волокна,добирає матеріали та інструменти,знає особливості виконання аплікації,виготовляє аплікації з бавовни на оксамитовому папері,організовує робоче місце,дотримується правил безпечної праці,санітарно-гігієнічних вимог.

Ключові компетентності: Спілкування державною мовою.Ставлення:

Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови.

Компетентності в природничих науках і технологіях.Уміння:визначати роль природи в житті людини,використовувати сучасні технології.

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ставлення:усвідомлення значення навколишнього середовища для життя і здоров’я людини,готовність зберігати природні ресурси.

Інформаційно-комунікаційна компетентність шукає додаткову інформацію в мережі інтернет та інших джерелах.

 

40.

 

22.02

 

Тема.Художня обробка тканини.

 

41.

 

22.02

 

Технологія виготовлення вишитих виробів.

 

42.

 

27.02

 

Вишивання як вид декоративно-ужиткового мистецтва.

 

43.

 

27.02

 

Вишивання як вид декоративно-ужиткового мистецтва.

 

44.

 

28.02

 

Короткі відомості про історію української народної вишивки.

 

45.

 

28.02

 

Короткі відомості про історію української народної вишивки.

 

46.

 

01.03

 

Використання вишивки для оздоблення одягу та виробів інтер’єру.

 

47.

 

01.03

 

Ознайомлення з початковими швами вишивки.

 

48.

 

01.03

 

Ознайомлення з початковими швами вишивки.

 

49.

 

06.03

 

Практична робота.Виконання швів «уперед голку», «назад голку», «стебльовий», «тамбурний», «петельний» тощо.

 

50.

 

06.03

 

Практична робота Виконання швів «уперед голку», «назад голку», «стебльовий», «тамбурний», «петельний» тощо.

 

51.

 

07.03

 

Практична робота Виконання швів «уперед голку», «назад голку», «стебльовий», «тамбурний», «петельний» тощо.

 

52.

 

07.03

 

Оформлення зразків швів у папку.

 

53.

 

08.03

 

Тепла і холодна гама кольорів.Символічне значення кольорів. В українській народній вишивці.

 

54.

 

08.03

 

Тепла і холодна гама кольорів.Символічне значення кольорів. В українській народній вишивці.

 

55.

 

08.03

 

Тепла і холодна гама кольорів.Символічне значення кольорів. В українській народній вишивці.

 

56.

 

13.03

 

Розміщення вишивки на виробі.

 

57.

 

13.03

 

Відомості про професію вишивальниці ручної вишивки,вимоги до неї.

 

58.

 

14.03

 

Декоративні шви на основі початкових( «верхоплут», «оксамитовий»).

 

59.

 

14.03

 

Застосування швів.Послідовність та технічні умови виконання початкових швів.

 

60.

 

15.03

 

Практична робота.Вишивання серветки вивченими техніками вишивки.

 

61.

 

15.03

 

Практична робота.Вишивання серветки вивченими техніками вишивки.

 

62.

 

15.03

 

Практична робота.Вишивання серветки вивченими техніками вишивки.

 

63.

 

20.03

 

Практична робота.Вишивання серветки вивченими техніками вишивки.

 

64.

 

20.03

 

Практична робота.Вишивання серветки вивченими техніками вишивки.

 

65.

 

21.03

 

Аналіз виконаних робіт.

 

 

 

21.03

 

Віртуальна екскурсія до музею українського мистецтва.

 

66.

 

22.03

 

Виготовлення сувеніру з застосуванням вивчених технік.

 

67.

 

22.03

 

Виготовлення сувеніру з застосуванням вивчених технік.

 

68.

 

22.03

 

Підсумкове заняття.

 

 

 

 

 

Предметні компетентності:має уявлення про вишивання як вид декоративно-ужиткового мистецтва,про історію української народної вишивки,про символічне значення кольору в українській народній вишивці,визначає  місце розміщення вишивки на виробі,добирає матеріали та інструменти,знає  про використання вишивки для оздоблення одягу та виробів інтер’єру,знає послідовність та технічні умови виконання початкових швів,виконує початкові шви,організовує робоче місце,орінтується  у теплій і холодній гамі кольорів,дотримується правил безпечної праці,санітарно-гігієнічних вимог.

Ключові компетентності: Спілкування державною мовою.Ставлення:

Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови.

Компетентності в природничих науках і технологіях.Уміння:визначати роль природи в житті людини,використовувати сучасні технології.

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ставлення:усвідомлення значення навколишнього середовища для життя і здоров’я людини,готовність зберігати природні ресурси.

Інформаційно-комунікаційна компетентність шукає додаткову інформацію в мережі інтернет та інших джерелах.

 

69.

 

03.04

 

Технологія благоустрою і озеленення приміщень і території.

 

70.

 

03.04

 

Тема.Технологія вирощування рослин.Весняні роботи на пришкільній ділянці.

 

71.

 

04.04

 

Квітникарство як частина декоративного садівництва.

 

72.

 

04.04

 

Квітникарство як частина декоративного садівництва.

 

73.

 

05.04

 

Перегляд  відеопрезентації на тему: «Професії,пов’язані з садівництвом».

 

74.

 

05.04

 

Вікторина «Угадай квітку».

 

75.

 

05.04

 

Малювання квітів.

 

76.

 

10.04

 

Види квітів для вирощування на клумбах,квітниках,присадібних ділянках,приміщеннях.

 

77.

 

10.04

 

Види квітів для вирощування на клумбах,квітниках,присадібних ділянках,приміщеннях.

 

78.

 

11.04

 

Однорічні,дворічні та багаторічні квіти.

 

79.

 

11.04

 

Отруйні квіткові рослини.

 

80.

 

12.04

 

Підбір та поєднання квітів на клумбах,присадибних ділянках,приміщеннях.

 

81.

 

12.04

 

Традиційні квіти,які прикрашають українські садиби.

 

82.

 

12.04

 

Види клумб та квітників,їх форми.

 

83.

 

17.04

 

Технологія створення квітників та клумб.

 

84.

 

17.04

 

Інструменти,пристрої,матеріали,які використовуються під час вирощування та догляду за квітами.

 

85.

 

18.04

 

Санітарно-гігєнічні вимоги,правила безпечної праці,організація робочого місця під час вирощування і догляду за квітами.

 

86.

 

18.04

 

Санітарно-гігєнічні вимоги,правила безпечної праці,організація робочого місця під час вирощування і догляду за квітами.

 

87.

 

19.04

 

Практична робота.Підготовка до весняних робіт.Очищення квітників.

 

88.

 

19.04

 

Пророщування насіння однорічних квітів.

 

89.

 

19.04

 

Прийоми висівання насіння у ящики,горщики,відкритий грунт.

 

90.

 

24.04

 

Правила догляду за розсадою:поливання,підживлення,пікірування.

 

91.

 

24.04

 

Правила догляду за розсадою:поливання,підживлення,пікірування.

 

92.

 

25.04

 

Вирощування,розмноження та догляд за квітами (у відкритому грунті,приміщенні).

 

93.

 

25.04

 

Вирощування,розмноження та догляд за квітами (у відкритому грунті,приміщенні).

 

94.

 

26.04

 

Практична робота.Догляд за розсадою.

 

95.

 

26.04

 

Практична робота.Догляд за розсадою.

 

96.

 

26.04

 

Віртуальна екскурсія на виставку квітів.

 

 

 

 

 

Предметні компетентності:знає основні отруйні квіткові рослини,має уявлення про квітникарство як частину декоративного садівництва,про технологію створення квітників та клумб,їх формах.орінтується  у видах квітів для вирощування на клумбах,приміщеннях,у поєднанні квітів на присадибних ділянках,приміщенняхдобирає матеріали та інструменти,які використовуються під час вирощування та догляду за квітами,виготовляєорганізовує робоче місце,дотримується правил безпечної праці,санітарно-гігієнічних вимог.

Ключові компетентності: Спілкування державною мовою.Ставлення:

Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови.

Компетентності в природничих науках і технологіях.Уміння:визначати роль природи в житті людини,використовувати сучасні технології.

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ставлення:усвідомлення значення навколишнього середовища для життя і здоров’я людини,готовність зберігати природні ресурси.

Інформаційно-комунікаційна компетентність шукає додаткову інформацію в мережі інтернет та інших джерелах.

 

97.

 

01.05

 

Розділ.Технологія ручної обробки матеріалів.

 

98.

 

01.05

 

Тема.Ремонт одягу.

 

99.

 

02.05

 

Одяг.Догляд за одягом.

 

100.

 

02.05

 

Можливі проблеми з одягом:розрив по шву,розрив тканини.

 

101.

 

03.05

 

Правила безпечної роботи при шитті та прасуванні.

 

102.

 

03.05

 

Правила безпечної роботи при шитті та прасуванні.

 

103.

 

03.05

 

Перегляд відеороликів за темою.

 

104.

 

09.05

 

Практична робота.Виконання ремонтних робіт одягу,який розірвався,ручним способом.

 

105.

 

09.05

 

Практична робота.Виконання ремонтних робіт одягу,який розірвався,ручним способом.

 

106.

 

10.05

 

Практична робота.Підбір ниток відповідного кольору для ремонту одягу.

 

107.

 

10.05

 

Практична робота.Складання тканини по лінію розриву або шву,що розпоровся.

 

108.

 

10.05

 

Практична робота.З’єднання країв розриву частими косими(обметочними)стібками.Прасування.

 

109.

 

15.05

 

Швейна фурнітура,її види.

 

110.

 

15.05

 

Вибір і заміна фурнітури на одязі та предметах побуту.

 

111.

 

16.05

 

Правила безпечної роботи при шитті та прасуванні.

 

112.

 

16.05

 

Правила безпечної роботи при шитті та прасуванні.

 

113.

 

17.05

 

Практична робота.Виконання ремонтних робіт по заміні фурнітури одягу.Пришивання гудзиків,гачків,кнопок,вішалки-ланцюжка на одізі.

 

114.

 

17.05

 

Практична робота.Виконання ремонтних робіт по заміні фурнітури одягу.Пришивання гудзиків,гачків,кнопок,вішалки-ланцюжка на одізі.

 

115.

 

17.05

 

Практична робота.Виконання ремонтних робіт по заміні фурнітури одягу.Пришивання гудзиків,гачків,кнопок,вішалки-ланцюжка на одізі.

 

116.

 

22.05

 

Підсумкове заняття.Виконання необхідного ремонту одягу.Самостійного робота.

 

117.

 

22.05

 

Виконання необхідного ремонту одягу.Самостійного робота.

 

118.

 

23.05

 

Перегляд відеороликів за темою.

 

119.

 

23.05

 

Перегляд відеороликів за темою.

 

120.

 

24.05

 

Виготовлення виробу сувеніру з використанням вивчених технік.

 

121.

 

24.05

 

Виготовлення виробу сувеніру з використанням вивчених технік.

 

122.

 

24.05

 

Виготовлення виробу сувеніру з використанням вивчених технік.

 

123.

 

29.05

 

Виготовлення виробу сувеніру з використанням вивчених технік.

 

124.

 

29.05

 

Виготовлення виробу сувеніру з використанням вивчених технік.

 

125.

 

30.05

 

Віртуальна відеоекскурсія до музею мистецтв.

 

126.

 

30.05

 

Віртуальна відеоекскурсія до музею народної творчості.

 

127.

 

31.05

 

Підсумок за рік.Аналіз робіт.

 

128.

 

31.05

 

Підсумок за рік.Аналіз робіт.

 

129.

 

31.05

 

Резерв часу.

 

 

 

 

 

Предметні компетентності:має уявлення про одяг та догляд за одягом,про швейну фурнітуру,її види. Діяльнісна складова:Визначає можливі проблеми з одягом,виконує ремонтні роботи одягу,який розірвався,ручним способом.

 Вибирає і замінює фурнітуру на одязі та предметах побуту.

організовує робоче місце,підбирає необхідний  матеріал та інструменти для уроків праці.

Ціннісна складова:ставиться до сировини,матеріалів,обладнання майстерні бережно.одержує естетичну насолоду від пізнання культури.

 Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою.Ставлення:

Свідоме послуговування українською мовою в усіх царинах життя,захоплення красою,естетичною довершеністю,багатством виражальних засобів української мови.

Інформаційно-цифрова компетентність.Ставлення:прагнення додержувати правил роботи з інформацією.Компетентності у галузі природничих наук,техніки і технологій:збагачує уявлення про використання паперу,ознайомлюється з різновидами виготовлення паперу та виробів з нього.розвиває почуття ритму,гармонії,через застосування попередньої переробки реальних форм на декоративні.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ярмілко Тамара
Пов’язані теми
Трудове навчання, Планування
Інкл
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку