В основу календарного-тематичного планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ». 2 клас, покладено типову освітню програму для другого класу «НУШ – 1», під керівництвом О.Я. Савченко, розроблену співавторами проекту: частина 1. – автор І. В. Андрусенко, частина 2. – Н.В. Котелянець, В.В. Вдовенко, О.В. Агеєва.
Загальний обсяг навчального часу інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у другому класі, що навчатимуться за підручником вище названих авторів, становить 175 годин на рік, тобто – 5 годинне тижневе навантаження.
Варіанти у розкладі можуть бути різні: 5 годин; 3+2 години; 3+1+1 години.
Орієнтир для календарного планування
інтегрованого курсу «Я досліджую світ». 2 клас. Частина 1. (автор І.В.Андрусенко)
Загальний обсяг навчального часу – 105 годин.
Тижневе навантаження – 3 години.
№ п/п |
Дата |
Тема |
К-ть год |
Примітки |
1 семестр |
||||
Розділ 1. ОСІННЯ МАНДРІВКА |
||||
|
|
Пізнаю навколишній світ. Мої органи чуття. Прилади і пристрої. |
3 |
|
|
|
Природа та рукотворний світ Нежива та жива природа Досягнення людства |
3 |
|
|
|
Вплив сонця на сезонні явища в природі Погода та її елементи |
3 |
|
|
|
Осінь — щедра господиня Дикорослі та культурні рослини Гриби та рослини Плоди та насіння |
3 |
|
|
|
Осінні турботи тварин. Спостереження за поведінкою тварин. Моє сміття у лісі. |
3 |
|
|
|
Пізнаю свій рідний край Видатні люди мого краю. Моя країна — Україна Україна на глобусі та карті. Подорож Україною |
3 |
|
|
|
Чому буває день і ніч. Доба. Розпорядок дня. |
3 |
|
|
|
Обертання Землі навколо Сонця Пори року. Календар. День народження у календарі. |
3 |
|
|
|
Повітря та його властивості. Досліджую ознаки повітря. Енергія вітру. Обираю транспорт, який не забруднює повітря. |
3 |
|
|
|
Термометр. Вимірювання температури повітря. |
3 |
|
|
|
Вода та її властивості Використовую воду ощадливо. |
3 |
|
|
|
Водойми рідного краю Небезпечний лід |
3 |
|
|
|
Проект. «Осінь зиму зустрічає» |
3 |
|
Розділ 2. ЧАРІВНА ЗИМОВА КАЗКА |
||||
|
|
Зима прийшла – хуртовини принесла |
3 |
|
|
|
Тварини узимку. Особливості життя тварин узимку |
3 |
|
|
|
Новорічні та Різдвяні свята Мої безпечні канікули |
3 |
|
2 семестр |
||||
|
|
Рівнини та гори рідного краю |
3 |
|
|
|
Яри та балки На санчатах без ушкоджень |
3 |
|
|
|
Гірські породи Гірські породи потрібні людям |
3 |
|
|
|
Земля — наша годувальниця Ґрунт. Учуся не смітити. |
3 |
|
|
|
Кімнатні рослини Догляд за кімнатними рослинами |
3 |
|
|
|
Проект «Ой, весела в нас зима!» |
3 |
|
|
|
Резерв годин |
3 |
|
Розділ 3. А ЩО ТИ, ВЕСНО, НАМ ПРИНЕСЛА? |
||||
|
|
Настала радісна пора, бо прийшла до нас весна! Спостереження за явищами природи. Заклички весни. Веснянки та гаївки. |
3 |
|
|
|
Ранньоквітучі рослини. Розвиток рослин навесні. Збереження ранньоквітучих рослин. |
3 |
|
|
|
Рослини потрібні людям. Як людина використовує рослини. Праця звеличує людину. |
3 |
|
|
|
Тварини навесні Особливості життя тварин навесні Дикі тварини |
3 |
|
|
|
Свійські тварини Домашні улюбленці. Піклуюся про тварин. |
3 |
|
|
|
Малим комахам усе під силу. Спостереження за комахами. Як живуть мурашки. Чи потрібно охороняти мурашок і мурашники? |
3 |
|
|
|
Птахи принесли на крилах весну. Спостереження за птахами. Чому люди вшановують птахів пам’ятниками? |
3 |
|
|
|
Мешканці водойм. Риби |
3 |
|
|
|
Проект. «Допомогти природі може кожний» |
6 |
|
|
|
Резерв годин |
6 |
|
|
|
Разом |
105 |
|
Орієнтир для календарного планування
інтегрованого курсу «Я досліджую світ». 2 клас. Частина 2.
(автори Н.В. Котелянець, В.В. Вдовенко, О.В. Агеєва)
Загальний обсяг навчального часу – 70 годин.
Тижневе навантаження – 2 години
№ п/п |
Дата |
Тема |
К-ть год |
Примітки |
1 семестр |
||||
Розділ 1. НАВКОЛИШНІЙ СВІТ ТА ІНФОРМАЦІЯ |
||||
|
|
Що таке інформація? Вироби з природних і пластичних матеріалів Гусінь зі шкаралупи горіха |
2 |
|
|
|
Види інформації Отримую інформацію за допомогою органів чуття. Отримую інформацію, спостерігаючи за об’єктами природи Об’ємні вироби з овочів і фруктів. Поросята |
2 |
|
|
|
Звукова, текстова та графічна інформації Графічний спосіб подання інформації в рукотворних виробах Аплікація «Пейзаж» |
2 |
|
|
|
Якою буває інформація Графічний спосіб подання інформації в рукотворних виробах Аплікація «Грибок» |
2 |
|
|
|
Дії з інформацією Орігамі як спосіб передання інформації про об’єкти навколишнього світу Орігамі «Лисичка» |
2 |
|
|
|
Резерв годин |
2 |
|
Розділ 2. КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНІКА ЯК ЗАСІБ ВИКОНАННЯ ДІЙ З ІНФОРМАЦІЄЮ |
||||
|
|
Такі різні комп’ютери Макетування будинку Будинок |
2 |
|
|
|
Будова комп’ютера Календар |
2 |
|
|
|
Резерв годин |
2 |
|
Розділ 3. ОБ’ЄКТ. ВЛАСТИВОСТІ ОБ’ЄКТА |
||||
|
|
Геометричні моделі об’єкта Моделювання об’єктів Модель циферблата годинника |
2 |
|
|
|
Чи можуть змінюватися властивості об’єкта Макетування об’єктів Повітряна куля |
2 |
|
|
|
Комбінування об’єктів Термометр |
2 |
|
|
|
Резерв годин |
2 |
|
Розділ 4. КОМП’ЮТЕРНІ ПРОГРАМИ. МЕНЮ ТА ІНСТРУМЕНТИ |
||||
|
|
Робочий стіл комп’ютера Як гофрувати папір Парасолька |
2 |
|
|
|
Меню комп’ютерної програми Новорічна ялинка |
2 |
|
|
|
Різні приклади меню Виробництво та види ниток Засніжене дерево |
2 |
|
2 семестр |
||||
|
|
Інструменти графічного редактора та їхнє налаштування Ліплення з пластиліну. Черепаха |
2 |
|
|
|
Зимовий малюнок Ліплення з пластиліну. Зимовий малюнок |
2 |
|
|
|
Геометричні фігури в графічному редакторі Ваза для квітів |
2 |
|
|
|
Створення та редагування нескладних малюнків Ліплення з пластиліну. Мураха |
|
|
|
|
Добір кольорової гами малюнка Витинанки . Симетрична витинанка «Вазон» |
2 |
|
|
|
Малюємо зимові візерунки в графічному редакторі Зимові візерунки |
2 |
|
|
|
Резерв годин |
2 |
|
Розділ 5. СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ |
||||
|
|
Інформаційні моделі Силуетна витинанка в смужці |
2 |
|
|
|
Упорядкування об’єктів за певною ознакою Комбінована робота. Вербові котики |
2 |
|
|
|
Сюжетні геометричні задачі Квіти для мами |
2 |
|
|
|
Прості сюжетні геометричні задачі Орнаменти на пластиліні |
2 |
|
|
|
Складені сюжетні геометричні задачі Призначення ниток Аплікація «Вівця» |
2 |
|
|
|
Складені сюжетні геометричні задачі Аплікація «Бджілка і квіти» |
2 |
|
|
|
Резерв годин |
2 |
|
Розділ 6. ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ |
||||
|
|
Створення малюнків за готовими алгоритмами Провісники весни |
2 |
|
|
|
Створення малюнків за готовими алгоритмами Кірігамі. Рибка |
2 |
|
|
|
Складання власних графічних алгоритмів Шиття. Інструменти та матеріали для шиття Пришивання ґудзиків з двома отворами |
2 |
|
|
|
Складання графічних алгоритмів Веселий їжак |
2 |
|
|
|
Графічний алгоритм Латаття біле |
2 |
|
|
|
Разом |
70 |
|