Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English»
2 години на тиждень
Вчитель: Цура Ірина Григорівна
Мішково-Погорілівська опорна ЗОШ І-ІІІ ступенів Вітовської районної ради Миколаївської області
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
І семестр Екзамени. Професії. Робота |
||||||||||
1 |
|
Моє майбутнє. Мій вибір. Міжнародні освітні програми |
Екологічна безпека та ста лий розвиток: аналізувати власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. Громадянська відповідальність: визначати свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. Підприємливість та фінансова грамотність: оцінювати фінансові можливості сучасних професій. |
graduation ceremony,admission, attendance, academic degree, campus, dormitory (dorm), fresher/freshman, grant, sophomore, alumni, tutorial, mature, strive to, take up, move out, relate to,confide in |
Ways of expressing the Future |
Text Ex.5 p.8 |
Ex.7,8,9 p.9 |
Ex. 12 p.10 |
Ex. 10 p.10 |
Ex. 11, 13p.10 |
2 |
|
Навчання через подорожі. Міжнародні екзамени |
Graduate, join, enroll, major, take, hold, apply, be absent, scholarship, mutual, proficient, schedules, expenses, be exposed to |
Future Tense Contrast |
Ex. 9, 10, 11 p.12-13 |
Ex. 7, 8 p.12 |
Pair Work Ex. 5p.11
Ex.6 p.12 |
Ex. 12p.14 |
Ex. 13p.14 |
|
3 |
|
Студентське життя. Готуємося до складання тестування |
ace a test, bone up on, hit the books, knuckle down, pass with flying colours, study animal, teacher’s pet, school of hard knocks, cram for an exam, pull an all-nighter, excel at, fluency, attained, handle, snapshot, passing score
|
For, During and While used in time expressions
|
Ex. 3, 4, 5 p.15-17 |
|
Ex. 8 p.18 |
Ex. 6 p.17 Ex. 9 p.18 |
Ex. 7 p.18 |
|
4 |
|
На ринку професій |
|
President, Chief Executive Officer, Vice President, shareholder, board of directors, chairman, director, manager, personal assistant, graduate trainee, deputy, get started, shipping, end-users, supervising, hands-on approach benefit from, compete against, specialize in, highly sought-after, jumping to |
On time/ in time At the end/ in the end |
Ex. 4, 5, 6 p.20-21 |
|
Ex. 7 p.21 |
Ex. 8, 9, 10 p.22 |
Ex. 11 p.22 |
5 |
|
У пошуках роботи |
apply for a vacancy, be out of work, be taken on, be appointed for the post, be offered a job, seeking for a permanent job, give in one’s resignation letter,draw up an up-to-date CV, attend job interviews, get a pay rise, turn down the job offer, retire from one’s position, pick up new skills, be promoted to a lawyer’s assistant, be laid off, relevant, credentials, build up experiences, give clear insight into, sense of accomplishment
|
Infinitives and Gerunds |
Ex. 4,5,6 p.23-24 |
Ex. 7,8 p.24 |
Ex.11,12, 13 p.26 |
Ex. 9,10 p.25 |
Ex.14 p. 26 |
|
6 |
|
Start-up. Топ професій в Україні |
a niche in the market, an entrepreneur, set up, manufacturer, a pioneer, founder, annual sales, subsidiary, division, multinational corporation |
Verb patterns |
Ex.4, 5,6 p.28-29 |
|
Ex.10, 11 p.30 |
Ex.7, 8 p. 29-30 |
Ex. 9 p.30 |
|
7 |
|
Перевір себе. Self-Assessement |
|
|
Adjectives
|
|
|
|
Ex. 1p. 31 Ex. 12 p.30 |
Прочитати текст с.33-34 |
8 |
|
Literary Hub. Урок домашнього читання |
|
|
Ex. 1p. 33-34 |
|
Ex. 2, 3 p. 34 |
|
Підготуватися до самостійної роботи |
|
9 |
|
Самостійна робота з теми «Екзамени. Професії. Робота» |
|
|
|
|
|
Ex.1 p. 32 |
Повторити ЛО та вивчений грам. м-л |
|
Молодь. Молодіжні відносини |
||||||||||
10 |
|
Зустрічі з людьми. Правила етикету |
Екологічна безпека та ста лий розвиток: дискутувати щодо якості та цінності життя. Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння прав та обов’язків молоді.
|
come over/round, come across, bump into, stop by, meet up (with), hang out |
Narrative Tenses/ Past Tense Contrast |
Ex. 5, 6, 7 p.37-38 |
|
Ex. 4 p. 37 |
Ex. 9, 10, 11 p.39
|
Ex. 12p. 39
|
11 |
|
Найкращі часи мого життя |
expect child, grow up come of age, bring up, settle down, to mature, grow old, be at death’s door, to christen, be in mourning |
Intensifiers Such/ So |
Ex. 5, 6, 7 p.41-42 |
|
Ex. 11 p. 43 |
Ex. 8, 9, 10 p.42-43
|
Ex. 12p. 43
|
|
12 |
|
Love Stories. Перебування в відносинах |
get to know smbd, have an affair with smbd, fall in love with smbd, have a row with smbd, become friends with, get divorced to smbd, propose to smbd, get married to smbd, get engaged to smbd, get back together with s smbd, fancy, flirting, shared a loving marriage, everlasting love, mourned, to be admired for, divorce, heavy burden |
Comparison of Adjectives |
Ex. 5, 6, 7 p.45-46 |
|
Ex. 12, 13 p. 47 |
Ex. 8, 9, 10, p.46-47
|
Ex. 11 p. 47
|
|
13 |
|
Love is in the Air. Любов в ефірі |
Здоров'я і безпека: толерантно спілкуватися з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту Підприємливість та фінансова грамотність: усвідомлювати необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родин. |
head over heels in love, a match made in heaven, the one (for someone), one and only, to make a perfect couple, to crush on somebody |
Degree Modifiers quite/rather/pretty/fairly |
Ex. 7, 8 p.49-50 |
Ex.5,6 p.49 |
Ex. 10 p. 51 |
Ex. 9 p.51
|
Ex. 9 p.51
|
14 |
|
Bridging the Generation Gap/ Подолання суперечок поколінь |
rebel against, keep up the house, alienation, let one’s hair down, bridging gaps |
Ways of Expressing Habitual Behaviours |
Ex.6, 7 p. 53 |
Ex.4, 5 p. 53 |
Ex. 10-11 p. 55 |
Ex. 8, 9 p.55 |
Ex. 12 p.55 |
|
15 |
|
Молодий та активний |
policy, capacity, targets, implementation, licensed, non-profit, hunger strike, juvenile delinquency, peer pressure, different perspectives, lack of money, generation gap, poor live communication, low social awareness, lawless street gangs, low motivation, addictions, discrimination, stereotyping |
Verbs with Prepositions |
Ex. 1,2 p.56-57
|
|
Discussion Ex. 3 p.57 |
Ex. 6, 7 p.59 |
Ex. 8 p. 59 |
|
16 |
|
Молодий та активний |
|
|
|
Ex. 4, 5 p.57-58 |
|
Discussion Ex. 3 p.57 |
Ex. 8 p.59 |
Ex. 9 p. 59 |
17 |
|
Перевір себе. Self-Assessement |
|
|
|
|
|
Ex. 1 p.60 |
Прочитати текст с.62-63 |
|
18 |
|
Literary Hub. Урок домашнього читання |
|
|
Ex. 1 p. 62-63 |
|
Ex. 2, 3 p. 63 |
|
Підготуватися до самостійної роботи |
|
19 |
|
Самостійна робота з теми «Молодь. Молодіжні відносини» |
|
|
|
|
|
|
Ex. 1 p.61
|
Повторити ЛО та вивчений грам. м-л |
Англомовні країни |
||||||||||
20 |
|
Британська спадщина
|
Екологічна безпека та ста лий розвиток: аналізувати переваги та недоліки різних видів та форм туризму з огляду на їх уплив на довкілля Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Здоров'я і безпека: аргументувати необхідність дотримання правил безпеки під час подорожі Підприємливість та фінансова грамотність: прогнозувати обсяг фінансових витрат під час подорожі.
|
Clergy, archbishop, baron, subjects, dynasty, Royal House, Majesty, heritage, arbitrar, unjust, absolute, heraldic, dynastic, tyrannical, centralized, significant, genuine, divine |
|
Ex. 2, 3, 4 p.65-6 |
Ex. 6,7p.67 |
|
|
Ex. 5 p.67 |
21 |
|
Історія Великої Британії |
|
Sequence of Tenses |
|
|
Ex. 10 p. 68 |
Ex. 8, 9 p.68 |
Ex. 11 p.68 |
|
22 |
|
Американська мрія. Америка та американці |
Prejudice, American dream, coexist, culture shock, citizenship test, diversity, lingua franca, indigenous, segregation, melting pot, country of origin, “rags-to-riches”, “made it big”, success stories, cling to one’s dream, grabbed at a chance, “strike it rich” |
Relative Pronouns |
Ex. 2, 3, 4 p.69-70 |
Ex.6 p.71 |
Ex. 9 p.72
|
Ex. 7, 8 p.72 |
Ex.5 p.70 Ex.10 p.72
|
|
23 |
|
Досліджуємо Канаду. Подорожування |
expansive parklands, top tourist attractions, gothic architecture, array of wildlife, four-season must-see, destination, chairlift, evolving food scene, superior, make for, get around, scenic, long-haul, remarkably, peak season, favourable, white-water, right of way |
Participles |
Ex. 4, 5, 6 p.75-76 |
|
Ex. 2 p.73 |
Ex. 3 p.74 Ex. 7, 8 p.77 |
Ex. 9, 10 p.77 |
|
24 |
|
Автралія – країна контрастів. Свята |
|
look forward to, take time off, put up, wrap up, ask around, count down, dress up, get together, wind down, chill out, attend church, the highlight of the day, the highest point of, experience, fireworks toast glasses, resolutions |
Adjectives / Adverbs |
Ex. 3, 4 p.79-80 |
Ex. 6,7 p.80 |
Ex. 10 p.82 |
Ex. 8, 9 p.81-82 |
Ex. 11 p.82 |
25
|
|
Нова Зеландія – острівна нація |
fjord, pasture, flightless, swamp land, mapped, capture, colonial troops, dominion, carving, revival |
Degrees of Comparison – Adjectives |
Ex.3, 4, 5 p.84-85 |
Ex. 6,7 p.85-86 |
Ex. 11 p.87
|
Ex. 8, 9, 10 p.86-87 |
Ex. 11 p.87 |
|
26 |
|
Перевір себе. Self-Assessement |
|
|
|
|
|
Ex. 1 p.88 |
Прочитати текст с.90-91 |
|
27 |
|
Literary Hub. Урок домашнього читання |
|
|
Ex.1 p. 90-91 |
|
Ex. 2, 3 p. 91 |
Ex. 1 p.89 |
Підготуватися до самостійної роботи |
|
28 |
|
Самостійна робота з теми «Англомовні країни» |
|
|
Ex. 1, 2 p.92 |
Ex. 5, 6 p.93 |
Ex. 8 p.94 |
Ex. 3, 4 p.93 Ex. 9 p.94
|
Ex. 7 p.94
|
|
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|
30 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений грам. м-л |
|
31 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Вивчити монолог |
|
32 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
ІІ семестр. Природа і погода |
|||||||||||
33 |
|
Планета благає про допомогу |
Екологічна безпека: Усвідомлює причиннонаслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. |
Types of pollution p. 100 |
Modals |
Ex. 4p.101 |
Ex. 6,7p.102 |
Ex. 10 p. 103 |
Ex. 2,3p.100 |
Ex. 8p.102 |
|
34 |
|
Природні дива |
|
Articles |
Ex.2 p. 104-105 |
Ex. 1 p. 104 |
Ex. 3p. 105 |
Ex. 5, 6p.106 |
Ex.8,9 p.107 |
||
35 |
|
Наше майбутнє в наших руках |
Здоров'я і безпека: Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій |
Acid rains, litter, solar panels, factory |
Future Tenses |
Ex.4,5 p. 109 |
Ex.6 p. 109 |
Ex. 10p. 111 |
Ex. 1,2,3p.108 |
Ex.11 p. 111 |
|
36 |
|
На межі зникнення |
|
Time Clauses |
Ex.2 p.112 Ex. 5 p. 113 |
|
Ex.7 p. 114 |
Ex. 1p. 112 |
Ex. 11p. 115 |
||
37 |
|
Правило 3R; reduce, reuse, recycle |
p.116 |
Word Formation |
Ex. 6 p. 117 |
Ex.12 p.119 |
Ex. 5p.117 |
Ex. 3p.116 |
Ex. 10p.118 |
||
38 |
|
Погода |
Rainforest, monsoon, latitude |
A Complex Subject |
Ex. 4p.120 |
|
Ex. 2p.120 |
|
Ex. 7p. 122 |
||
49 |
|
Природа і погода. Підсумковий урок |
Ex.5 p. 125 |
|
|
Ex. 10p.123 |
|
Ex. 8p.123 |
Ex. 1,2p. 124 |
||
40 |
|
Англійський дім: традиції та звичаї |
|
|
Ex. 3p. 127 |
|
Ex.4,6 p.128 |
Ex.B p.126 |
Ex. 7p. 128 |
||
Наука і технічний прогрес |
|||||||||||
42 |
|
Наука – це знання |
;Здоров'я і безпека: Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоров’я людини. |
p. 130 |
Noun Formation |
Ex. 6p.131-132 |
Ex. 5p.131 |
Ex. 5 p.131 |
Ex. 2, 3p.130 |
Ex. 11p.133 |
|
43 |
|
Досягнення технічного прогресу |
Cyberspace, cutting-edge,digital, state-of-the-art |
The Relative Pronoun |
Ex.5 p.135-136 Ex.7 p.136 |
Ex. 10p.137 |
Ex. 6, 11p. 136-137 |
Ex. 8p.137 |
Ex. 11p.137 |
||
44 |
|
Інтернет. Комп’ютерні технології |
|
The Participle Clauses |
Ex. 7.139-140 |
Ex.5 p.139 |
Ex. 1p. 138 |
Ex. 2, 3p.138-139 |
Ex.10 p.141 |
||
45 |
|
Компютерне обладнання |
Laptop, memory stick, motherboard, link, mouse, head-phones
|
Conjunctions |
Ex. 2p. 142 Ex. 4p. 143-144 |
Ex. 6p. 144 |
Ex. 3p.143 |
p.142 Ex. 9p.145 |
Ex.10 p.145 |
||
46 |
|
Винаходи і винахідники |
|
The Passive voice\
|
Ex.1 p. 146-147 |
Ex. 4p. 147 |
Ex. 7, 8p. 149 Pair Work |
Ex. 5p.148 |
Ex.9 p.149 |
||
47 |
|
Діти-вундеркінди |
Whiz kids, harness, coding,crocheter |
Exclamatory Srtuctures |
Ex. 3 p150-151. |
Ex. 5,6p.152 |
Ex.7 p.152 |
Ex.9 p.152 |
Ex.10 p.152 |
||
48 |
|
Наука і технічний прогрес. Повторення |
|
|
Ex.5p. 155 |
|
Ex.2 p.154 |
Ex.2 p. 154 Ex.3 p.154 |
Ex. Ap.156 |
||
49 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 |
|
Великі міста Британії |
|
|
|
Ex.3 p.157-158 |
|
Ex. 6 p. 158 |
Ex.2 p.157 |
Ex. 6p.158 |
|
Шкільне життя |
|||||||||||
51 |
|
Шкільне життя |
Громадянська відповідальність: Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. Фінансова грамотність: Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
Pay course fees, get a grant, graduate, take the register, syllabus |
Modal Verbs of Obligation, Necessity and Permission |
Ex. 4p.161 |
Ex.9,10 p.163 |
Ex.11 p.163 |
Ex. 2p. 160 Ex. 6p.161 |
Ex.8 p.163 |
|
52 |
|
Освіта в Україні та за кордоном |
Gap year Ex.1 p.164 |
Do/ Make It’s time/ It’s high time/ It’s about time |
Ex. 3p.165 |
Ex.6 p.166 |
Ex.10 p.167 |
Ex.8, 9 p.167 |
Ex.11 p.167 |
||
53 |
|
Майбутня професія |
p. 168 |
Have something done |
Ex.4 p.169 |
Ex.6 p.170 |
Ex.12 p.171 |
Ex.9 p.171 |
Ex.13 p.171 |
||
54 |
|
Робота моєї мрії |
Job, work, occupation, profession |
Conditionals |
Ex.3 p.172-173 Ex.4 p. 173 |
Ex.6,7,8 p. 173 |
Ex.15 p.175 |
Ex.10 p.174 Ex.13 p.175 |
Ex.15 p.175 |
||
55 |
|
Амбіції |
|
Wish and If only |
Ex.1 p.176-178 |
Ex.9 p.179 |
Ex.11 p.179 |
Ex.5,6 p.177 |
Ex.12 p.179 |
||
56 |
|
Вибір кар’єри
|
p.180 |
Complex object |
Ex.5,6 p.181 |
Ex.11 p.183 |
Ex.12 p.183 |
Ex.8,9 p.182 |
Ex.13 p.183 |
||
57 |
|
Освіта та робота. Повторення. |
|
|
Ex.4 p.185 |
|
|
Ex.1 p.184 Ex.2 p. 184
|
Ex.BC p.186 |
||
58 |
|
Подорож Великою Британією. |
Громадянська відповідальність: Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях. Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності. |
|
|
Ex.2 p.187-188 |
|
|
Ex.4 p.188 |
|
|
59 |
|
Україна. Адміністративний та політичний устрій |
Topical Vocabulary |
Conditionals |
Text “Ukraine is Independent State” |
|
Discussion |
Issue on topic |
Prepare a speech for a conference |
||
60 |
|
Україна. Природні ресурси |
|
|
|
“Ukraine is rich country’ |
|
Test |
Presentation “My favourite holiday” |
||
61 |
|
Україна. Державні свята |
Topical Vocabulary |
|
|
|
Discussion |
|
Find the information about british cities |
||
62 |
|
Британія. Природні ресурси. |
|
|
Great Britain. Geographical Outlook |
Listen and tick |
Discussion |
Conditionals (cards) |
Fill in with the words |
||
63 |
|
Британія. Державні свята Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
||
64 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
|
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови . Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. (Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень). (наказ МОН від 17.08.2017 № 1/11-8269).